Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (61)Книжкові видання та компакт-диски (42)
Пошуковий запит: (<.>U=З970.826-018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Шведова В.В. 
Інформаційно-вимірювальне та алгоритмічне забезпечення моніторингу комп'ютеризованих систем тестування в професійній освіті: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / В.В. Шведова ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 25 с. — укp.

Розроблено інформаційно-вимірювальне й алгоритмічне забезпечення моніторингу комп'ютеризованих систем тестування (КСТ). Обгрунтовано необхідність проведення моніторингу КСТ з малими контингентами користувачів у процесі дослідної експлуатації системи. Систематизовано методи та способи визначення показників якості КСТ та обрано ті їз них, що відповідають умовам тестування та режиму роботи реальних систем. Створено нові методи обробки емпіричної інформації у межах теорії моделювання та параметризації тестів, що забезпечують точність, інваріантність та стійкість показників якості КСТ та оцінок опитуваних за умов пілотного експерименту та дослідної експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018.1 + Ч451.288.1
Шифр НБУВ: РА373708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Голощук Р.О. 
Математичне та програмне забезпечення систем дистанційного мережевоцентричного навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / Р.О. Голощук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено математичне та програмне забезпечення систем дистанційного навчання, реалізованих з урахуванням мережевоцентричних технологій. Розроблено формалізовані моделі, а саме: дистантного навчального матеріалу з урахуванням ієрархічних рівнів у вигляі І/АБО-графа, для якого запропоновано ефективні алгоритми обходу; тестових завдань, еталонних відповідей викладача, що дозволило підвищити ефективність процесу навчання. Розроблено ефективні алгоритми формування та структурування навчального матеріалу, враховуючи пріоритет структурних одиниць навчального матеріалу та результати тестування дистантного слухача (ДС), що дозволило індивідуалізувати навчальний процес. Розроблено методи й алгоритми авторизації, які дозволяють користувачу одержати віддалений доступ до розподілених навчальних ресурсів залежно від його повноважень. Розроблено загальну архітектуру дистанційного мережевоцентричного навчання, яка базується на використанні парадигми мережево-центричності та моделі ДС, що дало змогу адаптовувати навчальний процес для кожного ДС і забезпечити функціонування у режимі віддаленого доступу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА361424

Рубрики:

      
3.

Хальдун Дакак 
Метод побудови програмного забезпечення систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / Хальдун Дакак ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 17 с. — укp.

У контексті вивчення особливостей безперервної професійної освіти досліджено методи, форми, принципи, системи та технології дистанційного навчання. Проаналізовано сучасний стан інженерії програмного забезпечення (ПЗ). З урахуванням одержаних результатів розроблено метод побудови ПЗ систем дистанційного навчання (СДН) на підставі використання принципів багаторівневого представлення, шаблонування та квантифікації. Запропоновано модель рівня бізнес-логіки та комплексний набір метрик, який забезпечує аналіз навчального контексту в дидактичному, навігаційному та оформлювальному аспектах. На підставі дослідження існуючих підходів і моделей шляхом застосування архітектурних стилів, методу Attribute Drive Design та атрибутів якості архітектури ПЗ розроблено архітектуру ПЗ СДН та шаблони її реалізації. Розроблено архітектуру ПЗ для виконання метричного аналізу ПЗ СДН (навчального контенту). Створено шаблони та методику реалізації основних форм навчальних матеріалів (лекції, лабораторних і практичних робіт), які апробовано на прикладі конкретного контенту. Здійснено реалізацію ПЗ СДН на підставі запропонованого методу його побудови в Національному авіаційному університеті на кафедрі інженерії програмного забезпечення у навчальному процесі другої вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА344968

Рубрики:

      
4.

Ткаченко О.М. 
Методи та програмні засоби сервісів мережних навчальних комплексів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / О.М. Ткаченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Запропоновано новий шаблонно-просторовий підхід (ШПП) до розробки мережної системи підтримки навчального процесу (СПНП), який передбачає можливість проектування, динамічного створення та модифікації ієрархії власних сутностей (що моделюються шаблонами) та на базі цього підходу - розбудови та наповнення системи. Розроблено механізм залучення, який є новим способом надання диференційованого доступу, що дає змогу реалізувати вертикальні та горизонтальні зв'язки між сутностями, сфомульовано принципи взаємодії різних СПНП. Розвинуто теоретичні засади ШПП, зокрема, запропоновано термінологічну базу, обгрунтовано умови скінченності та способи коректної модифікації ієрархії шаблонів. Введено поняття алгебри шаблонних ієрархій, досліджено її властивості. З використанням запропонованих положень розроблено алгоритм генерації множини допустимих суміжних шаблонів, алгоритми модифікації ієрархії шаблонів і просторів, висвітлено різні способи додавання нових сутностей, установлено їх переваги, недоліки та доцільність застосування для різних СПНП і у разі модифікації дерева просторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 +
Шифр НБУВ: РА338010

Рубрики:

      
5.

Сирота С.В. 
Моделі і засоби створення інтелектуальних компонентів навчальних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Сирота ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України і М-ва освіти і науки України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З застосуванням методу аналізу формальних понять Віллє-Гантера (АФП) здійснено формування бази знань систем дистанційної освіти та розроблено метод і технологію, які дозволяють формалізувати інтенсіональні поняття та залежності між ними шляхом представлення їх структури у вигляді решіток з наступним перетворенням у ієрархічну семантичну мережу. Розвинуто метод АФП для моделювання повністю визначених предметних областей шляхом введення обмежень на вхідні данні, одержання логчно непротирічної моделі та побудови ієрархічної структури бази знань у вигляді гіперконтексту. Розроблено метод автоматичного генерування питання-відповідних співвідношень за моделлю представлення знань у вигляді решіток формальних понять й автоматизовану процедуру вибору дистракторів у закритих питання-відповідних співвідношеннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА344880

Рубрики:

      
6.

Гадецька З.М. 
Побудова інструментальних програмних систем автоматизації тестування знань в гібридних інтелектуальних середовищах на основі агентних технологій: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / З.М. Гадецька ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Створено програмні засоби контролю рівня знань користувача гібридної інтелектуальної системи (ГІС) на базі агентних технологій, що забезпечують синтез тестових питань і визначення рівня сприйнятих знань. Досліджено інформаційні процеси передачі (сприйняття) знань, розглянуто методи тестування успішності навчання як діалоговий процес. Розроблено елементи теорії декларативно-процедурної дихотомії знань у діалоговому процесі. Синтезовано структуру діалогової бази знань у термінах взаємодії двох програмних агентів, що реалізують даний діалоговий процес. Встановлено адекватність тестів типам еротематичних питань (мета яких - здобуття нового знання), побудовано логічну модель тестування знань на базі теорії діалогу та розроблено алгоритми й програми синтезу тестів. Проведено симуляцію діалогу тьютор - слухач програмними агентами. Розроблено архітектуру мультиагентної ГІС із використанням концепції діяльності інтелектуальних агентів, що симулюють процес сприйняття та контролю знань. Створено комплекс програмних засобів, які можуть виконувати функції інтелектуального тьютора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-018 +
Шифр НБУВ: РА356306

Рубрики:

      
7.

Титенко С. В. 
Програмне забезпечення онтологічно-орієнтованої системи керування інформаційно-навчальним Web-контентом: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03 / С. В. Титенко ; НАН України, Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано, що засобом моделювання знань в інформаційно-навчальній Web-системі є онтологічно-орієнтована модель контенту, яка містить такі компоненти, як інформаційне наповнення, онтологія предметної області та дидактична функція. Модель контенту програмної Web-системи повинна врахувати такі сучасні освітні вимоги як міждисциплінарність знань, безпосередня орієнтація навчання на практичне застосування знань під час професійної діяльності й індивідуалізація навчального процесу. На підставі сформульованих вимог розроблено комплекс моделей і методів керування Web-контентом інформаційно-навчальних порталів (ІНП), основними з яких є об'єктно-орієнтована ієрархічно-мережева модель контенту, понятійно-тезисна модель формалізації смислу контенту, модель професійних компетенцій, метод автоматичної побудови онтології на бізі стенфордської моделі нечіткого виведення, алгоритм генерації тестових завдань і метод побудови індивідуального навчального Web-середовища. На базі запропонованого комплексу моделей і методів розроблено програмну систему керування Web-контентом ІНП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА381285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського