Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>K=АЕРОСТАТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Левін І. О. 
Математична модель, способи і пристрої інформаційного управління елементами формоутворення суперпрецизійних верстатів приладо- і машинобудування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / І. О. Левін ; НАН України ; Міжнар. ННЦ інформац. технологій та систем. — К., 2011. — 24 с. — укp.

Розроблено спосіб вимірювання координат осі обертання вала шпиндельної опори, а на його базі розроблений пристрій стабілізації радіального положення осі обертання вала цієї опори. На підставі інформації про осьові збурювальні діяння та температурну деформацію вала опори розроблено спосіб і інформаційно-керувальний пристрій стабілізації осьового положення площини планшайби суперпрецизійної аеростатичної шпиндельної опори. Розроблено спосіб і інформаційно-керувальний пристрій вимірювання осьової складової сили різання для забезпечення мінімального ущільнення металооптичної дзеркальної поверхні. Розроблено спосіб стабілізації положення рухомого вузла суперпрецизійної аеростатичної лінійної напрямної відносно нерухомої у просторі плоскості та конструкцію суперпрецизійної лінійної напрямної з аеростатичними компенсаторами зміщення рухомого вузла. Розглянуто шляхи підвищення точності стабілізації положення рухомого вузла. Наведено алгоритм переміщення вершини різця по разрахунковій траєкторії та корекції її положення за координатами Х і Y з встановленим інтервалом корекції. Розроблено інформаційно-керувальний пристрій переміщення вершини різця по розрахунковій траєкторії та технологію точіння особливо точних елементів оптики та механіки на суперпрецизійному двокоординатному верстаті на прикладі точіння сферичної дзеркальної поверхні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К63-125 + К63-52-043
Шифр НБУВ: РА381889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Струтинський С. В. 
Наукові основи розробки регульованих сферичних опор рідинного тертя для просторових механізмів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.02 / С. В. Струтинський ; Нац. техн. ун-т України "КПІ". — К., 2011. — 24 с.: рис. — укp.

Розроблено принципово новий підхід до вибору основних параметрів регульованих сферичних опор рідинного тертя просторових механізмів з застосуванням методів Монте-Карло. Вперше запропоновано струменеву систему регулювання положення сфери шляхом зміни гідродинамічного опору потоку на виході щілини гідро-, аеростатичної або комбінованої аеро-гідростатичної сферичної опори. Сформульовано основні положення теорії проектування сферичних опор, які реалізовані в розробках на рівні макетного та дослідного зразка та встановлено закономірності реальної геометрії точних сферичних поверхонь, які базуються на розв'язку багатовимірної задачі оптимізації методом Монте-Карло. Побудовано математичні моделі статичних і динамічних характеристик сферичної опори рідинного тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.16
Шифр НБУВ: РА380011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Борковська Л.О. 
Прецизійна інформаційно-вимірювальна система визначення геометричних характеристик деталей складної форми: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.16 / Л.О. Борковська ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено трикоординатні інформаційно-вимірювальні системи (ІВС) геометричних розмірів величин з підвищеною точністю та швидкодією вимірювання об'єктів зі складною просторовою поверхнею. Запропоновано нові методи для високоточного вимірювання на трикоординатних ІВС геометричних величин на лінійних двигунах з газовим змащенням та на аеростатичних опорах, які базуються на інтелектуальних технологіях інформативної надлишковості й адаптивності. Розроблено математичну модель об'єкту зі складною просторовою поверхнею, методики, алгоритми та програмне забезпечення процесу вимірювання об'єктів зі складною просторовою поверхнею. Запропоновано структури трикоординатних ІВС геометричних величин з поворотним столом. Розроблено систему інтелектуального керування вимірювальною головкою координатно-вимірювальних машин. Основні результати наукового дослідження впроваджено на промислових підприємствах України в процесі проектування зразків нових автоматизованих приладів з підвищеними метрологічними характеристиками під час виконання науково-дослідних робіт на Державному підприємстві "Завод 410 цивільної авіації" (м. Київ).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607 с +
Шифр НБУВ: РА350806

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Гусинін А.В. 
Синтез алгоритму керування відхиленням вектора тяги аеростатичного літального апарату на етапі зльоту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Гусинін ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Сформульовано методологію розв'язання задачі керування рухом дирижабля середнього класу на базі диференціальних перетворень, яка дозволяє значно спростити та розв'язати задачу в області зображень з відсутнім неперервним аргументом. Розроблено спектральну модель динаміки повздовжнього керованого руху дирижабля, яка не включає функції часу та застосування якої спрощує розв'язання задачі синтезу алгоритмів керування в області диференціальних зображень. Запропоновано нову методику синтезу алгоритмів автоматичного керування рухом багаторежимного аеростатичного літального апарата, що не потребує чисельного інтегрування диференціальних рівнянь руху та допуску розв'язання в аналітичному вигляді. Розроблено новий алгоритм автоматичного керування відхиленням вектора тяги дирижабля середнього класу на етапі зльоту, застосування якого дозволяє підвищити ефективність керування апаратом на малих швидкостях польоту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О594-01 +
Шифр НБУВ: РА351623

Рубрики:

      
5.

Гусинін А. В. 
Методи розв'язання нелінійних задач оптимального керування рухом літальних апаратів на основі диференціальних перетворень / А. В. Гусинін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розвитку методів розв'язання нелінійних задач оптимального керування рухом літальних апаратів (ЛА) на основі диференціальних перетворень та їх застосуванню до оптимізації багатоетапного виведення автономних безпілотних літальних апаратів (БЛА) у задані термінальні умови.Розвинута наукова та методична база для забезпечення розв'язання нелінійних задач оптимального керування рухом ЛА на основі математичного апарату диференціальних перетворень. Розвинуті та розроблені нові методи розв'язання нелінійних звичайних диференціальних рівнянь, нелінійних крайових задач та метод дискретно-аналітичного відображення в область зображень (в спектральну модель) вихідної нелінійної математичної моделі руху ЛА при виведенні у задані термінальні умови.Розвинуто метод основних диференціальних перетворень в області застосування до розв'язання нелінійних задач оптимального керування багатоетапним рухом ЛА, що дало можливість спростити синтез алгоритмів керування та отримати їх аналітичній формі. Розвинуті та розроблені новіметоди розв'язання нелінійних задач оптимального термінального, багатокритерійного та гарантовано-адаптивного керування.Розвинуті та розроблені нові методи розв'язання нелінійних задач оптимального керування використані для синтезу оптимальних алгоритмів термінального, багатокритерійного та гарантовано-адаптивного керування виведенням авіаційно-космічної системи на орбіту, зльотом з виведенням на задану висоту і посадкою безпілотного аеростатичного літального апарату.^UThe thesis is dedicated to the evolution of methods for solving non-linear optimal control problems of aircraft motion based on differential transformations and their application for optimization of multistep delivering of autonomous unmanned aerial vehicles (UAVs) into desired terminal conditions.The scientific and methodological base has been developed to ensure the solution of non-linear problems of optimal aircraft motion control based on the mathematical apparatus of differential transformations. Advanced and developed new methods for solving non-linear ordinary differential equations, nonlinear boundary value problems and the method of discrete-analytical mapping into the image area (into a spectral model) of the initial non-linear mathematical model of aircraft motion at delivering into desired terminal conditions.The basic differential transform method in terms of its application for solving non-linear problems of optimal aircraft motion control has been advanced, which has made it possible to simplify the control algorithms synthesis and obtain them in analytical form. New methods for solving non-linear problems of optimal terminal, multicriteria and guaranteed-adaptive control have been advanced and developed.The advanced and developed new methods for solving non-linear problems of optimal control are used for optimal algorithms synthesis of terminal, multicriteria and guaranteed-adaptive control of the launching of an aerospace system into orbit, takeoff with delivering into desired altitude and landing of an autonomous unmanned aerostatic aircraft.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського