Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (50)Тематичний інтернет-навігатор (16)Наукова електронна бібліотека (88)Реферативна база даних (4417)Книжкові видання та компакт-диски (768)Журнали та продовжувані видання (199)
Пошуковий запит: (<.>K=БУДІВЕЛЬНЕ$<.>+<.>K=ПІДПРИЄМСТВО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 596
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Федулова Л.І. 
Системне управління підприємством на основі організаційно-економічних моделей: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 17.00.02. / Л.І. Федулова ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 1998. — 44 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням управління виробничим підприємством в ринкових умовах. Розроблено новий напрямок в методології управління соціально-економічними системами, який грунтується на концепції сучасного виробничого менеджменту. Розроблено організаційно-економічні моделі функціональних менеджментів як підсистеми загальної системи виробничого менеджменту, які дають можливість побудувати нову організаційну структуру управління виробничим підприємством та застосувати його економічний механізм в умовах ринкового оточення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-210.3

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Брагін В.П. 
Методи управління підприємством на основі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Брагін ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню головних процесів управління підприємством в умовах переходу до ринкової економіки. У роботі обгрунтована необхідність використання принципів маркетингу, розроблені методи техніко-економічної оцінки випуску продукції, які забезпечують підвищення її конкурентноспроможності й ефективності виробництва в цілому. Запропоновано методи підготовки і прийняття планових рішень, заснованих на результатах маркетингових досліджень та розробленої інформаційної системи управління підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

      
3.

Лепа Р.М. 
Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Р.М. Лепа ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 1998. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню основних тенденцій та закономірностей розвитку управління підприємством в умовах ринкових відносин на основі маркетингу. З урахуванням особливостей функціонування підприємств визначені основні задачі маркетингових досліджень по випуску продукції, що користується попитом. Розроблені методи оцінки та прогнозування рівня конкурентоспроможності продукції, які забезпечують можливість прийняття рішень по випуску виробів з урахуванням ринкової кон'юнктури. Запропонована методика підготовки і прийняття управлінських рішень в умовах функціонування інформаційної системи маркетингових досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.545

      
4.

Патоков О.Ф. 
Проблеми інтеграції в управлінні виробництвом: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / О.Ф. Патоков ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1998. — 32 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці принципів та механізму міжфункціональної і внутрісистемної інтеграції основних систем управління промисловим підприємством: маркетингом, якістю продукції та оперативного управління. Взаємопогодження і взаємозв'язок означених систем реалізуються в процесі вирішення завдань по удосконаленню їх функціонування на основі розробки ринкової концепції управління виробництвом, використання системного підходу і математичного моделювання виробничих процесів. Частина розробок доведені до форм практичного використання (методик, алгоритмів, програм) і впроваджені в практику виробничого управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301.0-21

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Білей Н.В. 
Розробка системи управління якістю на міні трикотажно-швейному підприємстві: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Н.В. Білей ; Держ. акад. лег. пром-сті України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці науково обгрунтованих методів проектування міні-виробництва легкої промисловості, що зв'язані із створенням інтегрованої системи "міні трикотажно-швейне підприємство (mu-ТШП) - стандарт ISO серії 9000", яка утворює систему управління якістю (СиУЯ) підприємств малого бізнесу в легкій промисловості. Для проектування СиУЯ розроблені теоретичні основи на базі модифікованих циклів Демінга та статистичні моделі, побудовані для різних компонентів циклу Демінга. Розроблено: методику проектування модифікованих циклів Демінга, для яких сформульовані три гіпотези ентропії якості; методику системного аналізу та синтезу якості на основних стадіях системи "mu-ТШП - стандарт ISO серії 9000"; методику побудови статистичних моделей якості на стадії виробництва продукції mu-ТШП; новий спосіб кількісної оцінки якості трикотажних полотен і трикотажно-швейних виробів на основі декременту затухання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.5-823.2-21

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Повзун П.А. 
Медична та професійна реабілітація працівників морського транспорту, які страждають на хронічний панкреатит: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.34 / П.А. Повзун ; Державне підприємство "Український НДІ морської медицини". — О., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.601.1-54

Рубрики:

      
7.

Решетнікова І.Л. 
Формування маркетингової стратегії підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / І.Л. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 34 с. — укp.

Науково обгрунтовано і розроблено концептуальні засади формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито зміст маркетингу виробничо-господарської організації як цілісної системи, в якій відбуваються процеси управління; уточнено суттєвість стратегічного маркетингу і визначено його місце в системі управління підприємством. Розроблено методологію здійснення маркетингового прогнозу можливостей підприємства на ринку, основою якого є оцінка конкурентних переваг. Обгрунтовано доцільність і сфери застосування математичних методів і моделей при виборі маркетингової стратегії за умов нестабільності. Розроблено і апробовано методичні рекомендації щодо створення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Чижевська Л.В. 
Бухгалтерський баланс: теорія і практика (на матеріалах підприємств Житомирської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Л.В. Чижевська ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичному обгрунтуванню балансу як центральної форми бухгалтерської звітності. Розглядаються дискусійні питання про знаходження оптимального поєднання достатньої і необхідної інформації, а також про форми її розкриття. Аналізується можливість заміни інформаційного змісту балансу для різних рівнів управління підприємством. Запропоновані суттєві зміни в діючу форму балансу, що мають за мету посилити вплив даних балансу на ефективність управлінських рішень. Проведений критичний аналіз способів вуалювання та фальсифікації балансів. Обгрунтовані вимоги щодо комп'ютерних програм в частині складання балансів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-10

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Пономаренко В.С. 
Стратегічне управління підприємством: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.С. Пономаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 1999. — 32 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці теоретичних засад стратегічного управління підприємством. Розроблено концепцію стратегічного управління підприємством, сформовано систему принципів стратегічного управління, обгрунтовано його категоріальний базис. Зроблено детальний аналіз існуючих методологічних підходів, для стратегічного управління підприємством розроблено новий - ситуаційно-ресурсний підхід. Запропоновано і теоретично обгрунтовано технологію стратегічного управління підприємством, що через технологічні етапи зв'язує в єдину систему принципи, методи, моделі та інструменти стратегічного управління. Її ефективність підтверджується практикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Географічні рубрики:

      
10.

Коструба А.В. 
Механізм регулювання рентабельності в торговому підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.В. Коструба ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі реголювання рентабельності в торгових підприємствах в умовах становлення ринкових відносин. Визначена сутність регулювання рентабельності, її місце та роль в системі управління підприємством. Обгрунтований зміст механізму регулювання рентабельності власних коштів. Визначені сучасні тенденції в управлінні прибутком і рентабельністю в торгових підприємствах. Розроблені методичні основи регулювання рентабельності. Запропонована методика оптимізації рівня рентабельності власних коштів. Розроблений методичний інструментарій оцінки і обліку ризиків при прийнятті управлінських рішень щодо регулювання. Описані сценарії регулювання рентабельності для різноманітних ринкових ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-864

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Клімова Т.М. 
Моделювання процесів оперативного управління виробництвом на основі методів праці (на прикладі машинобудування): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Т.М. Клімова ; Технол. ун-т Поділля. — Хмельницький, 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми удосконалення побудови систем управління у напрямках: формування системної норми управління підприємством; застосування архітектури управління для всіх працівників; обгрунтування механізму регулювання підготовки і процесу виробництва; типізація процесів побудови систем оперативного управління. Визначено типи задач оперативного управління та встановлено, що більшість із них мають стохастичний характер і описуються марковськими процесами з безперервним і дискретним часом. Обгрунтовано необхідність використання структурних і стохастичних допусків на відхилення в системі оперативного управління виробництвом. Встановлено можливість регулювання виробничих потужностей робочих місць за рахунок зміни інтенсивності праці та режимів експлуатації устаткування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-210.301 + У9(4УКР)305.851-210.301
Шифр НБУВ: РА312102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Пономарьов В.П. 
Формування механізму забезпечення економічної безпеки підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.П. Пономарьов ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 27 с. — укp.

Сформульовано поняття економічної безпеки підприємства як міри гармонізації та інтеграції у часі та просторі інтересів підприємства з інтересами взаємодіючих з ними суб'єктів зовнішнього середовища. Розглянуто його взаємодію з суб'єктами зовнішнього середовища, результати якої забезпечують одержання підприємством прибутку. Обгрунтовано спосіб кількісної оцінки ступеня дотримання інтересів підприємства шляхом зіставлення показників, що характеризують інтерес підприємства, і досягнутих показників у відповідній області його діяльності, внаслідок чого можна контролювати рівень дотримання інтересів, а також сформувати систему пріоритетних інтересів підприємства та будувати систему їх захисту. Вперше запропоновано критерій оцінки рівня економічної безпеки підприємства, що базується на результатах порівняння брутто-інвестицій підприємства і величини інвестицій, необхідних для створення умов, які забезпечують зазначену безпеку підприємства. Розроблено концепцію формування механізму забезпечення економічної безпеки підприємства, що передбачає основу механізму, систему пріоритетних інтересів підприємства, враховує вимоги до системи управління підприємством та основні задачі, розв'язані з метою забезпечення його економічної безпеки. Визначено структуру механізму забезпечення економічної безпеки підприємства, дія якого забезпечує мінімізацію витрат, диверсифікацію виробництва та маркетингову організацію адаптації підприємства до нововведень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-955
Шифр НБУВ: РА310626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Петренко С.М. 
Оперативний контролінг в системі управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.М. Петренко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено розв'язанню теоретичних, інформаційних, організаційно-методологічних і прикладних проблем оперативного контролінгу в управлінні підприємницькою діяльністю. Вдосконалено розкриття суті контролінгу, позначено місце і роль контролінгу у системі управління підприємством; визначено необхідні і достатні умови організації впровадження оперативного контролінгу в управління діяльністю промислових підприємств регіону. Вдосконалену організаційну структуру підприємства орієнтовано на оперативний контролінг. Запропоновано варіант організаційної структури служби контролінгу та рекомендації щодо її регламентного забезпечення. Розглянуто питання формування внутрішньої звітності підприємства. Розроблено модель системи внутрішньої звітності для розрахунку кінцевого результату. Сформовано склад внутрішньої документації необхідної інформації з метою оптимізації внутрішніх можливостей підприємства. Сформовано інтрументарій оперативного контролінгу. Визначено методологічні процедури впровадження оперативного контролінгу в управління бізнесом підприємства. Надано схему етапів впровадження оперативного контролінгу в управління діяльністю, визначено необхідний обсяг робіт, які потрібно здійснити у ході реалізації проекту впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.2
Шифр НБУВ: РА309354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Кірнос О.І. 
Організаційно-економічний механізм мотивації інвестиційної діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.І. Кірнос ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 21 с. — укp.

Наведено результати дослідження та апробації методичних основ створення організаційно-економічного механізму мотивації інвестиційної діяльності акціонерних товариств. Виявлено головні теоретичні закономірності підвищення ефективності управління сучасним підприємством у період приватизації, переходу від державної форми власності до акціонерної і стійкого функціонування акціонерного товариства у будівельному комплексі України. Розкрито сутність, структуру, роль інвестицій у відтворювальному процесі, з'ясовано методичні підходи до розрахунку економічної ефективності інвестиційних проектів із використанням бюджетних джерел фінансування, виявлено стан і визначено особливості фінансового забезпечення інвестиційних процесів за умов формування нового господарчого механізму. Визначено основні напрямки підвищення ефективності використання бюджетних коштів, розроблено комплекс пропозицій щодо вдосконалення амортизаційної, податкової політики, вирішення проблем неплатежів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 + У9(4УКР)290-56
Шифр НБУВ: РА308862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Федорченко А.В. 
Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні питання удосконалення систем маркетингового управління підприємствами чорної металургії з позицій соціально-етичного маркетингу. Визначено фактори, що впливають на процес трансформації систем маркетингового управління промисловим підприємством, розкрито й удосконалено маркетингову сутність понять соціально-етичного й екологічного маркетингу, а також обгрунтовано напрямки впровадження елементів системи екологічного маркетингу в практику господарювання вітчизняних підприємств металургійної галузі. Розроблено методику визначення ефективності використання концепції соціально-етичного маркетингу в чорній металургії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА311792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Матвійчук В.І. 
Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на прикладі підприємств чорної металургії України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.І. Матвійчук ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 22 с. — укp.

Наведено результати теоретичних та практичних досліджень і рекомендацій щодо організації та здійснення маркетингового дослідження ринку товарів виробничого призначення з метою підвищення ефективності стратегії управління промисловим підприємством у процесі формування виробничо-господарської діяльності металургійних підприємств. Обгрунтовано необхідність та визначено умови здійснення аналітичної функції маркетингу. Доповнено існуючу класифікацію маркетингових досліджень. Запропоновано модель стратегічного управління підприємством. Розроблено структурно-логічну схему комплексного дослідження ринку товарів чорної металургії. Запропоновано методику вивчення сучасного стану внутрішньої торгівлі металопродукцією на регіональних ринках, визначення типу та рівня монополізації ринку, вивчення сучасного стану технологій металургійного виробництва; динамічну модель виробництва і споживання сталі з урахуванням циклічних складових. Встановлено й обгрунтовано тенденції структурної перебудови металургійних підприємств України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-211.1 + У9(4УКР)305.551-211.1
Шифр НБУВ: РА309919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кендюхов О.В. 
Оцінка ефективності управління підприємством в умовах перехідної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Кендюхов ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.

Розглянуто особливості функціонування підприємства за сучасних умов перехідної економіки. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність роботи підприємства. Досліджено еволюцію та загальносвітові тенденції трансформації організаційних структур управління у процесі розвитку ринкових відносин. Наведено класифікацію організаційних структур управління підприємством, а також встановлено розходження у їх формуванні, які відповідають виробничій та ринковій орієнтації. Узагальнено та систематизовано існуючі класифікації функцій управління. Значну увагу приділено концептуальним положенням функціональної моделі управління підприємством. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід розробки та реалізації методів планування управлінського персоналу. Показано відсутність мотивації та економічної відповідальності даного персоналу за нових умов господарювання. Обгрунтовано необхідність та запропоновано новий підхід планування управлінського персоналу на основі структурно-функціонального аналізу. Розроблено критерії оцінки ефективності управління та методику планування чисельності управлінського персоналу, з урахуванням ринкових цілей підприємства. Встановлено необхідність підвищення рівня економічної підготовки управлінців, а також запропоновано відповідні заходи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21
Шифр НБУВ: РА309872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Чуприна Л.В. 
Організаційно-економічні передумови розвитку процесів роздержавлення та приватизації промислових підприємств в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.В. Чуприна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми роздержавлення та приватизації. Надано методичні рекомендації щодо формування механізму приватизації промислових підприємств України. Уточнено поняття "приватизація", яке характеризує процес переходу від державної власності до приватної за вітчизняних умов на основі виявлення рушійних сил процесу, а також визначено необхідні умови для його протікання. Розглянуто необхідність радикальних заходів щодо зміни форм, методів та стилю управління підприємством у післяприватизаційний період. Проаналізовано розвиток оренди державних підприємств та акціонерної форми господарювання. Розглянуто позитивні та негативні риси вказаних форм підприємництва, визначено фактори, які сприяють їх розвитку в економіці України. Обгрунтовано необхідність післяприватизаційної підтримки підприємств через відповідні ринкові структури з залученням банків, страхових і консалтингових фірм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-4
Шифр НБУВ: РА310171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Красноносова О.М. 
Розробка стратегії маркетингу в умовах диверсифікації виробництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.М. Красноносова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Проаналізовано стратегії маркетингу, притаманні організаціям у країнах із розвинутими ринковими відносинами та досліджено можливість їх адаптації щодо економічних умов України. Проведено дослідження динаміки економічних показників промислових підприємств Харкова за п'ятирічний період з метою висвітлення тенденцій їх економічного розвитку. Досліджено процес впливу змін стратегічної політики на організаційну структуру підприємства. Обгрунтовано методичний підхід щодо вибору та реалізації стратегії маркетингу підприємства, яке здійснює диверсифікацію виробництва. Запропоновано критерій оцінки товару з позиції економічних можливостей товаровиробника. Розроблено методики дослідження споживчого попиту на вироблені підприємством товари з використанням методу миттєвих спостережень та формування товарного асортименту шляхом побудови ієрархій, що дозволяє враховувати вплив споживчого попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301.0-211.1
Шифр НБУВ: РА309053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського