Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (89)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЖОУ$<.>+<.>A=ЦЗУНХУ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Чжоу Шао Бо 
Номінація відрізків часу в різноструктурних онімічних просторах: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / Чжоу Шао Бо ; Донецький національний ун-т. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.16 + Ш100.751
Шифр НБУВ: РА336371

Рубрики:

      
2.

Чжоу Ян 
Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів музичних факультетів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Чжоу Ян ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито психологічні особливості розвитку творчих здібностей студентів музичних факультетів. Розкрито сутність поняття "музична креативність" як здатності до музичної імпровізації, створення нового музичного образу або твору. Визначено її структурні компоненти: оригінальність, виразність і продуктивність. Розроблено й апробовано оригінальну методику діагностики музичної креативності "Здатність до творчої імпровізації", основне завдання якої - визначення рівня розвитку даної якості у творчо обдарованих особистостей. Уточнено зміст поняття "музичні здібності", які визначено як один з видів спеціальних здібностей, що є системно-структурним утворенням, в якому виділено такі складові: творчо-інтелектуальні, музично-сенсорні (базисні), мотиваційно-особистісні. Доведено, що особливості їх співвідношення визначають ідивідуальний рівень розвитку музичної творчості. Розкрито психологічні закономірності розвитку творчих здібностей у студентів-музикантів. Розроблено й апробовано тренінг, який сприяє розвитку структурних компонентів музичної креативності у студентів-музикантів. Показано ефективність впливу тренінгових технологій на розвиток творчих здібностей студентів-музикантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44-724 + Щ31 р(4УКР)3 + Щ310.70
Шифр НБУВ: РА372514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Чжоу Л. .. 
Методика формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанного навчання / Л. .. Чжоу. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена актуальній проблемі педагогіки мистецтва – формуванню творчої індивідуальності майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання. У роботі визначено сутність ключового поняття «творча індивідуальність учителя музики» та обґрунтовано перспективність формування означеного феномена в умовах фортепіанного навчання у ЗВО. Розроблено компонентну структуру творчої індивідуальності майбутніх учителів музики. Обґрунтовано організаційно-методичну модель формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанного навчання у ЗВО. Здійснено педагогічну діагностику сучасного стану та рівнів сформованості творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у ЗВО. Розроблено поетапну методику формування творчої індивідуальності майбутніх учителів музики, експериментально перевірено її ефективність.Ключові слова: творча індивідуальність, майбутні учителі музики, фортепіанне навчання, музична освіта, методика формування творчої індивідуальності, педагогічні умови формування творчої індивідуальності.^UThe thesis is devoted to the topical issue of art pedagogy – formation of a future music teacher's creative individuality in the process of piano learning. The work defines the content and essence of the key concept of “a music teacher's creative individuality” and determines prospects of the specified phenomenon formation in the conditions of piano training in the higher education institutions. It is proved that the phenomenon of “creative individuality of a music teacher” includes such characteristics as creative orientation (need for creative expression, setting on individual and socially significant results); creative abilities (ability to a certain type of artistic activity, availability of relevant intellectual and practical knowledge, skills); individual psychological originality (volitional qualities, ability to self-actualization, self-awareness as the creator of material and spiritual values, emotional characteristics). The structure of creative qualities of a future music teacher (motivational, cognitive, perceptive and interactive components) is revealed. The possibility of forming students' creative individuality in the process of piano learning on the principles of existential, humane-aesthetic, culturological and creative approaches is revealed. Four groups of criteria (motivational-volitional, cognitive-informational, perceptual-gnostic, interactive-creative) are determined. The indicators and levels (high, medium, low) of students' creative individuality formation are characterized. The pedagogical diagnostics of the current state and levels of formation of creative individuality of the future music teachers is carried out. A step-by-step methodology of forming future music teachers' creative individuality has been developed, and its effectiveness has been experimentally tested. On the basis of the specified criteria and indicators the positive dynamics of formation of the outlined qualities in students of the experimental group at all stages of training is established. It is argued that dynamic characteristics are as follows: number of students whose creative individuality meets certain criteria and indicators of high level in the EG has significantly increased and number of students with low level has significantly decreased. This indicates feasibility of introducing the proposed methodology into the educational process of higher education institutions.Key words: creative individuality, future music teachers, piano learning, music education, methods of creative individuality formation, pedagogical conditions of creative individuality formation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Чжоу Ї. .. 
Індивідуальний виконавський стиль в умовах глобалізації (на прикладі творчості китайських співаків) / Ї. .. Чжоу. — Б.м., 2021 — укp.

Актуальність теми дослідження обумовлена тим величезним впливом, який глобалізація робить як на культуру суспільства в цілому, так і на стильові засади індивідуальної музичної творчості. Позначившись на межі ХІХ –ХХ століть, сьогодні глобалізаційні процеси майже повністю змінили культурну мапу світу, стерши кордони, які донедавна чітко окреслювали культурні патерни представників різних народів та дозволяли легко ідентифікувати артефакт за принципом «своє – чуже». У поєднанні з активним впровадженням технологій до всіх сфер людського буття, глобалізація суттєво вплинула на музичне мистецтво, значно послабивши важливість національного чинника у становленні та формуванні індивідуального виконавського стилю. Яскравим прикладом цього є творчість китайських вокалістів, чий внесок у розвиток музичного мистецтва ХХ – ХХІ століть годі переоцінити. Численні перемоги на престижних міжнародних конкурсах, участь в оперних постановках провідних театрів світу, феномен китайського бельканто – ці факти, безперечно, унаочнюють статус китайської виконавської вокальної культури в сучасному мистецькому світі та свідчать про потребу серйозного обговорення сучасної ситуації науковою спільнотою. Концепція дослідження зумовила необхідність систематизації наукових джерел з таких напрямків музичної науки: історії та теорії музики, теорії жанру та стилю, музичної культурології, європейського та китайського вокального мистецтва. Обрана методологія, що базувалася на поєднанні мистецтвознавчого, інтерпретологічного та культурологічного підходів, дозволила: порівняти історію наукового пізнання явища вокального стилю у західноєвропейському та китайському мистецтвознавстві; виявити вплив вербальної складової вокального мистецтва на стильові параметри творчості китайських виконавців; визначити національні та міжнаціональні чинники, що привели до трансформації академічного вокального мистецтва Китаю ХХ – ХХІ століть; узагальнити відомості про історію формування академічної вокальної школи Китаю; скласти творчі портрети сучасних китайських вокалістів; проаналізувати виконавські версії видатних китайських співаків. У дисертації вперше: академічне вокальне мистецтво сучасного Китаю представлено як художню цілісність, що формується шляхом взаємодії національних та міжнаціональних чинників; презентовано феномен китайського бельканто, виникнення якого зумовив процес глобалізації; визначено параметри індивідуального виконавського стилю, що в творчості китайських співаків трансформуються під впливом процесу глобалізації. У дисертації висвітлено процес історичного формування наукових уявлень про стиль як явище західноєвропейського та китайського мистецтва. Явище стилю творчості було осмислене філософами Стародавньої Греції та Китаю і вже тоді пов'язувалося саме із світовідчуттям людини. Відмінності у подальшій інтерпретації понять, що об'єднуються навколо найбільш загальної категорії стилю, залежать від розвитку певних культурних патернів. Наприклад, якщо на Сході явище стилю сприймалося переважно як засаднича частка етичного, то на Заході – естетичного (хоча обидва рівні наявні в обох культурах). Однак під впливом глобалізаційних процесів національна складова стильових процесів поступово нівелюється. Історія трансформації вокального мистецтва Китаю надзвичайно коротка порівняно з попереднім етапом його розвитку. Фактично йдеться про 100 років, які докорінно змінили національну систему музичної освіти та виховання. Успішність цього процесу зумовлена декількома чинниками: концертною/гастрольною діяльністю іноземних співаків; діяльністю китайських митців, спрямованою на поширення та осягнення європейського культурного досвіду; накопиченням відповідної науково-методичної бази та виробленням національного інваріанту навчальних програм; розвитком концертного виконавства та музичного життя, як системи, утворюваної взаємодією різних типів музикування; використанням технічних засобів комунікації. Все це привело до збільшення частки західноєвропейської музики у звуковому ландшафті Китаю, «привчило» слухачів до незвичної музики, змінило стильові пріоритети носіїв національної традиції і визначило поступову зміну всієї системи музичної культури країни, яка сьогодні практично тотожна аналогічними системам в інших країнах світу. Цьому, особливо в останні десятиріччя, сприяли процеси глобалізації, що значно розширили доступ до культурних продуктів інших країн і спростили процеси культурної міграції. Завдяки цьому китайські музиканти опановують світове музичне мистецтво у навчальних закладах усього світу, беруть участь у міжнародних конкурсних змаганнях, виступають на кращих сценах, співпрацюють із компаніями звукозапису.^UThe relevance of the research topic is due to the huge impact that globalization has on the culture of society as a whole and on the stylistic principles of individual musical creativity. Having emerged at the turn of the 19th and 20th centuries, globalizing processes have almost completely changed the cultural map of the world today, erasing the borders that until recently clearly delineated the cultural patterns of different peoples and allowed easy identification of the artifact on the principle of “one's own - another's”. Combined with the active introduction of technology in all spheres of human being, globalization has significantly affected the musical art, considerably reducing the importance of the national factor in the development and formation of individual performing style. A striking example of this is the work of Chinese vocalists, whose contribution to the development of musical art of the XX – XXI centuries could hardly be overestimated. Numerous victories at prestigious international competitions, participation in opera performances of the world's leading theaters, the phenomenon of Chinese belcanto – these facts undoubtedly illustrate the status of Chinese performing vocal culture in the modern art world and indicate the need for serious discussion of the current situation by the scientific community. The concept of the study has led to the systematization of scientific sources in the following areas of music science: history and theory of music, theory of genre and style, musical cultural studies, European and Chinese vocal art. The chosen methodology, based on a combination of art history, interpretological and culturological approaches, allowed to: compare the history of scientific knowledge of the phenomenon of vocal style in Western European and Chinese art history; identify the impact of the verbal component of vocal art on the stylistic parameters of the work of Chinese performers; identify national and international factors that led to the transformation of academic vocal art in China in the XX – XXI centuries; generalize information about the history of the formation of Chinese academic vocal school; form creative portraits of modern Chinese vocalists; analyze the performance versions of prominent Chinese singers. In the thesis for the first time: the academic vocal art of modern China is presented as an artistic integrity formed by the interaction of national and international factors; the phenomenon of Chinese belcanto, the emergence of which led to the process of globalization, is presented; the parameters of individual performing style that are transformed in the work of Chinese singers under the influence of the process of globalization are determined. The dissertation highlights the process of historical formation of scientific ideas about style as a phenomenon of Western European and Chinese art. The phenomenon of creative style was understood by the philosophers of ancient Greece and China, and even then it was associated with the worldview of man. Differences in the further interpretation of the concepts that unite around the most general category of style depend on the development of certain cultural patterns. For example, if in the East the phenomenon of style was perceived mainly as a fundamental part of the ethical, in the West – the aesthetic (although both levels are present in both cultures). However, under the influence of globalizing processes, the national component of stylistic processes is gradually leveled.The history of the transformation of China's vocal art is extremely short compared to the previous stage of its development. In fact, it is about 100 years that have radically changed the national system of music education and upbringing. The success of this process is due to several factors: concert/touring activity of foreign singers; activity of Chinese artists aimed at disseminating and comprehending European cultural experience; accumulation of the corresponding scientific and methodical base and development of the national invariant of educational programs; development of concert performance and musical life as a system formed by the interaction of different types of music making; using technical means of communication. All this has led to an increasing the share of Western European music in China's sound landscape, “accustomed” listeners to unusual music, changed the stylistic priorities of bearers of national traditions and determined a gradual change of the whole country's musical culture system, which today is almost identical to other systems. This, especially in recent decades, has been facilitated by globalization, which has greatly expanded the access to other countries' cultural products and simplified cultural migration. Thanks to this, Chinese musicians master the world music art in educational institutions around the world, participate in international competitions, perform on the best stages, cooperate with recording companies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Чжоу С. .. 
Удосконалення методики розрахунку прямоточного парогенератору для АЕС малої потужності. / С. .. Чжоу. — Б.м., 2022 — укp.

Сьогодні дуже велике значення у світі приділяється розвитку атомних станцій малої потужності (АСМП). Україна зі своїм великим машинобудівним потенціалом має зайняти достойне місце серед виробників необхідного для АСМП обладнання. Одним з основних елементів реакторної установки (РУ) є парогенератор (ПГ).В роботі виконано аналіз стану розробки АСМП, існуючих конструкцій ПГ. З аналізу використаних конструкцій ПГ зроблено висновок, що найбільш прийнятним є ПГ з коаксіальними змійовиками. У якості матеріалу теплообмінних трубок використовуються титанові сплави. За прототип конструкції вибрано вертикальний ПГ з перегрівом пари, що використовується у ядерній енергетичній установці КЛТ-40С. Запропоновано конструкцію ПГ, яка не має недоліків прямоточних ПГ та дозволяє здійснювати продувку, яка суттєво спрощує водно-хімічний режим. Проведено розрахункове співставлення різних схем паротурбінних установок, яке показало підвищення абсолютного електричного ККД з ускладненням теплової схеми за рахунок використання регенеративних підігрівачів, проміжного сепаратору та перегрівача пари. Показано, що кожний захід приводить до підвищення ККД приблизно на 1 %. Розроблено методику техніко-економічного розрахунку ПГ. Для оптимізації за критерієм мінімуму приведених витрат необхідно визначити вартість ПГ та витрати електроенергії на циркуляцію теплоносія та робочого тіла через нього. Для визначення вартості розроблено конструкційний розрахунок ПГ, а саме розмірів основних його елементів: теплообмінних трубок (ТОТ), циліндричної частини, кришки, днища та патрубку корпусу. Показано, що розглянута конструкція має певні особливості, а саме для визначення основних розмірів треба задавати п'ять параметрів, замість чотирьох для решти теплообмінних апаратів: діаметр ТОТ, крок розташування ТОТ у вертикальному та горизонтальному напрямках, швидкість живильної води в ТОТ та швидкість теплоносія у міжтрубному просторі. Останній параметр визначає кількість рядів концентричних змієвиків, які складають площу теплообміну.При розробці алгоритму теплового розрахунку проаналізовані різні формули для визначення коефіцієнтів тепловіддачі при поперечному обтіканні теплоносієм горизонтальних змієвиків та при протіканні робочого тіла в теплообмінних трубках на п'яти ділянках теплообміну. Проведено варіантні розрахунки для визначення впливу основних конструктивних параметрів на площу теплообміну ПГ. Розроблено методику гідравлічного розрахунку теплообмінної поверхні та ділянок до та після поверхні теплообміну у ПГ. Проведено варіантні розрахунки для визначення впливу конструктивних параметрів на гідравлічний опір парогенератору. Досліджено умови, які забезпечують гідравлічну стійкість роботи прямоточного парогенератору. Проведено аналіз математичної моделі, яка пояснює виникнення гідравлічної нестійкості в каналі з двофазним робочим тілом. Зроблено фізичне пояснення використання дросельної шайби на вхідній ділянці для запобігання виникнення нестійкості. Показано, що додатковий опір може бути забезпечений певними розмірами живильної трубки, яка підводить воду до теплообмінної трубки. В результаті аналізу умови досягнення гідравлічної стійкості виявлено недостатню визначеність цієї нерівності. Запропоновано визначати додатковий опір через врахування можливого відхилення розмірів теплообмінних труб, які серед розглянутих параметрів, найбільше впливають на розрахунковий гідравлічний опір ТОТ. Проведено оптимізацію основних конструктивних параметрів прямоточного ПГ. При розрахунку вартості ПГ було враховано витрати на зварювання ТОТ. Це дозволили визначити оптимальний діаметр ТОТ за мінімумом приведених витрат. Оптимальна швидкість живильної води на вході в ТОТ дорівнює 0.71 м/с. Визначено, що товщина кільцевого зазору між корпусом та шахтою для проходу теплоносія визначається з умови мінімуму гідравлічного опору при виході теплоносія з патрубку.^UToday, the world attaches great importance to the development of low-power nuclear power plants (NPPs). Ukraine with a large machine-building potential should take its rightful place among the manufacturers of equipment necessary for AIPS. One of the main elements of a reactor plant (RP) is a steam generator (SG).The paper analyzes the state of development of low-power NPPs, existing structures of SGs. From the analysis of the used SG designs, it was concluded that the most acceptable is the SG with coaxial coils. Titanium alloys are used as the material for the heat exchange tubes. A vertical steam generator with steam superheating used in the KLT-40S NPP was chosen as a prototype of the design. The proposed design of SG does not have the drawbacks of direct-flow SG and allows for blowing, which greatly simplifies the water-chemical regime. A computational comparison of different schemes of steam turbine plants was carried out, which showed an increase in the absolute electrical efficiency with a complication of the thermal scheme due to the use of regenerative heaters, an intermediate separator and a steam superheater. It is shown that each measure leads to an increase in efficiency by about 1%.The technique of technical and economic calculation of SG has been developed. To optimize according to the criterion of the minimum of the reduced costs, it is necessary to determine the cost of the SG and the energy consumption for the circulation of the coolant and the working fluid through it. To determine the cost, a structural calculation of the SG has been developed, namely, the dimensions of its main elements: heat exchange tubes (HET), cylindrical part, cover, bottom and housing branch pipe. It is shown that the design under consideration has certain features, namely, to determine the main dimensions, it is necessary to set five parameters, instead of four for the rest of the heat exchangers: the HET diameter, the HET positioning step in the vertical and horizontal directions, the feed water velocity in the HET and the coolant velocity in the annular space. The last parameter determines the number of rows of concentric coils that make up the heat transfer area.When developing an algorithm for thermal calculation, various formulas for determining the heat transfer coefficients were analyzed for the transverse flow of the coolant around horizontal coils and for the flow of the working fluid in the heat exchange tubes at five heat transfer sections. Variant calculations were carried out to determine the influence of the main design parameters on the SG heat exchange area. A method has been developed for the hydraulic calculation of the heat-exchange surface and areas before and after the heat-exchange surface in the SG. Variant calculations have been made to determine the effect of design parameters on the hydraulic resistance of the steam generator. The conditions that ensure the hydraulic stability of the operation of a once-through steam generator (OTSG) have been investigated. The analysis of the mathematical model that explains the occurrence of hydraulic instability in a channel with a two-phase working fluid is carried out. A physical explanation is made for the use of a throttling washer in the inlet section to prevent instability from occurring. It is shown that additional resistance can be provided by certain dimensions of the feed tube supplying water to the HET. As a result of the analysis of the conditions for achieving hydraulic stability, an insufficient certainty of this inequality was revealed. It is proposed to determine the additional resistance, taking into account the possible deviation of the dimensions of the HETs, which among the considered parameters most affect the calculated hydraulic resistance of the HET. Optimization of the main design parameters of the OTSG was carried out. When calculating the cost of the SG, the costs of welding HET were taken into account. This made it possible to determine the optimal diameter of the HET based on the minimum of the reduced costs. The optimal speed of the feed water at the inlet to the HET is 0.71 m / s. It was determined that the thickness of the annular gap between the casing and the shaft for the passage of the coolant is determined from the condition of the minimum hydraulic resistance when the coolant leaves the nozzle.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Чжоу І. -. 
Формування мультикультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / І. -. Чжоу. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню теорії та практики реалізації процесу формування мультикультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України. Доцільність наукового осмислення окресленої проблеми посилюється необхідністю усунення низки виявлених суперечностей, наявних у сучасній педагогічній теорії та практиці, зокрема: між потребою української держави у компетентних фахівцях, здатних успішно взаємодіяти з носіями інших культур в умовах глобалізованого суспільства та недостатнім рівнем сформованості мультикультурної компетентності вчителів; між формулюванням китайськими вченими актуальних для сьогодення теоретичних положень з проблеми формування мультикультурної компетентності у вчителів музичного мистецтва та незадовільним рівнем теоретичної розробки й узагальнення зазначених положень для можливості їх упровадження в українських університетах; між наявністю передового досвіду формування мультикультурної компетентності вчителів музичного мистецтва в університетах КНР та відсутністю змістово-методичного забезпечення його творчого застосування в освітньому процесі університетів України.^UThe dissertation is devoted to the study of the theory and practice of the process of the formation of multicultural competence of future music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine. The expediency of the scientific understanding of the outlined problem is strengthened by the need to eliminate a number of identified contradictions present in modern pedagogical theory and practice, in particular: between the Ukrainian state's need for competent specialists capable of successfully interacting with speakers of other cultures in the conditions of a globalized society and the insufficient level of multicultural competence of teachers; between the formulation by Chinese scientists of theoretical provisions relevant for the present on the problem of the formation of multicultural competence among music teachers and the unsatisfactory level of theoretical development and generalization of these provisions for the possibility of their implementation in Ukrainian universities; between the presence of excellent experience in the formation of multicultural competence of music teachers in the universities of the People's Republic of China and the lack of content-methodical support for its creative application in the educational process of Ukrainian universities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Чжоу Х. .. 
Моделі та методи компетентнісно-орієнтованого управління людськими ресурсами освітніх проєктів.: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / Х. .. Чжоу. — Б.м., 2024 — укp.

Зміст анотації. Дисертація присвячена побудові моделей та методів компетентнісно-орієнтованого управління людськими ресурсами освітніх проєктів, які виконуються в університетах і враховують особливості управління в умовах турбулентності зовнішнього середовища (пандемія, воєнний стан тощо). Побудовані моделі та методи призначені для вирішення актуального науково-практичного завдання забезпечення запланованої ефективної реалізації освітніх проєктів від планування до впровадження.Протягом останніх десятиліть набуло значення усвідомлення важливості розвитку освіти для забезпечення сталого економічного зростання держави. Для активізації удосконалення якості освіти впроваджуються освітні ініціативи, включаючи ті, що мають міжнародний характер, створюються та реалізуються міжнародні освітні проєкти. Ці проєкти спрямовані на обмін досвідом та впровадження інтерактивних методів навчання, підвищенння ефективності засвоєння знань і програмних результатів тощо. Для забезпечення успішності таких ініціатив та ефективної реалізації освітніх проєктів вимагається залучення висококваліфікованих виконавців, чиї компетентності відповідають потребам конкретного освітнього проєкту. Оскільки проєкти, як правило, мають складну структуру, ефективна робота вимагає участі фахівців з різних галузей знань, відповіднодо поставлених завдань. Освітній проєкт створюється та впроваджується для навчальних цілей. Відповідно можемо розглядати проєкт як освітня програма чи комплекс програм, які включають освітні компоненти, кожна з яких дозволяє засвоїти відповідні програмні результати та за кожну з яких може відповідати один або декілька виконавців або науково-педагогічних працівників. Важливо розуміти, що компетентності виконавців можуть змінюватися протягом реалізації проєктів та не є статичними.^UAbstract content. The dissertation is devoted to constructing models and methods of competency-based human resource management of educational projects implemented at universities and taking into account the peculiarities of management in a turbulent environment (pandemic, martial law, etc.). The built models and methods are designed to solve the urgent scientific and practical task of ensuring the planned effective implementation of educational projects from planning to implementation.In recent decades, the awareness of the importance of education development for sustainable economic growth has gained importance. To enhance the improvement of the quality of education, educational initiatives are being implemented, including those of an international nature, and international educational projects are being created and implemented. These projects aim to share experiences and implement interactive teaching methods, improve the efficiency of knowledge acquisition and program results, etc. To ensure the success of such initiatives and the effective implementation of educational projects, it is necessary to engage highly qualified performers whose competencies meet the needs of a particular educational project. Since projects usually have a complexstructure, practical work requires the participation of specialists from different fields of knowledge in the tasks set. An educational project is created and implemented for educational purposes. Accordingly, we can consider the project as an educational program or a set of programs that include educational components, each allowing you to learn the relevant program results and for each of which one or more performers or research and teaching staff may be responsible. It is essential to understand that performance competencies may change during project implementation and are not static.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського