Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА376643<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Денисова Л. В. 
Гіпермедійне інформаційне середовище навчання як засіб професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Денисова ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розглянуто інформатизацію освіти як процес забезпечення сфери освіти методологією та практикою розробки й оптимального використання інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічних цілей навчання фахівців, виконання організаційних заходів, впровадження апаратно-програмних засобів комп'ютерних мереж, розвиток навчально-інформаційних середовищ. Розкрито основні тенденції й особливості застосування інформаційних технологій для підвищення якості навчального процесу ВНЗ фізкультурного профілю України. Виявлено критерії для інтегрального оцінювання ефективності застосування інформаційних технологій навчання: рівень засвоєння студентами знань, навчальна мотивація, активізація когнітивних процесів, розглянуто формування умінь самостійної роботи, характер перебігу окремих психічних процесів, самооцінка функціонального стану, відношення студентів до навчального процесу. Синтезовано структуру гіпермедійного інформаційного середовища, призначеного для забезпечення підвищення якості підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Визначено етапи проектування гіпермедійного інформаційного середовища навчання, а саме: розробка педагогічного сценарію, постановка технічного завдання, розробка технічного та робочого проектів. Встановлено, що гіпермедійне інформаційне середовище навчання дозволяє активізувати навчально-пізнавальну діяльність студентів завдяки концентрації їх уваги й організації цілеспрямованої діяльності, скоротити час вивчення теоретичного матеріалу, індивідуалізувати навчання, розвивати самостійність і самоконтроль, створити більш сприятливі психологічні умови для студентів під час проведення контрольних заходів. Доведено, що гіпермедійне подання інформації, забезпечення її візуалізації та вербалізації, можливість самостійного вибору шляху переміщення за складно структурованим текстом сприяє кращому розумінню та засвоєнню навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) с51
Шифр НБУВ: РА376643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського