Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (49)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (134)Реферативна база даних (7650)Книжкові видання та компакт-диски (2165)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ЛОГІСТИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 842
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Максим'юк Ю. С. 
Eкономічна діагностика результативності маркетингової діяльності підприємств-девелоперів будівництва: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / Ю. С. Максим'юк. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуального завдання розробки та вдосконалення методико-аналітичних засад і практичних рекомендацій щодо економічної оцінки та подальшого вибору стратегій маркетингу для підприємства-девелопера в будівництві, яке у роботі розглядається як підприємство з мультипроектною операційною системою, використовуючи органічне поєднання підходів економічної діагностики із інструментарієм геоінформаційного маркетингу, «ключових критеріїв успіху» (KPI), управління за відхиленнями, кластерного аналізу та управління ризиками на основі ідеології маркетинг-менеджменту. Обґрунтовано доцільність застосування технології «marketing-managment» в умовах динамічного середовища девелоперських проектів, як теоретичної основи для побудови системи економічної діагностики діяльності девелопера. Виявлено, що ефективність маркетингової стратегії девелопера залежить від її узгодженості зі стратегічними бізнес-цілями, ринковими умовами реалізації окремих проектів та унікальними характеристиками кожного будівельного проекту. З огляду на основні функції маркетингового менеджменту, запропоновано економічну діагностику маркетингової діяльності здійснювати у наступних напрямках: діагностика відповідності ринкових можливостей девелопера розвитку ринку нерухомості, діагностика відповідності маркетингових заходів щодо об’єктів стратегії підприємства та розвитку ринку, діагностика відповідності маркетингових планів стратегічним, діагностика ефективності системи контролювання, діагностика відхилень фактичних показників від планових. Основою вибору і діагностування ефективності маркетингової діяльності підприємства-девелопера повинна стати комплексна поетапна оцінка та конкретизації названих напрямів на основі концепції «marketing-mix 8P», що дозволить діагностувати ефективність не тільки маркетингової діяльності в цілому, але і окремих її напрямків, а саме продуктової, цінової, геопросторової стратегій, ефективності просування, персоналу, бізнес-процесів, сприйняття і партнерства кожного об’єкту з портфелю проектів, із урахуванням сприятливості ринкового середовища та стратегії розвитку девелопера. Запропоновано науково-методичний підхід до формування інструментарію та етапів організації процесу економічної діагностики маркетингової діяльності підприємства-девелопера, які включають у себе: визначення цілі і завдань дослідження та змісту категорій та економічної сутності дефініцій девелопменту у будівництві, визначення особливостей маркетингової діяльності девелоперських кампаній, розробка етапів та методичних підходів до економічної діагностики маркетингової діяльності девелоперів з урахуванням проектного, локалізованого і орієнтованого на відносини зі стейкхолдерами підходів і регіональний характер будівництва, ключових показників ефективності маркетингової діяльності девелоперських компаній, сегментація ринків, розробка нових, вибір та коригування існуючих маркетингових стратегій, для кожного сегменту ринку. Обрано напрями економічної діагностики маркетингової діяльності девелопера в межах концепції «marketing-mix 8P», за якою розроблено п’ятибальну шкалу оцінювання кожного з восьми напрямків (продуктової, цінової, геопросторової стратегій, ефективності просування, персоналу, бізнес-процесів, сприйняття і партнерства), що оцінюються на відповідність розвитку ринку нерухомості, де реалізується або планується реалізовувати проект та стратегії девелопера. Обгрунтовано інструментарій економічної діагностики маркетингової діяльності девелопера, який включає у себе восьмикомпонентну методику, формалізовану шкалу оцінювання напрямків маркетингової діяльності девелопера та систему корегувальних коефіцієнтів, які дозволяють враховувати ризик, пов’язаний із зменшенням обсягів реалізації, спричиненими війною. Економічна діагностика ефективності маркетингової стратегії має слугувати інтегральним інструментом оцінки, який характеризується комбінованим використанням кількісних і якісних критеріїв для визначення того, наскільки маркетингова стратегія узгоджується з цілями та напрямками розвитку девелопера.^UThe dissertation is devoted to the solution of the current task of developing and improving methodological and analytical principles and practical recommendations for economic evaluation and further selection of marketing strategies for the enterprise-developer in construction, which is considered in the work as an enterprise with a multi-project operating system, using an organic combination of approaches of economic diagnostics with tools of geoinformation marketing, "key success criteria" (KPI), deviation management, cluster analysis and risk management based on the ideology of marketing management. The expediency of using the "marketing-management" technology in the dynamic environment of development projects as a theoretical basis for building a system of economic diagnostics of the developer's activity is substantiated. It was found that the effectiveness of the developer's marketing strategy depends on its consistency with strategic business goals, market conditions for the implementation of individual projects and the unique characteristics of each construction project. In view of the main functions of marketing management, it is suggested that the economic diagnosis of marketing activity be carried out in the following directions: diagnosis of the conformity of the developer's market opportunities with the development of the real estate market, diagnosis of the conformity of marketing measures with regard to the objects of the company's strategy and market development, diagnosis of the conformity of marketing plans with strategic ones, diagnosis of the effectiveness of the system control, diagnosis of deviations of actual indicators from planned ones. The basis for choosing and diagnosing the effectiveness of the marketing activity of the developer enterprise should be a comprehensive step-by-step assessment and specification of the named areas based on the "marketing-mix 8P" concept, which will allow to diagnose the effectiveness not only of the marketing activity as a whole, but also of its individual areas, namely the product, price, geospatial strategies, promotion efficiency, personnel, business processes, perception and partnership of each object from the project portfolio, taking into account the favorable market environment and the developer's development strategy. A scientific-methodical approach to the formation of tools and stages of organization of the process of economic diagnosis of the marketing activity of the developer enterprise is proposed, which include: determination of the goals and objectives of the research and the content of the categories and economic essence of the definitions of development in construction, determination of the characteristics of the marketing activity of development campaigns, development of stages and methodical approaches to the economic diagnosis of the marketing activity of developers taking into account project-based, localized and stakeholder-oriented approaches and the regional nature of construction, key indicators of the effectiveness of the marketing activity of development companies, segmentation of markets, development of new, selection and adjustment of existing marketing strategies, for each segment market. The areas of economic diagnosis of the developer's marketing activity were chosen within the framework of the "marketing-mix 8P" concept, according to which a five-point rating scale was developed for each of the eight areas (product, price, geospatial strategies, promotion effectiveness, personnel, business processes, perception and partnership) , which are assessed for compliance with the development of the real estate market, where the project and strategies of the developer are being implemented or are planned to be implemented. The toolkit of economic diagnostics of the developer's marketing activity is substantiated, which includes an eight-component methodology, a formalized scale for evaluating the directions of the developer's marketing activity, and a system of adjustment coefficients that allow taking into account the risk associated with a decrease in the volume of sales caused by the war. Economic diagnosis of the effectiveness of the marketing strategy should serve as an integral assessment tool, which is characterized by the combined use of quantitative and qualitative criteria to determine the extent to which the marketing strategy is consistent with the goals and directions of the developer's development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Зарбалізаде Е. -. 
«ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПРИМІСЬКИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ» / Е. -. Зарбалізаде. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено науково-прикладній задачі удосконалення та проведення апробації методичного забезпечення з оцінювання величини і змісту споживчої цінності приміських пасажирських перевезень як основи її формування підприємством-перевізником у контексті суспільної необхідності збільшення частоти користування населенням громадським транспортом, коли альтернативою є поїздка приватним автомобілем. Вибір людиною способу пересування в просторі залежить від споживчої цінності поїздки як приватним автомобілем, так і громадським транспортом. Визначено основні мотиви транспортної поведінки мешканців передмість, які відрізняються від чинників, що спонукають до дії городян. Людина вибиратиме такий спосіб переміщення в просторі, який потенційно даватиме їй бажані комбінації найбільшої споживчої цінності та (або) найменших жертв та (або) найбільших переваг. Сформовані розширені змісти споживчої цінності приміських поїздок приватним автомобілем і транспортом загального користування у вигляді двох наборів елементів. Запропоновано методику вимірювання впливу споживчої цінності приміських поїздок приватним автомобілем і транспортом загального користування на транспортну поведінку водіїв. Через специфічну дію низки ефектів сприйняття цін було розроблено інструментарій визначення чутливості людини до витрат на приміську поїздку автомобілем. Обґрунтовано, що в його основу може бути покладено удосконалений автором метод Габора-Грейнджера. Запропоновано процедуру сегментації, яка спирається на напрями пошуку людиною споживчої цінності поїздок автомобілем чи громадським транспортом, а також – на споживчі інтенції до зміни транспортної поведінки. Результати апробації методичних розробок, проведених за допомогою маркетингових досліджень у вигляді опитування думки, показують реакцію водіїв приватних автомобілів на збільшення грошових жертв при здійсненні приміських поїздок. Також виділено ті сегменти власників приватних автомобілів, які мають бути піддані першочерговому впливу з боку місцевої влади та перевізників шляхом формування цінності поїздок. На цій основі запропоновано практичні заходи з переключення водіїв приватних автомобілів на користування громадським транспортом у приміському сполученні^UThe dissertation is devoted to the scientific and applied task of improving and testing the methodological support for assessing the value and content of consumer value of suburban passenger traffic as a basis for its formation by the carrier in the context of the public need to increase public transport, when traveling by private car. The choice of a person's way of moving in space depends on the consumer value of the trip as a private car and public transport. The main motives of transport behavior of suburban residents are identified, which differ from the factors that motivate citizens to act. A person will choose a way of moving in space that will potentially give him the desired combinations of the greatest consumer value and (or) the least sacrifice and (or) the greatest benefits. Extended contents of consumer value of suburban trips by private car and public transport in the form of two sets of elements are formed. A method for measuring the impact of the consumer value of suburban travel by private car and public transport on the transport behavior of drivers is proposed. Due to the specific action of a number of effects of price perception, a toolkit for determining a person's sensitivity to the cost of a commuter trip has been developed. It is substantiated that it can be based on the author's improved Gabor-Granger method. The segmentation procedure is proposed, which is based on the directions of human search for the consumer value of travel by car or public transport, as well as - on consumer intentions to change transport behavior. The results of approbation of methodological developments conducted with the help of marketing research in the form of an opinion poll show the reaction of drivers of private cars to the increase in financial sacrifices when making suburban trips. Also identified are those segments of private car owners that should be subject to the primary influence of local authorities and carriers by shaping the value of travel. On this basis, practical measures are proposed to switch drivers of private cars to use public transport in suburban traffic


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Гіржева О. М. 
Інноваційні маркетингові та комерційні технології збуту продукції аграрних підприємств: теорія, методологія, практика / О. М. Гіржева. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі обґрунтовано теоретично-методологічні, методичні та прикладні засади, а також розроблено практичні рекомендації щодо вирішення важливої наукової проблеми теоретично-методологічні, методичні та прикладні засади, а також розроблено практичні рекомендації щодо вирішення важливої наукової проблеми управління збутовою діяльністю аграрних підприємств на основі впровадження маркетингових та комерційних інновацій в технології збуту продукції на цільових ринках. Розвинуто категоріальний апарат досліджень збутової діяльності аграрних підприємств. Ідентифіковано маркетингові та комерційні інновації в системі управління збутовою діяльністю аграрних підприємств. Окреслено ринкові аспекти ефективного здійснення збутової діяльності аграрних підприємств. Визначено особливості маркетингової інфраструктури ринку продукції аграрних підприємств та її впливу на здійснення збутової діяльності. Обґрунтовано методологію оцінювання ефективності маркетингової політики аграрного підприємства. Розкрито зміст методологічних засад оцінки впливу ринкової кон'юнктури та структури ринку на результати збутової діяльності аграрних підприємств. Виконана оцінка динаміки економічної ефективності виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств. Визначено кількісні характеристики конкурентної ситуації і розвитку інфраструктури ринку продукції аграрних підприємств. Ідентифіковано ресурсні аспекти забезпечення ефективності виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств. Обґрунтовано нaпpями pозвитку мapкeтингово-збутової діяльноcті аграрних підприємств. Визначено інcтpумeнти pозвитку мapкeтингово-збутових систем aгpapних підпpиємcтв. Окреслено шляхи та особливості підвищeння eфeктивноcті мapкeтингово-збутової діяльноcті аграрних підприємств. Виконано оцінку потeнціaлу pозвитку мapкeтингово-збутової діяльноcті аграрних підприємств. Визначено стpaтeгічні aльтepнaтиви інноваційного pозвитку мapкeтингово-збутової діяльноcті аграрних підприємств. Обґрунтовано напрями, шляхи та інструментарій інноваційного розвитку cиcтeм збоpу тa обpобки мapкeтингової та комерційної інфоpмaції. В дисертації обґрунтовано концепцію побудови механізму управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств, в основі якої лежить поєднання інноваційних інструментів створення та імплементації маркетингових та комерційних технологій здійснення збутової діяльності, які ґрунтуються на формалізації процедур прийняття та реалізації стратегічних, тактичних та оперативних рішень в залежності від результатів оцінки стану та тенденцій цільових ринків у співставленні з оцінками виробничого та комерційного потенціалу аграрних підприємств. Виконано обґрунтування методологічних засад оцінки впливу ринкової кон'юнктури та структури цільових об'єктових ринків на результати збутової діяльності аграрних підприємств, в основі якого лежить оцінювання ступеня конкурентного розвитку цільових риків з використанням інтегральних показників ступеня реалізації економічних інтересів функціонально-відокремлених груп їх суб'єктів, які враховують структуру та довжину каналів ринкового розподілу продукції, ступінь домінування економічних інтересів суб'єктів конкурентних відносин, досяжні обсяги та рівні цін реалізації основних видів продукції. Ідентифіковано процедури оцінки, аналізу та вибору стратегічних альтернатив в процесі створення та імплементації маркетингових та комерційних технологій збуту продукції аграрних підприємств, в основі яких лежить використання існуючого переліку оціночних та прогнозних показників реалізації відповідних управлінських рішень врахуванням результатів визначення характеру змін виробничого та комерційного потенціалу аграрного підприємства в процесі здійснення зрушень в управлінні збутовою діяльністю.^UThe dissertation substantiates theoretical and methodological, methodological and applied principles, as well as develops practical recommendations for solving an important scientific problem, theoretical and methodological, methodological and applied principles, as well as developed practical recommendations for solving an important scientific problem of sales management of agricultural enterprises based on implementation. marketing and commercial innovations in the technology of marketing products in target markets. A categorical apparatus of research of sales activity of agricultural enterprises has been developed. Marketing and commercial innovations in the sales management system of agricultural enterprises are identified. Market aspects of effective marketing activities of agricultural enterprises are outlined. The peculiarities of the marketing infrastructure of the market of products of agricultural enterprises and its influence on the implementation of sales activities are determined. The methodology of evaluating the effectiveness of the marketing policy of an agricultural enterprise is substantiated. The content of methodological bases for assessing the impact of market conditions and market structure on the results of sales activities of agricultural enterprises is revealed. An assessment of the dynamics of economic efficiency of production and marketing activities of agricultural enterprises. Quantitative characteristics of the competitive situation and development of the infrastructure of the market of products of agricultural enterprises are determined. Resource aspects of ensuring the efficiency of production and marketing activities of agricultural enterprises have been identified. It is substantiated by the directions of development of marketing and sales activity of agrarian enterprises. The tools for the development of marketing and sales systems of agpap enterprises are determined. The ways and features of increasing the efficiency of marketing and marketing activities of agricultural enterprises are outlined. An assessment of the potential for the development of marketing and marketing activities of agricultural enterprises has been made. Strategic alternatives of innovative development of marketing and sales activity of agricultural enterprises are determined. The directions, ways and tools of innovative development of the system of collection and processing of marketing and commercial information are substantiated. The dissertation substantiates the concept of building a mechanism for managing marketing and marketing activities of agricultural enterprises, which is based on a combination of innovative tools for creating and implementing marketing and commercial technologies for marketing activities, based on formalizing procedures for making and implementing strategic, tactical and operational decisions. assessments of the state and trends of target markets in comparison with assessments of production and commercial potential of agricultural enterprises. The substantiation of methodological bases of an estimation of influence of a market conjuncture and structure of target object markets on results of sales activity of the agricultural enterprises which basis is an estimation of degree of competitive development of target roars with use of integral indicators of degree of realization of economic interests , which take into account the structure and length of the channels of market distribution of products, the degree of dominance of economic interests of the subjects of competitive relations, achievable volumes and price levels of sales of major products. Procedures for evaluation, analysis and selection of strategic alternatives in the process of creating and implementing marketing and commercial technologies for marketing products of agricultural enterprises, based on the use of the existing list of evaluation and forecast indicators of relevant management decisions, taking into account the results of determining the nature of production and commercial potential. the process of making changes in the management of sales activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Грідін О. В. 
Інноваційний розвиток аграрних підприємств-виробників зерна / О. В. Грідін. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі обґрунтовано теоретичні, методичні та практичні засади інноваційного розвитку аграрних підприємств-виробників зерна. На основі узагальнення результатів досліджень закордонних та українських вчених виокремлено ключові особливості інновацій. Встановлено взаємозв'язок між типами інновацій та фазами економічного циклу. Надано тлумачення поняття «інновація». Ідентифіковано інноваційний тип розвитку як відповідний процес реалізації внутрішнього інноваційного потенціалу. Надано тлумачення сутнісно-змістовних характеристик інноваційного розвитку підприємства. Обґрунтовано концептуальні засади забезпечення інноваційного розвитку аграрних підприємств. Визначено зміст інноваційних технологій в сільському господарстві. Розглянуто сутність інтелектуального капіталу підприємства, структура якого включає систему управління знаннями, інтелектуальна власність, клієнтський та людський капітали. Запропоновано алгоритм побудови системи управління знаннями. Визначено зміст інноваційного потенціалу, його ключові характеристики та виокремлено його функції. Виділено ресурсну, внутрішню й ефективну складові інноваційного потенціалу. Запропоновано ключові ознаки типологія інноваційного потенціалу. Виділено структурні компоненти інноваційного потенціалу за функціональною спрямованістю: науково-виробнича, кадрова, інформаційна, інфраструктурна, науково-технологічна, фінансова, організаційно-управлінська, маркетингова. Розглянуто ключові тенденції виробництва зерна аграрними підприємствами України. Обґрунтовано хронологію еволюції вітчизняного зернового ринку з виокремленням періодів. Виокремлено ключові фактори, які обумовлюють розвиток ринку зерна в Україні. Побудовано групи досліджуваних підприємств за рівнем рентабельності. З метою обґрунтування чинників, які обумовлюють рівень врожайності зернових культур побудовано залежності з використанням множинної лінійної регресії між рівнем урожайності, витратами на мінеральні добрива та паливно-мастильні матеріали в межах кожної групи. Визначено, що застосування новітніх прогресивних технологій вирощування зернових культур передбачає реалізацію ряду заходів, які збільшують витрати на гектар, але знижують витрати на одиницю отриманої продукції та дозволяють підвищувати якість. Визначено тенденції інституційного забезпечення інноваційного розвитку підприємств виробників зерна. Розроблені процедури ідентифікації напрямів стимулювання інноваційної активності підприємств. Обґрунтовано здійснювати оцінку ефективності сільськогосподарського виробництва, яка базується на поєднанні і взаємодії чотирьох факторів (робочої сили, основних засобів, предметів праці і землі) на основі таких видів ефективності: технологічної, економічної та соціальної. Надана система оцінки комплексної ефективності інноваційних ресурсозберігаючих технологій. Визначено зміст ресурсозберігаючих технологій та їх роль в інноваційному розвитку. Доведено, що ресурсозбереження здатне забезпечити перехід до інтенсивного типу господарювання, що становить зміст інноваційного розвитку. Надана структурна схема впровадження аграрними підприємствами інноваційних ресурсозберігаючих технологій виробництва зерна. Надано методичний підхід до обґрунтування типу ресурсозберігаючих технологій з альтернатив використання техніки зарубіжного виробництва, кращих зразків або традиційної вітчизняної техніки на основі сукупності індикаторів соціальної, економічної та технологічної ефективності для окремих зернових культур.^UThe theoretical, methodical and practical principles of innovative development of agricultural enterprises producing grain are substantiated in the dissertation. Key features of innovations have been identified on the basis of the research results of foreign and Ukrainian scientists. The relationship between the innovation types and the phases of the economic cycle is established. The concept of "innovation" is given. The innovative type of development has been identified as an appropriate process of realizing the internal innovation potential. The explanation of the substantive and meaningful characteristics of the enterprise's innovative development is given. The conceptual bases for providing innovative development of agricultural enterprises are substantiated. The content of innovative technologies in agriculture is determined. The essence of the intellectual capital of the enterprise is considered, which structure includes the system of knowledge management, intellectual property, client and human capital. An algorithm for building a knowledge management system is proposed. The content of the innovation potential, its key characteristics and its functions are defined. The resource, internal and effective components of innovation potential are highlighted. Key features of the innovation potential typology are proposed. Structural components of innovative potential by functional orientation are distinguished: scientific-production, personnel, information, infrastructural, scientific-technological, financial, organizational-managerial, marketing.The key tendencies of grain production by agrarian enterprises of Ukraine are considered. The chronology of the evolution of the domestic grain market with the separation of periods is justified. The key factors that determine the grain market development in Ukraine are highlighted. Groups of the surveyed enterprises were constructed according to the level of profitability. Dependencies have been constructed using multiple linear regressions between the yield level, the cost of mineral fertilizers and fuel and lubricants within each group in order to substantiate the factors that determine the level of grain yield. It is determined that using the latest progressive technologies of growing cereals implies a number of measures realization that increase the cost per hectare, but reduce the cost per unit of production and improve quality. The institutional support tendencies of enterprises innovative development of grain producers are determined.Procedures for directions identification of enterprises innovative activity stimulation are developed. It is justified to evaluate the efficiency of agricultural production based on the combination and interaction of four factors (labor, fixed assets, labor and land) based on the following types of efficiency: technological, economic and social. The system of complex efficiency estimation of innovative resource-saving technologies is provided. The content of resource-saving technologies and their role in innovative development are determined. It is proved that resource saving is able to provide transition to intensive type of management, which is the content of innovative development. The structural scheme of innovative resource-saving technologies introduction of grain production by agricultural enterprises is provided. A methodological approach is given to substantiate the type of resource-saving technologies from alternatives to the use of foreign production techniques, best samples or traditional domestic technology based on a set of indicators of social, economic and technological efficiency for individual cereals.Keywords: innovative development, intellectual capital, innovation potential, resource-saving technologies, grain-producing enterprises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Романюк І. А. 
Інноваційно-інвестиційні механізми та маркетингові стратегії розвитку підприємств сільського зеленого туризму: теорія, методологія, практика / І. А. Романюк. — Б.м., 2021 — укp.

Мета дисертаційної роботи полягає в теоретичному й методологічному обґрунтуванні нової концепції функціонування підприємств сільського зеленого туризму з посиленням їх статусу та функцій як основи диверсифікації економіки на селі й розвитку сільських громад і територій та прикладного використання інноваційних, фінансово-інвестиційних, мотиваційних механізмів та інструментів, маркетингових стратегій і брендів.^UThe purpose of the dissertation is to theoretically and methodologically substantiate the new concept of functioning of rural green tourism enterprises with strengthening their status and functions as a basis for rural diversification and development of rural communities and territories and applied use of innovative, financial and investment, motivational mechanisms and tools, marketing strategies. and brands.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Вівчар О. І. 
Інноваційно-логістичні підходи до управління підприємствами з ремонту й експлуатації автошляхів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Вівчар ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано визначення понять "логістика" та "логістична система", вдосконалено підходи до організації управління логістичними процесами підприємств з ремонту й експлуатації автошляхів. Розроблено нову економіко-математичну модель процесу формування логістичної стратегії підприємств, показники оцінювання ефективності логістичного управління, а також обгрунтовано ризики логістичного управлішія підприємствами з ремонту й експлуатації автошляхів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.20-55-21
Шифр НБУВ: РА380493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

ЛЮЛЬЧАК З. С. 
Інструментальне забезпечення реалізації державної програми енергоефективності на цільових ринках / З. С. ЛЮЛЬЧАК. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації науково обґрунтовано теоретико-методологічні і методичні положення щодо розроблення та наукового обґрунтування теоретико- методологічних засад і методичних підходів до інструментального забезпечення реалізації державної програми енергоефективності на цільових ринках.Досліджено стратегічні орієнтири енергозбереження в контексті сталого (врівноваженого) розвитку; встановлено роль енергозбереження у формуванні економічного потенціалу країни та її регіонів; ідентифіковано передумови формування механізмів впливу на відносини пропозиції та попиту щодо енергоефективності.Формалізовано парадигму консеквентно-компатибільно-комплементарного принципу побудови механізму реалізації державної програми енергоефективності; досліджено реінжинірингові інструменти упровадження механізму державної програми енергоефективності (управління проєктами, процесне управління), те що потребує капіталовкладень (капіталомісткі проєкти); визначено інструменти постійного вдосконалення (кайзен, м'які інструменти, малими «кроками») в реалізації державної програми енергоефективності.Проведено ретроспективний аналіз енергоефективності на цільових ринках (В2В); оцінено екстерналізацію енерговитрат (на середовище, на суспільство – негативний вплив): оцінка істотності та динаміки; сформовано пріоритетні напрями державної підтримки енергозбереження та забезпечення надійності енергосистем на регіональному рівні.Досліджено регіональну політику відновлювальних джерел енергії; вивчено реноваційно-інвестиційні проєкти із врахуванням ризику окупності; розглянуто модифікацію поведінки споживачів (марк. 3.0. та 4.0, ірраціональна поведінка, здорове харчування, зелені та натуральні технології).Проведено дефінування та візуалізацію мегапроцесу «управління енергоефективністю» на засадах управління процесами; обґрунтовано маркетингові методи енергоощадності, скеровані на великі міста (висока концентрація населення), малі населенні пункти (мала концентрація населення) та сталий розвиток регіональної електроенергетики; запропоновано принципи створення енергоощадної логістичної інфраструктури із переважним використанням відновлювальних джерел енергії.^UThe thesis scientifically substantiates the theoretical-methodological and procedural provisions for the development and scientific substantiation of theoretical-methodological principles and procedural approaches to instrumental support of the state energy efficiency program in the target markets.Strategic guidelines of energy saving in the context of sustainable (balanced) development were studied; the role of energy saving in the formation of the economic potential of the country and its regions was established; the preconditions for the formation of mechanisms for influencing the relations of supply and demand in regards to energy efficiency were identified. The paradigm of consequent-compatible-complementary principle of formation of the mechanism of the state energy efficiency program implementation was formalized; reengineering tools for the implementation of the mechanism of the state energy efficiency program (project management, process management), aspects requiring capital investment (capital-intensive projects) were studied; the tools for continuous improvement (kaizen, soft tools, small steps) in the implementation of the state energy efficiency program were identified.A retrospective analysis of energy efficiency in target markets (B2B) was conducted; the externalization of energy expenditure (on the environment, on society – negative impact) was assessed: assessment of materiality and dynamics; priority areas of state support for energy saving and ensuring the reliability of energy systems at the regional level were formed.The regional policy of renewable energy sources was studied; renovation and investment projects were studied taking into account the payback risk; modification of consumer behavior was considered (marketing 3.0. and 4.0, irrational behavior, healthy eating, green and natural technologies).Definition and visualization of the megaprocess “energy efficiency management” on the basis of process management was performed; marketing methods of energy saving aimed at large cities (high concentration of population), small settlements (low concentration of population) and sustainable development of regional electric power was justified; the principles of creating energy-saving logistics infrastructure with the predominant use of renewable energy sources were proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Холод О.М. 
Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / О.М. Холод ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 30 с. — укp.

Досліджено проблему аналізу інструментарію засобів масової інформації (ЗМІ) у процесі формування іміджу політиків (ФІП). Запропоновано теоретичну модель інструментарію ЗМІ за цього процесу (модель ЗМІ - ФІП). Розглянуто функції елементів моделі у аспектах: мовознавчому, маркетинговому, теорії масової комунікації, іміджологічному. Проаналізовано маніпуляційну складову моделі ЗМІ - ФІП. Запропонована модель складається з 91-го психолінгвістичного інструменту ЗМІ для формування іміджу політиків. Функціональність цього інструментарію моделі ЗМІ - ФІП перевірено шляхом теоретичного та практичного дослідження. За результатами дослідження здійснено детальний опис інструментарію ЗМІ та сформульовано умови їх функціонування в інформаційному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в + Ф055.1 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА349427

Рубрики:

      
9.

Маслій Н. Д. 
Інтеграційні форми розвитку підприємств сфери зв'язку та інформатизації: теорія, методологія, практика / Н. Д. Маслій. — Б.м., 2019 — укp.

В дисертаційній роботі досліджено генезис теорії інтеграції у процесі економічного розвитку, наведено науково-методичний підхід до систематизації ієрархічних рівнів нормативно-правового середовища регулювання інтеграційних процесів, розроблено науковий базис багаторівневої систематизації мотивів інтеграції на різних рівнях національної економіки. Розроблено науковий підхід та прикладні інструменти визначення та розрахунку потенціалу сумісності підприємств інтегрованої структури, обґрунтовано методику вибору бізнес-партнера. Побудовано біфуркаційну модель розвитку підприємств сфери зв'язку та інформатизації України під впливом кризових явищ. Розроблено концептуальні основи та складові механізму інтеграції підприємств. Запропоновано концептуальну модель процесу захисту інформаційних ресурсів та нематеріальних активів в інтегрованих системах, концепцію максимізації цінностей під час створення ланцюжка вартості інтегрованої групи підприємств, систему урахування впливу геополітичного фактора на розвиток інтеграційних процесів, прикладний підхід до конвергенції послуг в інтегрованій структурі, фінансові інструменти інтеграційних процесів та імітаційну модель державно-приватного партнерства на основі ERP-системи. Доопрацьовано системно-синергетичний підхід щодо оцінки ефективності інтеграції, науково-прикладний підхід до побудови багатофакторної моделі розвитку сфери зв'язку та інформатизації України, підходи до моделювання маркетингової стратегії та оптимізації оргструктури управління, систему показників оцінки ефективності інтеграції.^UThe aim of the thesis is to substantiate the theoretical, methodological and applied foundations of building integration forms of development of enterprises in the sphere of communication and information in the conditions of digitalization of the economy.The object of the study is the process of integration of enterprises in the sphere of communication and information in the development of the digital environment.The subject of research is the theoretical basis, methodological approaches and practical aspects of the formation and implementation of integration forms of development of enterprises in the field of communication and information. The main scientific result is the substantiation of theoretical, methodological and methodological provisions and practical approaches, which together solve an important scientific problem for the development of integration forms of development of enterprises in the sphere of communication and information in the transformation of the economy. For the first time proved the motives and goals of integration of the enterprises of communication and information at three levels: macro-level, mesolevel and the micro-level; the developed scientific and methodical approach to systematization of normative regulation of activities of integrated enterprises in the sphere of communication; developed scientific-methodical bases of calculation of the potential compatibility of the enterprises of the integrated structure and the technique of selecting a business partner; built a bifurcation model of development of the enterprises of sphere of communication and Informatization of Ukraine under the influence of the crisis phenomena; conceptual bases and components of the mechanism of integration of enterprises are developed; a conceptual model of the process of protection of information resources and intangible assets in integrated systems is proposed, which helps to minimize risks and increase economic security in cyberspace. The concept of maximizing values during the creation of the value chain of an integrated group of enterprises has been improved; the system-synergetic approach to assessing the effectiveness of the integration of enterprises in the sphere of communication and information, which allows to achieve a synergetic effect; scientific and applied approaches to taking into account the influence of the geopolitical factor on the development of integration processes; scientific and applied bases of convergence of services in an integrated structure, which are based on the integration of technological solutions and business processes, marketing decisions and other socio-economic factors; scientific approach to simulation modelling of public-private partnership and business interaction with the elements of ERP-system, using which will form an effective, adaptive and secure it infrastructure for the integration of enterprises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Лумпова Т. І. 
Інтеграція інформаційно-статистичних ресурсів для вивчення ринків: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.10 / Т. І. Лумпова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Запропоновано концептуальне рішення щодо архітектури системи. Дане рішення є базою для створення інформаційної моделі національного ринку товарів і послуг. Розглянуто її використання для маркетингових досліджень та моніторингу стану ринків. Досліджено проблематику створення репозитарія метаданих як первинного інструменту, що забезпечує підтримку процесу статистичного виробництва від збирання статистичної інформації в єдиному інтегрованому сховищі до обслуговування запитів користувачів і є базою для створення інструментарію забезпечення якості даних. Надано методичні рекомендації щодо інтеграції інформації з різних джерел статистичної й адміністративної інформації. Розроблено методику практичної реалізації статистичної інформаційної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 в611.326 + У9(4УКР)442 в611.326
Шифр НБУВ: РА372302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Соболєв О.В. 
Інтеграція дизайну і маркетингу в сучасній проектній культурі: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 05.01.03 / О.В. Соболєв ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто основні еволюційні зміни в дизайні, висвітлено специфічні стратегії проектування у дизайн-процесі. На підставі проведеного аналізу даного процесу виявлено особливості інтеграції дизайну та маркетингу, що безпосередньо впливають на створення об'єктів дизайну. Вивчено й введено в теорію та професійну практику дизайну методологічні принципи та форми організації нового напрямку в проектній культурі у межах дослідженого етапу - маркетингові дослідження в дизайні. Проаналізовано роботи українських, російських, а також закордонних дизайнерів і фахівців у сфері маркетингу та реклами кінця XX - на початку XXI ст., визначено характерні риси аналітичної функції маркетингу в дизайні. Відзначено, що інтеграція дизайну та маркетингу, що посилилася на сучасному етапі розвитку у проектній культурі виявляє важливість і актуальність впровадження аналітичної функції маркетингу на дослідному етапі проектно-художньої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 +
Шифр НБУВ: РА332157

Рубрики:

      
12.

Момот О. М. 
Інтегровані банківські послуги та їх впровадження в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / О. М. Момот ; Ун-т банк. справи Нац. банку України. — К. , 2010. — 22 с. — укp.

Визначено переваги інтегрованих банківських послугу порівнянні з іншими банківськими продуктами. Запропоновано маркетингову стратегію просування інтегрованих банківських послуг. Розроблено концептуальні підходи з формування імітаційної моделі оптимізації маркетингової діяльності комерційного банку за впровадження інтегрованих банківських послуг, яка враховує мультиплікативний ефект, а також базові підходи щодо її практичного використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34-13
Шифр НБУВ: РА372392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Демко М. Я. 
Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності комерційних банків України / М. Я. Демко. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних підходів та прикладних рекомендацій у сфері формування інтегрованих маркетингових комунікацій комерційних банків України.У роботі узагальнено теоретико-методичні основи наукових досліджень у сфері формування маркетингових комунікацій підприємств загалом та комерційних банків зокрема, їх інтегрованих маркетингових комунікацій, встановлено авторську позицію щодо їх визначення. На противагу існуючим підходам та визначенням подані у роботі дозволяють досягнути їх субординації та уникнути цільових конфліктів, прийнявши за основу ієрархічний ланцюг: комунікації, маркетингові комунікації, банківські маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації банків.Сформовано семантичну модель брендингу комерційного банку. Вона передбачає використання як основних складових інтегрованих маркетингових комунікацій комерційного банку для формування його бренду, так і синтетичних (допоміжних) та їх узгодження з впливом інших складових комплексу маркетингу банку. Як синтетичні складові інтегрованих маркетингових комунікацій комерційних банків пропонується розглядати передусім вірусний маркетинг, маркетинг подій та інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. Розвинуто механізм організації інтегрованих маркетингових комунікацій у діяльності банків, складовими якого виокремлено маркетинговий аналіз ринкової ситуації; вибір цільових аудиторій, формування бюджету на просування; прийняття маркетингових рішень щодо інтегрованих маркетингових комунікацій; складанням графіку поширення інформації та реалізація заходів інтегрованих маркетингових комунікацій банку, оцінювання їх ефективності з визначенням впливу на імідж та репутацію комерційного банку. Запропонований механізм дозволяє досягти відповідної просторово-часової гармонізації маркетингових комунікацій комерційного банку та підпорядкувати процес їх цілям стратегічного розвитку, зокрема, цілям сталого розвитку. На підставі проведених маркетингових досліджень визначено уподобання різних сегментів ринку банківських продуктів – фізичних осіб різного віку та статі стосовно складових маркетингових комунікацій комерційних банків та встановлено ту ознаку сегментації ринку, що відображає відмінність таких уподобань з використанням критерію х2. Проведені дослідження дозволили встановити залежність впливу складових маркетингових комунікацій комерційних банків на клієнтів залежно від їх віку та їх фактичну відсутність залежно від статі клієнтів. Визначено різний вплив окремих складових системи маркетингових комунікацій на клієнтів, які належать до різних сегментів ринку. Метою розроблення заходів щодо вдосконалення діяльності комерційного банку є покращання його фінансових показників, для досягнення якої запропоновано використання лагової моделі. Результати дослідження засвідчили, що для маркетингових комунікацій комерційних банків ефект від їх впливу на обсяги реалізації банківських продуктів в середньому зберігається в продовж п'яти років.З урахуванням результатів опитування та використання методу аналізу ієрархій розроблено рекомендовану структуру інтегрованих маркетингових комунікацій для банків на роздрібному ринку залежно від приналежності клієнтів до певного сегменту, визначено пріоритети у використанні для них певних складових маркетингових комунікацій, подано рекомендовані ідеї для об'єднання комунікаційних інструментів у межах реалізації сегментоорієнтованого підходу, запропоновано системи інтегрованих маркетингових комунікацій для кожної вікової групи, які об'єднані певною основною ідеєю. Проведений аналіз маркетингових комунікацій великих комерційних банків в Інтернеті на основі даних про показники трафіку їх сайтів дозволив встановити такі проблеми функціонування їх Інтернет-комунікацій як високий показник відмов на сайтах, неефективне використання медійної реклами та поштової розсилки, недостатня активність банків у соціальних мережах, неефективне формування партнерських програм в Інтернеті для стимулювання партнерами реферального трафіку. З використанням концепції бенчмаркінгу визначено напрями вирішення виявлених проблем, що дозволить підвищити ефективність просування продуктів комерційних банків в умовах цифрової економіки. Встановлено, що особливу увагу комерційним банкам слід звернути на ті соціальні мережі, активними користувачами яких є підлітки та молодь, зокрема Tiktok та Instagram, для формування у них прихильності до даного банку у майбутньому^UThe dissertation is devoted to substantiation of theoretical and methodical approaches and applied recommendations in the field of formation of integrated marketing communications of commercial banks of Ukraine.The paper summarizes the theoretical and methodical foundations of research in the field of marketing communications of enterprises in general and commercial banks in particular, their integrated marketing communications, established the author's position on their definition. In contrast to the existing approaches and definitions presented in the paper allow to achieve their subordination and avoid targeted conflicts, based on a hierarchical chain: communications, marketing communications, banking marketing communications, integrated marketing communications of banks.A semantic model of commercial bank branding has been formed. It involves the use of both the main components of integrated marketing communications of a commercial bank for the formation of its brand, and synthetic (auxiliary) and their coordination with the influence of other components of the marketing complex of the bank. As synthetic components of integrated marketing communications of commercial banks, it is proposed to consider primarily viral marketing, event marketing and integrated marketing communications at points of sale.The mechanism of organization of integrated marketing communications in the activity of banks is developed, the components of which are the marketing analysis of the market situation; selection of target audiences, budgeting for promotion; making marketing decisions on integrated marketing communications; scheduling the dissemination of information and implementation of measures of integrated marketing communications of the bank, assessing their effectiveness to determine the impact on the image and reputation of a commercial bank. The proposed mechanism allows to achieve appropriate spatio-temporal harmonization of marketing communications of a commercial bank and to subordinate the process to the goals of strategic development, in particular, the goals of sustainable development.Based on marketing research, the preferences of different market segments of banking products - individuals of different ages and genders in relation to the components of marketing communications of commercial banks and identified a feature of market segmentation that reflects the difference between such preferences using criterion х2. The conducted researches allowed to establish the dependence of the influence of the components of marketing communications of commercial banks on clients depending on their age and their actual absence depending on the sex of clients. Different influences of separate components of the system of marketing communications on clients belonging to different market segments are determined.The purpose of developing measures to improve the activities of a commercial bank is to improve its financial performance, to achieve which it is proposed to use a lag model. The results of the study showed that for marketing communications of commercial banks, the effect of their impact on sales of banking products lasts an average of five years. Taking into account the results of the survey and using the method of hierarchy analysis, the recommended structure of integrated marketing communications for banks in the retail market depending on the affiliation of customers to a particular segment, priorities in using certain components of marketing communications, recommended ideas for implementation of a segment-oriented approach, proposed systems of integrated marketing communications for each age group, which are united by a certain basic idea.The analysis of marketing communications of large commercial banks on the Internet on the basis of data on traffic indicators of their sites allowed to identify such problems of functioning of their Internet communications as high failure rates on sites, inefficient use of media advertising and mailing, insufficient activity of banks in social networks, inefficient formation affiliate programs on the Internet to encourage referral traffic by partners. Using the concept of benchmarking, the directions of solving the identified problems are identified, which will increase the efficiency of promoting the products of commercial banks in the digital economy. It has been established that commercial banks should pay special attention to those social networks whose active users are adolescents and young people, in particular Tiktok and Instagram, in order to form their commitment to this bank in the future


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Кот О.В. 
Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кот ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспрможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 ф12 +
Шифр НБУВ: РА358870

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Ремезь Ю. Б. 
Інтегровані маркетингові комунікації на ринку мобільних послуг: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. Б. Ремезь ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 20 с. — укp.

З'ясовано сутність поняття інтегровані маркетингові комунікації на ринку послуг і запропоновано механізм їх інтегрування на підприємстві. Доведено необхідність застосування індивідуального підходу до користувачів через надання диференційованих пропозицій мобільних послуг, спеціально розроблених заходів з урахуванням потреб цільових користувачів і дослідження рівня їх активності. Розроблено алгоритм формування програм лояльності відповідно до профілю користувачів виділених цільових сегментів. Запропоновано окрему програму лояльності для 10-ти виділених цільових сегментів користувачів з урахуванням рівня активності споживання мобільних послуг щодо байдужих, пасивних і лояльних користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.656-211.1
Шифр НБУВ: РА379834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Шульга Н.П. 
Інтегрована система контролінгу в управлінні банком: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Н.П. Шульга ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 31 с. — укp.

Досліджено питання формування методології контролінгу, відповідно до якої він розглядається як інтегрована система сервісної підтримки управління одночасно у трьохвекторному вимірі, а саме: стратегічного й оперативного портфеля (портфельний підхід); взаємопов'язаних складових менеджменту (композиційний підхід); процесів планування, аналізу та контролю (процесний підхід). Змістовно конкретизовано розуміння контролінгу як сервісної підтримки інтегрованого управління портфелями банку, яке здійснюється у контексті виділення окремих міні-портфелів; фінансового та маркетингового аспектів; трьох компонентів (стратегічної, ризико-комерційної та фінансової). З'ясовано роль контролінгу у сервісному супроводженні управління стратегічним портфелем і визначено напрями його збалансування. Сформульовано теоретичні положення ризик-контролінгу), в яких зазначено його мету, об'єкт, функції та принципи. Розвинуто теоретичні положення збалансованої системи показників і визначено етапи, за якими є доцільне її впровадження у банках. Розроблено концептуальні положення управління плановим балансом, за якими необхідно здійснювати ідентифікацію факторів впливу на його структуру, визначення етапів оптимізації та схеми моделювання планової структури балансу банку. Обгрунтовано наукові засади управління бюджетом у банку у аспекті процесу та системи, а також цілі, функції, завдання та принципи. Наведено класифікацію моделей управління бюджетом у банку. Запропоновано теоретико-практичні засади інформаційного забезпечення управління банком у контексті реалізації функції контролінгу. Розвинуто теоретичний підхід до організаційної побудови служби контролінгу, запропоновано систему критеріїв для оцінки результативності її діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-218 +
Шифр НБУВ: РА342030

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Балабаниць А. В. 
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і характер маркетингу взаємодії, показано еволюційне становлення цієї концепції, запропоновано її основний інстументарій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи маркетингової взаємодії підприємста як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Висвітлено роль і показано місце управління маркетинговою взаэмодією в системі маркетингового менеджменту підприємств. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів маркетингової взаємодії підприємтсв із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою взаємодією на базі стратегічного інструментарію. Удосконалено механізм управління стратегічними змінами у системі маркетингової взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА381723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Бабич О. В. 
Інтегроване управління територіальними громадами з центром у малих містах в умовах децентралізації / О. В. Бабич. — Б.м., 2021 — укp.

Встановлено, що на сучасному етапі розвитку України на особливу увагу заслуговують територіальні громади з центрами у малих містах, які, незважаючи на формування ними соціально-економічного каркасу практично кожного регіону, являють собою досить слабкі у соціальному і економічному відношенні територіальні одиниці. Ситуація, що склалася обумовлена насамперед менш сприятливими економічними умовами для територіальних громад з центрами у малих містах, зокрема, обмеженим спектром представлених в них галузей господарства, недостатнім обсягом фінансових ресурсів для підвищення їх конкурентоспроможності тощо. Зазначені територіальні громади відіграють важливу роль в інтеграції міського та сільського середовища в управлінському, виробничому, транспортному і соціально-інфраструктурному відношеннях. Недостатня увага до проблем розвитку територіальних громад з центром у малих містах може посилити дисбаланс в територіальному розвитку. Такі територіальні громади перетворилися на постачальників найбільш активних і кваліфікованих кадрів для великих міст і агломерацій. Зниження чисельності жителів малих міст, відтік молоді, підвищення кількості осіб пенсійного віку призводить до стагнації відповідних територіальних громад та можливої їх деградації.Метою дисертаційного дослідження є визначення теоретичних засад та особливостей управління розвитком територіальних громад з центром у малому місті в умовах децентралізації та вироблення на цій основі підходів до інтегрованого управління їх розвитком. Відповідно до зазначеної мети в дисертації поставлені і розв'язані такі наукові завдання:– проаналізувати особливості малих міст як об'єктів врядування, проблем та тенденцій їх розвитку у регіональному, національному, глобальному вимірах;– здійснити аналіз державної політики щодо малих міст як складової державної регіональної політики та політики децентралізації;– розглянути особливості розвитку процесів децентралізації на рівні малих міст, у тому числі ефективність галузевих політик на рівні малих міст;– визначити шляхи інтегрованого розвитку малих міст України та особливості глокалізації як основного вектору їх розвитку;– розробити стратегію розвитку малого міста на основі маркетингового управління туристичною та рекреаційною діяльністю;– розробити рекомендації щодо посилення ефективності державної політики, спрямованої на розвиток малих міст та відповідних громад.У результаті проведеного дослідження отримано нові наукові й практичні результати:вперше визначені перспективи глокалізації, яка органічно поєднує переваги локалізації та глобалізації, як стратегічний вектор розвитку малих міст України, що дозволило розробити засади інтегрованої моделі управління малим містом на основі перетворення наявних особливостей малих міст у реальний територіальний продукт на основі сприяння розвитку малого та середнього бізнесу на рівні малих міст як основи їх економічного зростання, а також формування стратегії розвитку малого міста на основі маркетингового управління.удосконаленозмістовні характеристики територіальних громад з центрами у малих містах та відповідну класифікацію, що забезпечило визначення проблем та тенденцій розвитку малих міст у регіональному, національному, глобальному вимірах;підходи до системи моніторингу та показників ефективності управління територіальними громадами з центром у малих містах, що дозволило визначити «еталонне» мале місто як об'єкту наукового аналізу та відповідної державної політики;набули подальшого розвиткудослідження державної політики щодо малих міст як складової державної регіональної політики та політики децентралізації, що дозволило визначити відповідні тенденції, динаміку, протиріччя та проблеми реалізації;методика ситуаційного аналізу процесів, що відбуваються на рівні конкретного міста, завдяки чому розроблено підходи до формування стратегії розвитку малого міста на основі маркетингового управління туристичною та рекреаційною діяльністю.^UIt is revealed that at the present stage of Ukraine's development special attention should be paid to local communities with centers in small towns, which, despite of their formation of socio-economic framework for almost every region, are rather weak socially and economically territorial units. The current situation is primarily due to less favorable economic conditions for local communities with centers in small towns, in particular, because of the limited range of industries represented in them, insufficient financial resources to increase their competitiveness and so on. These local communities play an important role in the integration of urban and rural environment in management, production, transport and socio-infrastructural relations. Insufficient attention to the problems of local communities' development centered in small towns can aggravate the imbalance in territorial development. Such local communities have become suppliers of the most active and qualified personnel for large cities and agglomerations. The decrease in the number of inhabitants of small towns, the outflow of young people, the increase in the number of people of retirement age lead to the stagnation of the respective local communities and their possible degradation.The purpose of the dissertation research is to determine the theoretical foundations and features of management of local communities centered in a small town within a decentralized environment and to develop the approaches to integrated management of their development. According to the specified purpose in the dissertation the following scientific tasks are set and solved:- to analyze the features of small towns as objects of governance, problems and trends in their development in the regional, national, global dimensions;- to analyze the state policy on small towns as a component of the state regional policy and the policy of decentralization;- to consider the peculiarities of the development of decentralization processes at the level of small towns, including the effectiveness of sectoral policies;- to determine the ways of integrated development of small towns of Ukraine and features of glocalization as the main vector of their development;- to work out a strategy for the development of a small town on the basis of marketing management of tourist and recreational activities;- to develop recommendations for strengthening the effectiveness of public policy aimed at the development of small towns and relevant communities.As a result of the research new scientific and practical results are received:for the first timeidentified prospects for glocalization, which organically combine the benefits of localization and globalization, as a strategic vector for the development of small towns in Ukraine, which allowed to develop an integrated model of small town management based on the transformation of existing small towns into a real territorial product, as the basis of their economic growth, as well as the formation of a strategy for the development of a small town on the basis of marketing management.It is improvedmeaningful characteristics of local communities with centers in small towns and the appropriate classification, which provided identification of problems and trends in the development of small towns in the regional, national, global dimensions;approaches to the system of monitoring and indicators of effective management of local communities centered in small towns, which allowed to define the "reference" small town as an object of scientific analysis and relevant public policy;acquired further developmentstudy of state policy on small towns as a component of state regional policy and decentralization policy, which allowed to identify relevant trends, dynamics, contradictions and implementation problems;methods of situational analysis of the processes taking place at the level of a specific city, due to which the approaches to the formation of a strategy for the development of a small town on the basis of marketing management of tourist and recreational activities have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Стельмах О.О. 
Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Стельмах ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних і методологічних напрямків формування й управління інтерактивними маркетинговими комунікаціями. Узагальнено основні підходи щодо розуміння їх суті й особливостей. Розкрито суть понять "прямий маркетинг", "інтерактивний маркетинг", "інтерактивні маркетингові комунікації". Проаналізовано інформаційне забезпечення управління комунікаціями, здійснено моніторинг інтерактивних маркетингових комунікацій, діагностику управління Інтернет-комунікаціями. Розроблено комплексну систему інтерактивних маркетингових комунікацій і рекомендацій щодо її впровадження. Запропоновано стратегії управління даними комунікаціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-210.302 +
Шифр НБУВ: РА341989

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Мединська Т. М. 
Інформаційні технології оцінювання якості бізнес-процесів / Т. М. Мединська. — Б.м., 2020 — укp.

В дисертації розглянуто науково-практичну задачу побудови моделей, методів та інформаційної технології оцінювання якості бізнес-процесів підприємств за умов невизначеності внутрішнього і зовнішнього середовищ та за умов стратегічного розвитку підприємств. В роботі розглянуті з позиції критичного аналізу концептуальні засади організації бізнесової діяльності підприємств за умов невизначеності внутрішнього і зовнішнього середовищ; програмні, інструментальні засоби моделювання і організації бізнес-процесів підприємств із застосуванням інформаційних технологій. Досліджені методологічні засади, моделі і методи автоматизованого оцінювання якості бізнес-процесів в умовах невизначеності внутрішнього і зовнішнього середовища.Досліджені аналітичні засоби розробки та функціонування інформаційної технології оцінювання якості бізнес-процесів підприємства торговельної галузі. А саме: здійснені вимоги до розробки та впровадження інформаційної технології; дослідження структури виробничих, організаційних та логістичних потоків інформації в умовах автоматизованого управління; досліджені функціональні засоби, аналітичні інструменти та програмне забезпечення інформаційно-управляючої підсистеми оцінювання якості бізнес-процесів в загальній автоматизованій системі торговельного підприємства ТОВ «Нові Ласощі-Житомир».В роботі, в межах інформаційного моделювання процесів оцінювання якості бізнес-процесів апробована інформаційна технологія при впровадженні прибуткових стратегій розвитку підприємства за критеріями підвищення якості продукції, ефективного організаційного управління та логістики.Дисертація відповідає тематичному спрямуванню наукових розробок в рамках науково-дослідної роботи кафедри програмної інженерії та кібербезпеки Київського національного торговельно-економічного університету «Розробка інформаційної управляючої системи торговельного підприємства». (номер державної реєстрації 0117U000058) та «Удосконалення методики викладання дисциплін спеціальності «Інженерія програмного забезпечення».Ключові слова: підприємство, бізнес-процес підприємства, імітаційна модель інформаційних потоків, зовнішнє середовище, автоматизоване управління, інформаційна технологія, оцінювання якості продукції, логістика.^UThe dissertation deals with the scientific and practical task of constructing models, methods and information technology for assessing the quality of business processes of enterprises in the conditions of uncertainty of the internal and external environment and in the conditions of strategic development of enterprises. The conceptual bases of organization of business activity of enterprises are considered from the point of view of critical analysis in the conditions of uncertainty of internal and external environment; software, tools for modeling and organization of business processes of enterprises using information technologies. Methodological principles, models and methods of automated assessment of business process quality in conditions of uncertainty of internal and external environment are investigated.Analytical means of development and functioning of information technology for assessing the quality of business processes of the enterprise of the trade industry are investigated. Namely: requirements for the development and implementation of information technology; research of the structure of production, organizational and logistic flows of information in the conditions of automated management; functional tools, analytical tools and software of the information-management subsystem of quality assessment of business processes in the general automated system of the trading company "Novi Lasoschi-Zhytomyr" are investigated.In the work, within the framework of information modeling of processes of quality assessment of business processes, information technology was tested in the implementation of profitable enterprise development strategies based on the criteria of product quality improvement, effective organizational management and logistics.The dissertation corresponds to the thematic direction of scientific developments with in the framework of research work of the department of software engineering and cybersecurity of Kyiv National Trade and Economic University "Development of information management system of a trading enterprise". (State registration number 0117U000058) and "Improvement of the methodology of teaching the disciplines of the specialty" Software Engineering ".Keywords: enterprise, business process of the enterprise, imitation model of information flows, external environment, automated control, information technology, product quality assessment, logistics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського