Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (102)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=ЗАКУПІВЛЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Посохов І.М. 
Державне регулювання цін на продукцію соціального значення: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / І.М. Посохов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні і практичні питання вдосконалення управління ціноутворенням як напрямок розвитку "Соціально-економічної стратегії формування в Україні нової моделі економічного розвитку". Наведено рекомендації з вдосконалення роботи Державної інспекції контролю за цінами та системи ціноутворення. Запропоновано механізм управління тендерними закупівлями як непрямий механізм державного регулювання цін на соціально значущі товари. Обгрунтовано існуючі джерела фінансування сучасної системи державного регулювання цін і запропоновано нові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82-861-21,01 +
Шифр НБУВ: РА367596

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Железняк В.Ю. 
Логістичний підхід в управлінні матеріальними запасами на машинобудівному підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.Ю. Железняк ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні засади логістичного підходу до управління підприємством. Визначено суть логістики як науковий напрямок, взаємопов'язаний з розробкою раціональних методів управління наскрізними матеріальними, інформаційними та фінансовими потоками з метою одержання максимальної сукупної ефективності роботи керованої системи та підвищення ступеня її адаптації до впливів екзогенних та ендогенних факторів. Вивчено структуру, види та проблеми впровадження логістичних систем на сучасному етапі розвитку економіки України. Значну увагу приділено теоретичних засадам управління статичними матеріальними потоками та параметрами, що визначають модель управління ними. Досліджено залежність рентабельності оборотних активів промислових підприємств України від рівня матеріальних запасів і параметри попиту на матеріальні ресурси на базі даних ЗАТ "НКМЗ" з наступною ідентифікацією його типу. Проведено порівняльний аналіз основних стратегій управління матеріальними запасами, розглянуто алгоритми їх функціонування. З урахуванням встановлених переваг і недоліків стратегій, які було розглянуто, сформульовано вимоги до наведеної логістичної системи. Розроблено алгоритм формування логістичної системи управління запасами підприємства. Визначено об'єкти управління на підставі алгоритму практичної реалізації ABC-аналізу та застосування методики XYZ-аналізу. Як критерій оптимальності управління закупівлями підприємства запропоновано застосовувати вартість повного циклу запасу, яка розраховується на базі розробленого алгоритму розрахунку сукупного фінансового потоку. Наведено алгоритми функціонування окремих підсистем логістичної системи управління матеріальними запасами з її наступною інтеграцією в організаційну структуру машинобудівного підприємства на прикладі ЗАТ "НКМЗ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-591-21 +
Шифр НБУВ: РА340816

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шолойко Н. В. 
Оптимізація управління тендерними закупівлями медичної та фармацевтичної продукції: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Н. В. Шолойко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Проаналізовано законодавчу та нормативно-правову базу державних закупівель України щодо відповідності міжнародним стандартам ВООЗ, ЄС, ООН, СОТ. Узагальнено зарубіжний досвід проведення державних закупівель та контролю за раціональним використанням державних коштів. Запропоновано впровадження нових фінансових механізмів забезпечення системи охорони здоров'я медичним обладнанням для оптимізації використання бюджетних коштів. Визначено рівень фізичної й економічної доступності медичних і фармацевтичних товарів для споживачів на різних рівнях управління системою охорони здоров'я. Розроблено систему контролю цін на лікарські засоби з використанням коефіцієнтів медіанних цін. Запропоновано напрями та рівні оптимізації державних тендерних закупівель лікарських засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)К4 + У9(4УКР)421.20-212.131
Шифр НБУВ: РА373466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Пономарьова Ю.В. 
Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Ю.В. Пономарьова ; Харк. держ. акад. технології та організації харчування. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність понять "закупівлі", "управління закупівлями", "закупівельна політика", "ефективність закупівельної політики" торговельних підприємств. Обгрунтовано систему показників та розроблено методичний інструментарій щодо оцінки ефективності закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі. Наведено технологію формування та критерії ефективної закупівельної політики, методичні рекомендації щодо підвищення її ефективності стосовно даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-803.1
Шифр НБУВ: РА316373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мацапура О. В. 
Регулювання публічних закупівель при виконанні інвестиційних програм / О. В. Мацапура. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено проблемам розвитку системи управління публічними закупівлями у будівництві. У роботі досліджено проблеми і перешкоди досягнення макроекономічної ефективності тендерних закупівель, здійснюваних в ході реалізації інвестиційних програм у державному і приватному секторах. Систематизовано теоретичну базу управління інвестиційними програмами на макрорівні у різні фази їх реалізації. Удосконалено категоріальний апарат теорії економіко-правового регулювання державних закупівель, зокрема, уточнено низку понять: «макроекономічна корисність», «корисність державних закупівель», «суспільна корисність претендента на виконання держзамовлення», а також «державна система регулювання ринку публічних закупівель», що, на відміну від існуючих, охоплюють не лише сукупність споживчих характеристик предметів закупівлі, процедур організації закупівель, але й довгострокові макроекономічні результати закупівельної діяльності держави. Систематизовано основні вимоги до оцінювання тендерних пропозицій, які виступають основою для обґрунтування напрямків та засобів посилення нагляду за ефективністю використання державних коштів.На основі емпіричних досліджень розроблено й обґрунтовано необхідність впровадження Концепції державного регулювання ринку публічних закупівель у сфері будівництва на основі макроекономічної корисності тендерів, котра спрямована на формування сприятливого середовища для активізації ринку публічних закупівель, зменшення перевитрат державних коштів, послабленнякорупційних ризиків і посилення контролю за якістю будівельної продукції. В рамках авторської Концепції розроблено організаційно економічний механізм регулювання розвитку ринку публічних закупівель що, на відміну від наявних, дозволяє посилити систему контролю бюджетних видатків, знизити корупційні ризики, уникаючи мультиплікативного скорочення сукупних видатків. Запропонований організаційно-економічний механізм передбачає ведення економетричного досьє на кожного з претендентів на виконання будівельних робіт і диференційований підхід до відбору переможців тендерів. Розроблено науковометодичний інструментарій оцінювання імовірності перевитрат державних коштів під час виконання будівельних робіт. Запропонований інструментарій, порівняно з існуючими, передбачає поглиблений аналіз та моделювання поведінки потенційного виконавця будівельних робіт за даними його економетричного досьє.^UThe dissertation is devoted to problems of development of the system of public procurement management in construction. The problems and obstacles to achieving macroeconomic efficiency of tenders carried out during the implementation of investment programs in the public and private sectors are investigated. The theoretical basis for managing macro-level investment programs into different phases of their implementation has been systematized. The categorical apparatus of the theory of economic and legal regulation of public procurement has been improved, in particular, a number of concepts have been clarified: “macroeconomic utility”, “utility of public procurement”, “public utility of the tenderer for public procurement”, as well as “public system of regulation of the public procurement market, in contrast to the existing ones, they cover not only the aggregate consumer characteristics of procurement items, procurement procedures, but also the long-term macroeconomic results of procurement activities. states. The main requirements for the evaluation of the tender proposals are systematized, which serve as a basis for justifying the directions and means of strengthening the supervision over the efficiency of the use of public funds.On the basis of empirical researches the necessity of introduction of the Concept of state regulation of the public procurement market in the field of construction on the basis of macroeconomic utility of tenders is developed and substantiated. products. Within the framework of the author's concept, an organizational and economic mechanism for regulating the development of the public procurement market has been developed, which, unlike the existing ones, allows to strengthen the system of control of budget expenditures, reduce corruption risks, avoiding the multiplicative reduction of aggregate expenditures. The proposed organizational and economic mechanism provides for the maintenance of aneconometric dossier of applicants for construction work and a differentiated approach to the selection of tenderers. A scientific and methodological toolkit for estimating the likelihood of expenditures of state funds during construction works is provided. The proposed toolkit, compared to the existing ones, provides in-depth analysis and modeling of the behavior of the potential contractor according to his econometric dossier.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Федоровський Л. І. 
Удосконалення механізмів управління системою публічних закупівель в умовах цифровізації економіки України / Л. І. Федоровський. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційному дослідженні теоретично узагальнено тазапропоновано нове вирішення наукової проблеми вдосконалення механізмівуправління системою публічних закупівель в умовах цифровізації економікиУкраїни.Зазначено та подальшого розвитку набуло ключове пoняття «публічнихзакупівель» як інституту публічного управління, щo визначає прoцecрeалізації публічнoгo замoвлeння, який пoлягає в придбанні замoвникамитoварів, рoбіт, пocлуг за найбільш вигідними ринкoвими умoвами з мeтoюзадoвoлeння публічнoгo інтeрecу (cуcпільних пoтрeб).Окреслені наступні ключові риси системи публічних закупівель:нoрмативна урeгульoваніcть – замoвники мають правo здійcнювати закупівлівиключнo у фoрмі та у cпocіб, прямo пeрeдбачeний закoнoдавcтвoм України;цільoвe викoриcтання кoштів – замoвники мають правo здійcнювати закупівлівиключнo на ocнoві бюджeтних призначeнь і на викoнання тих coціальнoзначущих завдань, які на них пoкладeні; кoнкурcний характeр – замoвникизoбoв'язані здійcнювати закупівлі на кoнкурcній та прoзoрій ocнoві бeз будьяких прoявів диcкримінації; екoнoмічна дoцільніcть – замoвники зoбoв'язаніoбрати тoгo з учаcників закупівeль, який запрoпoнував найнижчу ціну за cвoїтoвари, рoбoти, пocлуги, алe при цьoму пoвніcтю відпoвідає заявлeнимкритeріям. Публічні закупівлі пoвинні забeзпeчити eкoнoмію публічнихкoштів, а такoж сприяти зменшенню та викориненню корупційних ризиків; інcтрумeнт eкoнoмічнoї пoлітики – за дoпoмoгoю публічних закупівeль татoварних інтeрвeнцій дeржава мoжe фoрмувати рівeнь пoпиту та прoпoзиції нанаціoнальнoму ринку тієї чи іншoї прoдукції.Окреслено, що інституційну основу системи публічного управліннязакупівлями становлять: Мініcтeрcтвo eкoнoмічнoгo рoзвитку і тoргівліУкраїни, Дeржавна казначeйcька cлужба України, Рахункoва палата України,Антимoнoпoльний кoмітeт України та Дeржавна cлужба cтатиcтики України.Публічне управління та кoнтрoль здійcнюєтьcя чeрeз вcтанoвлeннявідповідності прoвeдeних прoцeдур закупівeль тoварів, рoбіт та пocлуг задeржавні кoшти відповідно до чинного закoнoдавcтва України.Схарактеризовані принципи здійснення закупівель. Вони охоплюють:добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію таефективність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінацію учасників; об'єктивну та неупереджену оцінку тендернихпропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наведеніпринципи доповнено та обгрунтовано авторськими, а саме: принциппрофесіоналізму, принцип інформаційної відкритості, принципвідповідальності, принцип забезпечення конкуренції, принцип стимулюванняінновацій. Закладені в основу системи публічних закупівель чіткі тавсеохоплюючі принципи сприяють дієвому реформуванню галузі умайбутньому, а також у період становлення системи є аргументами у судовихсправах та основою розуміння сутності явища у цілому.Удосконалено механізми реалізації принципу екологічності публічнихзакупівель задля сталого розвитку суспільства. З метою забезпеченняекологізації публічних закупівель запропоновано встановлювати додатковіекологічні вимоги до технічної документації. Ключовими вимогами допостачальників можуть бути наступні: наявність системи екологічногоменеджменту; відсутність позовів за порушення екологічного законодавства;інформація про викиди забруднюючих речовин та побічні ефекти длязменшення викидів; звітування про використання енергії, відходи та їх переробку; підвищення енергоефективності, використання відновлюванихджерел енергії, економія води або використання екологічно маркованихпродуктів;заходи, спрямовані на збільшення використання екологічнихпродуктів. Окрім того, запропоновано встановити переваги для найбільшекологічно чистих товарів та послуг у встановлених законодавством перелікудокументів. Так, ціна пропозиції екологічних пропозицій оцінюється як«пропозиція - 15%», а якщо учасник виграє з найбільш екологічно чистимитоварами, контракт укладається за запропонованою ціною (без «-15%»). Якщопереможе учасник з меншими екологічними товарами, договір укладається заціною «пропозиція - 15%». Слід зазначити, що реалізація цієї концепціївимагає впровадження низки методів державного регулювання, серед якихважливе місце посідають економічні та адміністративні механізми.Обгрунтовано доцільність та переваги централізованої системиуправління закупівлями, визначено європейський досвід, зазначені перевагита недоліки різних моделей централізації закупівель. Отже, основною метоюзапровадження централізованої закупівельної організації в Україні перш за всеє професіоналізація, економія бюджетних коштів за рахунок агрегації таконтроль за витратами коштів бюджету. В Україні обрана компромісна модельфінансування центральної закупівельної організації, за принципом – хтовирішує користуватися таким механізмом, той і сплачує її функціонування.^UThe dissertation research theoretically generalizes and proposes a newsolution to the scientific problem of improving the management mechanisms of thepublic procurement system in the conditions of digitalization of Ukraine's economy.The key concept of «public procurement» as an institution of publicadministration, which determines the process of realization of the public order, isthe purchasegoods, works, services by the customers under the most favorablemarket conditions.The following key features of the public procurement system areoutlined:normative regulation - customers have the right to make purchases only inthe form and in the manner directly provided by the legislation of Ukraine. Theprocedure for organizing and conducting public procurement has a clearadministrative character; targeted use of funds - customers have the right to makepurchases solely on the basis of budget allocations and to perform those sociallysignificant tasks assigned to them; competitive nature - customers are obliged tomake purchases on a competitive and transparent basis without any manifestationsof discrimination; economic expediency - customers are obliged to choose the onefrom the procurement participants who offered the lowest price for their goods,works, services, but at the same time fully meets the stated qualifications. Publicprocurement should save public funds, as well as help reduce and exploit corruptionrisks; economic policy instrument - with the help of public procurement andcommodity interventions, the state can form the level of supply and demand in thenational market of a product.It is outlined that the institutional basis of the public procurement managementsystem consists of: the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine,the State Treasury Service of Ukraine, the Accounting Chamber of Ukraine, theAntimonopoly Committee of Ukraine and the Committee of Ukraine.Public management and control is carried out through the establishment ofcompliance of the procedures for the purchase of goods, works and services forpublic funds in accordance with the current legislation of Ukraine.The principles of procurement are characterized. They include: faircompetition among participants; maximum economy and efficiency; openness andtransparency at all stages of procurement; non-discrimination of participants;objective and impartial evaluation of tender proposals; prevention of corruption andabuse. These principles are supplemented and substantiated by the author, namely:the principle of professionalism, the principle of information openness, the principleof responsibility, the principle of competition, the principle of stimulatinginnovation. The clear and comprehensive principles underlying the publicprocurement system contribute to the effective reform of the industry in the future,and in the period of the system's formation are arguments in court cases and thebasis for understanding the essence of the phenomenon as a whole.The mechanisms for implementing the principle of environmental friendlinessof public procurement for the sustainable development of society have beenimproved. In order to ensure the greening of public procurement, it is proposed toestablish additional environmental requirements for technical documentation. Thekey requirements for suppliers may be the following: the presence of anenvironmental management system; no lawsuits for violation of environmentallegislation; information on pollutant emissions and side effects to reduce emissions;reporting on energy use, waste and their processing; improving energy efficiency,using renewable energy sources, saving water or using eco-labeled products;measures aimed at increasing the use of environmental products. In addition, it isproposed to establish benefits for the most environmentally friendly goods andservices in the list of documents established by law. Thus, the offer price of ecological offers is estimated as «offer - 15%», and if the participant wins with themost environmentally friendly goods, the contract is concluded at the offered price(without «-15%»). If the participant with smaller ecological goods wins, the contractis concluded at the price «offer - 15%». It should be noted that the implementationof this concept requires the introduction of a number of methods of state regulation,among which an important place is occupied by economic and administrativemechanisms.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Сара О. В. 
Методика розслідування кримінальних правопорушень, пов’язаних із публічними закупівлями у сфері будівництва: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / О. В. Сара. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації здійснено комплексне дослідження, у результаті якого вперше запропоновано сучасну методику розслідування кримінальних правопорушень, пов’язаних із публічними закупівлями у сфері будівництва, основними елементами якої є: класифікація досліджуваних кримінальних правопорушень; їх криміналістична характеристика; обставини, що підлягають встановленню, типові слідчі ситуації, завдання і засоби їх вирішення на початковому етапі розслідування; планування та організація розслідування досліджуваних кримінальних правопорушень; тактичні особливості окремих слідчих (розшукових) дій та використання спеціальних знань під час розслідування.Удосконалено теоретичні знання про стан наукової розробленості проблеми розслідування кримінальних правопорушень, пов’язаних із публічними закупівлями у сфері будівництва, шляхом розподілу наукових досліджень за розглядуваною тематикою за часом на основі правових реалій, в яких вони здійснювалися, де відповідним рубіконом, що суттєво змінив нормативно-правову регламентацію, визначено Закон України «Про публічні закупівлі».Відзначено, що лише в окремих вітчизняних монографічних дослідженнях розроблювали проблематику, дотичну до даної роботи, однак з більш загальним предметом: А. М. Меденцев «Розслідування злочинів, що вчиняються у сфері державних закупівель» (дисертація кандидата юридичних наук та навчальний посібник), 2015 і 2017 р.р.; В. В. Дараган «Протидія злочинам у сфері державних закупівель підрозділами Департаменту захисту економіки Національної поліції України» (монографія), 2017 р. Підкреслено велику наукову цінність положень докторської роботи А. П. Запотоцького «Теоретичні основи та практика розслідування злочинів у сфері будівництва», здійсненого у 2018 р.Набула подальшого розвитку класифікація кримінальних правопорушень, пов’язаних із публічними закупівлями у сфері будівництва, за критеріями сфери протиправної діяльності, конкретизованого способу вчинення досліджуваних кримінальних правопорушень, концепції про дві технології злочинного збагачення: по-перше, ті, в яких основними кримінальним правопорушенням є ч.ч. 2, 3, 4 ст. 191 КК, підпорядкованими ‒ ст.ст. 205-1, 358, 364, 364-1, 366 КК, суб’єктом ‒ службова особа замовника публічної закупівлі; по-друге, ті, у яких основні ‒ ст.ст. 368 та 369 КК, підпорядковані ‒ ст.ст. 205-1, 358, 365-2, 366 КК, а способи: а) з боку службових осіб замовника закупівлі: здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів усупереч переліку критеріїв та методиці; визначення переможцем учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям; здійснення публічної закупівлі без проведення процедур, передбачених законодавством; витрачання бюджетних коштів на придбання товарів, робіт або послуг в обсягах, які перевищують установлені граничні суми витрат; б) службовими особами учасника торгів із використанням підроблених документів.Вперше правову регламентацію публічних закупівель у сфері будівництва обґрунтовано як основу формування криміналістичної характеристики досліджуваних кримінальних правопорушень, а систему відповідних нормативно-правових актів згруповано на законодавчому та підзаконному рівнях і класифіковано залежно від сфер суспільних відносин, що ними регулюються: публічних закупівель; будівництва, архітектури і землеустрою (характеризуються несиситемністю, дублюванням норм та потребують кодифікації); особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні.Здійснено криміналістичний аналіз кримінальних правопорушень, пов’язаних із публічними закупівлями у сфері будівництва, на основі чого запропоновано відповідну характеристику, елементами якої визначено дані про типові ознаки предмета злочинного посягання і правового регулювання зазначеної сфери як частини обстановки вчинення кримінальних правопорушень; способи їх учинення; «слідова картина»; характеристика правопорушника.^UIn the dissertation, a comprehensive study was carried out, as a result of which a modern methodology for the investigation of criminal offenses related to public procurement in the construction industry was proposed for the first time, the main elements of which are: classification of investigated criminal offenses; their forensic characteristics; circumstances to be established, typical investigative situations, tasks and means of solving them at the initial stage of the investigation; planning and organization of the investigation of investigated criminal offenses; tactical features of individual investigative (search) actions and the use of special knowledge during the investigation.The theoretical knowledge about the state of scientific development of the problem of investigating criminal offenses related to public procurement in the construction industry has been improved by dividing scientific research by the subject under consideration by time on the basis of the legal realities in which they were carried out, where the relevant rubicon, which significantly changed the normative legal regulation, determined by the Law of Ukraine "On Public Procurement".It was noted that only in some domestic monographic studies were developed issues related to this work, but with a more general subject: A. M. Medentsev "Investigation of crimes committed in the field of public procurement" (Ph.D. thesis and study guide), 2015 and 2017; V. V. Daragan "Combating crimes in the field of public procurement by units of the Department of Economic Protection of the National Police of Ukraine" (monograph), 2017. The great scientific value of the provisions of A.P. Zapotocki's doctoral thesis "Theoretical foundations and practice of investigating crimes in the construction industry", carried out in 2018, is emphasized.The classification of criminal offenses related to public procurement in the construction industry, according to the criteria of the sphere of illegal activity, the specified method of committing the investigated criminal offenses, the concept of two technologies of criminal enrichment, has gained further development: first, those in which the main criminal offense is h .h 2, 3, 4 Art. 191 of the Criminal Code, subordinated to ‒ Art. Art. 205-1, 358, 364, 364-1, 366 of the Criminal Code, the subject is an official of the public procurement customer; secondly, those in which the main ‒ art. art. 368 and 369 of the Criminal Code, subordinated to ‒ Art. Art. 205-1, 358, 365-2, 366 of the Criminal Code, and the methods: a) on the part of officials of the contracting authority: evaluation of competitive bidding proposals contrary to the list of criteria and methodology; determination of the winner of the participant who does not meet the qualification criteria; conducting public procurement without carrying out the procedures provided for by law; spending budget funds on the purchase of goods, works or services in volumes that exceed the established limit of expenditure; b) by officials of the bidder using forged documents.For the first time, the legal regulation of public procurement in the construction industry is substantiated as the basis for the formation of the forensic characteristics of the investigated criminal offenses, and the system of relevant normative legal acts is grouped at the legislative and sub-legal levels and classified depending on the spheres of social relations regulated by them: public procurement; construction, architecture and land management (characterized by non-systematicity, duplication of norms and requiring codification); peculiarities of public procurement during the period of the legal regime of martial law in Ukraine.A forensic analysis of criminal offenses related to public procurement in the construction industry was carried out, on the basis of which a corresponding characteristic was proposed, the elements of which were determined by data on the typical signs of the subject of a criminal offense and legal regulation of the specified area as part of the circumstances of the commission of criminal offenses; ways of doing them; "trace picture"; characteristics of the offender.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського