Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>K=ОБРУЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Науки про Землю   
1.

Максимчук П.Я. 
Геологічна будова та перспективи нафтогазоносності українського сектора Азовського моря: Автореф. дис... канд. геол. наук: 04.00.17 / П.Я. Максимчук ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2005. — 22 с. — укp.

Визначено особливості геологічної будови території українського сектору Азовського моря. Уточнено та деталізовано структурно-тектонічну модель та нафтогазогеологічне районування. З'ясовано закономірності просторового розміщення нафтогазоносних і перспективних комплексів чохла та фундаменту, родовищ вуглеводнів (ВВ), нафтогазоперспективних і прогнозно-перспективних об'єктів. Виділено зони їх концентрації, визначено першочергові об'єкти на базі рейтингової оцінки та пріоритетних напрямків подальших пошуково-розвідувальних робіт. Побудовано структурно-тектонічну модель українського сектору з залученням усіх можливих матералів стостовно російського сектору Азовського моря. Проведено нафтогазогеологічне районування та побудовано карту просторового розміщення родовищ ВВ та усіх об'єктів, що вивчалися в українському секторі, з'ясовано щільність нерозвіданих ресурсів. Визначено та уточнено найперспективніші зони концентрації родовищ, нафтогазоперспективних і прогнозно-перспективних об'єктів для проведення геологорозвідувальних робіт щодо нафти та газу. На підставі аналізу критеріїв нафтогазоносності виділено Південноазовську та Центральноазовську зони нафтогазонагромадження та Бірючу (Бірючо-Західноазовську) і Північноазовську прогнозовані зони можливого нафтогазонагромадження. Виявлено першочергові зони для постановки чи продовження геологорозвідувальних робіт стосовно нафти та газу на відкладах осадочного чохла та утвореннях фундаменту в українському секторі Азовського моря: Приазовську, Західнобірючинсько-Обитічну, Блоково-Білосарайську, Стрілкову, Бортову, Обручєву, Морську, Жовтневу, Північноказантипську, Північнокерченську і Сейсморозвідувальну. Здійснено рейтингову оцінку нафтогазоперспективних об'єктів у межах акваторії українського сектору Азовського моря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д453.1(45УКР7)-5 + Д59(45УКР7)453.1 +
Шифр НБУВ: РА335610

Рубрики:

      
2.

Печерських Л.О. 
Концептуальні дискурси сміхової культури в українській прозі 90-х років ХХ століття (творчість Юрія Андруховича): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Л.О. Печерських ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано дискурси сміхової культури в українській прозі 1990-х рр. на матеріалі прозової творчості Ю.Андруховича. Запропоновано розглядати своєрідність художнього світу Ю.Андруховича як результат поєднання постмодерністської естетики та дискурсів сміхової культури. Запропоновано аналіз романів "Рекреації", "Московіада", "Преверзія" та "Дванадцять обручів" у контексті основних тенденцій розвитку української прози 1990-х рр., виокремлено оригінальні моделі переосмислення дискурсів сміхової культури, а саме: "карнавальність", "свято-дійство", "сміховий образ", "маска", "сміхова ситуація", "інший", "іронія", "пародія", "перебільшення", комізм мови. Особливий тип авторської іронії, постмодерна іронія випадковості, наявна у різновидах іронії редукції та перенасичення, відіграє роль засобу переосмислення зазначених дискурсів. Вивчено динаміку змін художньої рецепції дискурсів сміхової культури на матеріалі всього прозового доробку Ю.Андруховича. Дискурси сміхової культури висвітлено як один з механізмів вирішення головних питань буття людини зламу XX - XXI ст., десакралізації колоніального минулого, подолання застарілих стереотипів мислення, пошуку нової незаангажованої життєствердної настанови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Андрухович, Ю. 537 + Ш5(4УКР)6-4 Андрухович, Ю. 537
Шифр НБУВ: РА355467

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Андрєєва Р. І. 
Технологія навчання техніки вправ з обручем на основі спеціальної фізичної підготовки юних гімнасток: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.01 / Р. І. Андрєєва ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше на основі спеціальної фізичної підготовки розроблено методику прискореного навчання техніки вправ з обручем гімнасток 7 - 8-ми років. Вперше здійснено біомеханічне обгрунтування методики навчання техніки вправ з обручем юних гімнасток за допомогою авторського приладу "API-4". Вперше виявлено кінематичні особливості виконання обертань, маніпуляцій та перекатів з обручем гімнастками 7 - 8-ми років. Доповнено дані про рівні розвитку психомоторних процесів у юних гімнасток. Розроблено модельні характеристики оцінки фізичного розвитку та функціонального стану, загальної та спеціальної фізичної підготовленості, психомоторних процесів гімнасток-художниць 6 - 8-ми років Південного та Центрального регіонів України. Встановлено критерії оцінювання техніки виконання вправ з обручем юними гімнастками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.871.512
Шифр НБУВ: РА382848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Обруч І. В. 
Синтез електромеханічних систем з нейронною мережею та фрикційним навантаженням / І. В. Обруч. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.09.03 – «Електротехнічні комплекси та системи». Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Міністерство освіти і науки України, Харків, 2019.Дисертаційна робота присвячена синтезу електромеханічних систем з нейронною мережею типу персептрон та фрикційним навантаженням, яке в реальних електроприводах носить нелінійний характер і проявляється в електромеханічних системах у вигляді фрикційних автоколивань. АКФ – особливий режим роботи електроприводів, негативно впливає на його функціонування. Існують різні способи усунення фрикційних автоколивань в електроприводі. В даній роботі, на основі проведених досліджень, запропонована нова методика усунення фрикційних автоколивань та вдосконалення динамічних властивостей електромеханічних систем за допомогою нейрорегуляторів, які побудовані на базі багатошарових прямоспрямованих нейронних мереж типу персептрон, синтезованих з використанням методу генетичного алгоритму.В дисертаційній роботі обґрунтовано вибір структури та методу навчання нейронної мережі, вибір зворотних зв'язків автоматизованої системи управління, отримані математичні моделі одномасовї та двомасової електромеханічних систем з нейромережевим регулятором в безрозмірних параметрах, а також отримані моделі електроприводів з урахуванням нелінійності механічних характеристик навантаження . Проведено аналіз впливу параметрів об'єкта управління на динамічні режими роботи синтезованих одно- та двомасових електромеханічних систем з нейронною мережею.Запропановано новий критерій навчання нейронних мереж та розроблена методика синтезу нейромережевих регуляторів електромеханічних систем з нелінійним тертям. Розроблена методика апробована на прикладах синтезу різних електроприводів постійного та змінного струму конкретних машин і механізмів з використанням відповідних їм реальних даних. Приведені в дисертаційній роботі приклади пов'язані з виконанням бюджетних питань за планами МОН України та ініціативної тематики за запитами підприємств. Показана ефективність використання нейронних мереж для широкого різноманіття електроприводів машин і механізмів.Ключові слова: електропривод, електромеханічна система, нейронна мережа, активаційна функція, генетичний алгоритм, нелінійне фрикційне навантаження.^UThesis for the degree of candidate of technical sciences in the specialty 05.09.03 "Electrotechnical complexes and systems" – National Technical University "Kharkov Polytechnic Institute", Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkov, 2019.The thesis is devoted to the synthesis of electromechanical systems with a perceptron neural network and frictional load, which is nonlinear in real electric drives and materialize in electromechanical systems in the form of friction self-oscillations. Friction self-oscillations is a special electric drives operation mode, adversely affecting its functioning. There are various ways to eliminate the friction self-oscillations in the electric drive. A new technique for eliminating of frictional self-oscillations and electromechanical systems dynamic properties improving by using neuroregulators, which are based on multilayer headon neural perceptron network, synthesized by the genetic algorithm method, is proposed in the thesis.The choice of structure, neural network teaching method, and the choice of the automated control system feedbacks is motivated. Mathematical models of one-mass and two-mass electromechanical systems with a neural network controller in dimensionless generalized parameters, and also models of electric drives taking into account the load mechanical characteristic nonlinearity are obtained. The control object parameters influence analysis on the dynamic modes of the synthesized one- and two-mass electromechanical systems with a neural network is carried out.A new criterion for neural networks teaching has been proposed and a technique for the electromechanical systems with nonlinear friction neural network regulators synthesis has been developed. The developed technique was tested by synthesis of various DC and AC electric drives of specific machines and mechanisms using the corresponding real data. The examples cited in the thesis are related to the researches according to the plans of the Ministry of Education and Science of Ukraine and the initiative themes requested by enterprises. The efficiency of neural networks using for a wide variety of electric drives of machines and mechanisms is shown.Keywords: electric drive, electromechanical system, neural network, activation function, genetic algorithm, nonlinear friction load.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Обруч Г. В. 
Теоретико-методологічні аспекти забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації. / Г. В. Обруч. — Б.м., 2022 — укp.

Об’єкт – процес забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту. Мета – розроблення теоретико-методологічних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту в умовах цифрової перебудови середовища їхнього функціонування. Методи – порівняльний аналіз і графічний метод, систематизація та класифікація, системний підхід, моделювання, абстрагування і логічного аналізу, морфологічного аналізу, аналогії та екстраполяції, експертний і розрахунково-аналітичний.Новизна – вперше: розроблено когерентний підхід до забезпечення розвитку підприємств залізничного транспорту, в основу якого покладено мультиплікативні властивості цифровізації; запропоновано концептуальні положення забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту; розроблено систему сценаріїв забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту; удосконалено: підхід до інноваційно-технологічного забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту; організаційно-економічну модель проактивного управління реалізацією спільних інвестиційних проєктів за участю підприємств залізничного транспорту; теоретичні основи забезпечення збалансованого розвитку послуг підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації; модель впровадження цифрових інструментів розвитку послуг підприємств залізничного транспорту; систему організаційно-ресурсного забезпечення збалансованого розвитку послуг підприємств залізничного транспорту; організаційні положення забезпечення збалансованого розвитку інтелектуально-кадрового потенціалу підприємств залізничного транспорту; концепцію впровадження менторингу в систему управління розвитком персоналу підприємств залізничного транспорту; підхід до формування системи мотивації персоналу підприємств залізничного транспорту; отримали подальший розвиток: систематизація дисбалансів розвитку підприємств залізничного транспорту на основі ідентифікації проблем функціонування підприємств галузі залежно від сфери їх виникнення; теоретичні положення забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації; методичний підхід до оцінювання результативності впровадження цифрових інновацій на підприємствах залізничного транспорту. Результати – сформовано теоретико-методологічні положення, методичні підходи і практичні рекомендації щодо забезпечення збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту в умовах реалізації цифрових перетворень у галузі. Впроваджено – у діяльність підприємств залізничного транспорту. Галузь – залізничний транспорт.^UObject – the process of ensuring balanced development of railway transport enterprises. Goal – development of theoretical and methodological foundations, methodological approaches and practical recommendations for ensuring balanced development of railway transport enterprises in the context of digital restructuring of their functioning environment. Methods – comparative analysis and graphical method, systematization and classification, system approach, modeling, abstraction and logical analysis, morphological analysis, analogy and extrapolation, expert and computational-analytical.Novelty - for the first time: a coherent approach to ensuring the development of railway transport enterprises is developed, which is based on the multiplicative properties of digitalization; conceptual provisions for ensuring balanced development of railway transport enterprises are proposed; a system of scenarios for ensuring balanced development of railway transport enterprises is developed; improved: approach to innovative and technological support of balanced development of railway transport enterprises; organizational and economic model of proactive management of implementation of joint investment projects with the participation of railway transport enterprises; theoretical foundations of ensuring balanced development of railway transport enterprises’ services in the context of digitalization; model of implementation of digital tools for the development of railway transport enterprises’ services; system of organizational and resource support for balanced development of railway transport enterprises’ services; organizational provisions for ensuring a balanced development of intellectual and human potential of railway transport enterprises; the concept of introducing mentoring into the personnel development management system of railway transport enterprises; approach to the formation of a system of personnel motivation of railway transport enterprises; was further developed: systematization of imbalances in the development of railway transport enterprises based on identification of problems of functioning of industry enterprises depending on the scope of their occurrence; theoretical provisions for ensuring balanced development of railway transport enterprises in the context of digitalization; methodological approach to assessing the effectiveness of implementing digital innovations in railway transport enterprises. Results – theoretical and methodological provisions, methodological approaches and practical recommendations for ensuring balanced development of railway transport enterprises in the context of implementing digital transformations in the industry are formed. Implemented – in the activities of railway transport enterprises. Industry – railway transport.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського