1. |
Чулкова Л. О. Теорія і практика підготовки вчителя до педагогічного спілкування у вищих навчальних закладах Німеччини: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Чулкова ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 37 с. — укp.Визначено основні напрями розвитку комунікативної компетенції вчителя. Розроблено модель професійного спілкування вчителя, як чинника нормативної комунікативної діяльності, що має власну структуру, цілі, засоби, мотиви, зміст, функції, принципи, спрямовані на успішну соціалізацію учнів. Встановлено, що однією із сучасних інновацій в аспекті професійного спілкування є метод самопізнання та самореалізації особистості майбутнього вчителя. Досліджено, що формування комунікативної компетентності вчителя до спілкування з учнями реалізовано під час вивчення інтегрованого психолого-педагогічного спецкурсу "Педагогічне спілкування вчителя", метою якого є саморозвиток і самовдосконалення особистістю комунікативних якостей майбутнього вчителя. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ) + Ч314 Шифр НБУВ: РА373193 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|