Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (262)Книжкові видання та компакт-диски (86)Журнали та продовжувані видання (81)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Яценко Г.Ю. 
Комунікативність в системі дистанційного навчання: фактори інтенсифікації: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Г.Ю. Яценко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано комунікативну складову дистанційного навчання та фактори її інтенсифікації. Окреслено напрями розвитку дистанційного навчання в контексті побудови інформаційного суспільства. Проаналізовано комунікативну природу дистаційного навчання, виявлено особливості електронної комунікації. На основі дослідження дидактичної складової комунікативних технологій вдосконалено їх класифікацію. Запропоновано класифікацію факторів інтенсифікації комунікативної активності в середовищі дистанційного навчання. Увагу приділено проблемам побудови процесу комунікації на основі структурованих знань. Категорію знань розглянуто як основний структурний елемент процесу комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:430 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА361360

Рубрики:

      
2.

Манако А.Ф. 
Лексикографічна теорія побудови манок-систем та її застосування в інформативних технологіях дистанційної освіти: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / А.Ф. Манако ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій і систем НАН України. — К., 2008. — 31 с. — укp.

Розроблено основи лексикографічної теорії побудови систем моделей агрегатування навчально-орієнтованого контенту (МАНОК) у вигляді каркасів (основних положень) побудови опису нової концептуальної ідеї, МАНОК, МАНОК-систем та їх функціональної архітектури, оцінки МАНОК-вузлів. МАНОК-системи є загальним інструментом для підтримки S. На базі МАНОК-теорії створено та впроваджено 59 одиниць інноваційної програмно-інформаційної ІТНО-продукції для підтримки дистанційної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + З970.826 + Ш112 +
Шифр НБУВ: РА362383

Рубрики:

      
3.

Хальдун Дакак 
Метод побудови програмного забезпечення систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / Хальдун Дакак ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 17 с. — укp.

У контексті вивчення особливостей безперервної професійної освіти досліджено методи, форми, принципи, системи та технології дистанційного навчання. Проаналізовано сучасний стан інженерії програмного забезпечення (ПЗ). З урахуванням одержаних результатів розроблено метод побудови ПЗ систем дистанційного навчання (СДН) на підставі використання принципів багаторівневого представлення, шаблонування та квантифікації. Запропоновано модель рівня бізнес-логіки та комплексний набір метрик, який забезпечує аналіз навчального контексту в дидактичному, навігаційному та оформлювальному аспектах. На підставі дослідження існуючих підходів і моделей шляхом застосування архітектурних стилів, методу Attribute Drive Design та атрибутів якості архітектури ПЗ розроблено архітектуру ПЗ СДН та шаблони її реалізації. Розроблено архітектуру ПЗ для виконання метричного аналізу ПЗ СДН (навчального контенту). Створено шаблони та методику реалізації основних форм навчальних матеріалів (лекції, лабораторних і практичних робіт), які апробовано на прикладі конкретного контенту. Здійснено реалізацію ПЗ СДН на підставі запропонованого методу його побудови в Національному авіаційному університеті на кафедрі інженерії програмного забезпечення у навчальному процесі другої вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА344968

Рубрики:

      
4.

Келеберда І.М. 
Моделі та алгоритми в інформаційній технології персоналізованого агентно-онтологічного пошуку навчальних матеріалів в мережі Інтернет: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.М. Келеберда ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено багаторівневу систему моделей програмних агентів для персоналізованого пошуку матеріалів з використанням методів системного аналізу IDEF0, IDEF5 і онтологій, що дозволило формалізувати процес персоналізованого пошуку навчальних матеріалів і підвищити ефективність їх пошуку й персоналізованого підбору завдяки введенню технологічного ланцюжка: персонального агента, агента-координатора й агента інформаційно-навчального ресурсу. Розроблено узагальнений критерій оцінки відповідності характеристик навчальних матеріалів (мови викладу, рівня складності) персональним характеристикам суб'єкта навчання (знанню мов, віку), який передбачає настроювання коефіцієнтів значимості часткових критеріїв відповідності характеристик на рівень переваг суб'єкта навчання з використанням генетичного алгоритму, що дозволило зменшити час на первинний аналіз і відбір для вивчення навчальних матеріалів на основі формування множини метаданих навчальних матеріалів, адекватних персональним характеристикам суб'єкта навчання. Розвинуто онтологічні моделі суб'єкта навчання й інформаційно-навчального ресурсу, які погоджені з принципами структурування й взаємозв'язку інформації відповідно до проекту Semantic Web, а також зі стандартами групи IEEE 1484, на основі яких одержано характеристики навчальних матеріалів і суб'єкта навчання, що дозволило розробити алгоритми пошуку та персоналізованого підбору навчальних матеріалів, які базуються на відповідних їм метаданих, а також обробці інформації з використанням профілів і запропонованого узагальненого критерію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-01 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА339844

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського