Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (1651)Книжкові видання та компакт-диски (915)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-913$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 115
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Волошинова Л.В. 
Аудіовізуальні мистецтва в системі професійної мовної підготовки майбутнього фахівця у сфері міжнародних відносин: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волошинова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше визначено місце аудіовізуальних мистецтв у вітчизняній практиці професійної мовної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель використання їх художньо-естетичного, виховного, інформаційного та освітнього потенціалу в системі підготовки студентів-міжнародників. Запропоновано концепцію авторських телевізійних програм. Значну увагу приділено методичному забезпеченню застосування дидактичних і автентичних аудіовізуальних документів у процесі професійної мовної підготовки. Розвинуто принцип наочності як ефективного засобу навчання мови для спеціальних цілей, зокрема у професійній діяльності дипломатів. Досліджено питання вдосконалення процесу аналітичного спілкування студентів з екраном як професійної якості майбутнього фахівця в сфері міжнародних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА328629

Рубрики:

      
2.

Якубовська Л.П. 
Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Л.П. Якубовська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)397-33 + Ц4,8(4Укр)301
Шифр НБУВ: РА318003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
4.

Желясков В. Я. 
Дидактичне забезпечення процесу навчання майбутніх перекладачів на засадах компетентнісного підходу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. Я. Желясков ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено сучасний стан та етапи розвитку ідей компетентнісного підходу в теорії навчання майбутніх перекладачів, конкретизовано сутність професійної компетентності майбутніх перекладачів як прикінцевого результату їх навчання на засадах цього підходу, узгоджено її структуру (у складі лінгвістичного, соціокультурного, соціально-психологічного, перекладацького й інформаційного компонентів). Виокремлено критерії (конгністивний, операціональний й особистісний), показники (системність і глибина професійних знань, мобільність і гнучкість професійних умінь, інтенсивність вияву професійно важливих якостей) та охарактеризовано рівні вияву даної компетентності (мінімальний, достатній та просунутий). Визначено дидактичні умови, на їх основі теоретично обгрунтовано модель навчання майбутніх перекладачів на засадах компетентнісного підходу, розроблено дидактичне забезпечення означеного процесу, апробовано його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377
Шифр НБУВ: РА380272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Стиркіна Ю.С. 
Дидактичні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.С. Стиркіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено методологічні, історико-теоретичні та методичні аспекти проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Визначено умови ефективної підготовки: набуття достатнього рівня педагогічної компетентності; засвоєння необхідних лінгво-мистецьких знань, умінь і навичок; оволодіння елементарними художніми, музичними, драматичними техніками і відповідною іншомовною лексикою, а також операційним умінням інтегрувати іноземну мову з предметами мистецького циклу. Теоретично обгрунтовано необхідність внесення змін у програмовий зміст професійної підготовки майбутніх учетелів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Розроблено модель підготовки майбутніх вчителів іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА317185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Катеруша О.В. 
Дидактичні умови активізації навчальної діяльності студентів у процесі вивчення іноземних мов : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.В. Катеруша ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття "активізація навчальної діяльності" (АНД), вирізнено критерії, показники та рівні АНД студентів у процесі вивчення іноземних мов. Виявлено та перевірено комплекс організаційних і мотиваційних дидактичних умов, які її забезпечують. Провідним показником АНД студента визначено самостійну роботу як системоутворювальний елемент. Побудовано концептуальну (структурно-функціональну) модель АНД студентів у процесі вивчення іноземних мов, основним дидактичним засобом є навчально-методичний комплекс, що сприяє цілісній реалізації мети, засвоєнню змісту, упровадженню засобів, форм, системи методів навчання, забезпечуючи ефективність модельованої діяльності викладача та навчальної діяльності студентів. Перевірено дидактичні умови, що сприяють ефективній реалізації структурно-функціональної моделі АНД студентів шляхом використання навчально-методичного комплексу в процесі вивчення іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА375408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Шестопалова І. О. 
Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. О. Шестопалова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні засади індивідуалізації навчання іноземних мов у Великій Британії, яка відбувається на основі психолінгвістичного підходу. Проведено науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень учених цієї країни з організації гнучкої системи навчання. Розкрито основні методи та засоби реалізації індивідуалізації навчального процесу в процесі вивчення іноземних мов. Виявлено типи та рівні індивідуалізації, наведено класифікацію навчальних стилів студентів, способи їх діагностики й обліку. Проаналізовано гнучкі навчальні програми та програми з навчання студентів навчальних стратегій, шляхи підготовки студентів до автономії у вивченні мови та неперервної освіти. Визначено позитивний досвід індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, який може бути творчо використаний у практиці ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА377032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Мелікова С.О. 
Індивідуалізація професійно-орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у вищих педагогічних закладах: автореф... канд. пед. наук . 13.00.09 / С.О. Мелікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "індивідуальний підхід", "індивідуалізація", "індивідуалізація професійно орієнтованого навчання іноземних мов". Виявлено й охарактеризовано особливості індивідуалізації навчальної діяльності студентів за умов педагогічного ВНЗ. Розкрито структуру індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов, компонентами якої є мотиваційно-ціннісний, процесуально-операційний, пізнавально-орієнтований, результативно-оцінний. Науково обгрунтовано педагогічні умови індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у даних закладах, а саме: діагностування індивідуально-психологічних особливостей студентів; залучення студентів до активної пізнавальної діяльності; стимулювання читання професійно орієнтованої літератуи іноземною мовою. Визначені умови, реалізовані у педагогічному експерименті, забезпечили ефективність індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у педагогічних ВНЗ, а також сприяли суттєвому підвищенню рівня володіння ними іноземною мовою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА358938

Рубрики:

      
9.

Мартинюк 
Інтерактивний проект як засіб стимулювання мовленнєвої діяльності студентів університету: автореф. дис... кан. пед. наук: 13.00.09 / Веронія Адамівна Мартинюк ; Інститут педагогіки України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА365727

Рубрики:

      
10.

Ванівська О.М. 
Інформаційні технології в процесі реалізації мовних стратегій у вищій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Ванівська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА364564

Рубрики:

      
11.

Іванова І. В. 
Конструювання змісту підручника з іноземної мови для студентів вищих немовних навчальних закладів на основі культурологічного підходу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. В. Іванова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 21 с. — укp.

Визначено історико-соціальні чинники необхідності культурологічного спрямування змісту навчання професійного іншомовного спілкування та дидактико-методичні особливості організації змісту у підручнику. Охарактеризовано зміст підручника з іноземної мови для студентів немовних ВНЗ на базі культурологічного підходу за допомогою дидактичної моделі. Встановлено положення, які є важливими для аналізу й оцінювання підручників з позицій культурологічного підходу. Обгрунтовано критерії та показники рівнів сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності студентів і виокремлено рекомендації щодо конструювання змісту підручника на засадах культурологічного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА375276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Коган Ю.М. 
Країнознавство як компонент професійної підготовки вчителів іноземної мови у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Коган ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, лінгвокультурологічної, педагогічної та психологічної літератури з проблеми підготовки вчителів іноземної мови висвітлено суть і складові країнознавчої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, визначено шляхи її формування, доцільність використання інформаційних технологій у процесі країнознавчої підготовки фахівця у даній сфері. Обгрнутовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування країнознавчої компетентності майбутнього вчителя іноземних мов, розглянуто критерії відбору країнознавчого матеріалу. Розроблено та впроваджено навчально-методичний посібник "Movie Guide", мультимедійні комп'ютерні програми на країнознавчій базі, програму з курсу "Використання нових інформаційних технологій у процесі викладання країнознавства у загальноосвітній школі" для студентів педагогічних вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.39 +
Шифр НБУВ: РА345776

Рубрики:

      
13.

Беседіна Є. В. 
Модернізація професійної підготовки майбутніх перекладачів в умовах диверсифікації університетської освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. В. Беседіна ; Крим. гуманіт. ун-т. (м. Ялта). — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів за умов диверсифікації університетської освіти. Розроблено теоретико-методологічне забезпечення процесу модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів за умов диверсифікації університетської освіти. З'ясовано чинники її актуалізації у напрямку формування в них конкурентоспроможності. Виявлено структуру, уточнено критерії, показники та охарактеризовано рівні конкурентоспроможності майбутніх перекладачів. Обгрунтовано педагогічні умови та спроектовано модель модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів, спрямованої на формування в них конкурентоспроможності, апробовано ефективність її методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377 + Ч484(4УКР)711 к94
Шифр НБУВ: РА373741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Князян М.О. 
Навчально- дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Князян ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268

Рубрики:

      
15.

Сура Н.А. 
Навчання студентів університету професійно орієнтованого спілкування іноземною мовою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Сура ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процес навчання студентів університету іншомовного професійно орієнтованого спілкування і запропоновано використання ідей мотивації та діалогізації навчання як едагогічної умови, що сприяють ефективності цього процесу. Подано детальне змістовне трактування кожної з умов і механізми їх впровадження в практику викладання іноземної мови у ВНЗ. Розвинуто наукові ідеї щодо формування у студентів здатності іншомовного професійно орієнтованого спілкування, що розглянуто як найважливішу умову професійної компетенції майбутніх фахівців. Удосконалено педагогічну технологію, а також розкрито суть, зміст та специфіку навчання студентів щодо професійно орієнтованого спілкування іноземною мовою у сфері ділових контактів з зарубіжними партнерами та колегами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА335010

Рубрики:

      
16.

Зубенко Т.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Зубенко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи до реалізації комунікативного підходу в навчальному процесі. З'ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено ефективність організаційно-педагогічних умов підготовки даних студентів у ВНЗ, що сприятимуть формуванню його готовності до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи. Доведено, що формування готовності майбутнього вчителя до реалізації зазначеного підходу може бути ефективним за певних умов, а саме: комунікативного спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін, інтегрування професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів з теорії та практики реалізації комунікативного підходу, комунікативного спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя початкової школи, створення іншомовного комунікативного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33 + Ш12-913.33 +
Шифр НБУВ: РА363977

Рубрики:

      
17.

Заскалєта С.Г. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів сільськогосподарського інституту (за матеріалами вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Заскалєта ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи проблеми, а також обгрунтовано сутність, структуру та рівні готовності студента до організації самостійної пізнавальної діяльності. Проаналізовано інструктивно-методичні матеріали процесу організації самостійної пізнавальної діяльності майбутнього спеціаліста під час вивчення іноземної мови. Визначено системоутворюючі фактори організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з іноземної мови, а також критерії-показники та рівні ефективності організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч481.22
Шифр НБУВ: РА308308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Панасюк А.В. 
Організація тестового контролю з іноземної мови у процесі самостійної навчальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Панасюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему запровадження тестового контролю з іноземної мови за умов організації самостійної роботи студентів технічних навчальних закладів. Доведено, що модернізація педагогічного контролю як засобу управління процесом навчання у визначеному напрямі є необхідною для підвищення його результативності та здійснюється за принципом поєднання та переходу до самоконтролю, що значною мірою сприяє формуванню у студентів навичок самостійної робот. Науково обгрунтовано модель і експериментально перевірено технологію впровадження тестового контролю у процесі організації та здійснення самостійної роботи майбутніх фахівців, яка дозволяє з'ясувати внутрішню будову та взаємозумовленість його елементів та розкрити динаміку діяльності викладача та студента залежно від етапу організації самостійної роботи з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА363631

Рубрики:

      
19.

Засєкіна Л.В. 
Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Визначено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйовано та апробовано експериментальну технологію формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яку представлено системою педагогічних завдань на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА307909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Гришкова Р.О. 
Педагогічні засади формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Р.О. Гришкова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 36 с. — укp.

Запропоновано практичні рекомендації стосовно розв'язання проблеми формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки у ВНЗ. З використанням системно-культурологічного підходу обгрунтовано науково-методичну систему, виявлено й експериментально перевірено педагогічні засади її функціонування, а саме: культурологічний підхід до навчання іноземної мови (соціокультурний аспект), інноваційне навчання, компаративну технологію, міжпредметну координацію у навчанні іноземної мови та фахових дисциплін, самоосвіту та саморозвиток студента як суб'єкта навчальної діяльності. Уточнено дефініцію "іншомовна соціокультурна компетенція" та введено поняття "компаративна технологія", "соціокультурна пам'ять". Розроблено модель формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Доведено взаємозв'язок даної підготовки студентів і сформованості їх іншомовної соціокультурної компетенції. Удосконалено технологію її формування. Визначено механізм реалізації міжпредметної координації у навчанні іноземної мови та фахових дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА354506

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського