1. |
Трубіцина О.М. Підготовка майбутніх учителів до рефлексивного управління процесом навчання учнів іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Трубіцина ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.З позицій нового наукового напрямку - концепції педагогічного менеджменту комплексно вивчено та теоретично обгрунтовано проблему формування нового типу вчителів іноземної мови - менеджерів навчально-пізнавального процесу. На підставі принципів системного підходу конкретизовано сутність і розроблено структурно-функціональну модель педагогічної діяльності вчителя іноземної мови як процесу рефлексивного управління. Визначено п'ять рівнів прояву його функцій з описом їх якісних і кількісних характеристик, апробовано методику їх діагностики. Виявлено психолого-педагогічні умови та фактори, з'ясовано їх вплив на ефективність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до реалізації функцій рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 Шифр НБУВ: РА318050 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|