Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ЯЛОВЕГ$<.>+<.>A=НИНА$<.>+<.>A=ПЕТРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Яловега І.Г. 
Нелінійні моделі хемостатного виробництва змішаних культур з коменсальною взаємодією: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / І.Г. Яловега ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Проведено якісний і кількісний аналіз двох динамічних математичних моделей взаємодіючих популяцій за типом коменсалізму, які конкурують за один субстрат, у неперервній культурі, що дозволило розв'язати задачі керування й одержати оптимальні умови вирощування. Основними методами дослідження таких моделей є якісна теорія диференціальних рівнянь і теорія біфуркацій. Розроблено математичну модель у вигляді системи третього порядку нелінійних диференціальних рівнянь, яка описує виробництво змішаної культури, що складається з двох конкуруючих за один субстрат видів, з коменсальною взаємодією у неперервному культиваторі. Обчислено всі стаціонарні стани двох динамічних моделей та досліджено їх щодо стійкості, одержано обмеження на вхідні дані. Проаналізовано якісні зміни у динаміці досліджених систем, зумовлені варіаціями декількох параметрів з використанням методів теорії біфуркацій. Розвинуто методи оптимального керування хемостатним виробництвом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е4 в764 +
Шифр НБУВ: РА359717

Рубрики:

      
2.

Яловега Н.І. 
Формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н.І. Яловега ; Полтав. ун-т споживч. кооперації України. — Полтава, 2008. — 19 с. : рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та на методологічному рівні вирішено актуальне науково-практичне завдання щодо формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації за умов динамічного конкурентного середовища. Узагальнено основні підходи до визначення суті даної системи. Виявлено проблеми маркетингового стратегічного управління комунікаціями. Удосконалено класифікацію, розвинуто функції та принципи досліджених комунікацій. Розглянуто суть поняття ефективності системи маркетингових комунікацій. Проведено маркетингові дослідження практики її використання окремими галузями системи споживчої кооперації України. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління системою комунікацій за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено розрахунок ефективного застосування системи маркетингових комунікацій, проведення якого базується на комплексній інтегральній оцінці конкурентоспроможності маркетингових об'єктів та оптимізаційній моделі застосування комунікаційних інструментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-211.1
Шифр НБУВ: РА359040

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського