Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (3)Наукова електронна бібліотека (9)Реферативна база даних (137)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>K=АВСТРІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Потапов О.О. 
Порушення згортаючої та протизгортаючої систем крові при черепно-мозковій травмі: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.05 / О.О. Потапов ; АМН України. Ін-т нейрохірургії ім. А.П.Ромоданова. — К., 2002. — 35 с. — укp.

Досліджено проблеми своєчасної діагностики, профілактики та лікування тромботичних і геморагічних ускладнень, які розвиваються у разі черепно-мозкової травми. Обстежено 349 хворих з черепно-мозковою травмою різної тяжкості. Стан системи згортання крові контролювався стандартними та модифікованими методиками. Оцінено кількісні та якісні зміни з боку форменних елементів крові (тромбоцитів і лейкоцитів) з використанням гематологічного аналізатора Cobas Mikros (Hoffmann la Roche, Австрія). Використано аналізатор mini Vidas (Bio Merieux, Франція) для контролю за станом фібринолізу та концентрації у плазмі крові продуктів деградації фібрину. Встановлено, що зміни у первинному гемостазі виникають навіть у випадку легкої черепно-мозкової травми і зумовлюють скорочення часу кровотечі та часу згортання крові. Дані зміни вказують на значну активацію системи первинного гемостазу, вони зумовлені функціональними розладами регуляції системи гемостазу з боку центральної нервової системи. За умов тяжкої черепно-мозкової травми, коли внаслідок механічного ушкодження тканини мозку, мозкових судин, клітин крові у кров'яне русло викидається велика кількість тканинного тромбопластину, виникають значні зміни у первинному гемостазі, процесах гемокоагуляції та фібринолізу. Зазначені зміни проявляютья у вигляді тромботичних і геморагічних ускладнень (синдрому внутрішньосудинного згортання крові). У 96,2 % випадках комплексна терапія черепно-мозкової травми антиагрегатними та антикоагулянтними препарати у поєднанні, у разі необхідності, з хірургічним втручанням, дозволила зменшити тривалість неврологічних проявів, прискорити нормалізацію всіх ланок гемостазу, знизити летальність серед хворих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р638.77-5
Шифр НБУВ: РА319741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Сидоренко Н.М. 
Українська таборова преса першої половини ХХ століття: проблеми національно-духовного самоствердження: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Н.М. Сидоренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 34 с. — укp.

Проаналізовано етапи та специфіку формування української періодики першої половини ХХ ст. (1914 - 1950) у таборах військовополонених, інтернованих частин Армії УНР та Української Галицької Армії, переміщених осіб і біженців на території Європи (Німеччина, Австрія, Угорщина, Чехія, Польща, Італія, Великобританія), Азії (Далекий Схід, Росія) та північної Африки (Єгипет). Розглянуто специфіку виявлення національно-духовних ознак української еміграції у культурно-освітній та видавничій діяльності, пропаганди національного імені засобами публіцистики, пошук шляхів політичного та духовного самоствердження серед інших народів. До наукового обігу введено понад 600 таборових часописів, простежено журналістський шлях репресованих працівників преси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(0=УК)
Шифр НБУВ: РА310954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Савін К.С. 
Управління маркетингом банківських установ у країнах Європейського Союзу (на матеріалах німецької банківської системи): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / К.С. Савін ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено досвід банків країн Європейського Союзу щодо становлення та функціонування сучасної системи управління банківським маркетингом. Особливу увагу приділено дослідженню досвіду управління маркетингом у банках ФРН як однієї з найбільш фінансово розвинутих країн ЄС. Специфіку банківського маркетингу німецьких банків порівняно з його особливостями в інших країнах ЄС (Великобританія, Франція, Іспанія, Австрія), розроблено практичні та методичні рекомендації щодо втілення в українську банківську практику сучасної системи управління маркетингом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)262.1 + У9(4НІМ)262.1
Шифр НБУВ: РА311231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Телець Ю. В. 
ГЕДОНІЗМ ЯК ПОСТТОТАЛІТАРНА ЛІТЕРАТУРНА СТРАТЕГІЯ (НА МАТЕРІАЛІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ): автореферат дис. ... д.філософ : 035 / Ю. В. Телець. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації осмислено гедонізм як літературну стратегію, а саме якспосіб формування масиву художніх текстів посттоталітарної доби, що маютьна меті деконструювати та інтерпретувати усталені соцреалізмом морально-етичні та соціокультурні догми, спрямовані на замовчування й табуюванняважливих для духовного й фізичного розвитку особистості тем, а такожрозвінчати кодифіковані радянською владою міфи щодо місця й ролі людини всуспільстві, за яких єдино можливим механізмом одержання задоволення єслужіння на користь державі. На матеріалі прозових текстів українськихпостмодерністів (романи Софії Андрухович «Фелікс Австрія», Люко Дашвар«На запах м’яса», Анатолія Дністрового «Дрозофіла над томом Канта»,Сергія Жадана «Депеш Мод», Євгенії Кузнєцової «Спитайте Мієчку» таоповідання Катерини Бабкіної «Ми ніколи про це не говоримо», ХристіВенгринюк «Діліло», «Повінь», «Про Бога і про любов», «Пустеля», «Чуфут-Кале», «Шлях Лукаша», Лариси Денисенко «Я не хотіла бути Богом» таОлени Черніньки «Селфі в Парижі») проаналізовано види тілесних іпозатілесних гедоністичних практик, а також художньо-естетичні засоби ймеханізми їх реалізації у новітній прозі.^UThe dissertation elaborates on hedonism as a literary strategy, namely as a wayof forming an array of artistic texts of the post-totalitarian era, which aim todeconstruct and interpret the moral-ethical and socio-cultural dogmas established bysocial realism, aimed at silencing and tabooing topics important for the spiritual andphysical development of the individual, and also to debunk the myths codified by theSoviet authorities regarding the place and role of man in society, according to whichthe only possible mechanism of satisfaction is service for the benefit of the state.Based on the prose texts of Ukrainian postmodernists (the novels of SofiaAndruhovich Felix Austria, Lyuko Dashvar The Smell of Meat, Anatoly DnistrovoyDrosophila over the volume of Kant, Serhiy Zhadan Depeche Mod,Yevgenia Kuznetsova Ask Miechka and stories by Kateryna Babkina "We never talkabout it", Khristi Vengryniuk "Divide", "Flood", "About God and about love","Desert", "Chufut-Kale", "Lukash's path", Larisa Denysenko "I didn't want to be ByGod" and Olena Cherninka's "Selfie in Paris") types of bodily and extracorporealhedonistic practices, as well as artistic and aesthetic means and mechanisms of theirimplementation in modern prose, are analyzed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Іваненко О. О. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. О. Іваненко. — Б.м., 2024 — укp.

Актуальність дослідження обумовлена стрімким розвитком інноваційних технологій, появою моделей дистанційного й змішаного навчання, що доповнюють традиційне викладання у закладах вищої освіти новими моделями організації навчання. У процесі реформування і модернізації вищої педагогічної освіти базовим складником законодавчо-нормативних і кваліфікаційних вимог до сучасного вчителя, у тому числі й фізичної культури, стає здатність навчатися упродовж життя, адаптуватися до змінних умов суспільства, отримувати знання і навички цифрової грамотності. Ці зміни активізувалися у зв’язку з установленням карантинних обмежень в умовах пандемії COVID-19 та введенням воєнного стану в Україні. Тому професійно-педагогічна діяльність сьогодні вимагає від майбутнього фахівця фізичної культури послідовних дій, певної логіки мислення у новий і складний для України воєнний час реорганізації діяльності вищої школи.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що:—?вперше обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання; розроблена й реалізована в практиці ЗВО прогностична модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної у процесі змішаного навчання, котра презентована у вигляді ряду взаємо узгоджуваних блоків – концептуально-цільового, змістовно-процесуального та експериментально-результативного, що задали напрямки роботи і визначили методику формування досліджуваного феномена; —?уточнено сутнісні ознаки основних понять дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури; готовність майбутнього учителя фізичної культури до професійної діяльності; педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання; структурні компоненти й показники досліджуваної якості; методологічні підходи формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної у процесі змішаного навчання;–?подальшого розвитку набуло вивчення й аналіз зарубіжного досвіду вищої освіти в аспектах професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та змішаного навчання. Практичне значення отриманих результатів полягає в апробації прогностичної моделі й педагогічних умов формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання; реалізації експериментальної програми формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах змішаного навчання.У дисертації уточнено зміст понятійно-категоріального апарату дослідження та структури готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, у котрій виокремлено ряд компонентів (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, особистісний. Акцент зроблено на дослідженні змішаного навчання майбутніх учителів фізичної культури як цілісного освітнього підходу, інноваційної технології навчання в інтегрованому середовищі закладу вищої освіти, що ефективно об’єднує традиційні офлайн упливи викладачів на студентів й онлайн навчання із використанням електронних засобів і тактик із метою формування їх готовності до професійної діяльності. Доведено, що змішане навчання майбутніх учителів фізичної культури передбачає формування у них здатностей до активної самостійної навчальної діяльності, застосування на практиці інформаційно-комунікативних технологій і засобів навчання, розвиток умінь і навичок планування й контролю власної пізнавальної діяльності, що є основою для формування таких компетентностей як інформаційно-цифрова та прогностично-проєктувальна. Визначено особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання (орієнтація на розвиток не лише педагогічної, але й спортивної майстерності здобувачів вищої освіти; органічне поєднання в освітньому процесі традиційних та комп’ютерно зорієнтованих (активних й інтерактивних) методів навчання; відкриті можливості для покращення техніки виконання окремих фізичних вправ засобами онлайн занять). Вивчено й проаналізовано зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та змішаного навчання в таких країнах як Австрія, Данія, Канада, Нідерланди, Німеччина, США, Франція, Швейцарія тощо. Доведено, що в інших країнах світу освітні програми професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури зорієнтовані на запити стейкхолдерів, включають різні цикли дисциплін від загальнонаукових до спеціальних і спортивних та диференціюються на обов’язкові, частково елективні й повністю елективні. З’ясовано, що найбільш поширеними моделями змішаного навчання у закордонній освіті є «Face-to-Face Driver», «Rotation», «Flex», «Online Lab», «Self-blend», «Online Driver». Визначено, що означені моделі змішаного навчання є класичними, які обмежено використовуються у чистому вигляді та, зазвичай, комбінуються із іншими.^UThe relevance of the study is that because of the rapid development of innovative technologies, there is an emergence of distance and blended learning models that complement traditional teaching in higher education institutions with new models of learning organization. In the process of reforming and modernization of higher pedagogical education systems, the ability to learn throughout life, adapt to changing societal conditions, and acquire knowledge and skills in digital literacy is becoming a basic component of the legislative, regulatory, and qualificational requirements for a modern teacher, including physical education. These changes have been intensified due to the establishment of quarantine restrictions in the context of the COVID-19 pandemic and the introduction of martial law in Ukraine. Therefore, professional and pedagogical activity today requires consistent actions from the future specialists of physical education, and a certain logic of thinking in the new and difficult for Ukraine wartime reorganization of higher education.The scientific novelty of the obtained results is that:—?for the first time the pedagogical conditions for the formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning have been substantiated and experimentally tested; a prognostic model of formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning has been developed and implemented practically in higher education institutions, which is presented in the form of mutually consistent blocks – conceptual-target block, content-processual and experimental-resultant blocks, which set the directions of work and determine the methods.—?the next essential features of the basic concepts of the study have been clarified: professional training of future physical education teachers; readiness of future physical education teachers for professional activity; pedagogical conditions for the formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning; structural components and indicators of the studied quality; methodological approaches to the formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning;—?the study and analysis of foreign experience of higher education in the aspects of professional training of future physical education teachers and blended learning has been further developed. The practical significance of the results obtained is to aprobate the prognostic model and pedagogical conditions for the formation of future physical education teachers' readiness for professional activity in the process of blended learning, and to implement an experimental program for the formation of future physical education teachers' readiness for professional activity in blended learning.The dissertation clarifies the content of the conceptual and categorical apparatus of the study and the structure of readiness for professional activity of teachers of future physical education, which identifies a number of components (motivational, cognitive, operational, and personal). The emphasis is placed on the study of blended learning for future physical education teachers as a holistic educational approach, an innovative teaching technology in an integrated environment of a higher education institution that effeciently combines traditional offline teacher’s influence on students and online learning using electronic tools and tactics to form their readiness for professional activity. It has been proved that blended learning of future physical education teachers involves the formation of their abilities for active independent learning activities, the application of information and communication technologies and teaching aids in practice, the development of skills and abilities to plan and control their own cognitive activity, which is the basis for the formation of such competencies as information and digital and prognostic and design. The peculiarities of professional training of future physical education teachers in the process of blended learning have been determined. There is a focus on the development of not only pedagogical but also sports skills of higher education students; organic combination of traditional and computer-oriented (active and interactive) teaching methods in the educational process; open opportunities for improving the technique of performing individual physical exercises through online classes. The foreign experience of professional training of future physical education teachers and blended learning in such countries as Austria, Canada, Denmark, France, Germany, the Netherlands, Switzerland, the USA, and the United Kingdom has been studied and analyzed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського