Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (49)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (134)Реферативна база даних (7648)Книжкові видання та компакт-диски (2156)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ЛОГІСТИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 842
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Швець В.Я. 
Удосконалення механізму створення та підвищення ефективності функціонування акціонерних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / В.Я. Швець ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 1998. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемам становлення і розвитку акціонерних підприємств. Узагальнені особливості акціонерних підприємств, створених на базі державних. Запропонована методика визначення вартості майна державних підприємств, установлена наявність взаємозв'язку між величиною вартості майна, обчисленої методом капіталізації прибутку, нормою дисконту і періодом дисконтування. Розроблена програма проведення маркетингових досліджень для визначення ринкових можливостей підприємств. Обгрунтовані доцільність і принципи створення організаційної структури асоціативного типу, заснованої на делегуванні їй ряду управлінських функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Заблодська І.В. 
Розвиток методів ситуаційного аналізу маркетингового середовища підприємств хлібопекарної галузі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.В. Заблодська ; Східноукраїнський держ. ун-т. — Луганськ, 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.6-592

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Яндієв С.О. 
Логістика в керуванні господарськими системами (на прикладі транспортно-експедиторських компаній): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.О. Яндієв ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 1998. — 25 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню теоретичних і практичних питань удосконалення структури управління транспортними та транспортно-експедиторськими компаніями в умовах ринкової економіки. В роботі проаналізована роль та значення управлінських структур в функціонуванні логістичної системи, в півищенні ефективності та конкурентоспроможності транспортних підприємств. Розроблена методика аналізу відповідності логістичної системи і структури керування транспортно-експедиторською компанією, яка базується на використанні апарату експертних систем. Розроблені та обгрунтовані раціональні моделі управління транспортно-експедиторськими компаніями, підтверджені позитивними економічними результатами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У540.0

Рубрики:

      
4.

Фурдичко Л.Є. 
Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності та його ефективність: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.Є. Фурдичко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності (ЗЕД) у процесі трансформування економічних відносин в Україні. На основі аналізу основних тенденцій еволюції та функціонування сучасного маркетингу, а також визначення особливостей маркетингового управління, у дисертації розроблений комплекс методів і рекомендацій з використанням міжнародного маркетингу у процесі формування управлінської стратегії господарських комплексів у сфері ЗЕД, визначені шляхи нарощування експортного потенціалу. Запропонована методика ефективної організації функціонування маркетингових служб на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Брагін В.П. 
Методи управління підприємством на основі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Брагін ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню головних процесів управління підприємством в умовах переходу до ринкової економіки. У роботі обгрунтована необхідність використання принципів маркетингу, розроблені методи техніко-економічної оцінки випуску продукції, які забезпечують підвищення її конкурентноспроможності й ефективності виробництва в цілому. Запропоновано методи підготовки і прийняття планових рішень, заснованих на результатах маркетингових досліджень та розробленої інформаційної системи управління підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

      
6.

Рубцова О.С. 
Економічні основи створення і функціонування служби управління маркетингом будівельних генпідрядних організацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.03 / О.С. Рубцова ; Київ. держ. техн. ун-т буд-ва і архіт. — К., 1998. — 20 с. — укp.

Виходячи з потреб підрядного будівництва як галузі, для будівельних підрядних організацій вирішено комплекс теоретичних і практичних завдань створення і діяльності маркетингових підрозділів. Визначено концепцію організації маркетингу, розроблено ефективні форми структурного втілення та методики економічної оцінки діяльності маркетингових підрозділів у підрядному будівництві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-21

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Лепа Р.М. 
Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Р.М. Лепа ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 1998. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню основних тенденцій та закономірностей розвитку управління підприємством в умовах ринкових відносин на основі маркетингу. З урахуванням особливостей функціонування підприємств визначені основні задачі маркетингових досліджень по випуску продукції, що користується попитом. Розроблені методи оцінки та прогнозування рівня конкурентоспроможності продукції, які забезпечують можливість прийняття рішень по випуску виробів з урахуванням ринкової кон'юнктури. Запропонована методика підготовки і прийняття управлінських рішень в умовах функціонування інформаційної системи маркетингових досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.545

      
8.

Левицька О.Р. 
Маркетингове дослідження лікарських засобів для оториноларингологічної практики: Автореф. дис... канд. фармац. наук: 08.06.02 / О.Р. Левицька ; Львів. держ. мед. ун-т ім. Д.Галицького. — Л., 1998. — 17 с. — укp.

Встановлено позиціонування в українському фармацевтичному ринку країн та фірм-виробників лікарських засобів. Вивчено кон'юнктуру ринку специфічних оториноларингологічних препаратів. Опрацьовано методику лікарського забезпечення оториноларингологічної практики в умовах страхової медицини. Розроблено інформаційний фонд (програмне забезпечення та структуру бази даних) АІПС "Ліки в оториноларингології".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72-39

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Єрьоміна Л.О. 
Управління закупівельною діяльністю на основі маркетингу в умовах формування ринкової економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.О. Єрьоміна ; Донец. держ. комерц. ін-т. — Донецьк, 1998. — 16 с. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Розглядаються питання вдосконалення управління закупівельною діяльністю торговельних підприємств України в умовах маркетингової орієнтації. В дисертаційній роботі розглянуті сутність, задачі та проблеми управління закупівельною діяльністю на етапі формування ринкових відносин. Проведено маркетингове дослідження існуючої практики управління закупівельною діяльністю в торговельних підприємствах України. Здійснено аналіз ризиків у менеджменті закупівельної діяльності. Розроблена та рекомендована блок-схема управління закупівельною діяльністю та рекомендовано алгоритм процесу управління закупівельними ризиками у торговельних підприємствах в умовах маркетингової орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Рябчик І.В. 
Управління маркетингом продовольчих товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.В. Рябчик ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням методики і практики розвитку маркетингових процесів у сучасному механізмі господарювання. В дисертації обгрунтовано об'єктивну необхідність створення служб маркетингу, використання функцій маркетингу в сучасних умовах господарювання, встановлено основні проблеми функціонування нового механізму господарювання і трансформації організаційних відносин в системі маркетингу, розроблені пропозиції по вдосконаленню управління господарюючих суб'єктів АПК та торгівлі, позиціонуванню та товаропросуванню товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1

Рубрики:

      
11.

Решетнікова І.Л. 
Формування маркетингової стратегії підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / І.Л. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 34 с. — укp.

Науково обгрунтовано і розроблено концептуальні засади формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито зміст маркетингу виробничо-господарської організації як цілісної системи, в якій відбуваються процеси управління; уточнено суттєвість стратегічного маркетингу і визначено його місце в системі управління підприємством. Розроблено методологію здійснення маркетингового прогнозу можливостей підприємства на ринку, основою якого є оцінка конкурентних переваг. Обгрунтовано доцільність і сфери застосування математичних методів і моделей при виборі маркетингової стратегії за умов нестабільності. Розроблено і апробовано методичні рекомендації щодо створення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Власюк В.Є. 
Регулювання зовнішньоекономічних зв'язків в аспекті розвитку пропозиції товаровиробників України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.Є. Власюк ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1999. — 20 с. — укp.

Розглядається питання подальшої розробки методологічних основ і організаційно-економічних форм підвищення ефективності пропозиції вітчизняних товаровиробників у зовнішньоекономічній діяльності, як стимулюючого заходу у відтворенні національної економіки у перехідний період і виявлення нових важелів регулювання розвитку пропозиції товаровиробників України у зовнішньоекономічній діяльності. Збагачено теорію пропозиції в аспекті доповнення кола факторів пропозиції для країн із перехідною економікою та показано місце активної маркетингової політики у виході країни із раніше закритої економіки на світовий ринок. Розкриті економічні і політичні передумови започаткування Україною, як незалежною державою, зовнішньоекономічної торговельної діяльності та сформульовані новітні тенденції і підходи до регулювання зовнішньоекономічних зв'язків товаровиробників країни із світовим співтовариством. Досліджено проникнення української економіки в світ через новітні підходи до виставкової діяльності та сформульовані моделі і варіанти нових економічних відносин в аспекті розвитку товаровиробництва і перспектив інтенсифікації маркетингової та виставкової діяльності з урахуванням рейтингу виставок. Запропоновані засоби стратегії поглиблення регіональних зовнішніх відносин в зовнішньоекономічних зв'язках країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Томчук В.В. 
Формування регіонального ринку ячменю: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / В.В. Томчук ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Викладені основні результати дослідження формування регіонального ринку ячменю на Вінниччині на основі комплексного вивчення сучасного стану ефективності виробництва й економічних проблем розвитку ринку споживачів фуражного та пивоварного зерна, які виникають на стадіях заготівлі, зберігання, переробки та торгівлі. Розроблено перспективні параметри виробництва і споживання ячменю в регіоні, обгрунтовано розвиток маркетингових каналів та збільшення товарної пропозиції зерна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.54-592

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ремпель О.Г. 
Моделювання маркетинго-орієнтованого управління виробництвом великого промислового комплексу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.Г. Ремпель ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1999. — 21 с. — укp.

У дисертаційній роботі запропоновано концепцію маркетинго-орієнтованого управління виробництвом в умовах ринкової економіки. Розроблені моделі виробничого вибору рішень з урахуванням конкуренції, моделі вибору напрямків підвищення конкурентоспроможності продукції, моделі маркетингових рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611.2 + У9(4УКР)30в611.2
Шифр НБУВ: РА303771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Скибінський О.С. 
Маркетингові способи оптимізації діяльності підприємств (на прикладі звірогосподарств): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.С. Скибінський ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці маркетингових способів оптимізації діяльності звірогосподарств України, які полягають у застосуванні методу прогнозування продажу хутра та хутряних виробів та методики дослідження основних характеристик гардеробу хутряних виробів як основи моделі визначення видової та функціональної структури поголів'я хутрових звірів в Україні з огляду на запити ринку; використанні елементів диверсифікації з метою забезпечення розвитку звірогосподарств в умовах, що склалися. Розглядаються умови ефективного застосування концепції маркетингу. Проаналізовано діяльність звірогосподарств з урахуванням підкомплексів, характерних для АПК. Основні результати праці відображено в розробці ключових напрямів розвитку звірогосподарств на засадах маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Акаєв Ш.М. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень з оновлення продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Ш.М. Акаєв ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 23 с. — укp.

Розроблено комплексну систему управління інноваційною діяльністю підприємства, що складається з підсистем збору даних, включаючи маркетингові дослідження; прийняття управлінського рішення виходячи з методів і моделей його обгрунтування; контролю за реалізацією управлінського рішення на основі аналізу процесу відновлення виробів і його впливу на економічні показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)24

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Колодійчук В.А. 
Ефективність переробки зерна в АПК Львівської області: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / В.А. Колодійчук ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Викладені результати теоретичних досліджень ефективності в ринковій економіці, визначені фактори впливу на ефективність діяльності зернопереробних підприємств, розроблено методику аналізу ефективності функціонування досліджуваної сфери виробництва з врахуванням її специфіки. Проведено комплексний системний аналіз ефективності зернопродуктивного підкомплексу АПК Львівщини, досліджено статистичні залежності між показниками ефективності зернопереробки. Розроблені пропозиції щодо задіяння виявлених резервів підвищення ефективності продовольчої та фуражної переробки зерна за рахунок використання внутрішньовиробничих резервів, розвитку інформаційно-аналітичного та маркетингового сервісу і вдосконалення взаємозв'язків між підприємствами сфери виробництва і переробки зерна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Льв)320-434

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Фролов О.В. 
Маркетингове дослідження кон'юнктури локального ринку вугілля: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Фролов ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1999. — 16 с. — укp.

Систематизовано чинники, що здійснюють вплив на виробництво та споживання вугільної продукції і визначають особливості підходу до дослідження кон'юнктури на ринках вугілля. Виконано аналіз функцій попиту і пропозиції на локальному ринку вугілля. Визначено види товарної кон'юнктури в розрізі споживчих сегментів. Створено методику вироблення управлінських рішень щодо діяльності продуцентів на локальному ринку. Представлено механізм, що дозволить на основі виявлених тенденцій у стані кон'юнктури на локальному ринку вугілля виробляти управлінські рішення щодо діяльності продуцентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.651-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Косар Н.С. 
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.С. Косар ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням виробничо-господарської діяльності енергопостачальних компаній в умовах енергоринку. Встановлено необхідність і доцільність використання концепції маркетингу з метою адаптації цієї діяльності до ринкових умов з урахуванням впливу на неї факторів макро- та мікросередовища. Визначено передумови адаптації енергопостачальних компаній до умов територіальних роздрібних ринків електроенергії, які полягають в організаційному та інформаційному забезпеченні цієї адаптації. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації маркетингових технологій в аспекті складових комплексу маркетингу (проведення сегментозорієнтованих товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики) з урахуванням необхідності здійснення політики управління попитом на електроенергію - демаркетингу та синхромаркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)405.46

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Близнюк В.П. 
Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Близнюк ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку світової торгівлі та проблеми адаптування до них національних експортерів. Розроблені методики аналізу міжнародного маркетингового середовища, оцінки експортного потенціалу підприємства та визначення регіональних ринків, на яких цей потенціал міг би реалізовуватися максимально. Визначені методичні особливості розробки міжнародних маркетингових стратегій, планування комплексу міжнародного стратегічного маркетингу підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)8

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського