1. |
Кушнарьов В.В. Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В.В. Кушнарьов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій і реклами в туризмі. Проаналізовано соціодинаміку трансформацій рекламних комунікацій туризму. Визначено подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Проаналізовано інфраструктуру рекламних комунікацій у ЗМІ, інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчено особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі. Надано модельно-проектну характеристику інтегрованих маркетингових комунікацій і реклами в контексті дизайнерських технологій. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч518.14(4УКР) в2:Ч62 Шифр НБУВ: РА374226 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|