Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (441)Книжкові видання та компакт-диски (245)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
2.

Собаєва О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Собаєва ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено організацію активної пізнавальної діяльності студентів у дистанційному навчанні, запезпечену комп'ютерними засобами. Розкрито поняття дистанційного навчання, виявлено його позитивні можливості та проблеми впровадження. Обгрунтовано дидактичні особливості використання комп'ютерних засобів. Розроблено та впроваджено у навчальний процес педагогічну технологію дистанційного навчання, спрямовану на активізацію пізнавальної діяльності студентів, що забезпечує активне співробітництво студентів і викладачів у віртуальному навчальному просторі. Розроблено й апробовано діагностичний комплекс критеріїв оцінювання рівня пізнавальної активності студентів за умов дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ч481.290
Шифр НБУВ: РА316585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Виродов О.П. 
Гіпермедійні та нейромережеві методи і моделі в комп'ютерно-орієнтованих дидактичних системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / О.П. Виродов ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання розробки математичного забезпечення комп'ютерно-орієнтованих дидактичних систем, проаналізовано підходи і моделі, що використовуються в зазначених системах. Описано модель комп'ютерно-орієнтованої дидактичної системи, що є інваріантною щодо предметної області. Розроблено метод керування поданням навчальної інформації суб'єкту навчання, що здійснює адаптацію до його рівня знань та інтересів. Висвітлено розвиток застосування нечіткої логіки до моделювання суб'єкта навчання на основі нейронних мереж. Розв'язано задачу розпізнавання схем вивчення матеріалу суб'єктом навчання, а також задачу автоматизації побудови комп'ютерно-орієнтованих дидактичних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-01 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА339121

Рубрики:

      
4.

Гризун Л.Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.Е. Гризун ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 39 с. — укp.

Визначено засади інтеграції наукових знань на основі дослідження впливу інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти та на навчальну дисципліну. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: сутність, мету, закономірності, принципи, етапи та логіку. Розроблено технологію даного проектування. Визначено, що внутрішня науково-методична експертиза модульної структури навчальної дисципліни, спроектованої на засадах інтеграції наукових знань, має здійснюватися за моделями оцінювального та діагностичного типів. Проведено емпіричне дослідження, яке довело високу якість готового проекту та позитивний вплив даного проектування на планування та результативність навчального процесу ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5 +
Шифр НБУВ: РА368643

Рубрики:

      
5.

Томана М.Т. 
Математичне моделювання та оптимізація системи дистанційного навчання освітнього закладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / М.Т. Томана ; НАН України. Держ. НДІ інформ. інфраструктури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методи математичного моделювання й оптимізації систем дистанційного навчання в освітньому закладі. Створено математичні моделі для процедур складання навчальних планів для окремих студентів і груп студентів з урахуванням обмежень щодо порядку предметів, які дають можливість оптимізувати процес вибору предметів за побажанням студентів. Запропоновано математичні моделі для процедур складання розкладів консультацій, іспитів і захистів дипломних робіт для груп студентів та окремих студентів з оптимізацією вибору термінів згідно з побажаннями викладачів і студентів, а також з урахуванням обмежень щодо термінів і місткості приміщень. Наведено способи знаходження оптмальних або задовільних розв'язків за допомогою процедур програмування з використанням бібліотеки Java Constraint Programming. Розроблено архітектуру та програмно реалізовано інтегровану систему управління навчальним закладом з метою організації дистанційного навчання за допомогою мережі Internet.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.253 +
Шифр НБУВ: РА350391

Рубрики:

      
6.

Голощук Р.О. 
Математичне та програмне забезпечення систем дистанційного мережевоцентричного навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / Р.О. Голощук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено математичне та програмне забезпечення систем дистанційного навчання, реалізованих з урахуванням мережевоцентричних технологій. Розроблено формалізовані моделі, а саме: дистантного навчального матеріалу з урахуванням ієрархічних рівнів у вигляі І/АБО-графа, для якого запропоновано ефективні алгоритми обходу; тестових завдань, еталонних відповідей викладача, що дозволило підвищити ефективність процесу навчання. Розроблено ефективні алгоритми формування та структурування навчального матеріалу, враховуючи пріоритет структурних одиниць навчального матеріалу та результати тестування дистантного слухача (ДС), що дозволило індивідуалізувати навчальний процес. Розроблено методи й алгоритми авторизації, які дозволяють користувачу одержати віддалений доступ до розподілених навчальних ресурсів залежно від його повноважень. Розроблено загальну архітектуру дистанційного мережевоцентричного навчання, яка базується на використанні парадигми мережево-центричності та моделі ДС, що дало змогу адаптовувати навчальний процес для кожного ДС і забезпечити функціонування у режимі віддаленого доступу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА361424

Рубрики:

      
7.

Маклакова Г.Г. 
Методи та моделі забезпечення якості інформаційно-комунікаційних сервісів в децентралізованих системах дистанційного навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Г.Г. Маклакова ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2009. — 20 с. — укp.

З метою забезпечення необхідної якості дистанційного навчання (ДН) розроблено методи та моделі інформаційно-комунікаційних сервісів у децентралізованих розподілених системах дистанційного навчання (ДРСДН). Запропоновано критерій якості освітніх послуг ДН з урахуванням дидактичних та організаційно-технічних показників якості, параметрів якості телекомунікаційних послуг. На підставі аналізу існуючих ДРСДН розроблено їх архітектуру. Як підсистеми у ДРСДН використано блоки віддаленого керування промисловим обладнанням і блок тестування знань студентів. Наведено рекомендації щодо використання VOIP-технології для побудови ДРСДН. Розглянуто принципи організації контролю якості ДН на підставі інтегральної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970.315 +
Шифр НБУВ: РА368994

Рубрики:

      
8.

Ясенова І.С. 
Методи та моделі інформаційної технології управління навчальним навантаженням у вищому навчальному закладі: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.С. Ясенова ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 18 с. — укp.

З метою підвищення ефективності планування навчання студента за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) розроблено та впроваджено методи та моделі інформаційної технології управління навчальним навантаженням студента. Досліджено інформаційний ресурс системи управління навчальним процесом. Визначено причини виникнення незадовільних результатів у процесі планування навчання студента. Зроблено висновок про необхідність створення моделей і методів, спрямованих на усунення виявлених причин. Обгрунтовано основні завдання планування навчання студента відповідно до умов КМСОНП. Розроблено математичну модель автоматизованого планування навчання студента. Створено метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін. Розроблено метод розрахунку структурно-логічних схем, призначених для визначення раціональних часових інтервалів для розміщення модулів дисципліни з урахуванням цільової функції й обмежень математичної моделі автоматизованого планування навчання студента. Зроблено апробації автоматизованої системи планування навчання у Київському національному університеті будівництва та архітектури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч30 в2:381 +
Шифр НБУВ: РА360332

Рубрики:

      
9.

Трегубенко І.Б. 
Методи та моделі оптимізації системи управління навчальним процесом в вищих закладах освіти: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.Б. Трегубенко ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2007. — 24 с. — укp.

Розроблено нові моделі, методи та інформаційні технології оптимізації систем управління навчальним процесом у вищих закладах освіти. Створено модель оптимізації складу навчальних модулів для кредитно-модульної системи освіти, що дозволяє вирішувати задачу періодичного поновлення складу та вмісту навчальних дисциплін (модулів). Запропоновано метод оптимізації послідовності навчальних модулів з метою підвищення ефективності вивчення дисциплін. Побудовано моделі та розроблено метод аналізу інформаційних потоків навчального навантаження в системах управління навчальним процесом, який формалізує процес утворення моделі та дозволяє одержати розрахунок затрат часу, необхідного для формування завдання зі складання розкладу академічної групи. Побудовано метод оптимізації структур інформаційних потоків у системах управління навчальним навантаженням, який дозволяє змінити структуру інформаційних потоків та мінімізувати затрати часу на формування щорічного навчального навантаження. Розроблено інформаційну технологію обробки навчальних і робочих планів, яка поліпшує ефективність управління навчальним процесом, зменшує вірогідність виникнення порушень у процесі планування навчального навантаження на кафедри та дозволяє скоротити затрати часу, необхідного для формування завдання зі складання розкладу академічної групи. Створено інформаційну технологію формування комплексних навчальних планів для безперервної підготовки фахівців, яку можна застосовувати для нормалізації навчальних планів у закладах освіти різних рівнів акредитації та напрямів підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА352686

Рубрики:

      
10.

Лукін В.Є. 
Методика застосування засобів дистанційного навчання у процесі вивчення військово-технічних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Є. Лукін ; Укр. інженер.-пед. акад. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні основи застосування засобів дистанційного навчання у процесі вивчення військово-технічних дисциплін майбутніми військовими фахівцями технічного профілю, розроблено основні напрямки їх застосування. Визначено зміст поняття "засоби дистанційного навчання" та на підставі сучасних концепцій навчання теоретично обгрунтовано методику їх застосування. Спроектовано дистанційний навчальний курс з дисципліни "Основи побудови автоматизованих систем управління радіотехнічних військ Повітряних сил", який є інтегрованим способом дистанційного навчання. За результатами проведеного формувального експерименту показано ефективність методики дистанційного навчального курсу, з'ясовано покращання показників у курсантів експериментальної групи завдяки використанню даної методики у процесі вивчення військово-технічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ц4,8(4УКР)39-33 +
Шифр НБУВ: РА364092

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Гайша О.О. 
Методики забезпечення захищеності систем дистанційної освіти: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.О. Гайша ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Військ. ін-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Створено методики забезпечення захищеності систем дистанційної освіти (ДО). Проаналізовано загрози процесу ДО та розроблено загальну методику побудови засобів їх захисту. Розроблено формалізовану методику створення засобів програмного захисту, суттю якої є розщеплення захисту на дві ланки, а саме: фізичну та логічну. На її базі розроблено методику та конкретний спосіб захисту програмного забезпечення від несанкціонованого використання, а також методику забезпечення автентичності навчальної звітності. Створено методику біометричного контролю та відповідну математичну модель, яка враховує комплекс характеристик роботи користувача на сучасному ПК. Досліджено стійкість створених методик і математичних моделей та їх програмних реалізацій шляхом експертного оцінювання та експериментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА356253

Рубрики:

      
12.

Штангей С.В. 
Моделі і інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Штангей ; Харків. Нац. ун-т радіоелектроніки. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вдосконалено існуючі моделі та інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання. Вперше розроблено теоретико-категорні деталізовані моделі наданих основних бізнес-прецедентів дистанційного навчання, які дозволяють врахувати точку зору викладача й особи, що навчається. Розроблено топологічні моделі представлень матеріалів, що вивчаються, та тестових завдань. Узагальнено теоретико-множинні моделі основних бізнес-процесів дистанційного навчання. Розроблено інформаційні технології для автоматизації контролю знань, що реалізують процеси формування обсягу матеріалу, який слід вивчати під час дистанційного навчання, формування тестових завдань та оцінювання відповідей особи, яка навчається, на запропоновані тестові завдання. Впроваджено програмну реалізацію, яка дає можливість забезпечити скорочувати витрати на підготовку матеріалу та тестових завдань з дисципліни, що вивчається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА364283

Рубрики:

      
13.

Ланських Є.В. 
Моделі та методи системного проектування інформаційних освітніх систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.В. Ланських ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Реалізовано системний підхід до побудови логічної схеми задач системного проектування інформаційних освітніх систем (ІОС), виділено ієрархічні рівні прийняття рішень, визначено етапи побудови рішень та поєднання їх в єдину логічну схему. Сформовано структуру логічної схеми цілей та задач системного проектування перспективних ІОС, що функціонують за умов розвитку інтеграції освітніх ресурсів. Розроблено вимоги та побудовано системну модель ІОС. Запропоновано банк математичних моделей для розв'язування задач системного проектування ІОС. Розроблено вимоги до побудови математичної моделі динамічних операцій, що є базою системного проектування даних систем. Сформульовано задачу оптимізації вибору видів забезпечення ІОС. Розроблено аналітичну модель для визначення показника ефективності використання дистанційного курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА326004

Рубрики:

      
14.

Коваленко В.Г. 
Модульно-рейтингове навчання як засіб індивідуалізації навчального процесу у вищому технічному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Г. Коваленко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проведено теоретичний аналіз модульно-рейтингового навчання в аспекті його індивідуалізації та технологічного застосування. Обгрунтовано зміст модульно-рейтингового навчання як цілісної інноваційної технології, спрямованої на індивідуалізацію навчального процесу у вищому технічному учбовому закладі. Удосконалено існуючі види рейтингового оцінювання знань і вмінь студентів, адекватні вимогам впровадження модульного навчання. Удосконалено методику модульного структурування змісту навчальної дисципліни з метою забезпечення індивідуалізації навчання. Визначено основні критерії ефективності технології модульно-рейтингового навчання. Розроблено й апробовано експериментальну модель застосування модульно-рейтингового навчання у процесі вивчення струдентами іноземної мови. Доведено доцільність застосування нової педагогічної технології, що сприяє підвищенню ефективності навчального процесу, формуванню загального позитивного ставлення студентів до викладачів і поліпшенню процесу засвоєння необхідних професійних знань і умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА335804

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Владимирська Є.Ю. 
Науково-методичне забезпечення якості дистанційного навчання у технічному університеті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Є.Ю. Владимирська ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено комплексну модель забезпечення якості дистанційного навчання у технічному університеті, яка грунтується на процесному підході до створення дистанційних курсів та проведення навчання. Запропоновано та введено до педагогічного обігу методи щодо використання найновітніших концепцій та ідей з теорії управління: концепції організації, що навчається; моделей організаційної та процесної зрілості. Розроблено класифікацію методів забезпечення якості освітньої діяльності, а також методологію забезпечення якості вищої освіти, а саме: сформульовано термінологічний апарат; запропоновано визначення понять "якість освіти", "якість вищої освіти", "якість дистанційного навчання"; розкрито властивості якості освіти; розглянуто чотири її виміри: результативність, оптимальність, ефективність і справедливість (етичність). Визначено та досліджено моделі забезпечення якості вищої освіти: оцінки, контролю, гарантування якості й управління нею; проаналізовано п'ять рівнів зрілості системи забезпечення якості, методи покращення та піднесення рівня якості; розроблено методичні рекомендації, які стосуються створення дистанційного навчання з гарантованим рівнем його якості. Досліджено дидактичні принципи та специфіку педагогічного забезпечення якості даного навчання у технічних університетах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж. р(4УКР)3-8 +
Шифр НБУВ: РА346009

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Сукнов М.П. 
Організація контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в умовах кредитно-модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.П. Сукнов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Вперше визначено особливості організації контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови ефективної організації контролю навчальної діяльності студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Встановлено критерії та показники, які визначають ефективність організації контролю навчальної діяльності студентів, якими є рівень набутих знань, пізнавальна активність, професійний інтерес, адекватність самооцінки, ступінь хвилювання. Розкрито зміст поняття "рейтинговий контроль", сутність якого полягає в організації педагогічного контролю, що базується на персоналізації та диференціації оцінки навчальних досягнень студента на всіх етапах навчального процесу та забезпечує стимулюючу, розвиваючу та особистісно-творчу функції одержаних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-38 +
Шифр НБУВ: РА353106

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Дичковський 
Педагогічні засади культурологічної підготовки майбутніх інженерів засобами дистанційного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Степан Іванович Дичковський ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч11р
Шифр НБУВ: РА366819

Рубрики:

      
18.

Григорчук Т. В. 
Педагогічні засади проектування мультимедійного методичного комплексу з маркетингу для дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Григорчук ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процес становлення та розвитку педагогічного проектування навчальних засобів загалом і засобів дистанційного навчання зокрема. Виявлено особливості формування професійних компетентностей фахівців, задіяних у сфері маркетингу. Розглянуто маркетинг як особливий вид ринкової та соціальної діяльності. Розроблено професіограму фахівця-маркетолога. Створено й імплементовано в навчально-виховний процес навчально-методичний комплекс з маркетингу для дистанційного навчання з методикою його використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р + Ч481.290
Шифр НБУВ: РА373425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Шевченко О. П. 
Педагогічні умови використання кейс-методу в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Шевченко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та змістовно визначено педагогічні умови ефективного використання кейс-методу в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у технічних ВНЗ. Набули подальшого розвитку наукові уявленя про сутнісні характеристики та потенціал кейс-методу, умови його використання у ВНЗ; зміст, форми та методи гуманітарної підготовки студентів і магістрантів технічних спеціальностей. Удосконалено процес викладання гуманітарних дисциплін у технічних ВНЗ на базі розробки та впровадження навчально-методичного забезпечення використання кейс-методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290
Шифр НБУВ: РА380039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Попович О.В. 
Педагогічні умови впровадження модульно-тьюторської технології навчання (на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Попович ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 23 с. — укp.

Комплексно досліджено проблеми створення модульно-тьюторської технології навчання на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей. Розглянуто новий концептуальний напрямок реформування вищої освіти в Україні - модульно-тьюторське навчання. Науково обгрунтовано тенденцію становлення модульно-тьюторської технології навчання та подано її методологічний аналіз з позицій системного підходу. Проаналізовано принципи, категорії та поняття нової експериментальної технології навчання. Охарактеризовано основний компонент інноваційного програмово-методичного забезпечення новітньої технології навчання - тьюторіал. Розроблено алгоритм побудови модульно-тьюторських програм вивчення гуманітарних дисциплін. Запропоновано методичні рекомендації, апробовані у системі вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290
Шифр НБУВ: РА312156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського