Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (27)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ШЕБАНОВ$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ГЕОРГІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Шебанов О.Г. 
Визначення стандартизуємих норм надійності точних технологічних машин (на прикладі промислових роботів): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / О.Г. Шебанов ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2004. — 20 с. — укp.

На основі аналізу фізичних процесів, що мають місце в кінематичних ланцюгах і парах виконавчих механізмів запропоновано нову методику встановлення стандартизованих норм надійності точних технологічних машин, що базуються на математичних залежностях наробітку до відмови від зносу на рівні мікроконтакту, структурних, кінематичних, динамічних параметрів, точності виготовлення ланок та їх монтажу у кінематичній парі та компенсації зносу. В результаті експериментальних досліджень та комп'ютерних розрахунків підтверджено ефективність розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К414 + З965.941 +
Шифр НБУВ: РА328281

Рубрики:

      
2.

Шебанова В.І. 
Діагностика та корекція агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / В.І. Шебанова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано психологічні підходи до феномену дитячої агресивності. Розглянуто особливості дітей з порушеннями психічного розвитку на підставі саногенного підходу з урахуванням клінічних, психологічних та педагогічних позицій. Теоретично обгрунтовано діагностичний інструментарій для виявлення особливостей агресивної поведінки в молодших школярів з порушеннями психічного розвитку. Запропоновано та апробовано методики: "Тест ситуацій" і "Опитувальник форм агресивного реагування". Проаналізовано дані констатуючого та формуючого експериментів. Встановлено, що перебільшення деструктивної агресії за реактивним типом у паттерні поведінки учнів класів інтенсивної педагогічної корекції пов'язано з потенціально агресивним відчуттям та потенціально агресивною інтерпретацією, що формуються під впливом комплексу негативних факторів мікросоціального середовища. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель психокорекції агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3 + Р733.64-5 + Ю948.25 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: ДС320700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шебанова 
Профілактика та корекція агресивної поведінки студентів засобами тренінгу спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Світлана Георгіївна Шебанова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю937-953.6 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА310918

Рубрики:

      
4.

Діденко Г. О. 
Психологічні особливості життєвого стилю осіб з травматичним досвідом / Г. О. Діденко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі визначено концептуальні межі прояву життєвого стилю у психологічному просторі травматизації особистості. Конкретизовано визначення життєвого стилю як особливого індивідуального способу здійснення особистістю обраного життєвого шляху засобом обґрунтування структурних компонентів (когнітивний, поведінковий, емоційний та ціннісний), які вміщують базові характеристики образу Я, образу світу, взаємовідносин з оточуючими людьми, актуального емоційного стану людини та ціннісних орієнтацій особистості.Розроблено теоретичну структурно-функціональну модель взаємозв'язку життєвого стилю з травматичним досвідом особистості. Удосконалено розуміння травматичного досвіду як відображеної у свідомості особистості сукупності переживань щодо пережитої травматичної ситуації на основі наративної інтерпретації.На емпіричному рівні з'ясовано психологічні відмінності життєвого стилю осіб, диференційованих за високим і низьким рівнями травматичного досвіду та запропоновано типологію життєвого стилю осіб з різним рівнем травматичного досвіду. Зазначено, що в групі студентів із високим рівнем травматичного досвіду виявилися домінуючими емотивно-соціальний, раціонально-терпимий, залежно-компенсуючий та педантично-домінантний типи життєвого стилю. Розкрито адаптаційну специфіку життєвих стилів як умови успішного посттравматичного зростання особистості.^UThe conceptual limits of lifestyle manifestation in psychological space of personality traumatization have been defined in the dissertation paper. The definition of lifestyle as a special individual way of realization by a personality of the chosen life way by means of structural components grounding (cognitive, behavioural, emotional and value) has been specified, which comprises the basic characteristics of Self-image, world image, interrelations with surrounding people, actual emotional state of an individual and value orientations of a personality. The theoretical structural and functional model of interrelation of lifestyle and traumatic personality's experience has been developed. The understanding of traumatic experience as totality of feelings in relation to the survived traumatic situation reflected in the consciousness of a personality on the basis of narrative interpretation has been improved. At the empirical level, the psychological differences of lifestyles of people differentiated by high and low levels of traumatic experience have been clarified, and the typology of lifestyles of people with diverse levels of traumatic experience has been proposed. It is noted that in the group of students with high level of traumatic experience, the dominant are emotional and social, rational and tolerant, dependent and compensatory, pedantic and dominant types of lifestyle. The adaptive specificity of lifestyles as conditions of successful post-traumatic growth of a personality has been revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського