Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (93)Книжкові видання та компакт-диски (240)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Ярошенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Ярошенко О.М. 
Джерела трудового права України: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.05 / О.М. Ярошенко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2007. — 42 с. — укp.

Досліджено суть поняття, сучасну систему джерел трудового права України, особливості окремих її елементів. З'ясовано їх взаємозв'язки та взаємозалежності. Доведено необхідність роздільної кодифікації матеріальних і процесуальних правових норм про працю шляхом прийняття Трудового і Трудового процесуального кодексів України. Значну увагу приділено поняттю, значенню, ролі та функції актів соціального партнерства та локальних нормативних актів, а також їх місцю у системі джерел трудового права за умов сьогодення. З'ясовано юридичну природу актів Конституційного Суду України, рішень Європейського Суду з прав людини, судової практики та звичаїв. Досліджено питання щодо можливості їх віднесення до джерел трудового права. Розкрито зміст єдності та деформації правового регулювання праці за сучасних умов. Проаналізовано юридичну природу та види прогалин і колізій у трудовому праві. Розглянуто причини їх виникнення та способи подолання. На підставі проведеного дослідження сформульовано конкретні пропозиції шодо вдосконалення трудового законодавства України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)-30 +
Шифр НБУВ: РА350616

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ярошенко О.Г. 
Лікування та профілактика захворювань твердих тканин зубів у дітей раннього віку з генетично обумовленою патологією сполучної тканини: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.22 / О.Г. Ярошенко ; Ін-т стоматології АМН України. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Встановлено високі показники інтенсивності каріозного процесу та рівня гігієни порожнини рота у дітей з генетично обумовленою патологією сполучної тканини. Показано, що множинні ураження твердих тканин зубів у дітей раннього віку можуть бути одним з перших симптомів дисплазії сполучної тканини, що сприяє ранній діагностиці цієї патології. Розроблено спосіб атравматичного лікування карієсу у такої категорії хворих, застосування якого призводить до стабілізації каріозного процесу, відновлення цілісності зуба та його функції. Запропоновано комплекс лікувально-профілактичних заходів для дітей раннього віку з генетично обумовленою патологією сполучної тканини, що включає лікування тимчасових зубів і проведення екзогенної й ендогенної профілактики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.21-52
Шифр НБУВ: РА373788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ярошенко О.І. 
Моделювання іпотечного кредитування: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.11 / О.І. Ярошенко ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем МОН України, НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено становлення та розвиток інституту іпотеки в світі й Україні, характер його впливу на економічні процеси в країні, проведено аналіз сучасного стану іпотечного кредитування в Україн. Виявлено основні тенденції та проблеми розвитку іпотечного кредитування, обгрунтовано необхідність й актуальність побудови економіко-математичних моделей для прийняття адекватних науково обгрунтованих рішень іпотечним кредитором. Розроблено динамічну модель іпотечної кризи, що показує об'єктивну схильність економіки до порушення межі іпотечного кредитування з подальшим обвальним падінням секторів фінансових і нефінансових корпорацій економіки та моделі, призначені для прогнозування вартості нерухомості та попиту на житло залежно від показників забезпеченості житлом на душу населення і обсягів державних субсидій з урахуванням черги на покращання житлових умов. Запропоновано динамічні моделі оцінки прибутку позичальника за умов сплати ним податку на прибуток, екологічного податку та кредитних платежів, модель визначення оптимального обсягу кредиту, який максимізує сумарний дохід позичальника у контексті його комерційної діяльності та логіт-модель оцінки повернення іпотечного кредиту. Побудовано комплекс розрахункових моделей, які дозволяють іпотечному кредитору визначити розмір кредитних платежів з урахуванням сплати податку на прибуток, рівня інфляції в країні, дострокового погашення кредиту позачальником і використання ним пільгового періоду. Розроблено прикладне програмне забезпечення "Mortgage", інтегроване у систему "Акцент 7.4".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.224.5 в611 + У9(4УКР)262.245 в611 +
Шифр НБУВ: РА369473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Ярошенко О.О. 
Особливості поширення, діагностики, лікування та профілактики венеричних інфекцій в умовах промислового і портового міста: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.20 / О.О. Ярошенко ; Держ. установа "Ін-т дерматології та венерології АМН України". — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Висвітлено епідеміологію, соціальні та поведінкові чинники, діагностику, лікування та профілактику інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) за умов промислового та портового міста. Зазначено, що сифіліс найбільш нерівномірно розподілений; гонорея та хламідіоз характеризуються меншою нерівномірністю, трихомоноз розподілений відносно рівномірно. Запропонована методика лікування хронічного хламідіозу показала ефективність і безпечність в порівняльному клінічному випробуванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р59-5 + Р11(4УКР)285.8 +
Шифр НБУВ: РА368084

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Ярошенко О.М. 
Правовий статус сторін трудових правовідносин: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.05 / О.М. Ярошенко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичним і практичним питанням правового статусу сторін трудових правовідносин - працівника та роботодавця. Проводиться аналіз трудових прав та обов'язків, а також трудової правосуб'єктності працівника і роботодавця. Розкриваються сучасні тенденції в розвитку правового статусу сторін трудових правовідносин. Аналізуються законодавство та правозастосувальна практика, обгрунтовуються рекомендації по їх вдосконаленню.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Миколайчук А. В. 
Правовий статус працівників, які поєднують роботу з навчанням. / А. В. Миколайчук. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації доводиться, що трудове право відіграє вагому роль у поєднанні права на освіту з правом на працю, оскільки,стимулюючи професійне навчання працівників, установлює правові гарантії для реалізації:(1) права громадянина на освіту, зокрема, професійну; (2) кваліфікаційні вимоги до працівників для відповідних видів робіт, визначаючи тим самим зміст їх професійного навчання; (3) сприятливі умови для суміщення праці з навчанням; (4) пільги й переваги для осіб, які навчаються професійно, в тому числі й без відриву від виробництва; (5) види такого навчання та його організаційні і правові форми.Робиться висновок, що правовий статус працівника і правовий статус учня співвідносяться як частина й ціле. Правовий статус учня – це характеристика, визначається нормами трудового законодавства, яка розкриває стан учня як суб'єкта трудового права й дозволяє йому брати участь у правовідносинах у сфері навчання (перенавчання). При цьому правовий статус працівника включає статус учня.Обґрунтовується, що гарантії й компенсації працівникам, які поєднують роботу з навчанням, становлять собою сукупність умов, способів і засобів, що дають можливість працівникам користуватися своїми законодавчо встановленими правами та свободами й забезпечують існування сприятливих умов для фактичної реалізації свого правового статусу. Ці гарантії та компенсації – це грошове відшкодування або певні пільги, надання яких зумовлено практичними діями з підвищення працівниками свого освітнього рівня чи кваліфікації в межах, визначених їх спеціальністю або посадою; вони є формою закріплення й забезпечення передбачених законодавством суб'єктивних трудових прав таких осіб.Для працівників, які поєднують роботу з навчанням гарантії та компенсації можуть бути пов'язані:(а) з матеріальною підтримкою, (б) з реалізацією права на працю в умовах, що відповідають вимогам безпеки й гігієни, (в) з дотриманням законодавства сторонами трудових правовідносин, (г) із забезпеченням зайнятості. Вони дозволять: по-перше, зберегти розмір отримуваної працівником середньої заробітної плати,; по-друге, забезпечити можливість продовження освіти протягом усього життя працівника без необхідності припинення ним своєї трудової діяльності; по-третє, досягти додержання законодавства сторонами трудових правовідносин.Доведено, що працівники, які поєднують працю з навчанням, беруть участь у подвійних правовідносинах: з одного боку – у трудових з власником підприємства, з другого – в адміністративно-правових із закладом освіти. Трудові відносини цієї категорії працюючих мають усі ті ознаки, що притаманні будь-яким трудовим правовідносинам.Трудівникам, які поєднують роботу з навчанням, надаються певні види пільг щодо: (а) отримання відпусток; (б) робочого часу й часу відпочинку протягом робочого дня й тижня; (в) оплати вартості проїзду для складання екзаменаційної сесії; (г) режиму роботи й побутового обслуговування. Такі працівники користуються також додатковими пільгами у сфері оплати праці порівняно з, так би мовити, «звичайними» трудівниками, що пов'язано перш за все з більшою їх завантаженістю і з можливістю майбутнього підвищення їх кваліфікації.Об'єктивний і усесторонній аналіз правових документів міжнародного рівня дозволив розкрити розвиток світової тенденції безперервної професійної освіти. У цих документах наголошується на важливості постійного професійного розвитку фахівців, який у рамках освіти має здійснюватися комплексно і впродовж їх трудового життя відповідно до окреслених цілей і масштабів, й охоплювати весь його спектр – від початкової грамотності до професійної підготовки, безперервного професійного навчання й постпрофесійного супроводу.Установлено, що міжнародна спільнота покладає на держави обов'язок поєднувати, координувати й розвивати програми та політику професійної підготовки та орієнтації працюючих, враховувати: (a) можливості потреби та проблеми зайнятості населення як на регіональному, так і на національному рівнях; (б) стадії й рівні економічних, соціальних і культурних досягнень; (в) взаємозв'язок між розвитком людських ресурсів та іншими економічними, соціальними й культурними цілями.На противагу Україні, розвинені держави світу вкладають доволі значні й постійно зростаючі кошти у професійну освіту й підвищення кваліфікації своїх кадрів. Питання професійного росту працівників є загальнодержавним, оскільки висока їх кваліфікація служить головним інструментом для зміцнення економіки цих країн. Коло галузей, де професійні (в тому числі й соціально-комунікативні) навички, уміння і здібності опановувати ноу-хау відіграють вирішальну роль, увесь час розширюється й охоплює саме ті сфери діяльності, які є характерними для переходу економіки в постіндустріальну фазу. Активна участь зарубіжних країн знаходить свій прояв у різних державних програмах, метою яких є підвищення кваліфікації всіх працюючих. Крім того, для трудівників, які прагнуть постійно розвиватися, створюються всі необхідні умови для їх професійного зростання.^UPosition is defended in dissertation, that a labour right plays a ponderable role combination of right to education with a right to work, as (1) sets legal guarantees for realization of right for a citizen on education in particular professional; (2) stimulates the professional studies of workers; (3) sets qualifying requirements to the workers for the corresponding types of works, determining maintenance of professional studies the same; (4) creates favourable terms for combination of labour and studies; (5) sets privileges and advantages for persons, that pass professional studies, in particular and without tearing away from a production; (6) sets the types of studies and their organizational forms; (7) sets the legal forms of professional studies.An author came to the conclusion, that legal status of worker and legal status of student are correlated from each other as part and unit. Legal status of student is description that is determined by the norms of labour legislation, that exposes the state of student as a labour legal subject and allows to him to participate in legal relationships in the sphere of studies (перенавчання). Thus legal status of worker includes status of student.In dissertation reasonably, that to the guarantee and indemnification to the workers that combine work with studies is totality of terms, methods and facilities that give possibility to use to the workers them by the legislatively set rights and freedoms and provide existence of favourable terms for actual realization of the envisaged legal status of workers; it is a money compensation or certain privileges, the grant of that is predefined by the practical operating under the increase of educational level or qualification of workers in limits certain speciality or position, that are the form of fixing and providing of the equitable labour rights of workers, envisaged by a legislation.Guarantees and indemnifications for workers, that combine work with studies, it maybe to group thus, for example, guarantees and indemnifications, related to (а) realization of right to work in terms that answer the requirements of safety and hygiene, (б) by material support, (в) providing of employment, (г) observance of legislation by parties of legal relationships. They will allow, firstly, to provide a renewal of education option during all life of worker without the necessity of stopping of labour activity, secondly, to save the size of got the worker of middle salary, thirdly, to attain the observance of legislation parties of legal relationships.It is well-proven that workers that combine labour with studies participate in double legal relationships, from one side, in labour with the proprietor of enterprise, from other, in адміністративно-правових with establishment of education. The labour relations of this category of workers have all those signs inherent to any labour legal relationships. However together with general signs, these legal relationships have certain features, that show up in the special rights and duties of subjects of the labour legal relationships related to combination of studies with labour.To the workers that combine work with studies the next types of privileges are given : (а) in relation to the grant of vacations : (б) in relation to business hours and to rest during a working day. week; (в) in relation to payment of fare for handing over of examination session; (г) in relation to office and domestic consumer services hours. As see, workers that combine work with studies use additional privileges in the field of the remuneration of labour by comparison to, hook to talk, by "ordinary" workers.It is constrained, foremost, by the greater work-load of such persons and with the future increase of their qualification.The all-round objective analysis of documents of international level allowed to set development of world tendency of continuous trade education. In these documents it is marked on importance of continuous professional development of specialists, that must come true complex within the framework of education during life, in accordance with certain goals and scales, and to embrace all spectrum - from initial literacy to professional preparation and continuous professional studies and post-professional accompaniment.Set, that an international association lays a duty all-round to develop and coordinate politics and programs of professional orientation and preparation of working on the states, that take into account: a) necessities, possibilities and problems of employment both on regional and on national levels; б) stage and level of economic, social and cultural development; в) intercommunication is between development of human capitals.In a counterbalance the developed countries of the world inlay considerable money Ukraine in trade education and in-plant training of shots. These charges grow constantly.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Самборська О. Д. 
Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів. / О. Д. Самборська. — Б.м., 2021 — укp.

У дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів внаслідок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ) в освітньому процесі початкової школи.У дисертації: визначено і теоретично обґрунтовано спосіб модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в освітньому процесі; розкрито суть інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя початкових класів; схарактеризовано рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів; виокремлено чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки; удосконалено освітню компоненту інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів через обґрунтування мети, завдань і змісту професійно-орієнтованої дисципліни за вибором «Сучасні інформаційно-цифрові технології в освітньому процесі початкової школи»; уточнено поняття «інформаційно-цифрова підготовка майбутнього вчителя початкових класів».Подальшого розвитку набуло викладання і навчання дисциплін інформаційно-цифрової підготовки за рахунок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ під час навчальних занять, самостійної роботи, практичної підготовки, контрольних заходів.^UThe study provides a theoretical generalization and proposes a new solution to the problem of modernization of information and digital training of future primary school teachers. It is done by means of justifying a comprehensive approach to realization of the didactic potential of information and digital technologies in the educational process and developing appropriate educational and methodological support for its implementation.In the dissertation: the way of modernization of information and digital training of future primary school teachers on the basis of the complex approach to realization of didactic potential of IDT in educational process is defined and theoretically substantiated; it revealed the essence of information and digital competence of the future primary school teacher; the levels of formation of information and digital training of future primary school teachers are characterized; factors of modernization of information and digital training was singled; educational component of information and digital training of future primary school teachers was improved by substantiating the purpose, tasks and content of the professionally oriented elective course «Modern Information and Digital Technologies in the Educational Process of Primary School»; the concept of "information and digital training of future primary school teachers" was clarified.The teaching and learning of information and digital training disciplines has been further developed due to the application of a comprehensive approach to the realization of the didactic potential of IDT during training sessions, independent work, practical training, and testing.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Суліменко Д. В. 
Правове регулювання оцінювання результатів трудової діяльності працівників. / Д. В. Суліменко. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації встановлено, що оцінка результатів трудової діяльності працівників – це процедура визначення ефективності виконання встановлених завдань та посадових обов'язків працівника з метою виявлення досягнень та недоліків у роботі, встановлення ефективності/неефективності праці та прийняття рішення щодо подальшої трудової діяльності працівника, його преміювання або звільнення.Оцінка результатів трудової діяльності працівників дуже часто розглядається як синонім «оцінки персоналу» (Додаток С). У роботі відстоюється позиція, що ці категорії не є тотожними, адже ОРДП є вужчою категорією, аніж оцінка персоналу. ОРДП є складною системою, ефективність функціонування якої залежить від відповідності певним характеристикам. На відміну від усіх видів оцінки персоналу, оцінка результатів діяльності персоналу є багатоцільовим методом, що допомагає вирішувати низку кадрових задач і формувати ефективну систему управління. ОРДП спрямована на досягнення трьох груп цілей: адміністративних, інформаційних і мотиваційних.Автор висловив думку, що види оцінки персоналу можуть бути класифіковані за різними підставами: (а) залежно від того, який здійснюється вплив на динаміку трудових відносин; (б) залежно від часу проведення оцінки працівників; (в) за періодичністю; (г) за суб'єктом, який проводить оцінку; (д) за обов'язковістю проходження; (е) за предметом оцінки.Категорії ОРДП і атестація не є тотожними (Додаток С). ОРДП – це масштабніша процедура з різноманіттям цілей, яка має більш універсальний характер і може охоплювати всі категорії працівників. Крім того, саме на основі результатів ОРДП проводиться атестація. Доведено, що за предметом ОРДП можна виділити два основних підходи до ОРДП – за результатами праці та за особистими якостями працівників. ОРДП за результатами праці охоплює формування набору, так званих, критеріальних показників (КП), які здатні виміряти рівень участі працівників в діяльності організації. Основою для розрахунку таких показників найчастіше виступають об'єктивні кількісні дані, зафіксовані в бухгалтерських, техніко-економічних, статистичних звітах та інших документах. Для оцінки результатів діяльності працівників найчастіше застосовуються показники ефективності праці, що характеризують співвідношення отриманого результату (ефекту) та витрат праці посадової особи. Перевагою оцінок за результатами праці є те, що вони відображають фактичну дійсність явища, носять велику ступінь доведеності. А ось оцінка працівників за їх особистими якостями передбачає виявлення тих якостей особистості, які можуть впливати на трудову діяльність працівників. Такі якості називають професійно важливими якостями. Для оцінки працівників найчастіше застосовуються групи особистісних, ділових і професійних якостей. Перевагою ОРДП за особистими якостями працівників є простота і швидкість отримання. Автор відстоює позицію, що моральні та ділові якості не можуть бути покладені в основу ОРДП, адже такі якості працівника впливають на хід виконання працівником його обов'язків, але фактичні результати залежать не тільки і не стільки від цих якостей, а й від багатьох інших факторів. Моральні якості можуть впливати на кінцевий результат праці працівника і мати правові наслідки лише для певних категорій працівників, виходячи із здійснюваної ними діяльності, наприклад, для педагогічних працівників, державних службовців, прокурорів, суддів, адже для них моральні якості є однією зі складових їх професійно-важливих рис. Тільки у таких випадках моральні якості поряд з діловими, необхідні в процесі виконання трудової функції, оскільки впливають на ефективність її виконання, тому вони повинні бути закріплені як професійно-необхідні риси працівника в НПА, що регламентують діяльність таких категорій працівників.^UIn the thesis it is established that the assessment of the results of labor activity of employees (Eng. – employee performance appraisal) is a procedure of determining the effectiveness of the tasks and job responsibilities of the employee in order to identify achievements and shortcomings in work, establish efficiency / inefficiency and decide on further employment of the employee, his/her bonuses or dismissal.Employee performance appraisal is often seen as synonymous with «staff appraisal» (Appendix C). The paper argues that these categories are not identical, because ORDP is a narrower category than staff assessment. The performance appraisal is a complex system, the efficiency of which depends on compliance with certain characteristics. Unlike all types of personnel evaluation, performance evaluation is a multi-purpose method that helps to solve a number of personnel problems and form an effective management system. The performance appraisal' aims to achieve three groups of goals: administrative, informational and motivational. (b) depending on the timing of the employee appraisal; (c) by frequency; (d) by the entity conducting the assessment; (e) compulsory passage; (e) by subject of assessment. The performance appraisal and certification categories are not identical (Annex C). The performance appraisal is a larger procedure with a variety of objectives, which is more universal and can cover all categories of workers.In addition, it is based on the results of performance appraisal certification. It is proved that the subject of the performance appraisal can be divided into two main approaches to performance appraisal – the results of work and personal qualities of employees. According to the results of the work, the performance appraisal covers the formation of a set of so-called criterion indicators, which are able to measure the level of employee participation in the activities of the organization. The basis for the calculation of such indicators are often objective quantitative data recorded in accounting, technical and economic, statistical reports and other documents. To assess the performance of employees are often used performance indicators that characterize the ratio of the result (effect) and labor costs of the official. The advantage of evaluations of the results of work is that they reflect the actual reality of the phenomenon, have a high degree of proof. But the assessment of employees by their personal qualities involves identifying those personality traits that may affect the employment of employees. Such qualities are called professionally important qualities. Groups of personal, business and professional qualities are most often used to evaluate employees. The advantage of the performance appraisal in terms of personal qualities of employees is the simplicity and speed of receipt. The author argues that moral and business qualities can not be the basis of the performance appraisal, because such qualities of the employee affect the course of the employee's performance of his duties, but the actual results depend not only and not so much on these qualities, but and from many other factors.Moral qualities can affect the end result of the employee's work and have legal consequences only for certain categories of employees, based on their activities, such as teachers, civil servants, prosecutors, judges, because for them moral qualities are one of the components of their professional important features. Only in such cases, moral qualities, along with business, necessary in the process of performing a job function, as they affect the effectiveness of its performance, so they should be enshrined as professionally necessary traits of the employee in the laws governing the activities of such categories of employees.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Гулько О. М. 
Розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти у процесі здійснення студентського самоврядування: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. М. Гулько. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню і моделюванню розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти у процесі здійснення студентського самоврядування. Запропонована модель розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти у процесі здійснення студентського самоврядування передбачає реалізацію взаємопов’язаних складників: мотиваційно-ціннісного, процесуального, технологічного та результативного і втілюється завдяки діяльності Школи лідерства. Запропоновано рекомендації з реалізації розробленої моделі розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти у процесі здійснення студентського самоврядування, дотримання яких на інституційному рівні та у діяльності органів студентського самоврядування спрятиме розвитку лідерських якостей студентів, шляхом активізації, розвитку та підтримки діяльності органів студентського самоврядування у ЗВО.^UThe dissertation is devoted to the theoretical justification and modeling of the development of leadership qualities in higher education students in the process of student self-government. The proposed model for the development of leadership qualities in higher education students in the process of student self-government involves the implementation of interconnected components: motivational-value, procedural, technological, and results-oriented. It is realized through the activities of the Leadership School. Recommendations for implementing the developed model for the development of leadership qualities in higher education students in the process of student self-government are proposed. Adhering to these recommendations at the institutional level and in the activities of student self-government bodies will contribute to the development of leadership qualities in students by activating, developing, and supporting the activities of student self-government bodies in higher education institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського