1. |
Попович О.В. Педагогічні умови впровадження модульно-тьюторської технології навчання (на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Попович ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 23 с. — укp.Комплексно досліджено проблеми створення модульно-тьюторської технології навчання на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей. Розглянуто новий концептуальний напрямок реформування вищої освіти в Україні - модульно-тьюторське навчання. Науково обгрунтовано тенденцію становлення модульно-тьюторської технології навчання та подано її методологічний аналіз з позицій системного підходу. Проаналізовано принципи, категорії та поняття нової експериментальної технології навчання. Охарактеризовано основний компонент інноваційного програмово-методичного забезпечення новітньої технології навчання - тьюторіал. Розроблено алгоритм побудови модульно-тьюторських програм вивчення гуманітарних дисциплін. Запропоновано методичні рекомендації, апробовані у системі вищої школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 Шифр НБУВ: РА312156 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|