Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (163)Книжкові видання та компакт-диски (109)Журнали та продовжувані видання (37)
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕРДМАН$<.>+<.>A=ГЕННАДІЙ$<.>+<.>A=ПЕТРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Петрович Р.Й. 
Агрегативно-ітеративні алгоритми для лінійних рівнянь з обмеженими операторами: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.07 / Р.Й. Петрович ; Львів. держ. ун-т ім. І.Франка. — Л., 1999. — 19 с. — укp.

В дисертації побудовані і досліджені ітераційні алгоритми для лінійних рівнянь в скінченновимірному і банаховому просторах, названі багатократними агрегативно-ітеративними алгоритмами. Запропоновані агрегативно-ітеративні аналоги деяких числових методів, зокрема методу послідовної верхньої релаксації, методу найшвидшого спуску, чебишовського ітераційного методу, методу простих ітерацій. Отримані умови збіжності і оцінки похибок досліджених методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В192.161.1,022

Рубрики:

      
2.

Петрович 
Історична топографія міста Володимира X - XVIII ст.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / В.В. Петрович ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено історичну топографію одного з найдавніших і найбільших міст Волині - Володимира Х - ХVIII ст. На основі проаналізованих матеріалів з'ясовано основні етапи розвитку міста, наведено характеристику оборонних укріплень та цитаделей, окремих соціально-топографічних частин міста та пам'яток культової архітектури. Висвітлено деякі питання історичної демографії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ВОЛ)4-22 Володимир +
Шифр НБУВ: РА326540

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Петрович В.В. 
Корекція сагітального профілю постави дітей молодшого шкільного віку засобами фітбол-гімнастики: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.В. Петрович ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2010. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено програму корекції сагітального профілю постави дітей молодшого шкільного віку засобами фітбол-гімнастики, специфічними ознаками якої є організація корекційних заходів з урахуванням особливостей функціональних порушень опорно-рухового апарату та рухової сфери молодших школярів і послідовність вирішення завдань фізичного удосконалення. Уточнено наукові уявлення про особливості формування сагітального профілю постави тіла дітей молодшого шкільного віку. Вперше визначено показники гоніометрії тіла дітей молодшого шкільного віку, що мають порушення постави, які дозволяють за допомогою фізичних вправ різної біомеханічної спрямованості вибірково впливати на порушення просторової організації біоланок тіла школярів. Розроблено спеціальні нормативні шкали оцінювання для контролю й оцінювання процесу формування сагітального профілю постави школярів. Проведено дослідження фізичного розвитку та моторики дітей молодшого шкільного віку Волині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.491 + Ч516.517 +
Шифр НБУВ: РА370003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Фердман Г.П. 
Механізми протидії проявам тероризму на залізничному транспорті України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Г.П. Фердман ; Одес. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено сукупність механізмів державного управління у системі запобігання тероризму на залізничному транспорті України: а саме: структурно-організаційних, організаційно-правових, фінансово-економічних, технічних та мотиваційних. Удосконалено організаційно-функціональну структуру управління безпекою руху на даному транспорті та встановлено залежність її ефективності від чинних механізмів державного управління галуззю. Запропоновано методологічний комплекс антитерористичних заходів, що надало можливість розробити методику зниження економічних втрат і людських жертв на залізничному транспорті від можливих проявів терористичних актів, що дозволяє забезпечити безпеку пасажирів, запобігти, виявити та припинити терористичну діяльність на об'єктах Укрзалізниці, мінімізувати її наслідки та сприяти безпечному функціонуванню всієї галузі, захисту національних інтересів держави в цілому й економічному розвитку держави зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)119.3 + Х883.9(4УКР)711.21 + Х819(4УКР)112 +
Шифр НБУВ: РА344782

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Петрович С. Д. 
Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в процесі вивчення спеціальних дисциплін в технічних коледжах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Д. Петрович ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Розроблено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки. Побудовано модель формування такої компетентності у процесі вивчення спеціальних дисциплін у технічних коледжах засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА385046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Фердман Г. П. 
Державне управління безпекою транспортної інфраструктури України: автореферат дис. ... д. держ. упр. : 25.00.02 / Г. П. Фердман. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних положень розвитку системи державного управління безпекою транспортної інфраструктури та формуванню дієвих механізмів його реалізації в Україні. В роботі обґрунтовано необхідність виокремлення безпеки транспортної інфраструктури як самостійного виду безпеки в системі державної безпеки, що виходить за межі суто економічних завдань. Безпеку транспортної інфраструктури запропоновано розглядати з позиції геополітичного підходу забезпечення державних інтересів у сфері економіки та оборони. Розкрито сутність державного управління безпекою транспортної інфраструктури. Запропоновано підхід до формування механізмів державного управління безпекою транспортної інфраструктури. Виділено основні умови, чинники та обґрунтовано принципи забезпечення його ефективності. Запропоновано класифікацію видів загроз безпеці транспортної інфраструктури за відповідними критеріями. Встановлено основні фактори, які обумовлюють ризики державного управління безпекою транспортної інфраструктури для України. Проведений аналіз стану державного управління безпекою транспортної інфраструктури України дав змогу дійти висновку, що у цій сфері накопичився комплекс проблем нормативно-правового, фінансового, матеріально-технічного, організаційного, інформаційного та науково-технічного характеру. Здійснено аналіз компетенцій суб’єктів державного управління безпекою транспортної інфраструктури України. Показано, що відповідна система управління відзначається недостатнім ступенем координації суб’єктів на центральному і місцевому рівні, наукових установ, громадських організацій та бізнес-структур, недосконалими є державний нагляд та контроль. Її розвиток відзначається організаційним відокремленням суб’єктів управління різними підсистемами, дробленням функцій управління між окремими елементами, що пов'язані єдиними технологічними схемами, що ускладнює формування транспортних хабів та єдиного інформаційного поля. Недосконалістю відзначається правовий механізм державного управління безпекою транспортної інфраструктури через відсутність основних документів, зокрема: закону про безпеку транспортної інфраструктури, відповідних концепції та стратегії, галузевих програм; відкритими залишається питання уніфікації вітчизняного законодавства із міжнародними актами, імплементації стандартів ЄС.^UThe dissertation is devoted to the substantiation of the theoretical and methodological provisions of the development of the system of state management of the safety of transport infrastructure and the formation of effective mechanisms for its implementation in Ukraine. The work substantiates the need to distinguish the safety of transport infrastructure as an independent type of safety in the state security system, which goes beyond purely economic tasks. It is proposed to consider the security of transport infrastructure from the standpoint of a geopolitical approach to ensuring state interests in the sphere of economy and defence. The essence of state management of transport infrastructure safety is revealed. An approach to the formation of state management mechanisms for the safety of transport infrastructure is proposed. The main conditions, factors and principles of ensuring its effectiveness are substantiated. The classification of types of threats to the safety of transport infrastructure according to the relevant criteria is proposed. The main factors determining the risks of state management of the safety of transport infrastructure for Ukraine have been established. The analysis of the state of the state management of the safety of the transport infrastructure of Ukraine made it possible to come to the conclusion that a complex of regulatory, financial, logistical, organizational, informational, and scientific-technical problems has accumulated in this area. An analysis of the competences of the subjects of the state management of the safety of the transport infrastructure of Ukraine was carried out. It is shown that the relevant management system is marked by an insufficient degree of coordination of subjects at the central and local level, scientific institutions, public organizations and business structures, state supervision and control are imperfect. Its development is marked by the organizational separation of management entities into various subsystems, the fragmentation of management functions between individual elements connected by single technological schemes, which complicates the formation of transport hubs and a single information field. The legal mechanism of state management of the safety of transport infrastructure is characterized by imperfection due to the lack of basic documents, in particular: the law on the safety of transport infrastructure, the corresponding concept and strategy, industry programs; the issue of unification of domestic legislation with international acts, implementation of EU standards remains open.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського