Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ягупов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Ягупов В.В. 
Загальнодидактичні основи навчання військовослужбовців строкової служби Збройних Сил України: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.В. Ягупов ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано загальні теоретико-методологічні та методичні засади навчання військовослужбовців строкової служби Збройних сил України, визначено його концептуальну основу. З'ясовано сучасний стан військового навчання, висвітлено основні проблеми й тенденції. Виявлено сучасний зміст поняття "військово-дидактичний процес" і на підставі сучасних гуманістичних концепцій навчання досліджено в структурному, динамічному та функціональному аспектах. Для функціонування та розвитку такої моделі передбачено базуватись на гуманістичній парадигмі військового навчання, основною ідеєю якої має бути суб'єктність військовослужбовця у військово-навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 +
Шифр НБУВ: РА322474

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гайдук О. В. 
Тенденції професійної підготовки педагогів фізичного виховання у Німеччині / О. В. Гайдук. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації обґрунтовано поняттєво-категоріальний апарат дослідження, виявлено соціально-педагогічні передумови становлення професійної підготовки педагогів фізичного виховання у Німеччині (ХІХ – початок ХХ ст.). З'ясовано та охарактеризовано тенденції професійної підготовки вчителів фізичного виховання у Німеччині на різних історичних етапах її розвитку та визначено їх зміст. Досліджено сучасний стан професійної підготовки педагогів фізичного виховання у закладах вищої освіти України. Здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки педагогів фізичного виховання у Німеччині й Україні на сучасному етапі та розроблено методичні рекомендації щодо модернізації їхньої підготовки у закладах вищої освіти України.^UIn the dissertation the theoretical aspects of professional training of teachers of physical education in Germany in the scientific literature are analyzed. The leading trends of professional training of physical education teachers in the system of higher educational establishments of Germany (ХХ – the beginning of the XXI cent.) are elucidated and grounded. The social and pedagogical prerequisites for the formation and development of professional training of German physical education teachers are revealed. It is determined that each historical stage is determined by social, socio -economic and cultural-spiritual factors. They are primarily caused by the historical development of the German state, social values, the transformation of which leads to changing requirements for teachers of physical education, their professional training and activity.The current state of professional training of physical education teachers in higher education institutions of Ukraine is investigated. A comparative analysis of their professional training in Germany and Ukraine is presented. Recommendations on the use of positive experience of Germany in the professional training of teachers of physical education in higher education institutions of Ukraine are formulated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Тракалюк О. Л. 
Розвиток фахової компетентності посадових осіб кадрових органів Збройних сил України у системі післядипломної освіти / О. Л. Тракалюк. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена розв'язанню наукового завдання, що стосується розвитку фахової компетентності посадових осіб кадрових органів Збройних сил України в системі післядипломної освіти.Фахова компетентність посадових осіб кадрових органів Збройних сил України обгрунтована як інтегральне фахове утворення, що містить цінності та мотивацію фахової діяльності, фахові знання, навички, уміння, професійно важливіякості, військово-професійний і фаховий досвід, що забезпечують їхню здатність та готовність самостійно здійснювати фахову діяльність, ухвалювати рішення й нести відповідальність за результати їх реалізації у процесі виконання функціональнихобов'язків за посадою.Для її розвитку теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, реалізовані в системі післядипломної освіти. До них належать такі: педагогічне моделювання розвитку фахової компетентності посадових осіб кадрових органів у системі післядипломної освіти, наявність сучасної методики розвитку їх фахової компетентності, використання сучасних організаційних форм її розвитку, самоменеджмент слухачів у процесі її розвитку, використання об'єктивних критеріїв оцінювання її розвиненості.^UThe dissertation is devoted to researching the development of professional competence of personnel services` officials of the Armed Forces of Ukraine in the postgraduate education system.The importance of the dissertation topic is that under the conditions of the reform of the Armed Forces of Ukraine and enhancement of troops training and troops implementation, one of the main tasks at the state level is the that of developing modern officer corps which would consist of the most highly professionally trained officers with high moral, ethical and military-professional qualities. This requires a change in the conceptual approaches to the personnel management system in the Armed Forces of Ukraine as a whole and to its individual elements in particular. Strategic documents of Ukraine`s security and defense sector and the Concept of Personnel Policy in the Armed Forces of Ukraine determine not only the strategic vision and prospects of personnel policy development but also modern requirements for the organization and conduct of personnel work in the troops (forces).In the dissertation: the framework of concepts and categories is expanded pertaining to the development of professional competence of personnel services` officials of Armed Forces of Ukraine in the postgraduate education system based on the modern personnel management system requirements, with the account of their official appointment in the Armed Forces of Ukraine, and also according to the provisions of the continuing education concept and the principles of competence-based, subjective-activity, contextual and andragogical approaches; the components are presented with the account of the specifics and content of their professional activity; pedagogical modeling of the Armed Forces personnel services officials` professional competence development in the postgraduate education system is carried out; the author's methodology of the professional competence development based on the blended learning concept is presented; theoretically substantiated and experimentally tested are the organizational and pedagogical conditions for developing professional competence of personnel services` officials of the Armed Forces of Ukraine in the system of postgraduate education that aim to solve certain educational tasks and achieve the desired pedagogical goals – to activate the values and motivation, improve professional knowledge, skills and abilities, as well as to develop professionally important qualities as of those performing professional activity in the field of personnel management; the criteria and indicators for this competence development assessment are enhanced.The scientific novelty of the obtained research results embodies the following:For the first time: the organizational and pedagogical conditions were theoretically substantiated and experimentally tested for the development of professional competence of personnel services` officials of the Armed Forces of Ukraine in the postgraduate education system: educational modeling of their professional competence development in the postgraduate education system; presence of the methodology to develop their professional competence; implementation of modern organizational forms of competence development; students` self-management in the process of competence development; use of objective criteria to evaluate competence development; organizational-functional model was elaborated for the development of personnel officials` professional competence of the Armed Forces of Ukraine in the postgraduate education system, this model incorporates a set of consecutive and mutually agreed (target-methodological, content-based, subjectoriented, organizational-methodical, diagnostic and result-oriented) blocks that systematically contribute to the competence development, implementation of the theoretical and practical stages of the development based on the subject-activity, contextual, andragogical and competence approaches.The following was enhanced: the methodology of the professional competence development of personnel services` officials of the Armed Forces of Ukraine: the enhancement was achieved through tailoring forms, methods, methodologies, technologies, and means of qualifications advancement to match the specifics of professional competence development at theoretical and practical stages of methodology implementation); criteria and indicators for assessing competence development via specifying the content depending on the peculiarities of professional activities.The results of the dissertation can be used in the process of individual training of service members of the Armed Forces of Ukraine, at higher military educational institutions of the Ministry of Defense of Ukraine, in higher education institutions of other military formations of Ukraine, postgraduate education institutions to develop professional competence of personnel services` experts of the related organizations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Кива В. Ю. 
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів системи військової освіти у процесі дистанційного навчання / В. Ю. Кива. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації досліджено та розв'язано наукове завдання у педагогічній теорії та практиці щодо розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКК) викладачів системи військової освіти у процесі дистанційного навчання. Проаналізовано стан дослідженості проблеми розвитку ІКК фахівців у науково-педагогічній практиці на основі інформаційного, компетентнісного, суб'єктно-діяльнісного, андрагогічного та контекстного методологічних підходів та обґрунтовано сутність і структуру базового поняття «ІКК викладачів системи військової освіти» як динамічна професійна здатність викладачів системи військової освіти до системного та контекстного застосування ІКТ у науково-педагогічній діяльності, яка увиразнюється в інтегральній єдності ціннісно-мотиваційного, інтелектуального, інформаційно-технологічного, праксеологічного та суб'єктного компонентів. Обґрунтовано та експериментально перевірено професійно-орієнтовану модель розвитку ІКК викладачів системи військової освіти у процесі дистанційного навчання. Основними її блоками є концептуальний (містить мету та підпорядковані їй основні завдання щодо розвитку ІКК викладачів системи військової освіти згідно з провідними положеннями інформаційного, компетентнісного, суб'єктно-діяльнісного, андрагогічного та контекстного методологічних підходів); змістовний (містить положення про компоненти ІКК викладачів; вимоги до її розвитку з врахуванням сучасних досягнень у психолого-педагогічній і методичній галузях, інформаційній сфері; сприяє послідовності, спадкоємності і безперервності розвитку системи їх інформаційно-комунікаційних знань); суб'єктний (містить процес взаємодії суб'єкта викладання – викладача (ів) та суб'єкта навчальної діяльності – слухача (ів)); методичний (містить авторську методику розвитку ІКК викладачів системи військової освіти у процесі дистанційного навчання); діагностувально-результативний (містить критерії і показники діагностування розвиненості ІКК викладачів; рівні її розвиненості (низький, середній, достатній, високий). Розроблено методику та надано методичні рекомендації щодо розвитку ІКК викладачів системи військової у процесі дистанційного навчання. Основні етапи методики такі: ціннісно-мотиваційний; розвивальний; завершальний. Основу її реалізації склав дистанційний курс «Інформаційно-комунікаційні технології у науково-педагогічній діяльності викладачів» відповідно до авторської навчальної план-програми. Розроблено критерії та показники діагностування розвиненості ІКК викладачів системи військової освіти: ціннісно-мотиваційний (цінності науково-педагогічної діяльності із використанням ІКТ; мотивація до розвитку ІКК); когнітивний (знання теорії ІКТ; знання теоретичних основ аналізу та прийняття рішень у військовій сфері зі застосуванням ІКТ; знання технологій моделювання процесів (явищ) у викладанні загальновійськових і військово-спеціальних дисциплін; знання теоретичних положень кібербезпеки у процесі використання ІКТ у викладанні загальновійськових і військово-спеціальних дисциплін; знання сучасних апаратно-програмних засобів; знання технологій розроблення програмних засобів згідно з конкретною методикою викладання); технологічний (здатність використовувати ІКТ; здатність розробляти та використовувати сучасні апаратно-програмні засоби та перевіряти їх на кібернетичні вразливості); функціональний (здатність використовувати ІКТ у науково-педагогічній діяльності; здатність синтезувати різні програмні засоби для підвищення ефективності викладання загальновійськових і військово-спеціальних дисциплін; здатність розробляти інформаційні програмні засоби для використання у викладанні конкретних загальновійськових і військово-спеціальних дисциплін); рефлексивний (науково-педагогічна суб'єктність в інформаційному суспільстві; здатність до самооцінювання як суб'єкта інформаційно-аналітичної діяльності в межах реалізації функцій викладача конкретних загальновійськових і військово-спеціальних дисциплін). Емпіричні дані педагогічного експерименту дозволяють зробити висновок, що запропоновані модель і методика розвитку ІКК викладачів є ефективними і можуть бути рекомендовані для впровадження у науково-педагогічну діяльність викладачів системи військової освіти.^UThe dissertation investigates and solves the scientific problem in pedagogical theory and practice on the development of information and communication competence (ICC) of teachers in the system of military education in the process of remote learning. Analysis has been made to study how deeply the issue of development of ICC experts in the academic practice is researched, based on an information, competency-based, subject-activity, andragogical and contextual methodological approaches, and substantiation has been provided for the essence and structure of the basic concept of “ICC teachers in the military education system” as to be the dynamic professional skill of the teachers involved in the military education system to apply to systemic and contextual use of Information and Communication Technologies (ICT) in academic practice, which shows itself in the integrity of value-based and incentive, intellectual, information and technology based, praxeological and subject components. The professionally-oriented model of development of ICC of teachers in the system of military education in the process of remote learning has been substantiated and experimentally tested. Its main blocks are conceptual (containing the purpose and subordinated primary tasks for the development of ICC of teachers in the system of military education according to the fundamental principles of information, competence-based, subject-activity, andragogical and contextual methodological approaches); content-related (containing the content of the ICC of teachers; the requirements for its development taking into account the modern achievements in the psychological, pedagogical and methodological fields, information sphere; contributing to the consistency, continuity and persistence of development of the system of their informational and communicative knowledge); subject (containing the process of interaction between the teaching subject – the teacher(s) and the learning subject – the learner(s); methodological (containing the author's methodology for the development of ICC of teachers in the system of military education in the process of remote learning); diagnostic and resulting (containing criteria and indicators for diagnosing the development of teachers' ICC; its levels of development (low, medium, sufficient, high). Methodology has been developed and methodological recommendations have been provided regarding the development of ICC of teachers in the system of military education in the process of remote learning the methodology assumes the following main stages: value-motivational, developmental, finishing. The basis for its implementation was the remote education course “Information and Communication Technologies in Scientific and Pedagogical Activities of Teachers” in accordance with the author's curriculum. The criteria and indicators for diagnosing the development of ICC of teachers in the system of military education have been developed: value-motivational (values of scientific and pedagogical activities with application of ICTs; motivation for the development of ICC); cognitive (knowledge of ICTs theory; knowledge of theoretical aspects of analysis and decision-making in the military sphere with the application of ICTs; knowledge of technology for modeling of processes (phenomena) in the teaching of general and special military disciplines; knowledge of theoretical aspects of cybersecurity in the process of using ICTs in teaching of general and special military disciplines; knowledge of modern hardware and software; knowledge of technology of software development according to a specific teaching methodology); technological (the ability to use ICTs; the ability to develop and use modern hardware and software and test them for cyber-vulnerabilities); functional (the ability to use ICTs in scientific and pedagogical activities; the ability to synthesize various software tools to enhance the teaching of general and special military disciplines; the ability to develop informational software tools for use in teaching of specific general and special military disciplines); reflexive (scientific and pedagogical subjectivity in the information society; the ability to self-assessment as a subject of information-analytical activities within the framework of implementation of the functions of a teacher of general and special military disciplines). The empirical data of the pedagogical experiment make it possible to conclude that the proposed model and methodology for the development of teachers' ICC are effective and can be recommended for introduction into the scientific and pedagogical activities of teachers in the system of military education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Москальов І. О. 
Психологічні особливості розвитку практичного мислення офіцерів-артилеристів / І. О. Москальов. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню наукового завдання щодо з'ясування психологічних особливостей розвитку практичного мислення офіцерів-артилеристів тактичної ланки управління у ході реалізації ними провідного виду діяльності – виконання вогневих завдань. Актуальність завдання зумовлена сучасними тенденціями ведення збройної боротьби, постійним збільшенням темпу бойових дій, високим рівнем автономності артилерійських підрозділів, гібридним та асиметричним характером ведення бойових дій, а також збільшенням частки артилерії у загальній системі вогневого ураження противника. Набутий бойовий досвід, сучасні вимоги до засад підготовки та застосування військ (сил) на основі принципів і стандартів НАТО, бойової та спеціальної підготовки персоналу, підвищення його фахової майстерності вказують на те, що нагальним завданням сьогодення є розвиток практичного мислення офіцерів-артилеристів.Аналіз та узагальнення теоретичних джерел, у яких розглянуто проблему психологічного забезпечення професійної діяльності військових фахівців, дали підстави констатувати, що психологічне забезпечення розвитку їх фахової компетентності є недостатньо науково обґрунтованим, а щодо фахової діяльності саме офіцерів-артилеристів таких досліджень немає взагалі. Доведено, що поняття «практичне мислення» є психологічною категорією з чітким методологічним і теоретичним підґрунтям, психологічними закономірностями, механізмами, особливостями функціонування та перебігу, а також власним психічним змістом. З'ясовано, що практичне мислення фахівців у психологічній науці було досліджено в кілька етапів: на першому етапі основну увагу звернуто на наочно-дійове мислення і практичний інтелект; на другому – закладено методологічні та теоретичні засади розуміння його природи; на третьому – сучасному – відбувається конкретизація досліджень і з'ясування психічних механізмів практичного мислення, особливостей його розвитку та функціонування у різних фахівців. Водночас визначено, що проблема практичного мислення військових фахівців, у тому числі офіцерів-артилеристів, залишається практично не дослідженою. Доведено, що перспективними методологічними підходами, на основі провідних принципів і вимог яких доцільно досліджувати та розвивати практичне мислення офіцерів-артилеристів як суб'єктів специфічного виду військово-професійної діяльності є суб'єктно-діяльнісний і контекстний. Надано ґрунтовну психологічну характеристику, визначено зміст, суперечності, закономірності, функції та психологічні особливості функціонування і перебігу практичного мислення офіцерів-артилеристів.^UThe thesis is devoted to solution of scientific task for clarification of psychological peculiarities of practical thinking development of artillery officers of the tactical level of management throughout their main activity – fire missions performance. The relevance of task is caused by the modern trends of the armed struggle maintenance, the constant increase in pace of warfare, the high level of autonomy of artillery units, the hybrid and asymmetric character of the conduct of hostilities as well as the increase in the number of artillery in the general system of fire defeat of the enemy. The analysis and generalisation of combat experience, the modern demands to training and combat emoloyment of troops (forces), based on the NATO principles and standards, the combat and special training of personnel, improvement of their professional competence indicate that the pressing challenge now is to develop practical thinking of artillery officers. The analysis and generalisation of theoretical sources concerning the problem of psychological support of the professional activity of military professionals has made it possible to state that the psychological support of development of their professional competence is insufficiently scientifically sustained, and there is no researches on the professional activity of artillery officers.It was found out, that the definition «practical thinking» is a psychological category with methodological and theoretical foundations, psychological regularities, mechanisms, peculiarities of function and development, as well as its own psychological content. It was defined, that the practical thinking of professionals in the psychological science was studied in several stages: the main attention was focused on visual active thinking and practical intelligence at the first stage; methodological and theoretical foundations of understanding its nature were sustained at the second stage; during the third stage, psychological mechnisms of practical thinking, features of its development and functioning of professionals in various fields were found out . It was determined that the problem of practical thinking of military professionals, including artillery officers, remains virtually unexplored.It was proved that promising methodological approaches, based on the guiding principles and requirements on which the practical thinking of artillery officers as subjects of specific kind of military and professional activity schoud be studied and developed, are subject active and contextual.The substantial psychological characteristics is given, the content, contradictions, regularities, functions and psychological features of functioning and development of artillery officers' practical thinking are determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Єргідзей К. В. 
Педагогічне моделювання військово-професійної орієнтації ліцеїстів закладів спеціалізованої середньої освіти військового профілю. / К. В. Єргідзей. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено педагогічному моделюванню військово-професійної орієнтації ліцеїстів закладів спеціалізованої середньої освіти військового профілю. Уточнено зміст і сутність їх військово-професійної орієнтації. Здійснено її педагогічне моделювання щодо ліцеїстів, серцевину якої складають основні напрями: військово-патріотичне виховання ліцеїстів; формування в них цінностей і мотивів майбутньої військово-професійної діяльності; формування культури навчальної діяльності. Здійснено оцінювання динаміки формування їх військово-професійної спрямованості як інтегрованого результату військово-професійної орієнтації, та визначено й охарактеризовано рівні її сформованості – високий, середній, критичний і не задовільний. Експериментально підтверджено результативність педагогічного моделювання військово-професійної орієнтації ліцеїстів.^UThe thesis is dedicated to the pedagogical modelling of the professional military orientation of the students of secondary military education institutions.The analysis and generalization of the research results made it possible to define the students' рrofessional military orientation as a component of the state system of employment and military-patriotic education of youth, which constitutes the organisational and pedagogical activity of the Armed Forces of Ukraine (hereinafter ‒ the AF) representatives, teachers, educators and other subjects of pedagogical activity in secondary education institutions, aimed at forming the students' professional military orientedness – an internally consistent, stable system of conscious needs, motives, goals, prospects, aspirations, motivations and values of acquiring a military profession. The experimental work on the study of professional military orientation of military lyceum students shows that the training of future military specialists in possession of the qualities that meet the requirements of the time involves the use of a set of pedagogical influences and interactions, reasonable criteria and relevant indicators for determining the lyceum students' levels of professional military. The results of the study allowed to develop practical recommendations for the Departments of education and science of regional state administrations, the managers and teaching staff, students of military lyceums on the purposeful formation of professional military orientation in modern military lyceums.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Шпортько В. О. 
Розвиток професійної культури майбутніх військових лікарів у системі військово-медичної освіти. / В. О. Шпортько. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено розвитку професійної культури майбутніх військових лікарів у системі військово-медичної освіти. Розкрито зміст і структуру їх професійної культури, з'ясовано сучасний стан сформованості професійної культури.Визначено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку професійної культури майбутніх військових лікарів: проєктування моделі розвитку професійної культури майбутніх військових лікарів у системі військово-медичної освіти; застосування об'єктивних критеріїв і показників діагностування її розвиненості.^UThe dissertation solves the scientific task of developing the professional culture of future military doctors by systematizing theoretical approaches to the problem and experimental study of organizational and pedagogical conditions of its development in the system of military medical education.The study and analysis of the problem of development of professional culture of military doctors in pedagogical theory and practice, its structure is specified and the content is supplemented. Analysis of the state of research on the formation and development of professional culture of doctors in pedagogical theory and practice allowed clarifying the nature and structure of professional culture of future military doctors. Based on the theoretical study of researchers, their professional culture is defined as an integrative professionally important formation of a medical professional, which represents a reference idea of medical activity in the military organization of the state in the form of general culture (as a professional), military (as an officer), professional (as doctor) and professional (as a doctor-specialist of narrow specialization) values, ideas, attitudes, traditions, symbols, customs and norms of life, behavior and activities in the military, professional and professional environment as well as professional and special types of competence, medical ethics, culture of professional communication and interpersonal interaction, behavior and activities that determine the effectiveness and quality of medical activities, regulate functional relationships in the medical environment and with other professional groups, tend to development and self-development, improvement and self-improvement in the process of medical activity. The following semantic components of professional culture are substantiated: value-motivational, cognitive, communicative, morally ethical, organizational and activity-orientated, individually mental and subjective.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Погребняк Д. В. 
Розвиток фахової компетентності начальників фізичної підготовки і спорту військових частин у системі післядипломної освіти / Д. В. Погребняк. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі розвитку фахової компетентності начальників фізичної підготовки і спорту у системі післядипломної освіти. Уточнено суть та визначено структуру їх фахової компетентності та обґрунтовано відповідні організаційно-педагогічні умови. Здійснено педагогічне моделювання поетапного розвитку їх фахової компетентності, що охоплює взаємопов'язані і взаємозумовлені цільово-методологічний, змістовно-функціональний, суб'єктний, організаційно-діяльнісний і діагностично-результативний блоки, для реалізації яких удосконалено методику її контекстного розвитку. Здійснено об'єктивне оцінювання розвиненості фахової компетентності начальників фізичної підготовки і спорту та визначено рівні її розвиненості – низький, середній і високий. Експериментально підтверджено результативність організаційно-педагогічних умов її розвитку. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо її розвитку^UThe thesis deals with the theoretical basis of development of professional competence of chiefs of physical training and sport of military units of the Armed Forces of Ukraine in the postgraduate education system.The analysis and generalization of the research results made it possible to define the «professional competence of chiefs of physical training and sport of military units» as their ability and readiness to optimally perform your functional responsibilities, to approach creatively to professional activity, which is conditioned by his positive attitude and aptitude to the latter, professional knowledge, skills and abilities, acquired by ways, methods, technologies and means for professional activity, as well as professionally important qualities. There was substantiated its value-motivating, cognitive, praxeological, individually mental (professionally important qualities) and subjective components.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Нехаєнко С. І. 
Розвиток професійної компетентності офіцерів-організаторів морально-психологічного забезпечення в процесі оперативно-тактичної підготовки. / С. І. Нехаєнко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено розвитку професійної компетентності організаторів морально-психологічного забезпечення діяльності військ (сил) на оперативно-тактичному етапі підготовки, розкрито зміст і структуру їх професійної компетентності, з'ясовано сучасний стан її сформованості.Визначено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови її розвитку: педагогічне моделювання розвитку їхньої професійної компетентності; удосконалення професійно-орієнтованої методики її розвитку; забезпечення їх саморозвитку у навчальній діяльності; використання вдосконалених об'єктивних критеріїв оцінювання розвиненості їх професійної компетентності.^UThe essence of the concept of "professional competence of the organizers of MPS" as their professionally important education in the form of professional training, ability and willingness to optimally perform their functional duties, creative approach to the organization of their military-professional and professional activities due to their positive attitude and inclination to it, military-professional and professional knowledge, skills, abilities, abilities, mastered methods, methods, techniques, technologies and means of military-professional and professional activities, as well as professionally important qualities. The value-motivational, emotional-volitional, cognitive, praxeological, individual-mental and subjective components of their professional competence are substantiated.The obtained results of the research can be used in the system of officer training in higher educational institutions, as well as for training students of operational and tactical level of training of the National Defense University of Ukraine named after Ivan Cherniakhovskyi, officers in higher education institutions of the State Border Guard Service of Ukraine, MIA and Security Service of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Бакуменко Р. О. 
Розвиток професійної компетентності офіцерів інформаційно-аналітичного забезпечення у системі післядипломної освіти. / Р. О. Бакуменко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі розвитку професійної компетентності фахівців інформаційно-аналітичного забезпечення у системі післядипломної освіти. Уточнено суть і визначено структуру їх професійної компетентності, обґрунтовано організаційно-педагогічні умови її розвитку. Здійснено педагогічне моделювання поетапного її розвитку, що охоплює взаємопов'язані і взаємозумовлені цільово-методологічний, змістовно-функціональний, суб'єктний, організаційно-діяльнісний і діагностувально-результативний блоки, для реалізації яких удосконалено контекстну методику її розвитку. Здійснено діагностування розвиненості професійної компетентності досліджуваних і визначено її рівні – низький, середній і високий. Експериментально підтверджено результативність організаційно-педагогічних умов її розвитку.^UThe thesis deals with the theoretical basis of informationa l and analytical support officers' professional competence development in the postgraduate education system. The essence and structure of their professional competence are specified. Organizational and pedagogical conditions for the development of their professional competence in the system of postgraduate education are substantiated.Pedagogical modeling of gradual development of informational and analytical support officers' professional competence development is carried out. It includes interconnected and interdependent target-methodological, content-functional, subjective, organizational-activity and diagnostic-effective blocks, for the implementation of which the methodology of its contextual development is improved. An objective assessment of the analysts professional competence development were committed and the levels of its deve lopment - low, medium and high were established. The effectiveness of organizational and pedagogical conditions of its development has been experimentally confirmed. Methodical recommendations for its development have been developed and implemented. The obtained results of the research can be used in the system of officer training in higher educational institutions. They also can be used for training students of operational level courses of the National Defense University of Ukraine named after Ivan Cherniakhovskyi as well, and officers in higher education institutions of the State Border Guard Service of Ukraine and Security Service of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Бєліков І. О. 
Формування організаційної компетентності у майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / І. О. Бєліков. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вирішенню наукового завдання, що полягає в обґрунтуванні педагогічних умов формування організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту Збройних сил України (далі – майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту) в процесі професійно-педагогічної підготовки в системі військової освіти. Проведено наукову розвідку щодо з’ясування стану дослідженості проблеми формування та розвитку організаційної компетентності фахівців у науково-педагогічній теорії та практиці та обґрунтовано на провідних ідеях і положеннях компетентнісного, суб’єктно-діяльнісного, системного та контекстного методологічного підходів сутність і структуру базового поняття дисертаційного дослідження.Обґрунтовано компоненти організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту.Обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують цілеспрямоване формування організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту у процесі.Визначено критерії та показники діагностування сформованості організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту. Результати констатувального етапу експерименту засвідчили переважно низький рівень сформованості організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту в ВВНЗ.За результатами формувального етапу педагогічного експерименту виявлено позитивний вплив обґрунтованих педагогічних умов на динаміку сформованості організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту в процесі професійно-педагогічної підготовки в системі вищої військової освіти.^UThe dissertation is dedicated to the theoretical and experimental pinnacle of scientific knowledge, which lies in the training of pedagogical minds and the formation of organizational competence among future officers - leaders from physical culture and sports. Armed Forces of Ukraine (hereinafter – future officers – officers from physical culture and sports) in the process of professional and pedagogical training in the military lighting system.A scientific investigation has been carried out to investigate the problem of the formation and development of organizational competence of fachivts in scientific and pedagogical theory and practice, and based on leading ideas and provisions competent, subjective-active, systemic and contextual methodological approaches, the essence and structure of the basic concept of dissertation research .The components of organizational competence of future officers – physical culture and sports facilitators – were assessed.Pedagogical minds have been equipped to ensure the direct formation of organizational competence among future officers - physical education and sports facilitators in the process.The criteria and indicators for diagnosing the formation of organizational competence among future officers - physical education and sports facilitators have been identified.The results of the conclusive stage of the experiment confirmed the significantly low level of development of organizational competence among current officers - physical education and sports officers in the Air Force.The results of the formal stage of the pedagogical experiment revealed a positive influx of trained pedagogical minds on the dynamics of the formation of organizational competence among future officers - teachers from physical culture and sports in the process of their profession Educational and pedagogical training in the system of high military education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського