Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (61)Книжкові видання та компакт-диски (65)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=ШЕРМАН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Шерман М. І. 
Теоретичні та методичні основи професійної комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутніх слідчих у вищих навчальних закладах МВС України: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. І. Шерман ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2010. — 43 с. — укp.

Розкрито науково-педагогічні засади професійної комп'ютерно-інформаційної підготовки (ПКІП) майбутніх слідчих з використанням інформаційних технологій. Обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичні засади та модель ПКІП майбутніх слідчих як компонент системи професійної підготовки з використанням сучасних інформаційних технологій. Визначено компонентний склад, роль та місце ПКІП у загальній системі професійної підготовки майбутніх слідчих. Сформовано критерії визначення рівнів даної компетентності як складової професійної компетентності слідчих МВС України. Здійснено аналіз навчального процесу у ВНЗ МВС України на прикладі навчання курсантів інформатиці та споріднених з нею дисциплін. Визначено шляхи врахування психофізіологічних особливостей курсантів у процесі їх адаптації щодо вивчення комп'ютерно-інформаційних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3:З970 + З970 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шерман М. І. 
Теоретичні та методичні основи професійної комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутніх слідчих у вищих навчальних закладах МВС України: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. І. Шерман ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2010. — 43 с. — укp.

Розкрито науково-педагогічні засади професійної комп'ютерно-інформаційної підготовки (ПКІП) майбутніх слідчих з використанням інформаційних технологій. Обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичні засади та модель ПКІП майбутніх слідчих як компонент системи професійної підготовки з використанням сучасних інформаційних технологій. Визначено компонентний склад, роль та місце ПКІП у загальній системі професійної підготовки майбутніх слідчих. Сформовано критерії визначення рівнів даної компетентності як складової професійної компетентності слідчих МВС України. Здійснено аналіз навчального процесу у ВНЗ МВС України на прикладі навчання курсантів інформатиці та споріднених з нею дисциплін. Визначено шляхи врахування психофізіологічних особливостей курсантів у процесі їх адаптації щодо вивчення комп'ютерно-інформаційних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3:З970 + З970 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шерман О.М. 
Формування політичних стереотипів ЗМІ як технологія впливу на політичний процес: автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02 / О.М. Шерман ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2009. — 32 с. — укp.

Вперше в українській політичній науці розглянуто стереотипізаційні параметри процесу політичної комунікації у діахронічному та синхронічному аспектах. Визначено особливості формування політичних стереотипів як технології впливу на політичний процес. Розкрито роль і місце системи стереотипів у комунікативних процесах як частини міжінституційної взаємодії. Сформульовано визначення політичного стереотипу як елемента політичної комунікації. Запропоновано класифікацію політичних стереотипів. З'ясовано основні причини поширення політичних стереотипів як елементів інформаційних процесів. Показано значення довготривалих інфораційних продуктів як окремого джерела політичних стереотипів. Досліджено процес формування політичного стереотипу ЗМІ у межах політичних інформаційних кампаній від введення об'єкта стереотипізації в інформаційний простір до закріплення сформованого стереотипу. Розглянуто основні технології формування політичних стереотипів у різних видах ЗМІ, зокрема, у мережі Інтернет. Визначено спільні риси впровадження політичних стереотипів у процесі політичної комунікації до появи ЗМІ та у сучасному інформаційному середовищі. Досліджено маніпулятивні засоби впливу на громадську думку у процесі впровадження стереотипів, зокрема, під час проведення електоральних інформаційних кампаній та інформаційних війн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 +
Шифр НБУВ: РА369447

Рубрики:

      
4.

Шерман О.М. 
Художня специфіка російського історичного роману другої половини XIX століття і проблеми розвитку жанру: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.02 / О.М. Шерман ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертація являє собою одну з перших спроб дослідження художньої специфіки російського історичного роману другої половини XIX століття в аспекті особливостей белетристичної літератури. Подається концепція розвитку жанру протягом 1850-1900-х рр.; обгрунтована його періодизація, а також внутрішня диференціація історичної романістики за напрямками. Окремо розглядаються складові художньої специфіки, пов'язані з ключовою для жанру категорією часу - хронотоп і історіософія, а також суспільне значення жанру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.444.2

Рубрики:

      
5.

Попова Г. В. 
Формування професійної навігаційної компетентності у майбутніх судноводіїв симуляційними технологіями змішаної реальності / Г. В. Попова. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовано, розроблено зміст, методи, форми, педагогічні умови формування професійної навігаційної компетентності у майбутніх судноводіїв симуляційними технологіями змішаної реальності та експериментально перевірено модель формування цієї компетентності симуляційними технологіями змішаної реальності в процесі фахової підготовки. Вперше введено в науковий обіг дефініцію «професійна навігаційна компетентність», яку сформульовано на основі синтезу компетентнісного, діяльнісного та системного підходів; розроблено структуру та окреслено компоненти досліджуваної компетентності (мотиваційно-особистісний, когнітивний, процесуально-діяльнісний), критерії її сформованості (мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісний, оціночно-рефлексивний), охарактеризовано якісні характеристики рівнів сформованості професійної навігаційної компетентності (середній, достатній, високий).Теоретично обґрунтовано та реалізовано педагогічні умови (розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв; впровадження у систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв засобів «Судна віртуальної реальності ХДМА»; розвиток цифрової компетентності викладачів); розроблено модель і методику формування професійної навігаційної компетентності у майбутніх судноводіїв симуляційними технологіями змішаної реальності, що впроваджувались упродовж трьох етапів: організаційно-спонукальний етап, когнітивно-процесуальний та рефлексивно-продуктивний етап. Кількісний і якісний аналіз результатів експериментальної роботи засвідчив ефективність упроваджених педагогічних умов та моделі цього процесу. Ключові слова: морська освіта, морські спеціалісти, судноводіння, навігаційна компетентність, симуляційні технології, змішана реальність, компетентнісний підхід.^UIn the context of 2010 Manila Amendments implementation into the training system of maritime specialists, the priority is to achieve a qualitative new level of maritime specialists' training, to use the new generation of educational resources adapted to the goals and objectives of the maritime specialists' professional training. Increasing requirements for the professional training of future ship navigators causes changes in the organization of the educational process. Formation of future navigators' professional navigational competence involves specialist training. He has a high level of professional training, a thorough knowledge of the theoretical and general professional disciplines, developed professionally important qualities, a high level of digital competence, and is able to solve professional situations independently and creatively. In the dissertation the content, methods, forms, pedagogical conditions of professional navigational competence formation of the future navigators by simulation technologies of mixed reality are theoretically substantiated and developed. The model of this competence formation by mixed reality simulation technologies in the process of professional training was experimentally tested.For the first time, the definition of "professional navigational competence" has been put into scientific use, which is formulated on the basis of a synthesis of competence, activity and system approaches; the structure and the components of the investigated competence (motivational-personal, cognitive, procedural-activity), criteria of its formation (motivational, cognitive-content, activity, evaluation-reflexive) have been developed; the qualitative characteristics of the levels of professional navigational competence (average, sufficient, high) are characterized. The pedagogical conditions are theoretically substantiated and implemented (development of the professional thinking of future navigators; implementation of the “KSMA Virtual Reality Vessel” into the professional training system of future navigators; development of teachers' digital competence); the model and methods of professional navigational competence formation of future navigators using mixed reality simulation technologies have been developed. Quantitative and qualitative analysis of the results of the experimental work showed the effectiveness of the introduced pedagogical conditions and the model of this process. Key words: maritime education, maritime specialists, navigation, navigation competence, simulation technologies, mixed reality, competence approach.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Кулікова Г. В. 
Удосконалення технології вирощування мальків-покатників російського осетра (Acipenser gueldenstaedtii Brandt et Ratzeburg) та цьоголіток стерляді (Acipenser ruthenus Linnaeus) в умовах Півдня України (на прикладі виробничо-експериментального Дніпровського осетрового риборозплідного заводу). / Г. В. Кулікова. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено оптимізації та удосконаленню існуючої технології вирощування мальків-покатників осетра та цьоголіток стерляді з урахуванням сучасних потреб аквакультури.Вирощування мальків-покатників осетра в ставах за початкової щільності посадки підрощених личинок у 98,00 тис. екз./га забезпечило отримання середньої кінцевої маси експериментального матеріалу в межах 3,1–3,6 г за виходу 74,7–76,5% та середньої рибопродуктивності 234,8 кг/га.Вирощування цьоголіток стерляді у ставах із щільністю посадки підрощених личинок 79,0 тис. екз./га забезпечило отримання середньої кінцевої маси експериментального матеріалу в межах 3,6–4,4 г за виходу 70,3 – 82,8% та середньої рибопродуктивності 238,1 кг/га. За внесення органічних та мінеральних добрив у період вирощування цьоголіток стерляді із щільностями посадки 95-100 тис. екз./га отримано рибопосадковий матеріал середньою масою в межах 2,77–4,95 г із виходом 66,7–76,8% та середньою рибопродуктивністю 270,2 кг/га.^UThe present dissertation is dedicated to the optimization and improvement of present technology of breeding of downstream migrant juveniles of sturgeon and sterlet fingerlings taking into account current requirements of aquaculture. Breeding of downstream migrant juveniles of sturgeon in the ponds at the initial holding density of grown-up fry in 98.00 thousand specimens per hectare provided the receiving of average final mass of experimental material within the limits of 3,1–3,6 g with output 74.7–76.5% and average fish capacity 234.8 kg/ha. Breeding of starlet fingerlings in the ponds at the initial holding density of grown-up fry in 79.0 thousand specimens per hectare provided the receiving of average final mass of experimental material within the limits of 3.6–4.4 g with output 70.3 – 82.8% and average fish capacity 238.1 kg/ha. A stocking material with average capacity within the limits of 2.77–4.95 g with output 66.7–76.8% average fish capacity 270.2 kg/ha had received for the application of organic and mineral fertilizers in the period of breeding of starlet fingerlings with holding density 95-100 thousand specimens per hectare.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського