Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (123)Книжкові видання та компакт-диски (140)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕРРЕОЛ$<.>+<.>A=ЖИЛЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Жильцов О.Л. 
Адміністративна відповідальність юридичних осіб: процесуально-правовий аспект: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.Л. Жильцов ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто актуальні процесуально-правові проблеми адміністративної відповідальності юридичних осіб в Україні. Обгрунтовано доцільність застосування адміністративної відповідальності до юридичних осіб за сучасних умов. Досліджено історичні етапи розвитку законодавства про адміністративну відповідальність підприємств, установ, організацій та інших колективних суб'єктів в Україні. Зроблено висновок, що нормативними актами України як правило не визначено адміністративно-процесуальний статус учасників провадження у справах про адміністративні правопорушення юридичних осіб, майже відсутня правова регламентація змісту процесуальної діяльності органів адміністративної юрисдикції на всіх стадіях провадження. Сформульовано визначення провадження у справах про адміністративні правопорушення юридичних осіб, його принципів і запропоновано їх систему. Розкрито зміст стадій даного провадження, визначено адміністративно-процесуальний статус його учасників. Розроблено пропозиції щодо удосконалення та систематизації адміністративно-процесуального законодавства про відповідальність юридичних осіб.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072 + Х839(4УКР)012 +
Шифр НБУВ: РА349672

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
2.

Жильцова І.В. 
Закономірності локалізації гідротермальної золоторудної мінералізації зеленокам'яних структур Середнього Придніпров'я Українського щита відносно систем розломів: Автореф. дис... канд. геол. наук: 04.00.11 / І.В. Жильцова ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2004. — 17 с. — укp.

На підставі зіставлення та аналізу в ієрархічній послідовності (від масштабу 1:1 000 000 до 10 000) геолого-формаційних карт з картами систем розломів удосконалено методику металогенічного прогнозування золотого зруденіння на прикладі Середнього Придніпров'я (СП) Українського щита. Розроблено новий пошуковий критерій стосовно золотого зруденіння та з використанням комплексу прогнозних критеріїв виділено перспективні ділянки на маловивчених площах Конської та Білозерської зеленокам'яних структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д451.41 + Д390.51 +
Шифр НБУВ: РА333060

Рубрики:

      
3.

Жильчук В.Є. 
Індивідуалізація протипухлинної терапії хворих на рак молочної залози: молекулярні аспекти та клінічна ефективність: автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.07 / В.Є. Жильчук ; НАН України, Ін-т експерим. патології, онкології і радіобіології ім. Р.Є.Кавецького. — К., 2009. — 36 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.133.1-52 +
Шифр НБУВ: РА369277

Рубрики:

      
4.

Жильцов А.В. 
Математичне моделювання нестаціонарних процесів електромагнітного впливу на рідкий метал: автореф. дис... д-ра техн. наук: 01.05.02 / А.В. Жильцов ; Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова НАН України. — К., 2009. — 35 с. — укp.

Розглянуто тривимірну, вісесиметричну та плоскопаралельну постановку задачі. Одержано системи інтегро-диференціальних рівнянь, до розв'язання яких зводиться задача розрахунку вихрових струмів в масивних провідниках, деякі з яких знаходяться у рідкому стані, струмів намагнічування на межі феромагнітного тіла та поля швидкостей в області рідкого провідника. Розроблено двовимірну інтегро-диференціальну математичну модель тепломасопереносу в системі кристалізатор - двообмотковий індукційний перемішувач в машині безперервного лиття заготовок, що дозволяє сукупно врахувати вплив електромагнітного та гідродинамічного факторів на теплообмінні та дифузійні процеси в рідкому металі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К303-1 + К616.33-1 +
Шифр НБУВ: РА367680

Рубрики:

      
5.

Жильченкова В.В. 
Менеджмент персоналу організації у системі антикризового управління: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.В. Жильченкова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 20 с. — укp.

Наведено теоретичне обгрунтування менеджменту персоналу організації та розроблено практичні рекомендації щодо його використання у системі антикризового управління. Проаналізовано ринок робочої сили для з'ясування його впливу на формування факторів виробництва з метою успішної реалізації місії організації. Проведено ділову оцінку персоналу в організації як можливого вибору шляхів поліпшення діяльності працівників і вироблено концепцію управління у стратегічному менеджменті трудових ресурсів. Досліджено управління персоналом кризового підприємства шляхом створення системи компенсації та стимулювання виробничої поведінки співробітників. Запропоновано модель процесів ефективного управління трудовими ресурсами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21
Шифр НБУВ: РА312076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Жильцов А.В. 
Підвищення ефективності розрахунку магнітних полів у кусково-однорідних лінійних і нелінійних середовищах методом інтегральних рівнянь: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.05 / А.В. Жильцов ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано багаторазове використання принципу безперервності магнітного потоку в інтегральній формі як додаткових співвідношень до інтегральних рівнянь (ІР) для поверхневої густини простого шару магнітних зарядів та подвійного шару струмів з метою збільшення точності та зменшення часу розрахунку магнітного поля (МП) в кусково-однорідному середовищі (КОС). Наведено нові ефективні математичні моделі розрахунку МП постійних струмів (магнітів) у КОС для розрахунку та оптимізації індуктивності трифазної магнітної системи з лінійними магнітними характеристиками та силової характеристики втяжного електромагніта з урахуванням нелінійної характеристики магнітом'яких матеріалів, що входять у його склад. Обгрунтовано переваги (за точністю та часом розрахунку поля) використання поверхневої густини подвійного шару магнітних зарядів як шуканої функції в ІР, що описує МП в КОС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В377.34 в641.8,022 + З235.2,022 +
Шифр НБУВ: РА335697

Рубрики:

      
7.

Карпенко А. С. 
Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті / А. С. Карпенко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню проблеми розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті. Обґрунтовано поняття «цифрова компетентність співробітника організаційно-навчального підрозділу в університеті» як інтегроване, в основу якого покладено мотивацію, здатність фахівця до саморозвитку, удосконалення набутих знань, умінь, навичок щодо цифрових технологій для подальшого професійного зростання та ефективного вирішення професійних задач. Визначено структуру цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті (ціннісно-мотиваційний, інформаційно-знаннєвий, операційно-діяльнісний компоненти); розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті: критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), рівні (низький, достатній, високий). Обґрунтовано інформаційно-методичне забезпечення розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті як сукупність інформаційної (інформаційні виклики; інформаційна база (персонал, цифрові технології, зокрема сервіси G Suite) та методичної (тренінги, семінари, майстер-класи, обговорення, консультації, дискусії тощо) складових, що надає можливість співробітникам розвивати цифрову компетентність задля удосконалення виконання посадових обов'язків.^UThe thesis aims to develop, substantiate and experimentally test the effectiveness of information and methodological support aimed at developing the digital competence of employees of organizational and educational university units. The object of the research is the digital competence of employees of organizational and educational university units; the subject of the research is information and methodological support for the development of digital competence of employees of organizational and educational university units.The relevance of the research problem is conditioned by the widespread introduction of modern digital technology not only directly in education components, but also in the organization of educational process, which ensures both the general development of education system and enhanced digital competence of employees of organizational and educational units.However, the development of digital competence of employees of organizational and educational university units related to the use of modern electronic technology, in particular G Suite services, during the organization of the educational process, has not been thoroughly studied. The issue is exacerbated by the low level of mastery of digital skills by employees of organizational and educational university units, insufficient (rather low) readiness for effective use of modern digital technology. This significantly reduces the consistency of actions of these employees with the requirements of today, reduces their competitiveness and the quality of work, which naturally leads to the deterioration of organization of the educational process in the university. The issue of development of digital competence of employees of the organizational and educational university units has been theoretically studied. The concept of “digital competence of the employee of the organizational and educational university unit” has been substantiated as integrated and based on motivation, the capacity of experts for self-development, improvement of acquired knowledge, skills and digital skills for further professional growth and effective use of acquired knowledge and skills in fulfilling professional responsibilities through modern digital technology. The structure of digital competence of employees of organizational and educational university units (value and motivational, information and knowledge, operational and activity components) has been determined; the criteria for determining the level of digital competence of employees of organizational and educational university units: criteria (motivational, cognitive, activity-related), levels (low, sufficient, high) were developed. The information and methodological support for the development of digital competence of employees of organizational and educational university units as a complex of necessary and sufficient learning conditions, based on a proper information base for studying digital technology allowing the employees of organizational and educational university units to develop digital competence to improve the job performance (trainings, master classes, workshops, consultations, use of modern digital technology, in particular G Suite services) was substantiated. The effectiveness of the developed information and methodological support for the development of digital competence has been experimentally tested and evaluated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Замятна О. Л. 
Професійна адаптація майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики / О. Л. Замятна. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню проблеми професійної адаптації майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики. Обґрунтовано поняття «професійна адаптація майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики», як поетапний динамічний процес гармонізації професійних намірів, особистісних якостей та вимог професії здобувача вищої освіти, що передбачає його входження у квазіпрофесійне та реальне професійне середовище із дотриманням принципу наступності, при якому відбувається поступове набуття ним педагогічного досвіду, усвідомлення професійних функцій, пристосування до умов та особливостей професійної діяльності вчителя початкової школи. Визначено структуру професійної адаптації майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики (мотиваційно-аксіологічний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний компоненти), розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня професійної адаптації майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики: критерії (мотиваційно-ціннісний, знаннєвий, праксеологічний, рефлексивно-аналітичний), показники та рівні (високий, достатній, початковий). Встановлено етапи професійної адаптації майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики (підготовчий, початковий, основний, підсумковий). Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов професійної адаптації майбутнього вчителя початкової школи у процесі педагогічної практики та розробленого змістовно-методичного забезпечення, що спрямовано на розвиток професійної адаптації здобувачів освіти.^UThe dissertation is devoted to theoretical and experimental research of the problem of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice. The thesis is aimed at developing, substantiating and experimentally testing the effectiveness of pedagogical conditions of the future primary school teacher's professional adaptation in the process of pedagogical practice. Therefore, the object of the study is professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice, and the subject of the study are pedagogical conditions of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice.The analysis of a large number of scientific works made it possible to clarify the essence of the basic notions of the study. The notion of «professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice» has been defined as a step-by-step dynamic process of harmonization of professional intentions, personal qualities and requirements of the future profession, which involves student's entry into a quasi-professional and real professional environment with the principle of continuity, in which there is a gradual acquisition of pedagogical experience, awareness of professional functions, adjustment to the conditions and features of professional activities of primary school teachers. The components (motivational and axiological, cognitive, activity, reflexive), criteria (motivational and value, knowledge, praxeological, reflexive and analytical), indicators and levels (initial, sufficient, high) of the future primary school teacher's professional adaptation in the process of pedagogical practice are determined. Diagnostic tools have been developed to determine the level of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice.It is concluded that the process of professional adaptation of the future primary school teacher is dynamic and pedagogically controlled. In this regard, the pedagogical conditions of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice are substantiated, which include: improvement of the content and methodical component of pedagogical practice; implementation of psychological and pedagogical support of the student – future primary school teacher – in the process of pedagogical practice; monitoring of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice. The analysis of methodical support of pedagogical practice allowed to single out the stages of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice (preparatory, initial, basic, final). The content-methodical support, which is aimed at the development of students' adaptation to the requirements of professional pedagogical activity, in accordance with the defined pedagogical conditions of professional adaptation of the future primary school teacher in the process of pedagogical practice, and takes into account the selected components of professional adaptation, has been developed. It includes updating the program of practice, creating electronic resources, trainings, methodical recommendations for monitoring researches of future primary school teachers' professional adaptation.An experimental verification of the efficiency of pedagogical conditions of the future primary school teacher's professional adaptation has been carried out, their effectiveness has been established, the dynamics of the levels of professional adaptation of the future primary school teacher has been revealed. Quantitative and qualitative processing of indicators, analysis and verification of the obtained results of experimental research about their statistical significance have been conducted.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського