Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (74)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (452)Реферативна база даних (11970)Книжкові видання та компакт-диски (4824)Журнали та продовжувані видання (139)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЛАНОВ$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1278
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Козак М.І. 
Автоматизація господарського обліку з використанням баз даних: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / М.І. Козак ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено еволюцію існуючих форм і технологій ведення обліку. Удосконалено теоретико-методологічні засади автоматизації даного процесу за умов застосування комп'ютерної техніки. Визначено провідні тенденції в розвитку комп'ютерних технологій ведення обліку й обгрунтовано підходи щодо їх побудови з використанням баз даних. Запропоновано архівно-комп'ютерну форму обліку на основі автоматизації банком поточного архіву електронних документів планового, облікового та нормативно-договірного характеру. Розроблено й апробовано модульну структуру інтегрованої системи автоматизації господарського обліку для підприємств сільського господарства та наведено рекомендації щодо її впровадження з використанням науково обгрунтованої технології консультаційного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-211.853 +
Шифр НБУВ: РА336138

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Помєшкін П.В. 
Автоматизований контроль технологічних параметрів при виготовленні буроін'єкційних паль великого діаметру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / П.В. Помєшкін ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Визначено оптимальні місця розташування приладів контролю витрат і тиску бетонної суміші у процесі виготовлення буроін'єкційних паль (БІП). Розроблено нові датчики тиску з урахуванням агресивного та абразивного стану бетонної суміші, встановлено їх працездатність та надійність функціонування. Запропоновано математичні моделі дослідження процесів буріння та бетонування під час виготовлення БІП. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечення даного процесу з урахуванням якісних показників БІП. Створено функціональну структуру автоматизованої системи контролю технологічних параметрів під час виготовлення БІП для бурового верстата з електроприводом механізмів. Запропоновано методику вибору технічних засобів автоматизованої системи контролю виготовлення БІП. Вперше застосовано методику багатофакторного планового експерименту для дослідження завадостійкості електронних пристроїв автоматизованої системи контролю до електромагнітних полів, що дозволило підвищити обсяг корисної інформації на базі варіювання всіх факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н582.5-04-06 +
Шифр НБУВ: РА334429

Рубрики:

      
3.

Косар Н.С. 
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.С. Косар ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням виробничо-господарської діяльності енергопостачальних компаній в умовах енергоринку. Встановлено необхідність і доцільність використання концепції маркетингу з метою адаптації цієї діяльності до ринкових умов з урахуванням впливу на неї факторів макро- та мікросередовища. Визначено передумови адаптації енергопостачальних компаній до умов територіальних роздрібних ринків електроенергії, які полягають в організаційному та інформаційному забезпеченні цієї адаптації. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації маркетингових технологій в аспекті складових комплексу маркетингу (проведення сегментозорієнтованих товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики) з урахуванням необхідності здійснення політики управління попитом на електроенергію - демаркетингу та синхромаркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)405.46

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ковальчук С.О. 
Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.О. Ковальчук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади адаптації маркетингових товарних стратегій швейних підприємств до нових умов господарювання на ринку України. Розроблено категоріально-понятійний апарат формування маркетингових товарних стратегій і систематизовано відповідний науково-методичний інструментарій. Визначено особливості нових умов господарювання підприємств сектору пошиття одягу у контексті інтеграції України до світового економічного простору, розкрито зміст процесу адаптації товарних стратегій підприємств до даних умов. На підставі аналізу тенденцій розвитку українського ринку одягу ідентифіковано товарні стратегії провідних стратегічних груп виробників та оцінено їх ефективність. Розроблено методику визначення відповідності маркетингових товарних стратегій підприємств умовам ринку та наведено рекомендації щодо її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362955

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Морозова Н. І. 
Адаптивний розвиток підприємств аптечної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Морозова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Запропоновано імітаційну модель прогнозування інтенсивності потоку клієнтів на основі методів системної динаміки, яка, на відміну від існуючих, дозволяє покращити адаптивні характеристики аптечної мережі. Удосконалено методичні підходи щодо оцінювання результатів формування системи взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку шляхом виділення часового та порівняльного напрямків дослідження. Розроблено діагностичний інструментарій оцінювання політики розвитку аптечної мережі на основі оцінювання кількісних індикаторів функціонування фармацевтичного ринку. Розвинуто структурно-ієрархічний метод прогнозування конкурентоспроможності аптечної мережі шляхом використовування методу аналізу ієрархій, який передбачає ієрархію сфер взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку (акторів). Розглянуто категорію "суб'єкт ринкової взаємодії" як специфічний елемент ринкової системи, що у своїй діяльності постійно впливає на стратегію розвитку інших суб'єктів. Запропоновано методологію адаптивного маркетингу як системи стратегічних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА381822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Аронова В.В. 
Адміністрування змін в маркетинговій діяльності підприємств м'ясопереробної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Аронова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості маркетингової діяльності (МД) підприємств м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано елементи змін в МД даних підприємств. Визначено передумови, сутність, характеристики адміністрування змін в МД м'ясопереробних підприємств. Досліджено стан ринку продукції м'ясопереробної галузі. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню та визначено напрями покращання їх діяльності. Запропоновано методику щодо визначення стану МД підприємств галузі. Систематизовано комплекси операцій і визначено зміст інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД цих підприємств. Побудовано алгоритм формування комплексу інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД підприємств м'ясопереробної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1
Шифр НБУВ: РА370547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Собко О.М. 
Активізація інноваційної діяльності промислових підприємств (на прикладі машинобудівних підприємств Західного регіону України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Собко ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Тернопіль, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання активізації інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств за умов ринкової трансформації економіки. Досліджено поняття інноваційної діяльності, інновації та інноваційного процесу, а також розглянуто стан і визначено перспективи розвитку інноваційної діяльності вітчизняних підприємств машинобудування західного регіону України. Розроблено методику та запропоновапно використання ряду показників для здійснення комплексної оцінки інноваційної діяльності та ефективності нововведень. Виявлено чинники активізації інноваційної діяльності підприємств, обгрунтовано доцільність взаємодії підприємств різного розміру на етапах інноваційного процесу для зменшення ризиковості інноваційних проектів і скорочення терміну їх розробки й упровадження у виробництво. Визначено напрямки вдосконалення державної підтримки інноваційної діяльності підприємств, встановлено взаємозв'язки у маркетинговій та інноваційній діяльності підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-55 + У9(4Укр3)305.851-55
Шифр НБУВ: РА318559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Співак А.О. 
Активізація маркетингової діяльності машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Співак ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 18 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо ативізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Досліджено стан сучасних машинобудівних підприємств. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню. Проаналізовано основні напрями покращання діяльності підприємств даної галузі. Доведено, що активізація їх маркетингової діяльності є одним з малодосліджених напрямів. Визначено передумови, суть, характеристики активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства та фактори, що впливають на неї. Уточнено визначення маркетингового потенціалу машинобудівного підприємства. Запропоновано процедуру щодо визначення рівня використання даного потенціалу. Побудовано організаційно-економічний механізм активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Розроблено інформаційне й організаційне його супроводження. Запропоновано варіанти маркетингових програм відповідно до умов її активізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У914УКР)305.851.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357105

      
9.

Подсолонко М. В. 
Актуалізація маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємництва: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Подсолонко ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 21 с. — укp.

Проведена актуалізація маркетингу в процесах формування рекреаційних кластерів обгрунтована як мультиплікатор у створенні та розвитку малих підприємств і посиленні зайнятості у них місцевого населення, в освоєнні нових рекреаційних територій та розвитку на них підприємництва у сільських районах Криму. Сформована на підставі узагальнення світового досвіду парадигма випереджального маркетингу кластерної організації рекреаційного підприємництва має основну стратегічну мету соціальної спрямованості - покращання якості життя, підвищення добробуту та зростання продуктивної зайнятості місцевого населення. Запропонована графічна модель взаємодії мереж спеціалізованих малих підприємств у складі рекреаційних кластерів дозволяє органам місцевого самоврядування та населенню обгрунтовано вибирати види діяльності у загальній системі рекреаційного підприємництва. Запропоновано змістовно структуру кадрового та компетенційного забезпечення процесів створення та функціонування малих підприємств у складі спеціалізованих мереж рекреаційних комплексів і кластерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)291.9
Шифр НБУВ: РА376326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Наріжний Д.Ю. 
Аналіз політичних технологій та особливостей їх застосування в транзитивному суспільстві: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Д.Ю. Наріжний ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено комплекс соціальних технологій, які реалізуються у політичній сфері (технології політичного менеджменту, державного управління, виборчих кампаній, комунікативні технології) та особливості їх застосування в транзитивному суспільстві, тобто суспільстві, яке перебуває в процесі складних соціально-політичних перетворень. Відзначено провідну роль соціальних і політичних технологій у системі управління суспільства та процесами, що відбуваються в ньому. Здійснено аналіз і класифікацію політичних технологій за різними підставами, систематизовано їх фунції та принципи застосування. Класифіковано функції політичного управління. Визначено технологічні етапи управлінської дії. Проаналізовано технології маніпулювання, впливу та панування, роль політичного міфу в управлінській діяльності. Виявлено основні різновиди маніпуляцій свідомістю виборців. Класифіковано PR-технології, технології підвищення ефективності управління та зниження управлінського ризику у сферї політики, а також технології формування інформаційної відкритості системи політичного управління в транзитивному суспільстві. Виявлено особливості управління політичним маркетингом у ході виборчих кампаній. Визначено суть індустрії політичної інженерії. Систематизовано існуючі в сучасній політичній науці концепції та теоретичні підіходи до політичних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + Ф053 + Ф043.1 + Ф056 +
Шифр НБУВ: РА330425

Рубрики:

      
11.

Глоба О.Є. 
Аналітичні центри як суб'єкти дослідження публічної політики: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / О.Є. Глоба ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито суть і висвітлено форми діяльності аналітичних центрів як суб'єктів дослідження публічної політики. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних фахівців з використанням комплексної методики визначено, що аналітичний центр є громадською, незалежною, неприбутковою організацією, дослідницька діяльність якої полягає у вивченні суспільно важливих проблем і розробці шляхів їх вирішення. Аналітичні центри мать чітко виражену маркетингову орієнтацію, працюють на особливому ринку послуг - ринку політичного аналізу. У взаємовідносинах з державою дані центри є суб'єктами дослідження публічної політики та її агентами. Зазначено, що сучасні аналітичні центри активно використовують традиційні (співпрацю з засобами масової інформації, взаємодію з органами державної влади, співробітництво між аналітичними центрами), а також новітні, засновані на мережевних технологіях, форми діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф02 + Ф.е(4УКР)л +
Шифр НБУВ: РА363699

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Гутиряк О.І. 
Англійська термінологія маркетингу: структура та семантичні характеристики: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.І. Гутиряк ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Проаналізовано сучасну англійську термінологію маркетингу і стратифікаційну та семантико-тематичну структури термінології, склад і структуру термінів маркетингу. Встановлено, що між семантичною продуктивністю і семантичною складністю термінів маркетингу та кількістю слів, основ, морфем, літер існує статистична залежність: із збільшенням семантичної продуктивності термінів їхня структурна складність і довжина зменшуються, а із збільшенням семантичної складності - збільшується.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-34:У

Рубрики:

      
13.

Мазур А. П. 
Анестезіологічне забезпечення хірургічного лікування хворих з аневризмою черевного відділу аорти: автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.01.30 / А. П. Мазур ; Донец. нац. мед. ун-т ім. М. Горького. — Донецьк, 2010. — 32с. с. — укp.

Розроблено та впроваджено диференційовану патогенетично обгрунтовану періопераційну терапію та раціональне знеболювання. Обгрунтовано та впроваджено протокол профілактики серцевих ускладнень з використанням у періопераційному періоді препаратів -адреноблокуючої дії. Надано протокол періопераційного ведення хворих з аневризмою черевної частини аорти. Використання даних методів анестезіологічного забезпечення попереджає виникнення системних ускладнень, зменшує летальність в плановій та невідкладній хірургії хворих з аневризмою черевної частини аорти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.365.112.036-59
Шифр НБУВ: РА373055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Іванюта С.М. 
Антикризове управління у аграрній сфері: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / С.М. Іванюта ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано взаємозв'язок прояву циклічності кризових явищ в природі, демографії, техніці, економіці, державі, науці та культурі. Розкрито причини виникнення та характер прояву даних явищ у підприємствах аграрної сфери. Запропоновано методологічні підходи та практичний інструментарій діагностики кризових явищ, ситуацій та кризового стану на етапах життєвого циклу функціонування господарюючих суб'єктів аграрної сфери. Викладено концептуальні положення антикризового управління, спрямовані на запобігання таким явищам, забезпечення фінансової стабільності, недопущення справи про банкрутство (мирова угода), виведення підприємства зі стану банкрутства (санацій), мінімізації витрат під час застосування організаційно-правових інструментів банкрутства. Рекомендовано антикризові управлінські заходи, що спрямовані на науково-прогнозовану стратегію маркетингу, інноваційно-інвестиційний інструмент фінансововго оздоровлення, диверсифікацію аграрного виробництва, що знаходить своє вирішення через організацію багатогалузевого господарства, розвиток підсобних, допоміжних та обслуговуючих галузей в поєднанні з фермерськими, особистими господарствами сільського населення з метою ефективного використання природно-ресурсного потенціалу. Обгрунтовано доцільність створення системи раннього запобігання та реагування у сільськогосподарських підприємствах, як внутрішньогосподарського економічного механізму регулювання доходів і витрат, що забезпечує ефективний кадровий менеджмент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-97 +
Шифр НБУВ: РА343216

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Гощинський В.Б. 
Антимікробні розсмоктувальні полімерні матеріали в плановій та ургентній абдомінальній хірургії: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.03 / В.Б. Гощинський ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 1998. — 32 с. — укp.

Вивчені фізико-механічні властивості нового антибактеріального шовного розсмоктувального матеріалу. Апробація антимікробних полімерних розсмоктувальних матеріалів (ниток та плівок ЕСБАГ, ЕСБАДХ) в плановій та ургентній абдомінальній хірургії проведена на 545 хворих різного віку та статі. Антимікробні розсмоктувальні полімерні матеріали використані при чистих, умовно-чистих та бактеріально забруднених оперативних втручаннях. Контрольною групою були 310 хворих, яким були виконані аналогічні оперативні втручання, але з використанням нерозсмоктувального шовного матеріалу. Аналіз даних експериментальних досліджень показав, що антимікробний розсмоктувальний матеріал за своїми фізико-механічними властивостями відповідає вимогам, які ставляться до розсмоктувального шовного матеріалу, мають мінімальні капілярні властивості, відсутній ефект "гноту", мають антибактеріальну дію на основні збудники хірургічної інфекції. При формуванні кишкових анастомозів антибактеріальними розсмоктувальними нитками, міцність останніх збільшується в 1,5 рази. Завдяки антибактеріальному розсмоктувальному шовному матеріалу регенеративні процеси в зоні анастомозів випереджають такі ж самі, в анастомозах, сформованих капроновою ниткою та розсмоктувальною ниткою Капромед, і наближаються до асептичного. Розсмоктування ниток наступає на 210 добу після операції. Порівняльний аналіз післяопераційних ускладнень в основній та контрольній групі показав, що завдяки використанню антибактеріальних полімерних розсмоктувальних матеріалів вдалось зменшити кількість гнійнозапальних ускладнень в 4,7 рази.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.4с03

      
16.

Романів Р.О. 
Антимонопольне регулювання регіональних товарних ринків: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Р.О. Романів ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні шляхи удосконалення практики розробки та реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків, захисту й підтримки на них конкуренції та використання економічних важелів як засобів їх антимонопольного регулювання. Поглиблено теоретичні положення щодо природи та особливостей монополізму в перехідній економіці, зокрема, визначено його як поєднання ринкового й адміністративного монополізму. Узагальнено результати та подано наукову оцінку втілення політики демонополізації у досліджуваних регіонах, яку визначено як дії тимчасового характеру, складову загальної системи антимонопольного регулювання. Визначено позитивні та негативні сторони вітчизняного антимонопольного законодавства та на підставі порівняльного аналізу антитрестівського законодавства країн з розвинутою ринковою економікою та вітчизняного антимонопольного законодавства розроблено пропозиції з його удосконалення в Україні. Проведено порівняльний аналіз принципів побудови антимонопольного законодавства США та ЄС, визначено можливості їх використання у вітчизняній практиці. Теоретично обгрунтовано основні напрями удосконалення методичних засад дослідження регіональних товарних ринків. Доповнено методику визначення ступеня монополізації регіональних ринків. Запропоновано логіку проведення аналізу товарних ринків щодо їх монополізації; систему заходів цільового маркетингу в процедурі дослідження товарних ринків; порядок проведення сегментації регіональних товарних ринків. Наведено пропозиції щодо удосконалення методики визначення концентрації ринків, які містять: розрахунок індексу Герфіндаля - Гіршмана (HHI) через коефіцієнт варіації часток підприємств на ринку та їх кількість; визначення основних напрямків проведення аналізу концентрації товарних ринків; використання в методиці показника ступеня відкритості ринку (CBP); проведення класифікації досліджуваних ринків за рівнем бар'єрів вступу/виходу на них нових фірм-потенційних конкурентів; проведення класифікації галузей промисловості з метою регулювання процесу концентрації. Визначено ступінь монополізації та рівень конкуренції товарних ринків областей регіону, внаслідок чого визначено чинники, які гальмують результативність організаційно-економічних дій з демонополізації економіки регіонів. Сформульовано концептуальні підходи щодо побудови організаційно-економічного механізму поточного антимонопольного регулювання в регіоні, сутність яких полягає в упорядкуванні побудови організаційної структури управління, застосуванні програмно-цільових підходів та удосконаленні важелів економічного впливу на діяльність монопольних утворень. Розроблено рекомендації щодо удосконалення методики складання і реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків на основі побудови "дерева цілей" та алгоритму формування програми. Обгрунтовано пропозиції, спрямовані на захист і підтримку конкуренції як напрямку антимонопольного регулювання товарних ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0
Шифр НБУВ: РА312242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Чермних С.В. 
Аутогемотрансфузія в профілактиці післяопераційних ускладнень при кесаревому розтині: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / С.В. Чермних ; Ін-т педіатрії, акушерства та гінекології АМН України. — К., 1998. — 18 с. — укp.

Робота присвячена питанням профілактики післяопераційних і післятрансфузійних ускладнень при плановому абдомінальному родорозрішенні шляхом включення аутогемотрансфузії до інтраопераційної інфузійно-трансфузійної програми. Подано клініко-статистичний аналіз ускладнень після операцій кесаревого розтину, зроблено висновок про більш гладкий перебіг пуерперія у породіль, котрим під час операції була проведена гемотрансфузія. Вивчено вплив дозованої (3-4 мл\кг маси) гемоексфузії на гемодинамічні, концентраційні, біохімічні, імунологічні показники крові та гемостаз, стан утробного плода у 100 пацієнток, котрі взяли участь в програмі аутодонорства, доведено безпечність цієї ексфузії крові для вагітних. Виявлено більш виражений гемостимулюючий, імунокорегуючий вплив аутокрові і у зв'язку з цим більш значне зниження частоти післяопераційних анемій (в 1,5 рази) і гнійно-запальних ускладнень (в 4,6 рази) при використанні аутогемотрансфузії у порівнянні з переливанням донорської еритроцитної маси. Розроблено алгоритм участі вагітних в програмі аутодонорства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.254.3-82

Рубрики:

      
18.

Романенко Л.Ф. 
Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Л.Ф. Романенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp.

Здійснено комплексне теоретико-методологічне дослідження банківського маркетингу за умов реформування фінансово-банківської системи України з метою вирішення проблем удосконалення функціонування комерційних банків. Висвітлено еволюцію розвитку маркетингу у суспільстві з ринковою економікою, визначено місце маркетингу у системі економічних наук. Розглянуто організаційну, дослідну та заключну стадії процесу маркетингової діяльності, які характеризують маркетинг як динамічну систему економічних знань про діяльність суб'єктів господарювання, що розкривають суть явищ господарської діяльності з метою оптимізації їх у суспільстві з ринковою та соціально орієнтованою економікою для підвищення добробуту людей. Комплексно представлено банківський маркетинг як методологію формування політики, стратегії та тактики банку, призначену ефективно задовольняти та вирішувати проблеми клієнтів шляхом реалізації на ринку банківських продуктів, управління активами та пасивами, прибутками та витратами, ризиком, ліквідністю з використанням комп'ютерних технологій. Стратегічний маркетинг та його економіко-математичне моделювання у банківській діяльності висвітлено з залученням досвіду діяльності українських банків. Розроблено рекомендації щодо запровадження економіко-математичних моделей і запобігання ризикам і банкротству фінансових закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.3-211.1
Шифр НБУВ: РА318835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гарарук Л.В. 
Біржова торгівля України в період нової економічної політики (1921 - 1929 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Л.В. Гарарук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі узагальнення літературних джерел досліджено створення одного з головних елементів ринкової інфраструктури - бірж в Україні, що диктувалося логікою економічного розвитку та було зумовлено потребами народного господарства в період непу. Проаналізовано особливості виникнення та поширення мережі біржових організацій, наведено основні напрямки їх діяльності, розглянуто специфіку біржової торгівлі. Охарактеризовано статути, склад бірж, роботу біржових комітетів, загальних зборів членів бірж, президій, секцій, відділів, довідково-консультативних центрів. Визначено ріст біржового обігу, розмір біржових і позабіржових угод за різними видами товарів, проаналізовано кількість угод за роками та біржами. Розкрито процес трансформації нормативного регулювання біржової торгівлі - від ринкового до директивно-планового.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)613-2,2 + У03(4УКР)614.21 +
Шифр НБУВ: РА342686

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Приходченко Я.В. 
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів бренд-менеджменту торговельних підприємств. Розкрито суть поняття "бренд торговельного підприємства". Обгрунтовано концепцію бренд-менеджменту торговельних підприємств. Визначено складові елементи бренду підприємства (бренд товару й імідж підприємства). Встановлено, що концептуальною основою бренд-менеджменту торговельних підприємств за умов маркетингової орієнтації є система бренд-менеджменту. Проведено діагностування спроможності торговельних підприємств щодо реалізації бренд-менеджменту. Досліджено систему бренд-менеджменту та оцінено ефективність бренд-менеджменту даних підприємств. Розроблено комплексну систему бренд-менеджменту на підставі маркетингу та рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем і елементів у практичну діяльність. Розроблено стратегічний набір бренд-менеджменту для підприємств, використання яких має сприяти підвищенню ефективності їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА363405

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського