Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Реферативна база даних (193)Книжкові видання та компакт-диски (214)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧИСТЯКОВ$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Чистяков Р.Б. 
Андрологічна реабілітація хворих порушеннями репродуктивної функції в умовах впливу несприятливих факторів навколишнього середовища (клініко-експериментальне дослідження): Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.06 / Р.Б. Чистяков ; Ін-т урології АМН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість підвищення ефективності процесу реабілітації хворих з порушеннями репродуктивної функції та засоби профілактики безплідності у чоловіків. Показано доцільність застосування патогенетично спрямованої методики корекції порушень, обумовлених впливом несприятливих факторів навколишнього середовища. Розроблено й апробовано клініко-організаційну модель реабілітації хворих з порушеннями репродуктивної функції, відзначено її ефективність та медико-соціальне значення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р698.024-52 +
Шифр НБУВ: РА343812

Рубрики:

      
2.

Чистякова І.А. 
Економічне стимулювання відтворення основних засобів в амортизаційній політиці житлово-комунальних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.А. Чистякова ; Харк. нац. акад. міс. гос-ва. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні питання економічної суті амортизації, її впливу на фінансові результати діяльності підприємств. Удосконалено методичні засади розрахунку нових норм амортизації для будинків, які, на відміну від існуючих, враховують значний діапазон у співвідношенні термінів експлуатаційної надійності окремих конструктивних елементів капітальних споруд.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-571.16 + У052.9(4УКР)244.10-145.711.6
Шифр НБУВ: РА371697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Чистяков О. Г. 
Експериментальне обгрунтування простатопротекторних властивостей простатофіту: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 14.03.05 / О. Г. Чистяков ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено фармакологічне вивчення нового рослинного препарату простатофіт. Встановлено простатопротекторну активність простатофіту та його перевагу над простаполом за здатністю пригнічувати запальний процес у передміхуровій залозі. Доведено простатопротекторну дію простатофіту та встановлено перевагу простатофіту над простаполом за вираженістю простатопротекторної дії. Встановлено антиексудативний ефект простатофіту на різних моделях запалення: карагеніновому набряку, УФ-еритемі, кріопошкодженні простати та сечового міхура. Доведено, що простатофіт виявляє анальгетичну (38 %), спазмолітичну (33 %) й антиоксидантну (26,4 %) активності, антиандрогенну та помірну протимікробну дію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.620.11-52 + Р569.696.2-52
Шифр НБУВ: РА372290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Чистяков П.М. 
Контроль органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню: теорія та практика реалізації: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / П.М. Чистяков ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто роль контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню, в системі державно-правового та фінансового контролю, генезис його у вітчизняній правовій доктрині та законодавстві. Визначено специфіку та особливості зазначеного контролю. Детально проаналізовано елементи організаційно-правового механізму контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню (суб'єкти, об'єкт, принципи, мету, завдання, функції, гарантії, методи та методику). Наведено пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення правового регулювання зазначеної контрольної діяльності у контексті основних тенденцій та перспектив її розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 + Х819(4УКР)120.01 +
Шифр НБУВ: РА333228

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чистякова А.С. 
Кримінально-правові аспекти відповідальності за примушування до антиконкурентних узгоджених дій (ст. 228 КК України): автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.08 / А.С. Чистякова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Досліджено ефективність кримінально-правових засобів охорони економічної конкуренції від антиконкурентних узгоджених дій суб'єктів господарювання у контексті специфіки конкурентних відносин. Проаналізовано чинну редакцію статті 228 Кримінального кодексу, яка передбачає кримінальну відповідальність за примушування до антиконкурентних дій, заборонених Законом "Про захист економічної конкуренції". Проведено відмежування примушування до антиконкурентних узгоджених дій від суміжних злочинів та інших правопорушень. За результатами аналізу досвіду певних зарубіжних країн запропоновано на концептуальному та змістовому рівні вдосконалити кримінально-правову охорону економічної конкуренції від антиконкурентних узгоджених дій суб'єктів господарювання з урахуванням інтересів потерпілих від вчинення посягань на економічну конкуренцію, якими є споживачі, держава й інші суб'єкти господарювання (конкуренти).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4Укр)117 +
Шифр НБУВ: РА365350

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Чистякова Л. О. 
Підготовка майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. О. Чистякова ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів у ВНЗ. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови: формування позитивної мотивації до художньо-трудової діяльності та творчості; оновлення змісту спеціальних дисциплін з метою вивчення студентами кількох видів декоративно-ужиткового мистецтва та впровадження спецкурсу "Організація і методика позаурочної роботи", проведення педагогічної практики з позаурочної художньо-трудової діяльності та технологічної практики з народних ремесел; залучення студентів до творчої діяльності у галузі декоративно-прикладного мистецтва за умов позааудиторної роботи (студії, гуртки, виставки, фестивалі тощо); оволодіння майбутніми учителями технологій особистісно орієнтованими технологіями організації художньо-трудової діяльності у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА380737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
7.

Чистякова Е.Є. 
Стан репродуктивної функції нащадків стресових самців щурів: автореф. дис... канд. біол. наук: 14.01.14 / Е.Є. Чистякова ; Держ. установа "Ін-т пробл. ендокрин. патології ім. В.Я.Данилевського АМН України". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

За результатами проведених експериментальних досліджень доведено, що стресування шляхом іммобілізації впродовж семи діб пригнічує функцію репродуктивної системи в дорослих самців щурів, що призводить до гормонального дисбалансу, пригнічення всіх стадій сперматогенезу, розвитку оксидативного стресу в органах репродуктивної системи і, як наслідок, зниження фертильності. Як найбільш уразливі до дії стресу виявлено сперматиди, зрілі сперматозоїди та сперматоцити. У щурів нащадків обох статей, одержаних від стресованих самців-батьків, спарованих з інтактними самками, через 1, 15, 28 і 48 діб після відміни стресування виявлено затримку сомато-статевого розвитку. У разі досягнення статевої зрілості в них спостережено гормональний дисбаланс (гіпоандрогенію - у самців і гіперандрогенію - у самок), порушення статевої поведінки (особливо периферійна ланка її регуляції), пригнічення генеративної функції сім'яників і яєчників, що має негативний прояв у їх фертильності. Стресування у пубертаті нащадків обох статей, одержаних від стресованих самців-батьків, у дорослому віці призводить до порушення гормонального стану, що негативно впливає на функціонування репродуктивної системи. Але ступінь виразності цих проявів менша, ніж у стресованих нащадків інтактних батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*736.3-6 + Р696-324 +
Шифр НБУВ: РА365638

Рубрики:

      
8.

Чжан Л. .. 
Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю та України / Л. .. Чжан. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням, у межах якого з'ясовано теоретичні та практичні засади професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю та України. У межах з'ясування стану розробленості проблеми професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти в науково-педагогічних дослідженнях виявлено, що професійна освіта вокалістів у закладах вищої освіти є предметом наукового інтересу широкого кола українських та китайських учених. Установлено, що проблема професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю та України не знайшла достатнього цілісного висвітлення. Результатом структурно-логічного аналізу наукових розвідок із досліджуваної проблеми українських і китайських учених стало виокремлення окремих аспектів розгляду проблеми професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю та України, а саме: специфіка академічного співу; провідні положення теорії співацького голосу; особливості вокально-хорової підготовки студентів-вокалістів з урахуванням особистого досвіду практикуючих педагогів; методологічні та методичні аспекти різноманітних напрямів вокально-педагогічної підготовки китайських студентів; загальні проблеми вокально-виконавського мистецтва; проблеми та специфіка оволодіння вокальною виконавською технікою; вокальна підготовка в Україні; вокальна підготовка в Китаї; техніка постановки голосу та фізіологія цього процесу; формування й розвиток фахових здібностей; фізіологічні основи постановки голосу; дослідження в галузі фоніатрїї; акустичні особливості процесу голосоутворення; орфоепічні норми звуковидобування; гігієна співацького голосу. У результаті системно-структурного аналізу змістових особливостей професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю та України визначено спільні та відмінні риси професійної підготовки вокалістів у закладах вищої музичної освіти досліджуваних країн. З'ясовано, що в навчальних програмах українських та китайських консерваторій спільним є набір спеціальних та загальногуманітарних і загальнопрофесійних предметів. Констатовано, що в обох країнах випускники консерваторій можуть працювати солістами в театрах, філармоніях та інших музичних об'єднаннях, а державні іспити за спеціальністю «Академічний спів» складаються в індивідуальній або концертній формі. Водночас після отримання диплома про закінчення консерваторії українські випускники отримують кваліфікацію оперного співака, камерного або концертно-камерного виконавця та інші, а так само мають можливість педагогічної діяльності, у той час, як китайські випускники не отримують будь-якої кваліфікації, вони отримують тільки диплом про закінчення закладу вищої освіти за даною спеціальністю. До того ж, китайські ЗВО не мають загального державного стандарту для всіх ЗВО з однаковою спеціальністю, як в Україні. У межах характеристики основних форм професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю (індивідуальні, колективні, лекційні, тематичні заняття, показові відкриті уроки, майстер-класи, конкурси, фестивалі) та України (індивідуальні, лабораторні, лекційні, практичні заняття. Семінари, майстер-класи, курсова, бакалаврська, магістерська робота, заняття творчості, творчі проекти, науково-дослідна робота, олімпіади, вивчення й узагальнення педагогічного досвіду, концерти, концерти-лекції, конкурси, фестивалі, творчі зустрічі, тематичні вечори та вечори відпочинку, свята, обряди, огляди художньої самодіяльності). Визначено сучасні технології професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю (музично-комп'ютерні, вокального виконавства, перевернутого класу) та України (інформаційно-комп'ютерні, комп'ютерно-мультимедійні, інтерактивні, фонопедичного розвитку співацького голосу (В. Ємельянов), резонансної теорії та техніки (В. Морозов)). Виявлено прогностичний потенціал взаємодії систем професійної підготовки вокалістів у закладах вищої музичної освіти Китаю та України. Прогностичний потенціал проведеного дослідження зумовлюється можливістю використання отриманих результатів для здійснення подальшої науково-дослідницької роботи в даному напрямі у процесі модернізації китайської та української системи вищої музичної освіти.^UThe thesis is a comprehensive study, which clarifies the theoretical and practical foundations of vocalists professional training in the system of higher music education in China and Ukraine. Within the framework of revealing the state of elaboration of the issue of vocalists professional training in the system of higher music education in scientific and pedagogical research it has been found out that professional training of vocalists in higher education institutions is the subject of research interest of a wide range of Ukrainian and Chinese scientists. It is established that the problem of vocalists professional training in the system of higher music education in China and Ukraine has not found a sufficient comprehensive coverage. The result of structural-logical analysis of scientific research on the problem under investigation of Ukrainian and Chinese scientists was selection of certain aspects of the problem of vocalists professional training in the system of higher music education in China and Ukraine, namely: the specifics of academic singing; leading provisions of the theory of the singing voice; peculiarities of vocal and choral training of students-vocalists taking into account personal experience of practicing teachers; methodological aspects of various areas of vocal-pedagogical training of Chinese students; general problems of vocal-performing art; problems and specifics of mastering vocal performance technique; vocal training in Ukraine; vocal training in China; voice technique and physiology of this process; formation and development of professional abilities; physiological bases of voice production; research in the field of phoniatrics; acoustic features of the voice production process; orthoepic norms of sound production; hygiene of the singing voice. As a result of the systems-structural analysis of content features of vocalists professional training in the system of higher music education of China and Ukraine the common and distinctive features of vocalists training in the institutions of higher music education of the studied countries are determined. It has been found that the curricula of Ukrainian and Chinese conservatories have a common set of special, general humanities and general professional subjects. It is stated that in both countries graduates of conservatories can work as soloists in theaters, philharmonics and other musical associations, and state exams in the specialty “Academic Singing” are taken an individual or concert form. At the same time, after graduating from the conservatory, Ukrainian graduates receive the qualification of an opera singer, chamber or concert-chamber performer, etc. as well as have the opportunity to teach, while Chinese graduates do not receive any qualification, they receive only a diploma of graduation from a higher education institution in this specialty. In addition, Chinese higher education institutions do not have a common state standard for all HEIs with the same specialty as in Ukraine. Within the characteristics of the main forms of vocalists professional training in the system of higher music education in China (individual, collective classes, lectures, thematic classes, demonstration open lessons, workshops, competitions, festivals) and in Ukraine (individual, laboratory classes, lectures, practical classes, workshops, course projects, bachelor's and master's qualification works, art classes, creative projects, research work, Olympiads, study and generalization of pedagogical experience, concerts, concerts-lectures, competitions, festivals, creative meetings, thematic evenings, events, rites, reviews of amateur performances) have been characterized. Modern technologies of vocalists professional training in the system of higher music education of China (music-computer, vocal performance, inverted class) and Ukraine (information-computer, computer-multimedia, interactive, phonopedic development of singing voice (V. Yemelianov), resonant theory and technnique (V. Morozov)) are defined. The prognostic potential of the interaction of the systems of vocalists professional training in the institutions of higher music education of China and Ukraine is revealed. The prognostic potential of the study is determined by the possibility of using its results for further research work in this area in the process of modernization of the Chinese and Ukrainian systems of higher music education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Чистякова І. С. 
Метод відображення між дескриптивною логікою та реляційною моделлю даних. / І. С. Чистякова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню та розробці методу відображення між моделлю даних дескриптивною логікою та реляційною моделлю даних, а також їх апробації у прикладних задачах.Основні результати роботи полягають у наступному: побудовано концептуальну інформаційну ER-модель дескриптивної логіки із залученням технології, яка забезпечує: підтримку гіпотези відкритого світу та не унікальності імен, повне представлення усіх інформаційних складових дескриптивної логіки, використання тільки унарних та бінарних сутностей; визначено спеціальний варіант класичної RDM – бінарну реляційну модель даних (RM2) яка складається з бінарної реляційної структури даних (RS2), бінарної реляційної алгебри (RA2), та обмежень цілісності.^UThe thesis is dedicated to the research and development of a mapping method between the description logic data model and the relational data model as well as their approbation in the applied tasks.The main results of the work are as follows: a conceptual information ER-model of description logic was built using technology that provides: support for the open world assumption and non-uniqueness of names, a complete representation of all information components of description logic, the use of only unary and binary entities; the binary relational data model (RM2) is created, which is a special version of the classical RDM; the binary relational data structure(RS2) is described; a way to transform the n-ary (classical) relational structure into the binary is proposed; the binary relational algebra (RA2) is proposed; the RA2 operations, which result is an n-ary relation, are contributed into the RA2 in a modified form and have an unary or binary relation in result; a method of two-way mapping between ontological and relational data models has been developed, which is of a formal nature, is defined both at the structural and operational levels and provides for the mapping of the terminological axioms of description logic.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Ван Б. .. 
Організаційно-педагогічні засади підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України / Б. .. Ван. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням, у межах якого з'ясовано теоретичні та організаційно-методичні засади підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України. У роботі з'ясовано стан розробленості проблеми підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України в науковому дискурсі. Результатом структурно-логічного аналізу наукових розвідок із досліджуваної проблеми українських і китайських учених стало виокремлення окремих аспектів розгляду проблеми підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України, а саме: проблеми фахової підготовки майбутніх піаністів із КНР у системі музичної освіти України; проблеми підготовки піаністів в українських закладах освіти різного рівня; методичні засади підготовки піаністів; теоретичні засади фортепіанного навчання; розвиток фортепіанної освіти в Китаї; методика навчання гри на фортепіано; навчання фортепіано майбутніх учителів музики в закладах вищої освіти Китаю та України. Розкрито методологічні засади підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України та визначено історичний контекст розвитку фортепіанних шкіл Китаю та України. У дисертації систематизовано методологічні засади підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю (урахування філософських ідей, принципів навчання та методики) та України (визначення всебічного розвитку студента як спеціальної мети фортепіанної підготовки; забезпечення гармонійного розвитку майбутнього музиканта через розвиваюче навчання; формування вміння музично-виконавської інтерпретації як важливого компоненту фахової підготовки майбутнього піаніста-виконавця; інтенсифікація розвитку музичного мислення майбутнього піаніста-виконавця; використання проблемного навчання в процесі фортепіанної підготовки студентів; актуалізація необхідності практичної реалізації індивідуалізації навчання в процесі фортепіанної підготовки). У структурі навчальних планів враховується китайський та український менталітет відповідно, особливості національної культури й соціально-громадського ладу. Навчання включає в себе загальну підготовку (у Китаї ідеологічну відповідно до політичної доктрини КНР), морально-етичну, культурологічну, загальнопрофесійну, що містить необхідний комплекс музично-теоретичних та історичних дисциплін і серйозну спеціальну підготовку. Її всеосяжність передбачає широкий спектр працевлаштування випускників: вони можуть працювати концертними виконавцями – солістами, артистами камерного ансамблю та концертмейстерами, викладачами фортепіано у закладах вищої освіти. Порівняння навчальних планів свідчить про те, що мета навчання в них єдина – формування висококваліфікованого, ерудованого піаніста-виконавця і педагога. Охарактеризовано форми, методи і технології підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України. Основними формами підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти визначено майстер-класи, концерти, змагання, індивідуальні, групові заняття в Китаї та лекції, практичні, індивідуальні, групові заняття, семінари, виступи, конкурси в Україні. Констатовано, що в Україні в процесі навчання гри на фортепіано використовуються такі методи, як: базові (вивчення творів за програмою; ескізне опрацювання творів; читання з листка; транспонування; підбір на слух; ілюстративний (показу) та словесний (дискутування); невербальні методи (жестикуляція та підспівування); дидактичні (словесно-ілюстративний, репродуктивний, репродуктивно-варіативний, проблемно-пошуковий, спостереження, аналіз, проєктування, моделювання, імпровізація); загальнонаукові (аналіз, узагальнення, систематизація, синтез, порівняльний аналіз, рефлексія); специфічні музичні (зорове охоплення нотного тексту на кілька тактів наперед, слухове уявлення, слуховий аналіз, слухове регулювання, наслідування, спрощення фактури музичного твору, творча адаптація музичного твору). Визначено сучасні технології підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю (музичного виконавства) та України (задачна, особистісно-орієнтована, інтеграційна, технологічної підготовки). Виявлено провідні напрями вдосконалення підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України.^UThe thesis is a comprehensive research, within which the theoretical and organizational-methodological foundations of pianists-performers training in art institutions of higher education in China and Ukraine are clarified. The state of elaboration of the problem of pianists-performers training in art institutions of higher education in China and Ukraine in the scientific discourse is revealed. The result of structural-logical analysis of scientific research on the problem of Ukrainian and Chinese scientists was identification of a number of aspects of the problem of pianists-performers training in art institutions of higher education in China and Ukraine, namely: problems of professional training of future pianists from China in the system of music education in Ukraine; problems of training pianists in Ukrainian education institutions of different levels; methodological foundations of pianists training; theoretical foundations of teaching piano; development of piano education in China; methodology of teaching to play the piano; teaching piano to future music teachers in higher education institutions in China and Ukraine. The methodological foundations of training pianists-performers in art institutions of higher education in China and Ukraine are revealed and the historical context of the development of piano schools in China and Ukraine is determined. The thesis systematizes the methodological foundations of pianists-performers training in art institutions of higher education in China (taking into account philosophical ideas, teaching principles and methodology) and Ukraine (defining versatile student development as a special goal of piano training; ensuring harmonious development of a future musician through developmental learning; formation of performing interpretation skills as an important component of professional training of a future pianist-performer; intensification of musical thinking of a future pianist-performer; use of problem-based learning in the process of students piano training; actualization of the need for practical implementation of individualization of learning in piano training). The content of pianists-performers training in art institutions of higher education of China and Ukraine is covered. The systemic-structural analysis of content features of pianists-performers training in art institutions of higher education of China and Ukraine is carried out. It has been found that pianists-performers training in art institutions of higher education in Ukraine and China is held in accordance with modern requirements. This is convincingly evidenced by the lists of winners of international performing competitions in different countries. The structure of curricula takes into account the Chinese and Ukrainian mentality, respectively, the peculiarities of national culture and social order. Education includes general training (in China, ideological in accordance with the political doctrine of China), moral and ethical, cultural, general professional, which contains the necessary set of music-theoretical and historical disciplines and serious special training. Its comprehensiveness provides a wide range of employment for graduates: they can work as concert performers – soloists, chamber ensemble artists and accompanists, piano teachers in higher education institutions. Comparison of curricula shows that the purpose of training in both countries is the same – formation of a highly qualified, erudite pianist-performer and teacher. Modern technologies of training pianists-performers in art institutions of higher education of China (musical performance) and Ukraine (task, personality-centered, integration, technological training) are determined. The leading directions of improvement of pianists-performers training in art institutions of higher education of China and Ukraine are revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Чистяков Р. С. 
Клінічна ефективність гіпертермічної внутрішньоміхурової хіміоперфузії в комбінованому лікуванні хворих на м’язовонеінвазивний рак сечового міхура високого ризику: автореферат дис. ... д.філософ : 222 / Р. С. Чистяков. — Б.м., 2024 — укp.

Чистяков Р. С. Клінічна ефективність гіпертермічної внутрішньоміхурової хіміоперфузії в комбінованому лікуванні хворих на м’язово-неінвазивний рак сечового міхура високогоризику. — Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 22 — «Охорона здоров’я» за спеціальністю 222 — «Медицина». — Одеський національний медичний університетМОЗ України, Одеса, 2023. Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі сучасної онкологічної урології, а саме покращенню результатів лікування хворих на м’язово-неінвазивний рак сечового міхура (МНІРСМ) високого ризику, шляхом застосування гіпертермічної внутрішньоміхурової хіміоперфузії в ад’ювантному режимі.Мета дослідження: Підвищити ефективність лікування хворих на м’язово-неінвазивний рак сечового міхура високого ризику шляхом застосування гіпертермічної внутрішньоміхурової хіміоперфузії в ад’ювантному режимі після трансуретральної резекції сечового міхура.Матеріали і методи: З березня 2018 р. по січень 2021 р. в Університетській клініці Одеського національного медичного університету (УК ОНМедУ) 53 пацієнти з МНІРСМ групи високого ризику отримали в ад’ювантному режимі курс HIVEC терапії. Результати порівнювали з групою пацієнтів, які отримували ад’ювантну внутрішньоміхурову терапію вакциною БЦЖ з 2015 по 2019 рр Результати: Частота рецидивів захворювання (42,6% проти 22,6%) та прогресування (20,4% проти 7,5%) значно відрізнялася між групами БЦЖ та HIVEC терапії, відповідно. Середній час до рецидива у пацієнтів, які отримували HIVEC терапію, був значно вищим, ніж у пацієнтів групи БЦЖ: 31,5 місяця (95% ДІ: 29,1-34,0) проти 26,0 місяців (95% ДІ: 22,7-29,3) відповідно (р = 0,034). Регресійний аналіз Кокса показав, що співвідношення ризиків для HIVEС терапії проти БЦЖ терапії для БРВ через 36 місяців становило 0,48 (95% ДІ: 0,24–0,96; p=0,04). Висновок: Гіпертермічна внутрішньоміхурова хіміотерапія є безпечним варіантом лікування пацієнтів з неінвазивним раком сечового міхура високого ризику з ефективністю, порівнянною з терапією БЦЖ.^UChystiakov R. S. Clinical efectiveness of hyperthermic intravesical chemoperfusion in the combined treatment of patients with high-risk non-muscle-invasive bladder cancer. — Qualifying scientifc work as a manuscript. A thesis for Doctor of Philosophy in the feld of knowledge 22 — "Health care" by specialty 222 — "Medicine". — Odesa National MedicalUniversity MH of Ukraine, Odesa, 2023.The thesis is devoted to the current problem of oncological urology — improvement of treatment of patients with high-risk non-muscleinvasive bladder cancer (NMIBC) by using hyperthermic intravesical chemoperfusion in the adjuvant mode.Purpose: The study purposed to increase the effectiveness of treatment of patients with high-risk non-muscle-invasive bladder cancer by using hyperthermic intravesical chemoperfusion in the adjuvant mode after transurethral bladder resection.Methods: From March 2018 to January 2021, 53 patients with high-risk NMIBC underwent a HIVEC adjuvant regimen at the University Clinic of Odessa National Medical University (UC ONMedU). The results were compared with a group of patients who received adjuvant intravesical BCG therapy from 2015 to 2019. Results: The incidence of the disease recurrence (42.6% versus 22.6%) and progression (20.4% versus 7.5%) were significantly different between the BCG and HIVEC, respectively. The mean time to recurrence in patients who received HIVEC MMC was significantly higher than in patients of the BCG group: 31.5 months (95% CI: 29.1-34.0) versus 26.0 months (95% CI: 22.7-29.3), respectively (p = 0.034). Cox regression analysis showed hazard ratio for HIVEC vs BCG for the RFS at 36 months to be 0.48 (95% CI: 0.24-0.96; p=0.04). Conclusion: Hyperthermic intravesical chemotherapy with the addition of DMSO is a safe treatment option for patients with high-risk noninvasive bladder cancer with efficacy comparable to BCG therapy.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського