Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ШОКАЛЮК$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Шокалюк С.В. 
Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С.В. Шокалюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано методичну систему комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес загальноосвітньої школи. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп'ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р (4УКР)21 + Ч421.267
Шифр НБУВ: РА371084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Легка Л. В. 
Методика навчання основ квантової інформатики учнів ліцеїв. / Л. В. Легка. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації наведено теоретичне обґрунтування й запропоновано методику навчання основ квантової інформатики учнів ліцеїв.Розроблена модель формування компетентностей із основ квантової інформатики учнів ліцеїв складається із таких взаємопов'язаних блоків – цільового (компоненти якого визначають мету формування визначеної системи компетентностей), змістового (компоненти якого відображають основні напрями змісту формування компетентностей з основ квантової інформатики), технологічного (компонентами якого є засоби та платформи навчання квантової інформатики, взаємопов'язані з методами навчання інформатики та формами організації навчальної діяльності учнів з інформатики) та результативного (компоненти якого репрезентують прогнозований результат застосування моделі).Компонентами моделі, що забезпечують взаємозв'язок усіх блоків, є системний, компетентнісний, інтеграційний та особистісно-діяльнісний методологічні підходи та загальнодидактичні принципи навчання інформатики.Реалізацію побудованої моделі формування компетентностей із основ квантової інформатики учнів ліцеїв здійснено в межах факультативного курсу «Основи квантової інформатики», орієнтованого на учнів 10 (11) класів; програму факультативу складено на основі структури та змісту системи компетентностей з основ квантової інформатики з урахуванням результатів експертного опитування; врахувавши критерії добору інструментальних засобів навчання окремих розділів інформатики, основним засобом навчання основ квантової інформатики учнів ліцею обрано платформу IBM Quantum; загальний обсяг для очного (очно-дистанційного або синхронного дистанційного) навчання за програмою факультативу становить 17 годин, а значить може бути рекомендований в якості вибіркового модуля програми з інформатики рівня стандарту для учнів 10 (11) класів.Практичне значення результатів дослідження визначається готовністю розробленої методики до використання в освітньому процесі, зокрема, шляхом розробки навчально-методичного комплексу у складі навчальної програми факультативного курсу «Основи квантової інформатики», матеріалів до уроків та самостійної роботи (теоретичні відомості, система задач для практичного виконання, тести для діагностики рівня сформованості компетентностей із основ квантової інформатики), методичних рекомендації для вчителів з навчання основ квантової інформатики.Ключові слова: методика навчання інформатики, загальна середня освіта, методика навчання учнів ліцеїв, квантові технології, квантова інформатика, компетентності з основ квантової інформатики.^UIn the thesis, the theoretical justification is presented and the methods of teaching the basics of quantum informatics of lyceums students are offered.The developed model of formation of competencies in the basis of quantum informatics to lyceums students consists of the following interrelated blocks – target (which components determine the purpose of competencies forming), content (which components show the main dispatches of content formation of competencies in the basics of quantum informatics), technological (which components are tools and platforms of teaching quantum informatics, interrelated with methods of teaching informatics and forms of organization of educational activities of students in computer science) and efficient (which components represent the predicted result of the using the model).The components of the model that ensure the interconnection of all blocks are systemic, competency, integrative and personal-activity methodological approaches and general didactic principles of teaching informatics.The practical significance of the research results is determined by the readiness of the developed methodology for use in the educational process, in particular, by developing an educational and methodological complex as part of the elective course program «Basics of Quantum Informatics», materials for lessons and independent work (theoretical information, a system of tasks for practical implementation, tests to diagnose the level of formation of competencies in the basics of quantum informatics), methodological recommendations for teachers to teach the basics of quantum informatics.Keywords: methods of teaching informatics, general secondary education, methods of teaching lyceums students, quantum technologies, quantum informatics, competencies in the basics of quantum informatics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського