Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (441)Книжкові видання та компакт-диски (225)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Картавих О.В. 
Аксіологічні основи формування загальної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Картавих ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови та аксеологічні засади удосконалення загальної культури особистості з використанням джерел вітчизняної та світової культури. Описано педагогічні принципи, розроблено методи і форми підвищення загальної культури студентів вищого технічного навчального закладу. Висвітлено нові технології набуття гуманітарних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Голівер Н.О. 
Дидактичні умови використання комп'ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.О. Голівер ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено систему дидактичних умов використання комп'ютерних технологій, що сприяють підвищенню ефективності навчання студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано систему програмно-педагогічних засобів, яка складається з програмних, методичних і дидактичних матеріалів. Обгрунтовано теоретичні засади самостійної діяльності студентів, яка за умов комп'ютерного навчання є не лише оперативно контрольованою, але й керованою. Проаналізовано особливості діяльності педагога у разі комп'ютерного навчання. Доведено взаємозалежність між характером діяльності педагога та співвідношенням підготовки до заняття і діяльності під час заняття. Розвинуто комп'ютерні технології, які є складовою частиною педагогічних технологій та передбачають розширення професійної підготовленості педагогів. Удосконалено традиційну методику поопераційного та поелементного аналізу, що дає змогу викладачеві акцентувати свою увагу на індивідуальних особливостях студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-36 +
Шифр НБУВ: РА337654

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Каверіна О.Г. 
Інтегративний підхід до формування готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до професійної комунікації: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О.Г. Каверіна ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх інженерів до професійної комунікації на основі інтегративного підходу. Висвітлено теоретичні засади формування готовності до професійної комунікації, проаналізовано базові поняття дослідження. Розкрито тенденції розвитку вищої технічної освіти у світі та в Україні. Проаналізовано особливості й актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів у технічних ВНЗ. Розглянуто основні підходи щодо вирішення проблеми формування професійної комунікації у контексті вітчизняної педагогіки. Висвітлено методологічні засади формування готовності студентів технічних ВНЗ до професійної комунікації. Проаналізовано стан, проблеми й особливості професійної підготовки студентів технічних спеціальностей на основі інтегративного підходу у вищій технічній школі України та за кордоном. Запропоновано концепцію та модель формування готовності студентів технічних спеціальностей до професійної комунікації. Визначено її критерії, показники та рівні. Обгрунтовано дидактичні засади формування готовності до професійної комунікації. Визначено критерії відбору навчального матеріалу, зроблено його структуризацію, розкрито особливості використання вербальних і комп'ютерних засобів. Обгрунтовано структуру керівництва навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх інженерів у процесі формування готовності до професійної комунікації як складової професійної підготовки. Запропоновано навчально-методичний комплекс для викладачів гуманітарих і технічних дисциплін у ВНЗ. Експериментально підтверджено результативність запропонованого інтегративного підходу до формування готовності майбутніх інженерів до професійної комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + Ю953
Шифр НБУВ: РА371100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Брюханова Н.О. 
Методика навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу: Автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.О. Брюханова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу, який би повністю враховував умови організації певного навчального процесу і був побудований за правилами текстоутворення. Встановлено види дидактичного матеріалу й особливості їх проектування у педагогічній діяльності інженерно-педагогічного працівника. Обгрунтовано структуру діяльності з проектування зазначених матеріалів та розроблено алгоритм її здійснення. На даній підставі визначено мету та зміст навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектувальній діяльності. Запропоновано багаторівневу методику навчання проектуванню даного матеріалу, що безупинно функціонує протягом усієї підготовки фахівців. Доведено, що застосування зазначеної методики навчання сприяє покращанню якості методичної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Яковенко О.Є. 
Моделі та методи контролю знань в автоматизованій системі управління навчальним процесом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.Є. Яковенко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення якості навчання на базі удосконалення алгоритмічного забезпечення автоматизованої системи управління навчальним процесом (АСУ НП) та використання методу 3D-оцінки як критерію діагностики знань. Одержано наукові та практичні результати, які в сукупності вирішують актуальну проблему дослідження, створення та впровадження АСУ НП як програмного інструмента для організації контролю знань і прийняття рішень з використанням даних проведеного контролю щодо комплексного управління навчальним процесом. Запропоновано структуру АСУ НП і здійснено її комп'ютерну реалізацію, на підставі якої створено математичне, алгоритмічне та програмне забезпечення компонентів системи. Вперше розроблено інформаційну технологію прийняття рішень за умов адаптивного навчання з використанням кількісної оцінки рівня засвоєння знань студентів як складних суб'єктів управління, яка відрізняється від існуючих підходів формуванням оцінки у перетвореному 3D-просторі та є мірою відповідності кількісних та якісних властивостей об'єкта оцінки вимогам, які визначаються у межах завдання навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА342597

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Коваленко В.Г. 
Модульно-рейтингове навчання як засіб індивідуалізації навчального процесу у вищому технічному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Г. Коваленко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проведено теоретичний аналіз модульно-рейтингового навчання в аспекті його індивідуалізації та технологічного застосування. Обгрунтовано зміст модульно-рейтингового навчання як цілісної інноваційної технології, спрямованої на індивідуалізацію навчального процесу у вищому технічному учбовому закладі. Удосконалено існуючі види рейтингового оцінювання знань і вмінь студентів, адекватні вимогам впровадження модульного навчання. Удосконалено методику модульного структурування змісту навчальної дисципліни з метою забезпечення індивідуалізації навчання. Визначено основні критерії ефективності технології модульно-рейтингового навчання. Розроблено й апробовано експериментальну модель застосування модульно-рейтингового навчання у процесі вивчення струдентами іноземної мови. Доведено доцільність застосування нової педагогічної технології, що сприяє підвищенню ефективності навчального процесу, формуванню загального позитивного ставлення студентів до викладачів і поліпшенню процесу засвоєння необхідних професійних знань і умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА335804

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Калюжна Т.М. 
Організаційно-педагогічні умови застосування освітньо-наукового порталу в системі екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Калюжна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи запровадження системи безперервної освіти у технічному університеті. Проаналізовано особливості формування такої вітчизняної системи у контексті Болонської конвенції. Запропоновано схему організації безперервної освіти у технічному унверситеті: довузівська підготовка - додипломна освіта - післядипломна освіта. Обгрунтовано роль і місце сучасних інформаційно-комунікаційних систем у навчальному процесі вищої технічної школи. Визначено переваги інформаційних освітньо-наукових порталів. Запропоновано підходи, які базуються на принципах декомпозиції виділення окремих компонент готовності майбутнього випускника до виконання професійних функцій. Досліджено особливості організації екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті та сформульовано положення педагогічної концепції дистанційного доступу екстернів до освітньо-наукових ресурсів ВНЗ. Розроблено вимоги до організаційного та програмно-методичного супроводу порталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.65 + Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА362849

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Сукнов М.П. 
Організація контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в умовах кредитно-модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.П. Сукнов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Вперше визначено особливості організації контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови ефективної організації контролю навчальної діяльності студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Встановлено критерії та показники, які визначають ефективність організації контролю навчальної діяльності студентів, якими є рівень набутих знань, пізнавальна активність, професійний інтерес, адекватність самооцінки, ступінь хвилювання. Розкрито зміст поняття "рейтинговий контроль", сутність якого полягає в організації педагогічного контролю, що базується на персоналізації та диференціації оцінки навчальних досягнень студента на всіх етапах навчального процесу та забезпечує стимулюючу, розвиваючу та особистісно-творчу функції одержаних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-38 +
Шифр НБУВ: РА353106

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Бойко Н.І. 
Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему вдосконалення самостійної роботи студентів як провідної форми навчання у ВУЗ за умов Болонської декларації. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади її організації. Запропоновано систему та інноваційну технологію організації самостійної роботи студентів. Здійснено експериментальне дослідження з метою визначення ефективності її організації з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розроблено відповідну модель та визначено основні функції використання ІКТ в організації самостійної роботи студентів. Досліджено особливості реалізації ІКТ різних типів та визначено їх вплив на ефективність самостійної роботи. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів ІКТ для вдосконалення організації самостійної роботи студентів. Доведено, що впровадження даних технологій сприяє більш повному оволодінню студентами системою знань і вмінь, сприяє розвитку творчої спрямованості пізнавальної діяльності студентів, допомагає формуванню відповідних професійних і особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж.р(4УКР)3-367 +
Шифр НБУВ: РА357944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Палка О.В. 
Підготовка іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю України до вивчення професійної лексики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Палка ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель підготовки іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю України до вивчення професійної лексики. Експериментально доведено, що ефективність навчання іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю можна значно підвищити за умов реалізації запропонованої моделі. Відзначено, що її позитивний вплив на результати навчальної діяльності досягається на базі впровадження педагогічної технології табличного моделювання граматичних структур професійного мовлення з використанням професійної лексики, структурним компонентом якої є запропоновані таблиці-схеми. Надана педагогічна технологія табличного моделювання реалізується за алгоритмом використання в ході конструювання речень з 45 таблиць-схем, що охоплюють найважливіші теми морфології української мови та є матричною структурою табличного моделювання. Значну увагу приділено визначенню критеріїв готовності іноземних студентів до вивчення професійної лексики, серед яких - критерії готовності іноземних студентів до сприймання професійної інформації, усної та письмової комунікації. Введено до наукового обігу поняття "табличне моделювання професійного мовлення". Подальшого розвитку дістали поняття "комунікативний підхід", "професійно орієнтовані тексти", "табличне моделювання", "полілогічне та діалогічне мовлення".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА323466

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Попова О.П. 
Розвиток творчого потенціалу майбутнього інженера в процесі професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.П. Попова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку творчого потенціалу студентів ВТНЗ. Розкрито суть понять "творчий потенціал інженера", "розвиток творчого потенціалу студента ВТНЗ". Розроблено й обгрунтовано концептуальні підходи та модель розвитку творчого потенціалу даних студентів. Доведено, що необхідними та достатніми умовами його розвитку є цілеспрямована внутрішньовузівська підготовка викладачів до розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів, духовно-творче збагачення педагогічного процесу ВТНЗ, створення розгалуженої системи стимулювання професійно-творчого самовияву.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА364720

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Лазарєв М.І. 
Теоретичні і методичні засади моделювання змісту загальноінженерних дисциплін для технологій навчання студентів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.І. Лазарєв ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 37 с.: рис. — укp.

Проаналізовано проблеми та шляхи підвищення ефективності навчання в інженерній вищій школі. Запропоновано концепцію забезпечення інтенсифікації навчальної діяльності студентів за допомогою дидактичних засобів змісту загальноінженерних дисциплін. Обгрунтовано зміст загальноінженерних дисциплін для створення технологій навчання як системи поліізоморфних моделей знань про предметні галузі. Розроблено дидактичні, філософські, загальнонаукові та психологічні засади теорії поліізоморфного змісту навчальних дисциплін для технологій навчання. Теоретично обгрунтовано поліізоморфні методи та моделі подання змісту загальноінженерних дисциплін. Створено та експериментально перевірено нові класи дидактичних засобів - поліізоморфні моделі подання змісту: інтегративно-логічні моделі з подвійною образною інтеграцією, адаптивні імітаційні моделі та лінійні моделі навчального матеріалу, що дають змогу підвищити інтенсивність та якість навчальної діяльності студентів. Наведено методики створення поліізоморфних дидактичних засобів змісту загальноінженерних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА330422

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Олексенко В.М. 
Теоретичні і методичні засади реалізації інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.М. Олексенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 39 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади реалізації інноваційних технологій для денної та дистанційної форм підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. Обгрунтовано студактивну педагогічну технологію, теоретико-методичні основи її реалізації. Визначено нові підходи до виховної роботи під час підготовки фахівців за дистанційною формою навчання, шляхи їх практичної реалізації та встановлено новий етап еволюції проблеми виховання. У контексті дослідженої проблеми з'ясовано особливості відповідного науково-методичного забезпечення. Експериментально доведено релевантність розробленої наукової концепції інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей й організаційно-педагогічних умов їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА360804

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Корець 
Теорія і практика науково-технічної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Микола Савич Корець ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА320570

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Хом'юк І.В. 
Формування вмінь самостійної роботи у майбутніх інженерів засобами ігрових форм: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Хом'юк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови впливу ігрових занять на процес формування умінь самостійної роботи (СР) в цілісному навчально-виховному процесі технічного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено показники та рівні сформованості умінь студентів, а також систему формування даних умінь, яка містить мету, суб'єкти навчального процесу, методику формування, комплекс ігрових занять, різні види СР студентів. Запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан наявності умінь СР у студентів технічного ВНЗ. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА322812

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Нізовцев А. В. 
Формування дослідницьких умінь студентів технічних університетів у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Нізовцев ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено проблему формування дослідницьких умінь у педагогічній теорії та практиці, обгрунтовано необхідність застосування дослідницького методу навчання як основи формування дослідницьких умінь майбутніх інженерів. Виявлено дослідницькі вміння майбутнього інженера, які необхідні для ефективної професійної діяльності (прогностичні, теоретичні, проектувальні, технологічні, випробувальні). З'ясовано комплекс педагогічних умов забезпечення процесу формування дослідницьких умінь студентів технічних університетів під час вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. Обгрунтовано модель процесу формування дослідницьких умінь студентів технічних університетів, розроблено методичний супровід процесу формування дослідницьких умінь майбутніх інженерів. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості дослідницьких умінь студентів. Доведено ефективність цілісного поетапного процесу формування таких умінь студентів технічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА375935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Тугай Н.О. 
Формування духовної культури майбутніх інженерних кадрів: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Н.О. Тугай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Проаналізовано такі сутнісні характеристики особистості як духовність і духовна культура. Обгрунтовано визначення поняття, зміст і структуру духовної культури майбутніх інженерів, показано значення формування даної якості у процесі їх духовного становлення та професійного удосконалення за умов глобалізації, інформаційної революції, бурхливих соціально-економічних перетворень, які відбуваються в українському суспільстві у сучасний період. Розглянуто основні форми та методи формування та збагачення духовної культури студентів технічних ВНЗ, розкрито роль у даному процесі суспільних наук. Проаналізовано виховний вплив навчальної та позанавчальної діяльності, визначено чинники підвищення ефективності формування та розвитку духовної культури студентства. Обгрунтовано необхідність модернізації змісту навчально-виховного процесу в технічному університеті у контексті актуалізації культуротворчого змісту природничих і технічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ч484(4УКР)01 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА362813

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Волкова Н.В. 
Формування інформативної культури студентів індустріально-педагогічних факультетів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Волкова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення ефективності формування інформаційної культури студентів у процесі особистісно-орієнтованого навчання. Обгрунтовано визначення поняття й охарактеризовано основні компоненти інформаційної культури студентів (мотиваційний (копіювально-відтворювальний), оперативний (відтворювально-дослідний) і творчий). Встановлено її показники (стійке індиферентне ставлення до інформаційної діяльності, рефлективні та креативні вміння, а також вміння використовувати засоби комунікації, навички накопичення та самостійної інтерпретації одержаних даних, здатність до оцінювання та самооцінки, емоційна стабільність), критерії та рівні сформованості. Досліджено взаємозв'язок педагогічних умов, форм, методів і засобів, які забезпечують успішність формування інформаційної культури студентів індустріально-педагогічного факультету, удосконалено методику та технологію їх фахової підготовки, спрямовані на розвиток даної професійної якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.253 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА362677

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Богданова Т.Л. 
Формування інформаційної культури студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Л. Богданова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування інформаційної культури студентів технічних спеціальностей засобами міжпредметних зв'язків. Розроблено теоретичні засади методики формування інформаційної культури студентів технічних спеціальностей. Експериментально встановлено ефективність запропонованої методики, впровадження якої сприяє становленню у майбутніх фахівців необхідного рівня інформаційної культури. Визначено якісні та кількісні критерії та показники сформованості інформаційної культури, запропоновано комплекс моделей її формування. Розроблено методику оцінювання рівня сформованості інформаційної культури студентів у когнітивному, операційно-змістовному, комунікативному та ціннісно-рефлексивному аспектах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА349681

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського