Гоблик-Маркович Н. М. Маркетингове забезпечення розвитку туризму в прикордонному регіоні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Н. М. Гоблик-Маркович ; ДНВЗ "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2011. — 20 с. — укp.
Досліджено проблеми формування напрямів ефективного маркетингового забезпечення розвитку туризму прикордонного регіону, узагальнено зарубіжний досвід з формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку туризму. Проведено оцінювання індексів попиту та пропозиції на ринку туристичних послуг Закарпатської області та виявлено нестабільні ознаки у співвідношеннях між ними. Доведено, що єдиною просторовою формою організації туризму регіону є туристичний кластер прикордонної території (ТПКТ). Розроблено пропозиції та рекомендації щодо формування у перспективі на його базі транскордонного туристичного кластеру. Сформовано ефективну маркетингову стратегію розвитку туризму прикордонного регіону до 2014 р. Розроблено пропозиції щодо здійснення моніторингу її реалізації.