Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (1651)Книжкові видання та компакт-диски (915)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-913$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 115
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гапонова В.М. 
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності слухачів вищих військових навчальних закладів у процесі вивчення іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / В.М. Гапонова ; Академія прикордонних військ України ім. Богдана Хмельницького. — Хмельницький, 1998. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

      
2.

Князян М.О. 
Навчально- дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Князян ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268

Рубрики:

      
3.

Галуза Л.Ф. 
Формування миротворчих поглядів студентів педвузів в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ф. Галуза ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

      
4.

Кармаліта Т.Ю. 
Психологічні умови підвищення ефективності навчання іноземної мови у військовому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Т.Ю. Кармаліта ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 1999. — 18 с. — укp.

Досліджено психологічні умови, що сприяють підвищенню ефективності навчання іноземної мови у військовому навчальному закладі. Розглянуто комунікативну взаємодію викладача зі слухачем на рівні психолого-педагогічного співробітництва, яка створює позитивну мотивацію та стимулює інтелектуальну активність слухачів. Обгрунтовано концептуальні основи вдосконалення процесу навчання на базі його інтенсифікації, розроблено рекомендації, реалізація яких підвищує ефективність навчального процесу. Запропоновано критерії та методику оцінки ефективності навчання іноземної мови у вузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.307 + Ц4,8(4УКР)39-31 + Ш12-913
Шифр НБУВ: РА308448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Засєкіна Л.В. 
Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Визначено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйовано та апробовано експериментальну технологію формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яку представлено системою педагогічних завдань на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА307909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Заскалєта С.Г. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів сільськогосподарського інституту (за матеріалами вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Заскалєта ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи проблеми, а також обгрунтовано сутність, структуру та рівні готовності студента до організації самостійної пізнавальної діяльності. Проаналізовано інструктивно-методичні матеріали процесу організації самостійної пізнавальної діяльності майбутнього спеціаліста під час вивчення іноземної мови. Визначено системоутворюючі фактори організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з іноземної мови, а також критерії-показники та рівні ефективності організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч481.22
Шифр НБУВ: РА308308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Гришкова Р.О. 
Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.О. Гришкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. Визначено педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови: створення особистісно спрямованих навчально-педагогічних ситуацій, які спонукають студентів до усвідомлення власного позитивного образу "Я" та адекватної самооцінки; визнання пріоритету діалогу в навчанні іншомовному спілкуванню; створення ситуацій успіху на заняттях; забезпечення освітнього середовища в процесі навчання іноземної мови; переорієнтація на суб'єкт-суб'єктний стиль спілкування викладача та студентів. Обгрунтовано шляхи впровадження визначених педагогічних умов у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів. Запропоновано особистісно орієнтовану модель навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0
Шифр НБУВ: РА312121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Друзь Ю.М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Друзь ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33
Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Козак С.В. 
Формування іномовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Козак ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту в процесі навчання іноземної мови. Теоретично обгрунтовано сутність і конкретизовано структуру феномена іншомовної комунікативної компетенції як професійно важливої якості фахівця. Виявлено рівні іншомовної комунікативної компетенції та розроблено методику їх діагностики. Визначено дидактичне забезпечення базового етапу навчання іноземної мови у вищому морському навчальному закладі на засадах комунікативного, контекстного й особистісно-орієнтованого підходів. З'ясовано умови та експериментально апробовано ефективність технології формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів морської академії, спроектованої на засадах принципу рольової перспективи у навчанні іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33
Шифр НБУВ: РА313346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Тимошенко В.М. 
Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Тимошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито роль мотиву досягнення в контексті загальної мотивації оволодіння іноземною мовою, її роль у становленні особистості майбутнього вчителя. Виявлено психологічні особливості мотивації досягнення, її зв'язок з особистісними характеристиками, зокрема, самооцінкою, особистісною тривожністю. Визначено критерії діагностування рівнів її розвитку (співвідношення мотиву прагнення успіху та мотиву уникнення невдачі, висоту й адекватність рівнів самооцінки та особистісної тривожності). Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, створено й апробовано систему роботи для формування мотивації досягнення в процесі вивчення іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю984.030.221.7
Шифр НБУВ: РА316838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Трубіцина О.М. 
Підготовка майбутніх учителів до рефлексивного управління процесом навчання учнів іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Трубіцина ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.

З позицій нового наукового напрямку - концепції педагогічного менеджменту комплексно вивчено та теоретично обгрунтовано проблему формування нового типу вчителів іноземної мови - менеджерів навчально-пізнавального процесу. На підставі принципів системного підходу конкретизовано сутність і розроблено структурно-функціональну модель педагогічної діяльності вчителя іноземної мови як процесу рефлексивного управління. Визначено п'ять рівнів прояву його функцій з описом їх якісних і кількісних характеристик, апробовано методику їх діагностики. Виявлено психолого-педагогічні умови та фактори, з'ясовано їх вплив на ефективність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до реалізації функцій рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА318050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Секрет І.В. 
Психологічні чинники побудови іншомовного письмового тексту (на матеріалі дослідження студентів мовних спеціальностей): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.В. Секрет ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження психологічних чинників, які детермінують процеси побудови письмового тексту іноземною мовою в студентів мовних спеціальностей. Вивчено психологічні особливості діяльності іншомовного писемного мовлення, його психологічні механізми. Розроблено модель творення іншомовного письмового тексту. Наведено результати діагностичного експерименту: виявлено психологічні особливості іншомовного писемного мовлення на різних етапах його розвитку; досліджено специфіку функціонування механізмів писемного мовлення в системі рідної та іноземної мови. Вивчено психологічні особливості побудови іншомовного письмового тексту студентами мовних спеціальностей за умов традиційного навчання. Описано характер та результати впровадження програми формування навичок побудови письмового тексту іноземною мовою. Обгрунтовано тезу, що передумовою успішного формування в студентів філологічних спеціальностей узагальненого вміння побудови іншомовного письмового тексту є організація навчання з застосуванням моделі здійснення відповідної діяльності за реальних життєвих умов, а також шляхом активізації емоційно-вольової та пізнавальної сфер студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913.33 +
Шифр НБУВ: РА322217

Рубрики:

      
13.

Онучак Л.В. 
Педагогічні умови організації самостійної позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Онучак ; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови організації самостійної позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей. Уточнено поняття самостійної позааудиторної роботи з іноземної мови, визначено її місце та роль у системі підготовки спеціалістів. Визначено суть самостійної позааудиторної роботи, проаналізовано її залежність від спеціальних дидактичних чинників. На підставі комплексного аналізу виявлено педагогічні умови та запропоновано модель процесу підвищення ефективності вивчення іноземної мови в позааудиторний час майбутніх спеціалістів економічного профілю, перевірену експериментально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА319605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Стиркіна Ю.С. 
Дидактичні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.С. Стиркіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено методологічні, історико-теоретичні та методичні аспекти проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Визначено умови ефективної підготовки: набуття достатнього рівня педагогічної компетентності; засвоєння необхідних лінгво-мистецьких знань, умінь і навичок; оволодіння елементарними художніми, музичними, драматичними техніками і відповідною іншомовною лексикою, а також операційним умінням інтегрувати іноземну мову з предметами мистецького циклу. Теоретично обгрунтовано необхідність внесення змін у програмовий зміст професійної підготовки майбутніх учетелів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Розроблено модель підготовки майбутніх вчителів іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА317185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Макоєд Н.О. 
Формування у майбутніх інженерів умінь перекладу фахових текстів із застосуванням комп'ютерних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Макоєд ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування вмінь перекладу фахових текстів із застосуванням комп'ютерних технологій у студентів вищих технічних закладів освіти. Визначено структуру (руховий, фаховий, когнітивно-інформаційний, лінгвістичний компоненти) і зміст, критерії та рівні їх сформованості, а також наведено методику формування вмінь перекладу фахових текстів із застосуванням комп'ютерних технологій. Розглянуто педагогічні умови та досліджено їх вплив на ефективність формування вмінь перекладу фахових текстів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.37
Шифр НБУВ: РА321633

Рубрики:

      
16.

Сінкевич С.В. 
Формування ціннісного ставлення курсантів вищих військових закладів освіти до вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / С.В. Сінкевич ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено чинники та педагогічні умови формування ціннісного ставлення курсантів до вивчення іноземної мови у вищих військових навчальних закладах (ВВЗО). Обгрунтовано показники та рівні сформованості ціннісного ставлення курсантів ВВЗО. Розглянуто застосування особистісного та професійного орієнтованих підходів, практичну спрямованість навчання іноземної мови, а також творчу обстановку на заняттях з іноземної мови. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу ВВЗО модель формування ціннісного ставлення курсантів до вивчення іноземної мови, а також програму щодо її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)301 + Ц4,8(4Укр)390.1-31
Шифр НБУВ: РА320044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Якубовська Л.П. 
Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Л.П. Якубовська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)397-33 + Ц4,8(4Укр)301
Шифр НБУВ: РА318003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Блощинський І.Г. 
Формування самооцінки курсантів вищих військових закладів освіти у процесі навчання іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / І.Г. Блощинський ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні шляхи та умови формування самооцінки курсантів у процесі навчання іноземної мови у вищому військовому закладі освіти. Обгрунтовано критерії, показники сформованості та рівні самооцінки курсантів. Визначено основні шляхи формування у курсантів адекватної самооцінки у процесі вивчення іноземної мови, зокрема: гуманізація взаємовідносин між суб'єктами педагогічного процесу; розвиток ініціативи та самостійності курсантів; створення ситуації успіху та стимулювання оцінних суджень курсантів. Розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення педагогічного керівництва розвитком адекватної самооцінки курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)301 + Ц4,8(4Укр)390.)-31
Шифр НБУВ: РА318004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Саєнко Н.В. 
Періодична преса як засіб оволодіння іноземною мовою студентами вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.В. Саєнко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с.: табл. — укp.

На підставі аналізу теоретичних джерел розглянуто суть засобів масової інформації, їх функції у навчально-виховному процесі у вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також види, форми та методи використання їх у навчально-пізнавальній діяльності студентів, а також особливості роботи з газетою в технічному ВНЗ. Обгрунтовано етапи організаційної роботи студентів з газетним матеріалом, розроблено та експериментально перевірено технологію реалізації етапів: діагностично-підготовчого, змістово-процесуального, контрольно-коригувального. Доведено, що поетапна робота з періодичною пресою сприяє позитивним змінам у навичках читання, уміннях у говорінні, аудіюванні й написанні, а також підвищенню якості знань, збільшенню числа студентів, які мають стійкий інтерес до роботи з газетним матеріалом. Відзначено, що запропонований метод проведення зазначеної роботи дає змогу підвищення рівня потенціалу студента, зростання його прагнення до саморозвитку та самоосвіти, можливість вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА327431

Рубрики:

      
20.

Кукуленко-Лук'янець І.В. 
Психологічні засади особистісно-креативного підходу в навчанні студентів університету (на матеріалі іноземної мови): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.В. Кукуленко-Лук'янець ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Проаналізовано теоретичні підходи щодо особистісно орієнтованого навчання та дані креативної лінгвістики. Здійснено науково-теоретичний аналіз зарубіжних і вітчизняних досліджень стосовно засобів активізації креативного потенціалу особистості. Визначено внутрішньоособистісні критерії, які ускладнюють розкриття креативності суб'єкта та потребують подальшої корекції. Наведено психолого-педагогічні принципи побудови особистісно-креативного підходу. Розроблено модель даного підходу, яка включає такі компоненти: концептуальний (теоретичне уявлення про креативну мовну особистість); психодіагностичний (виявлення креативності та особистісної проблематики студента); психокорекційний (вирішення особистісних проблем студента, що ускладнюють розкриття його креативності); креативно-розвивальний (активізація креативних здібностей особистості). Експериментально перевірено особистісно-креативний підхід у навчально-виховній роботі зі студентами вищого навчального закладу у процесі навчання англійської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА324837

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського