Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (97)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЖУ$<.>+<.>A=ЧАНЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Чжун Сяовен 
Ад'єктивний кольоратив та його словотвірна парадигма в сучасній російській мові: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Чжун Сяовен ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто об'єктивні критерії класифікації та системного опису російських ад'єктивних кольоративів. Сформовано групу основних кольоративів, виділено підгрупу базових, що визначають характер словотвірної парадигми прикметника зі значенням кольору, побудовано їх синонімічні ряди та розподілено за ціми рядами всі російські прикметники, що позначають колір. Запропоновано систему словотвірної парадигми ад'єктивного кольоратива як твірного слова, висвітлено процедуру її формування й опису російського ад'єктивного кольоратива. Сформовано систему мотиваційних класів ад'єктивного кольоратива, на їх підставі побудовано систему словотвірних парадигматичних класів прикметників, що позначають колір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-315.6 + Ш141.2-20
Шифр НБУВ: РА317983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Чжу Чанлей 
Конвергенція східної та західної художньої традиції в композиторській практиці: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Чжу Чанлей ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему інтеграції культурних цінностей та прояви синкретичних художніх традицій у культурній парадигмі Схід - Захід. Розглянуто культурну спадщину (культурні універсалії), філософію музичної культури, семантику та семасіологію (аспекти музичного тезауруса й артефакту). Проаналізовано розвиток музичної естетики та загальної теорії музичного мистецтва (постмодернізму, традиції та новаторства, стилю, музичного змісту, синтаксису, законів формотворення). Розкрито текстово-семантичний і змістовно-логічний аспекти окремих симфонічних творів композиторів Бао Юань Кея (Китай), та Є.Станковича (Україна). Зроблено висновок про існування у двох індивідуальних авторських системах (що деяким чином окреслюють тенденції розвитку сучасних національних композиторських шкіл - як високі зразки узагальнення художньої традиції на сучасному етапі) певних рис паралельності та подібності. Новий напрям трактування конвергенції як перспективи сучасного мислення, що поглиблює розуміння синкретизму як інтелектуальної основи східної й західної музичної традиції, пов'язано зі смисловими поняттями діалогу (самодіалогу), метафоричності, цілісності. На підставі аналізу музичного матеріалу двох полярних композиторських шкіл, визначено домінантну тенденцію щодо проростання музично-культурних аналогій, особливо, у галузі інструментальної музики, та про їх конвергентний зв'язок: поєднання філософічності та декоративності, узагальненості та деталізованості, циклічності та фазовості, класичної сонатності та варіаційної імпровізаційності, що у єдиному творі можуть виступати нормами досягнення художньої цілісності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.27 + Щ313(0)6-81 +
Шифр НБУВ: РА355401

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Чжу Фен 
Організаційно-управлінські аспекти діяльності органів управління фізичною культурою і спортом у провінції Хебей Китайської Народної Республіки: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Чжу Фен ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Уперше обгрунтовано теоретико-методологічні аспекти управління, його структуру, компоненти, елементи, а також систему управління фізичною культурою і спортом у провінції Хебей. Проведено системний науковий аналіз структурно-функціональної спрямованості суб'єктів управління фізичною культурою і спортом. Обгрунтовано організаційну ситуацію сфери фізичної культури і спорту в провінції Хебей. Одержано дані про рівень організаційної культури кадрів системи управління фізичною культурою і спортом. Виявлено організаційні резерви системи управління фізичною культурою і спортом. Розроблено прогностичну модель оптимізації управління фізичною культурою та спортом у країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(5КИТ-4)
Шифр НБУВ: РА377011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Чжун Лінь 
Формування систем раціонального розміщення продуктивних сил по забезпеченню синергізму регіонального розвитку (на прикладі Китайської Народної Республіки): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Чжун Лінь ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено рекомендації щодо удосконалення процесів формування полідіменсіональних систем раціонального розміщення продуктивних сил з метою забезпечення синергізму регіональної економіки Китаю на підставі аналізу теорії та практики у сфері управління економікою та розміщення продуктивних сил і сучасних досягнень в області інформаційних технологій. Проаналізовано передумови та тенденції формування полідіменсіональних систем раціонального розміщення продуктивних сил у регіонах Китаю. Розроблено модель автоматизованої інформаційної системи управління китайськими регіонами, що забезпечує оперативну підтримку в ухваленні рішень на всіх рівнях управління. Удосконалено систему оцінювання рівня інноваційності економічних систем Китаю на підставі визначення доступності наявних у науково-технічному сегменті інноваційного потенціалу економічних параметрів, яких потребують регіони Китаю. Обгрунтовано методичні підходи щодо оцінювання міри орєнтування китайського виробництва на базі теоретичних разробок Ден Сяо Піня, які передбачають синергію основних комбінацій реалізації економічних інновацій виробничої діяльності Китаю, що дозволяють визначити оптимальні витрати на науку та наукове обгрунтування регіональної економіки Китаю. Розроблено структуру інноваційного потенціалу Китаю шляхом визначення споживчого сегмента, в який включено всі фізичні та юридичні особи, які формують нові потреби й ініціюють подальшу діяльність інших сегментів економіки регіонів Китаю. Розроблено методичні підходи щодо оцінювання продуктивних сил регіонів Китаю з урахуванням обмежень загального характеру, економічних обмежень та формальної методології з використанням системи полідіменсіональних чинників: визначення еталонної величини та фактичного рівня економічного й інноваційного розвитку регіонів Китаю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(5КИТ)60 +
Шифр НБУВ: РА369423

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чжу П. .. 
Методика формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики / П. .. Чжу. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено комплексному дослідженню проблеми формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики. З'ясовано сутність і зміст виконавської самопідготовки майбутніх учителів музики. Розкрито мотиваційні чинники музично-виконавської діяльності майбутніх учителів музики та визначено компонентну структуру мотивації (мотивів) дій студентів у виконавській самопідготовці. Окреслено методологічні підходи та розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики. Визначено критерії, показники та встановлено рівні сформованості мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики. Експериментально перевірено ефективність поетапної методики формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики.Ключові слова: фахова підготовка майбутніх учителів музики, виконавська підготовка, самостійність, самопідготовка, виконавська самопідготовка, мотивація, художньо-педагогічна інтерпретація, поетапна методика, формування мотивації до виконавської самопідготовки.^UThesis is a comprehensive study of the issue of forming motivation for performance self-training in future music teachers in higher education institutions. The motivational factors of music-performance activity of future music teachers are revealed, namely: ratio of external and internal motives, their awareness or unconsciousness, orientation (positive or negative), stability. The model of forming motivation for performance self-training of future music teachers is developed and theoretically substantiated. It contains the purpose, principles, pedagogical conditions (creation of artistic-educational environment, comfortable for independent work on the basis of harmonization of intersubjective relations “student-teacher”; ensuring prospects for professional self-improvement of students in the process of setting and solving musical-creative and artistic-educational tasks; encouragement for developing in students of a positive attitude to performance self-training through involvement in motivational training classes), stages, forms and methods of work, components of motivation formation, and the result. The methodological foundations of forming motivation of future music teachers for performance self-training in a holistic system of competence, hermeneutic, artistic-personalized, acmeological and synergetic approaches are substantiated.The criteria and indicators of the formation of motivation for performance self-training in future music teachers (value-motivational, content-technological, artistic-interpretive and reflexive-self-regulatory) are determined, the levels of the formation of motivation for performance self-training in future music teachers (high (creative-interpretive), medium (reproductive-interpretive) and basic (reproductive)) are outlined. The methodology of forming motivation for performance self-training in future music teachers has been developed and experimentally tested. The concept of “performance self-training of a future music teacher” has been introduced into scientific circulation.The results of the experimental work have shown positive dynamics of increasing in the experimental group of the levels of formation of the studied phenomenon in comparison with the control group by all the outlined criteria, which proves the effectiveness of the proposed methodology. There was a significant increase in the number of students with a high level of motivation (from 19,2 % to 39,2 %) and a significant decrease in the number of students with a low level of research quality (from 40,8 % to 15,0 %).Key words: professional training of future music teachers, performance training, independence, self-training, performance self-training, motivation, artistic-pedagogical interpretation, step-by-step methodology, formation of motivation for performance self-training.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Чжу Л. -. 
Європейська камерно-вокальна музика в сучасній китайській виконавській практиці: кроскультурні взаємодії: автореферат дис. ... д.філософ : 025 / Л. -. Чжу. — Б.м., 2023 — укp.

Робота присвячена вивченню інтерпретацій європейської камерно-вокальної музики у контексті кроскультурної взаємодії китайського виконавства з мистецькими традиціями Заходу. Актуальність теми дисертації обумовлена маловивченістю творчості відомих сучасних китайських співаків ¬ представників одночасно декількох виконавських шкіл та традицій (китайських, європейських, американських), а також європейської складової їх репертуару як важливого чинника академізації китайського камерно-вокального мистецтва.Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше: представлене камерно-вокальне виконавство сучасного Китаю як цілісне явище, яке ґрунтується на взаємодії національних та іншокультурних чинників; систематизовані дані щодо творчості сучасних китайських співаків, які представляють різні напрямки у сфері китайської камерно-вокальної творчості; здійснено аналіз китайських інтерпретацій європейської камерно-вокальної музики широкого історико-стильового діапазону (від доби Ренесансу до опусів ХХ століття ); введена до українського музикознавчого обігу аналітика низки камерно-вокальних творів (романси Дж. Верді, С. Барбера та Д. Лігеті). Дістали подальшого розвитку: алгоритм інтерпретаційного аналізу камерно-вокальної музики (здійснено його структурування та доповнення); наукові концепції, пов’язані з вивченням проблематики інтерпретації вокальної музики (В. Москаленка, О. Катрич, Л. Шаповалової, І. Сухленко).Обрана методологія дослідження, що спирається на поєднання історичного, стильового та жанрового методу, інтерпретологічного підходу та компаративного аналізу, дозволила прослідкувати особливості розвитку камерно-вокального виконавства Китаю; визначити характеристики виконавського стилю китайських співаків; дослідити особливості камерно-вокального репертуару китайських виконавців та виявити відмінності в інтерпретаціях китайських та європейських музикантів.Обґрунтовано вплив кроскультурної комунікації «Схід–Захід» на сферу камерно-вокального виконавства в Китаї. Визначено, що відмінні виконавські стратегії та кар’єрний успіх обумовлені насамперед унікальним індивідуальним досвідом співаків, творчість яких знаходиться в зоні міжкультурної взаємодії. Розглянуто камерно-вокальний твір як основу інтерпретаторської діяльності співака, що транслює не тільки жанрово-стильві характеристики, а й загальні європейські традиції камерного співу, які неодмінно впливають на творчість виконавця будь-якої національно-співацької традиції. Зазначено, що ступінь стильової відповідності виконання напряму залежить від обізнаності музиканта у традиціях камерного співу європейського типу, наявності відповідних професійних і мовних навичок, міжнародного навчального та виконавського досвіду. Охарактеризовано проблеми, які постають при виконанні європейської академічної музики китайськими співаками, серед яких: постановка голосних звуків, дикція, гучність, знання іноземних мов тощо.Виявлено поступовість процесу зростання рівня камерно-вокальної культури Китаю на сучасному етапі як наслідок асиміляції традицій європейського вокального мистецтва у східному культурному середовищі. Чинники кроскультурної взаємодії позначено у процесах, пов’язаних з: діяльністю китайських консерваторій та академій як головних осередків адаптації західної манери співу; заснуванням та проведенням регулярних спеціалізованих конкурсів й фестивалів; розбудовою концертних майданчиків в Китаї; поглибленням закордонного навчального та виконавського досвіду талановитих китайських співаків. Такі події справляють позитивний ефект на поширення європейського камерно-вокального репертуару та засвідчують зростаючий інтерес серед населення до відмінних культурних традицій. Водночас вказано на недостатність фінансування з боку держави такого роду подій та повільну трансформацію смаків широкого загалу.Зазначено, що історія камерного співу в Китаї має давнє коріння, хоча камерно-вокальні твори європейського зразка з’явилися в китайському мистецтві тільки у минулому столітті. Камерно-вокальний стиль співу існував в китайській культурі «поміж» інших більш масштабних стилів, жанрів та форм, при чому феномени камерно-вокального музикування європейського і традиційного китайського зразків виявились дуже подібними у сенсі гармонічного поєднання поезії та музики і цільового призначення – для виконання у невеликому відокремленому приміщенні. Жанрово-стильова панорама європейського репертуару китайських співаків демонструє їх вподобання та тяжіння до певних зразків: ренесансних та барокових пісень, народних пісень (оригінальних або стилізованих) та романсів із супроводом фортепіано або невеликого інструментального ансамблю, до яких відносяться солоспіви, lied, канцони та інші жанрові форми від романтичної доби до сьогодення. Визначено, що найбільш популярними у китайських виконавців є камерно-вокальні твори композиторів-романтиків, твори яких характеризуються чіткими композиційними структурами та ясними стилістичними параметрами (Ф. Шуберт, Ф. Мендельсон, Й. Брамс).^UThe dissertation is devoted to the study of interpretations of European chamber vocal music in the context of cross-cultural interaction of Chinese performance with the artistic traditions of the West. The relevance of the dissertation’s topic is due to the lack of study of the work of famous modern Chinese singers, that represent several performing schools and traditions (Chinese, European, American), as well as the European component of their repertoire as an important factor in the academization of Chinese chamber vocal art.The scientific novelty of the thesis lies in the fact that it is for the first time: presented the chamber-vocal performance of modern China as a holistic phenomenon based on the interaction of national and foreign cultural factors; systematized data o’ver the creativity of modern Chinese singers, that represent various directions in the field of Chinese chamber and vocal creativity; analysed Chinese interpretations of European chamber and vocal music of a wide historical and stylistic range (from the Renaissance to the opuses of the 20th century); was introduced to the Ukrainian musicology analysis of a number of chamber vocal pieces (romances by G. Verdi, S. Barber and D. Ligeti). Also were further developed: an algorithm for the interpretive analysis of chamber and vocal music (its was structured and added); scientific concepts related to the study of the problems of interpretation of vocal music (V. Moskalenko, O. Katrych, L. Shapovalova, I. Suhlenko).The selected research methodology, which is based on a combination of historical, stylistic and genre methods, an interpretive approach and comparative analysis, made it possible to follow the peculiarities of the development of chamber and vocal performance in China; determine the characteristics of the performance style of Chinese singers; to investigate the peculiarities of the chamber and vocal repertoire of Chinese performers and to identify differences in the interpretations of Chinese and European musicians.It is substantiated the influence of cross-cultural communication "East-West" on the field of chamber and vocal performance in China. It was determined that excellent performance strategies and career success are due primarily to the unique individual experience of singers whose creativity lays in the zone of intercultural interaction. A chamber vocal pieces is considered as the basis of the singer's interpretive activity, which conveys not only genre-stylistic characteristics, but also general European traditions of chamber singing, which inevitably influence on the performer practice of any national singing tradition. It is noted that the degree of stylistic conformity of the performance depends on the musician's comprehension of the traditions of European-style chamber singing, the availability of appropriate professional and language skills, international educational and performance experience. There are characterized the problems that arise in the performance of European academic music by Chinese singers such as production of vowel sounds, diction, loudness, knowledge of foreign languages, etc.It is revealed that the process of the growth of the level of chamber-vocal culture of China at the modern stage has gradual character. It is understood as a result of the assimilation of the traditions of European vocal art in the eastern cultural environment. There are indicated different factors of cross-cultural interaction in the processes such as activity of Chinese conservatories and academies (that are considered as main centers of adaptation of the Western manner of singing); establishment and holding of regular specialized competitions and festivals; development of concert platforms in China; deepening the overseas educational and performance experience of talented Chinese singers. Such events have a positive effect on the spread of the European chamber vocal repertoire and show the growing interest Chinese people to the different cultural traditions. At the same time, it is pointed out the insufficient official financing of such events and the slow transformation of the tastes of the public.It is noted that the history of chamber singing in China has ancient roots, although European-style chamber vocal pieces appeared in Chinese art only in the last century. The chamber-vocal style of singing existed in Chinese culture among other larger styles, genres and forms. The phenomena of chamber vocal music are very similar in European and Chinese art. It is considered as harmonious combination of poetry and music, being performed in a small separate room.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Чжу Т. .. 
Моделі та методи управління спільними українсько-китайськими міжнародними проектами на основі методології Agile.: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / Т. .. Чжу. — Б.м., 2024 — укp.

Зміст анотації. Дисертація присвячена створенню науково-методичного та інформаційно-прикладного забезпечення, що ґрунтується на інформаційнокомунікативних технологіях і методології Agile, та може бути застосованим в міжнародних українсько-китайських проектах для моделювання ходу життєвого циклу проектів та надання своєчасної оцінки результативності цих проектів для їх інституційних учасників, системи адміністрування та виконавців.Глобальні зміни, які відбулися останнім часом у світовій економіці внаслідок інтенсивного розвитку інформаційних та комунікаційних технологій та систем, призвели до трансформації бізнес-середовища, прискорили процес переходу від індустріального до інформаційного суспільства. Для активізації впровадження змін необхідно здійснювати науково-аналітичну, методичну та прикладну адаптацію можливостей інформаційної архітектури та функціональних переваг платформи Agile що надає можливості управління до потреб організації циклу та адміністрування середовищем міжнародних освітньо інформаційних проектів, з врахуванням дивергенції/конвергенції взаємних впливів суб’єктів зовнішнього та внутрішніх середовищ зазначених проектів. Проекти такого характеру потрібно виконувати з врахуванням сталого розвитку освітніх середовищ що забезпечують зростання цільової функціональної якості для перебігу освітнього та наукового процесів у вищихнавчальних закладах.Для якісної реалізації проекту необхідно вибачити базові принципи та врахувати як зовнішні так внутрішні фактори впливу для первинної організації рішень по координації середовища та діяльності учасників в міжнародних проектах з використанням ІКТ& Agile, для досягнення раціонального компромісу між складністю розробки та «цінністю користувальницької історії»; поліпшення якості та скорочення тривалості зворотнього зв’язку.^UAbstract content The dissertation is devoted to the creation of scientificmethodical and information-applied support based on information and communicationtechnologies and Agile methodology, which can be applied in international UkrainianChinese projects to model the progress of the life cycle of projects and provide a timely assessment of the effectiveness of these projects for their institutional participants, administration systems and executors.Global changes that have recently taken place in the world economy as a result of the intensive development of information and communication technologies and systems have led to the transformation of the business environment and accelerated the process of transition from an industrial to an information society. In order to intensify the implementation of changes, it is necessary to carry out scientific-analytical, methodical and applied adaptation of information architecture capabilities and functional advantages of the Agile platform, which provides management capabilities to the needs of the cycle organization and administration of the environment of international educational and information projects, taking into account the divergence/convergence of mutual influences of external entities and internal environments of the specified projects. Projects of this nature must be carried out taking into account the sustainable development of educational environments that ensure the growth of the target functional quality for the course of educational and scientific processes in higher educational institutions.For the high-quality implementation of the project, it is necessary to understand the basic principles and take into account both external and internal influencing factors for the primary organization of decisions on the coordination of the environment and activities of participants in international projects using ICT & Agile, to achieve a rational compromise between the complexity of the development and the "value of the user story"; improving the quality and reducing the duration of feedback.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського