Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Хміль Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Хміль Н.А. 
Розвиток засобів наукової комунікації як складової педагогічної науки в Україні (середина XX століття - початок XXI століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.А. Хміль ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено роль і функції, а також обгрунтовано класифікацію засобів наукової комунікації в педагогічній науці. Визначено етапи розвитку даних засобів в другій половині XX - на початку XXI ст. Розкрито особливості розвитку найбільш поширених засобів наукової комунікації в педагогічній науці в Україні - наукової педагогічної періодики, наукових педагогічних заходів, електронних засобів комунікації в зазначений період. Систематизовано відомості про українські наукові педагогічні видання, наукові педагогічні конференції, вітчизняні веб-ресурси науково-педагогічної тематики. Визначено тенденції розвитку засобів наукової комунікації в педагогічній науці в Україні у другій половині XX - на початку XXI ст. і перспективи їх подальшого розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 + Ч30 ф +
Шифр НБУВ: РА366541

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Хміль Н. А. 
Теорія і практика формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі / Н. А. Хміль. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт: професійна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Мета дослідження: науково-теоретичне обґрунтування педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі, її змістова розробка та експериментальна перевірка в процесі фахової підготовки. У дисертації висвітлено стан дослідження проблеми формування проблеми формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі; обґрунтовано методологічні підходи до її вивчення; представлено зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі; визначено роль хмарних технологій в освіті, розглянуто можливості їх використання в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти та в професійній підготовці майбутніх учителів; репрезентовано результати експериментального дослідження впровадження педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі. Структуру професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі визначено як єдність мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційного, рефлексивно-прогностичного компонентів. Визначено, що процес формування професійної готовності передбачає впровадження методики контекстного, інтерактивного та змішаного навчання, а також обов'язкове застосування хмарних сервісів для розв'язання конкретних освітніх завдань. Змодельовано педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі та експериментально перевірено її ефективність в закладах вищої освіти. Упровадження системи проходило такі етапи: базовий, інформаційно-технологічний, квазіпрофесійний. Представлено кількісний та якісний аналіз результатів діагностики експериментальної та контрольної групи до та після проведення формувального експерименту, який продемонстрував стійке зростання рівня сформованості професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі, що засвідчило дієвість запропонованої педагогічної системи.^UObject: professional training of future teachers in higher education institutions. The purpose of the study: scientific and theoretical substantiation of the pedagogical system of formation of professional readiness of future teachers for using of cloud technologies in the educational process, its content development, and experimental testing in the process of professional training. The dissertation presents the state of research of the problem of formation of the problem of formation of professional readiness of future teachers for the use of cloud technologies in the educational process; methodological approaches to its study are substantiated; presented foreign experience in training future teachers; to the use of cloud technologies in the educational process; the role of cloud technologies in education is determined, the possibilities of their use in the educational process of general secondary education institutions and in the professional training of future teachers are considered; the results of experimental research of introduction of pedagogical system of formation of professional readiness of future teachers to use of cloud technologies in educational process are presented. The structure of professional readiness of future teachers to use cloud technologies in the educational process is defined as the unity of motivational-value, cognitive, operational, reflexive-prognostic components. It is determined that the process of professional development involves the introduction of methods of contextual, interactive, and blended learning, as well as the mandatory use of cloud services to solve specific educational problems. The pedagogical system of formation of professional readiness of future teachers for the use of cloud technologies in the educational process has been modeled and its efficiency in higher education institutions has been experimentally checked. The implementation of the system took place in the following stages: basic, information technology, quasi-professional. Quantitative and qualitative analysis of the results of diagnostics of the experimental and control group before and after the formative experiment is presented, which showed a persistence increase in the level of professional readiness of future teachers to use cloud technologies in the educational process, which proved the effectiveness of the proposed pedagogical system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського