Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (6)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (1005)Реферативна база даних (4076)Книжкові видання та компакт-диски (1083)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОГРАМУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 413
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Волков Д. Є. 
Шляхи оптимізації постійної електрокардіостимуляції / Д. Є. Волков. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено визначенню причин незадовільних результатів електрофізіологічного лікування порушень провідності серця і пов'язаною з ними ХСН та пошуку шляхів оптимізації процедури імплантації, програмування пристроїв для ЕКС та КРТ та спостереження за пацієнтами. Встановлено та упорядковано варіанти анатомії венозної системи, КС та камер серця, які є причиною технічних труднощів під час доступу, проведення та імплантації електродів для ЕКС та КРТ. Визначено їх значимість у розвитку ускладнень під час операції та у ранньому післяопераційному періоді, та запропоновано шляхи вирішення технічних проблем. Розширено уявлення про визначення оптимального місця розташування ПШ електроду для ЕКС, але у зв'язку з розкидом індивідуальних значень товщини МШП на різних рівнях доведено доцільність інтраопераційного картування ПШ для визначення місця стимуляції з найбільш вузьким комплексом QRS. Доведено ефективність КРТ з ендокардіальною ЛШ стимуляцію шляхом пункції МШП. Теоретично доведено та реалізовано нові алгоритми вибору режимів ЕКС, які дозволяють зменшити відсоток ПШ стимуляції, покращити клінічні результати та збільшити тривалість роботи батареї ЕКС, оптимізувати ведення хворих.^UThe research is dedicated to determination of reasons of unsatisfactory results in electrophysiological treatment of cardiac conduction disorders and related chronic heart failure (CHF), as well as routes to optimize the implanting procedure, programming for pacemakers (PM) and cardiac resynchronization therapy (CRT) devices and patients' follow-up.Variants of venous, coronary sinus and heart chambers anatomy in prospective of technical challenges in access, guiding and implantation of PMs' and CRTs' leads have been identified and systemized. Unusual anatomy variants are causes of failure in primary access and cannulation of the veins, difficulties in guiding guidewires and leads, dislodgement of leads and impossibility of precise right ventricular (RV) mapping. In this regard, in cases of "complex" anatomy, the incidence of intra- and postoperative complications increases compared to patients with normal anatomy: 19.2% and 7.2%, respectively (χ2 = 8.829; p = 0.003).It was revealed that the optimal RV lead implantation site is area of interventricular septum (IVS) with the least thickness, which in most cases is on the edge of its middle and lower parts. As RV lead was located in the thinnest area of IVS, the greatest reduction in paced QRS duration was achieved; one year after followed by reduction of number of patients with higher NYHA chronic heart failure (CHF) functional class accompanied by decreasing signs of impaired LV function including markers of dissynchrony (Local and Global Longitudinal Strain).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Доній Н.Є. 
Ціннісна динаміка масової культури: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Н.Є. Доній ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Описано методи комп'ютерної алгебри та технології символьних перетворень, що використовуються для розробки математичних систем учбового призначення. Розглянуто причини обмеженого використання професійних систем комп'ютерної алгебри у школах, висунуто системні, функціональні та технологічні вимоги до даних систем. Створено математичну систему учбового призначення Tep й обговорено її відмінності від існуючих професійних математичних систем. Розглянуто формальні методи специфікації програм і логіко-алгебричні специфікації. Описано загальні відомості про систему алгебричного програмування APS і наведено сучасну стандартизацію типів даних. Запропоновано математичний метод побудови багатосортних алгебр у термінах структур розширень, гомоморфізмів і спадкування багатосортних алгебр. Описано основні системні, функціональні та технологічні вимоги до технології реалізації математичних алгоритмів таких систем. Обгрунтовано вибір APS як системи прототипування та реалізації. Зазначено її основні відмінності від інших систем програмування та висвітлено процес реалізації математичних систем учбового призначення. Розглянуто математичну модель об'єкта "алгебрична задача" та модель логічного виводу у такій системі. Наведено алгоритми розв'язання задач генерації та перевірки розв'язання певного кроку алгебричної задачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283.49 + Ч111.17 +
Шифр НБУВ: РА348419

Рубрики:

      
3.

Плотко О.В. 
Формування у працівників податкової міліції здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Плотко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості саморегуляції поведінки працівників податкової міліції за емоціогенних умов діяльності. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності працівників у даній галузі, визначено фактори, що впливають на її здійснення. Встановлено, що значну роль у структурі професійної придатності службовців відіграє саморегуляція поведінки, яка забезпечує ефективність професійної діяльності. Виявлено два типові профілі структури саморегуляції, властиві, відповідно, для груп успішних та неуспішних професіоналів. Доведено, що узгодженість усіх механізмів саморегуляції (планування, моделювання, програмування поведінки та оцінки її результатів) є основною характеристикою ефективного стилю діяльності. З'ясовано роль у структурі саморегуляції компенсаторних механізмів, зокрема гнучкості. Виявлено, що стиль діяльності зазнає змін за умов застосування спеціальної процедури впливів розвивального (тренінгового) характеру. Запропоновано програму оптимізації здатності до саморегуляції за емоціогенних умов професійної діяльності працівників податкової міліції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-355.2 + Х819(4УКР)112.011.013.2п
Шифр НБУВ: РА331013

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Санницький Н. М. 
Формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами / Н. М. Санницький. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеці-альністю 05.22.20 – експлуатація і ремонт засобів транспорту, Дніпровський наці-ональний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніп-ро, 2020.Дисертація присвячена проблемі формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами в умовах розділення діяльності з експлуатації інфраструктури й виконання перевезень. За даними АТ «Укрзалізниця», загальний парк локомотивів становить 3 871 одиницю, з яких електровози інвентарного парку – це 1 720 одиниць, а їх знос при цьому становить 95 %. Загальна ж кількість тепловозів 2 151 одиниця, знос при цьому дорівнює 99 %. Отже, нестача локомотивів призводить до погіршення використання вантажних вагонів.Із застосуванням методів математичної статистики та кореляційного аналізу виконано дослідження обсягів перевезень вантажів та динаміки показників вико-ристання рухомого складу, який їх забезпечує. Теорія експлуатаційної роботи за-лізниць, реляційний аналіз використовувалися для розробки методів організації взаємодії між перевізниками та оператором інфраструктури. Методи математич-ного програмування, економіко-математичного моделювання та теорія експлуатаційної роботи залізниць застосовані для розробки методів тягового забезпечення перевезення вантажів в умовах функціонування незалежних перевізників. За до-помогою економіко-математичного моделювання визначалася область ефективно-го застосування приватної локомотивної тяги на залізницях України.Отримані в дисертаційній роботі результати вирішують наукове завдання з формування технологій тягового забезпечення перевезень вантажів залізничним транспортом приватними локомотивами на основі розробки залежності схем організації роботи локомотивів та локомотивних бригад незалежних перевізників від довжини дільниць та встановлення залежності величини економії витрат від перевезень вантажів залізничним транспортом у разі використання приватної локомотивної тяги. Для можливості допуску приватної локомотивної тяги удосконалено методи формалізації опису інфраструктури, що дозволяють організувати взаємодію між оператором інфраструктури та незалежними від нього перевізни-ками.Ключові слова: залізнична інфраструктура, бази даних, технологічний процес, реформування залізниць, умови користування інфраструктурою, залізничний транспорт, вантажні перевезення, приватна локомотивна тяга, реструктуризація залізниць, організація вантажних перевезень, організація перевезень.^UThesis for the degree of Ph.D. in Technical Science (Doctor of Philosophy) specialty 05.22.20 – оperation and repair of transport modes (Field of knowledge 27 – Transport). – Dnipro National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan, Dnipro, 2020.The thesis is devoted to the solution of the relevant scientific task of forming the technology of traction support of freight railway transportation by private locomotives under conditions of separation of activity on infrastructure operation and transportations. At the present, the locomotive fleet of Ukrainska zaliznytsia JSC consists of 3871 units. The wear of the electric locomotive fleet is about 95%; the wear of the diesel lo-comotive fleet is 99%. As well, the reduction of locomotive fleet leads to both a decrease in the volume of transportations and a deterioration in the use indicators of freight cars.Using the mathematical statistics and correlation analysis, the volumes of cargo transportations and the dynamics of use indicators of the rolling stock providing them were investigated. The theory of operational work of railways, relational analysis for the development of methods for organizing the interaction between carriers and the infra-structure operator. Methods of mathematical programming, economic-mathematical modelling and theory of operational work of railways for the development of traction methods for cargo transportation under conditions of functioning of independent carriers. Economic-mathematical modelling to determine the area of effective application of private locomotive traction on the railways of Ukraine.The results obtained in the dissertation solve the scientific problem of the formation of traction support technologies for freight transportation by private locomotives based on the development of the dependence of the schemes of the organization of locomotives and locomotive crews of independent carriers on the length of sections and the establishment of the dependence of the cost of transport of freight transportation by rail when using private locomotive traction. In order to allow for private locomotive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been im-proved, which allow to organize the interaction between the infrastructure operator and its independent carriers. The results obtained in the thesis solve the scientific problem of formation of traction technologies for supporting cargo transportation by private locomotives based on the development of the dependence of schemes of organization of locomotives and lo-comotives of crews of independent carriers on the length of district and establishing the dependence of the cost of private locomotive traction. In order to provide private loco-motive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been improved allowing the interaction between the infrastructure operator and inde-pendent carriers to be organized.Key words: railway infrastructure, databases, technological process, reforming of railways, conditions of the use of infrastructure, railway transport, freight transportations, private locomotive traction, restructuring of railways, organization of freight transportations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Шведун В. О. 
Формування та розподіл рекламного бюджету фармацевтичного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. О. Шведун ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано організаційне забезпечення формування та розподілу сукупного рекламного бюджету підприємства, визначено основні принципи формування рекламного бюджету. Сформовано методичні положення його планування, з урахуванням очікуваного рівня доходу від реалізації продукції. Розроблено комплекс економіко-математичних моделей визначення перспективного доходу від реалізації продукції підприємства. Побудовано модель оптимізації розподілу коштів рекламного бюджету між рекламними засобами прямого та непрямого впливу на базі використання апарату динамічного програмування. Визначено методичне забезпечення побудови узагальненого медіа-плану підприємства. Надано узагальнені медіа-плани для фармацевтичних підприємств у розрізі кварталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-803.81
Шифр НБУВ: РА373547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Мельник В.О. 
Формування та використання інвестиційного потенціалу підприємств у складі промислово-фінансових груп: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.О. Мельник ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності управління інвестиційною діяльністю за умов промислово-фінансової інтеграції. Обгрунтовано необхідність реструктуризації промислових підприємств і створення промислово-фінансових груп (ПФГ), що сприяє покращанню інвестиційного клімату в Україні. Запропоновано методику оцінки даного потенціалу й ефективності його використання. Розроблено алгоритм прийняття інвестиційної стратегії ПФГ відповідно до пріоритетності інвестування цілочислового програмування для раціоналізації розподілу ресурсів між інвестиційними проектами підприємств групи за умов обмеженості інвестиційних ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.3-56 +
Шифр НБУВ: РА338122

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Пащук Л.В. 
Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.В. Пащук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні підходи та розроблено практичні рекомендації щодо формування системи маркетингу персоналу на підприємствах хімічної промисловості України. Теоретично обгрунтовано місце маркетингу персоналу в кадровій політиці підприємства. Узагальнено понятійний апарат сучасної концепції маркетингу персоналу на підприємстві. Розкрито суть системи маркетингу та запропоновано вдосконалену процедуру розробки стратегії управління персоналом. Проведено дослідження особливостей застосування маркетингових підходів в управлінні персоналом та визначено шляхи вдосконалення процесу такого управління на підприємствах хімічної галузі України. Запропоновано практичні рекомендації щодо здійснення планування потреби в персоналі згідно з планом маркетингу підприємства. Формалізовано процес підбору персоналу підприємства з застосуванням математичного апарату лінійного програмування. Визначено місце систем маркетингу персоналу серед показників результативності управління персоналом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-640-211.1 +
Шифр НБУВ: РА366609

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Босак О.В. 
Формування ринку послуг професійної освіти (регіональний і соціально-економічний аспекти): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.07 / О.В. Босак ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади формування ринку послуг професійної освіти. Досліджено соціально-економічну суть понять "послуга професійної освіти", "якість освіти", "ринок послуг професійної освіти". Сформульовано особливості функціонування даного ринку, його функції, методи та механізми впливу держави на основні параметри ринку. Обгрунтовано принципи регіоналізації ринку послуг професійної освіти, а також різні підходи до них. Запропоновано впровадити нову модель навчального закладу як епіцентру програмування регіонального розвитку. Проаналізовано тенденції формування даного ринку в Україні. Визначено його особливості, можливості, ризики та загрози розвитку. Розроблено прогноз основних параметрів ринку послуг професійної освіти України на довгострокову перспективу. Змодельовано можливий вплив на параметри ринку впровадження ринкових механізмів державного регулювання. Визначено пріоритети та завдання державної політики у сфері професійної освіти. Обгрунтовано пропозиції щодо впровадження ефективних механізмів забезпечення регіоналізації та соціальної зорієнтованості ринку послуг професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 +
Шифр НБУВ: РА357684

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Баранець І. В. 
Формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією. / І. В. Баранець. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією. Актуальність проблеми дослідження викликана відсутністю у спеціальній психолого-педагогічній літературі наукових досліджень, що визначають психолого-педагогічні умови та теоретико-методичні основи формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією.Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що вперше створено діагностичний інструментарій та методику, спрямовану на визначення сучасного стану сформованості комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з врахуванням його критеріїв, показників та рівнів; розроблено програмно-методичний комплекс корекційно-виховної роботи з формування комунікативної компетентності у означеної категорії дітей; науково обґрунтовано та апробовано методику формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з урахуванням виявлених диференційованих нейрофізіологічних і психолінгвістичних механізмів недорозвинення комунікативно-мовленнєвої діяльності, що передбачає розвиток міжпівкульної взаємодії, шляхом застосування технік нейролінгвістичного програмування мовленнєвого висловлювання; визначено послідовні етапи та педагогічні умови формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією, що базуються на інтегративному підході до подолання проблеми.Поглиблено та уточнено зміст поняття «комунікативна компетентність» та складових комунікативно-мовленнєвої активності у дітей старшого дошкільного віку; уявлення про динаміку формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією. Подальшого розвитку набули: положення про зміст та особливості забезпечення комплексної корекційно-розвивальної роботи, закономірності, принципи, методи та прийоми формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією.Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що розроблена та експериментально апробована методика формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією може бути впроваджена в практичну діяльність закладів дошкільної освіти зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, центрів мовленнєвого розвитку, при викладанні фахових курсів у вищих навчальних закладах за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта», а також у підготовці логопедів, зокрема, у системі післядипломної педагогічної освіти.Проаналізовано висвітлення досліджуваного питання у медичній, загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, уточнено сутність понять «комунікація», «комунікативна діяльність», «мовленнєва компетентність», «комунікативна компетентність»; визначено критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності у дітей; адаптовано діагностичні методики щодо вивчення стану сформованості комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією та нормотиповим мовленнєвим розвитком; досліджено співвідношення результатів констатувального етапу дослідження; проаналізовано особливості міжособистісного спілкування у дітей із моторною алалією; обґрунтовано та розроблено психолого-педагогічне забезпечення ефективного процесу формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією; визначено етапи доведено обумовленість між розвитком міжпівкульної взаємодії та формуванням комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією.^UThe dissertation research is devoted to the problem of the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia. The relevance of the research problem is caused by the absence in the special psychological and pedagogical literature of scientific research that determines the pedagogical conditions and theoretical and methodological foundations for the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia.The scientific novelty of the research lies in the fact that for the first time a diagnostic toolkit and methodology has been created, aimed at determining the current state of the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia, taking into account its criteria, indicators and levels; the program and methodological complex of correctional and educational work with the formation of communicative competence in the specified category of children has been developed; the program-methodical complex of correctional and educational work on formation of communicative competence in the specified category of children is developed; scientifically substantiated and tested the method of formation of communicative competence in older preschool children with motor alleles, taking into account the identified differentiated neurophysiological and psycholinguistic mechanisms of underdevelopment of communicative-speech activity, which involves the development of interhemispheric interaction through the use of techniques of neurolinguistic programming of speech; consecutive stages and pedagogical conditions for the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia, based on an integrative approach to overcoming the problem, are determined.The author has deepened and clarified the content of the concept of "communicative competence" and the communicative and speech activity of children in the senior preschool age; presentation of the dynamics of the formation of communicative competence in children of senior preschool age with motor alalia. Further development was received: the provision on the content and features of the provision of complex and correctional-developmental work, patterns, principles, methods and techniques for the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia.The practical significance of the results obtained lies in the fact that the methodology for the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia has been developed and experimentally tested and can be introduced into the practical activities of preschool education institutions for special and inclusive forms of education, centers of speech development; when teaching professional courses in higher educational institutions in the specialty 016 "Special Education", as well as in the training of speech therapists, in particular, in the system of postgraduate pedagogical education.Coverage of the issue under study in medical, general and special psychological and pedagogical literature is analyzed, the essence of the concepts of "communication", "communicative activity", "speech competence", "communicative competence" is clarified; the criteria, indicators and levels of the formation of communicative competence in children are adapted diagnostic methods to study the state of formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia and normo-type speech development are determined; the ratio of the results of the ascertaining stage of the study was investigated; the features of interpersonal communication in children with motor alalia are analyzed; substantiated and developed psychological and pedagogical support of an effective process of forming communicative competence in older preschool children with motor alalia; the stages are determined, the dependence between the development of interhemispheric interaction and the formation of communicative competence in older preschool children with motor alalia is proved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Смолякова І.Д. 
Формування здорового способу життя студентів у системі фізичного виховання вищого технічного навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І.Д. Смолякова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше визначено структуру та зміст компонентів здорового способу життя студентів, які навчаються у технічних ВНЗ. Із використанням кореляційного та факторного аналізу встановлено кількісний зв'язок між окремими компонентами здорового способу життя та показниками дієздатності студентів. Визначено ступінь реального використання студентами технічних спеціальностей основних компонентів здорового способу життя (раціональна праця, харчування, рухова активність, загартовування, особиста гігієна, добовий режим, психогігієна, відмова від шкідливих звичок). Обгрунтовано принципи та методику формування мотивації до ведення здорового способу життя у межах базового курсу фізичного виховання, обгрунтовано умови її ефективного впровадження, розкрито можливості використання комп'ютерних засобів у даному процесі. Розроблено методики формування умінь і навичок програмування раціональної рухової активності, профілактики розумової та фізичної втоми та перевтоми. Доведено суттєву роль активних занять фізичною культурою та спортом у формуванні мотивації студентів до ведення здорового способу життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч511.143
Шифр НБУВ: РА372525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Сіциліцин Ю. О. 
Формування готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання паралельних обчислень у професійній діяльності / Ю. О. Сіциліцин. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням, що спрямоване на вирішення проблеми формування готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання паралельних обчислень у професійній діяльності у процесі їх професійної підготовки в закладах вищої освіти. Наукова новизна отриманих результатів полягає в наступному: Вперше обґрунтовано й розроблено педагогічну технологію формування готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання паралельних обчислень у професійній діяльності; розроблено модель змісту курсу «Паралельні та розподілені обчислення»; розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання паралельних обчислень у професійній діяльності; визначено сутність поняття «паралельний стиль мислення» та критерії оцінки рівня його розвитку у здобувачів вищої освіти (критерій декомпозиції, інформаційно-аналітичний критерій та критерій продуктивності); визначено зміст та компоненти (мотиваційний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивний) готовності інженера-програміста до використання паралельних обчислень у професійній діяльності; визначено критерії (мотиваційний (психологічна готовність), когнітивний (професійні знання), організаційно-діяльнісний (професійні вміння), рефлексивний (оцінка вмінь)), рівні (високий, середній, низький) та показники готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання паралельних обчислень у професійній діяльності.Уточнено розуміння понять «стиль мислення», «готовність до професійної діяльності», «педагогічна технологія» з урахуванням специфіки навчання майбутніх інженерів-програмістів паралельних обчислень.Удосконалено зміст, форми, методи та засоби формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення паралельних обчислень.Набули подальшого розвитку теоретичні і практичні аспекти професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за освітніми програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей галузі знань 12 Інформаційні технології.Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробці та впровадженні у процес професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти України: робочих програм і методичного забезпечення з дисциплін, у межах яких відбувається вивчення паралельних обчислень: «Паралельні та розподілені обчислення», «Програмування», «Архітектура комп'ютерів та комп'ютерна схемотехніка», «Аналіз даних та машинне навчання»; ресурсів для дистанційного навчання з цих дисциплін; віртуального програмного навчального стенду з дисципліни «Паралельні та розподілені обчислення» для формування навичок розробки паралельних та розподілених алгоритмів; навчальних задач, вправ і тематики проєктів для формування готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання паралельних обчислень у професійній діяльності; навчального кластеру на основі одноплатних комп'ютерів Raspbery Pi для виконання групових проєктів з дисципліни «Паралельні та розподілені обчислення»; методичних рекомендацій до виконання лабораторних робіт та групових практичних робіт для здобувачів вищої освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі викладання нормативних і вибіркових дисциплін, у межах яких відбувається вивчення паралельних обчислень, розроблення навчально-методичних комплексів з цих дисциплін, керування виконанням курсових і групових дослідницьких робіт; у системі підвищення кваліфікації інженерів-програмістів та інших фахівців у галузі інформаційних технологій; студентами закладів вищої освіти у процесі самостійної роботи.Встановлено, що зміст готовності інженера-програміста до використання паралельних обчислень у професійній діяльності включає: здатність використовувати «паралельний стиль мислення»; здатність розуміти фундаментальні основи розробки паралельних алгоритмів та особливості їх реалізації у паралельних та розподілених програмах за допомогою спеціальних бібліотек або класів для сучасних мов програмування; уміння виконувати декомпозицію і композицію предметної області, яка підлягає розпаралелюванню, визначати окремі задачі та встановлювати інформаційні зв'язки між ними, реалізовувати паралельні алгоритми засобами мов програмування для вирішення професійних задач і створення якісних програм; здатність до критичного аналізу нових технологій програмної розробки на основі наявних знань з паралельних обчислень.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study aimed at solving the problem of forming the readiness of future software engineers to use parallel calculations in professional activities in the process of their professional training in higher education institutions.The scientific novelty of the obtained results is as follows:For the first time the pedagogical technology of formation of readiness of future engineers-programmers for use of parallel calculations in professional activity is proved and developed; the model of the course content "Parallel and distributed calculations" is developed; the structural-functional model of formation of readiness of future engineers-programmers for use of parallel calculations in professional activity is developed; the essence of the concept of "parallel style of thinking" and the criteria for assessing the level of its development in applicants for higher education (the criterion of decomposition, information-analytical criterion and the criterion of productivity); the content and components (motivational, cognitive, organizational-activity, reflexive) of readiness of the engineer-programmer to use parallel calculations in professional activity are defined; defined criteria (motivational (psychological readiness), cognitive (professional knowledge), organizational and activity (professional skills), reflexive (assessment of skills)), levels (high, medium, low) and indicators of readiness of future software engineers to use parallel computing in professional activity.The understanding of the concepts "thinking style", "readiness for professional activity", "pedagogical technology" is specified taking into account the specifics of training of future software engineers of parallel calculations.The content, forms, methods and means of forming the professional competence of future software engineers in the process of studying parallel computing have been improved.Theoretical and practical aspects of professional training of future software engineers in educational programs of the first (bachelor's) level of higher education in the field of knowledge 12 Information technologies have been further developed.The practical significance of the results of the study is to develop and implement in the process of professional training of future software engineers in higher education institutions of Ukraine: work programs and methodological support in disciplines within which the study of parallel computing: "Parallel and distributed computing", "Programming" , "Computer Architecture and Computer Circuitry", "Data Analysis and Machine Learning"; resources for distance learning in these disciplines; virtual software training stand in the discipline "Parallel and distributed computing" to develop skills in developing parallel and distributed algorithms; educational tasks, exercises and topics of projects for the formation of the readiness of future software engineers to use parallel computing in professional activities; training cluster based on single-board computers Raspbery Pi for group projects in the discipline of "Parallel and Distributed Computing"; methodical recommendations for laboratory works and group practical works for graduates.Research materials can be used in the teaching of normative and selective disciplines, within which the study of parallel computing, development of educational and methodological complexes in these disciplines, management of course and group research; in the system of advanced training of software engineers and other specialists in the field of information technologies; students of higher education institutions in the process of independent work.It is established that the content of the readiness of a software engineer to use parallel computing in professional activities includes: the ability to use the "parallel style of thinking"; ability to understand the fundamentals of the development of parallel algorithms and features of their implementation in parallel and distributed programs using special libraries or classes for modern programming languages; ability to perform decomposition and composition of the subject area to be parallelized, to determine individual tasks and establish information links between them, to implement parallel algorithms by means of programming languages ​​to solve professional problems and create quality programs; ability to critically analyze new software development technologies based on existing knowledge of parallel computing.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Варава І. П. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх техніків-програмістів / І. П. Варава. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями) в галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка. – Національний авіаційний університет, Київ, 2021.У дисертації запропоновано вирішення актуальної науково-педагогічної проблеми формування готовності до професійної діяльності майбутніх техніків-програмістів. Подано нове розв'язання актуального наукового завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки шляхів удосконалення формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності.Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці моделі формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності та в експериментальній її перевірці. Для досягнення поставленої мети було здійснено комплексний аналіз науково-педагогічних джерел та виокремлено напрями дослідження визначеної проблеми щодо формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності; розкрито зміст і визначені структурні компоненти готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності; виявлено та обґрунтувано педагогічні умови формування готовності майбутніх техніків-програмістів у процесі професійної підготовки до фахової діяльності; визначено критерії і показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності; розроблено й обґрунтувано структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності та перевірено її ефективність.Наукова новизна одержаних результатів дисертаційного дослідження полягає у тому, що:– уперше: сформульовано авторське визначення ключового поняття дослідження «готовність до професійної діяльності майбутніх техніків-програмістів», яке тлумачиться як інтегративна характеристика фахівця (майбутнього фахівця), що у своєму складі містить мету, мотивацію, знання, сукупність фахових і загальних компетентностей (уміння, навички та досвід) у галузі алгоритмізації і програмування та специфічні особистісні якості, які зумовлюють забезпечення досягнення конкурентоспроможних результатів при виконанні професійної діяльності; з урахуванням сучасних вимог до освітнього процесу виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності; розроблено та адаптовано до освітнього процесу структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності в умовах коледжу; – уточнено із урахуванням специфіки підготовки майбутніх техніків-програмістів у коледжах сутність, загальну структуру і критерії готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності;– подальшого розвитку набули зміст, форми і методи формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності.Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що: запропоновані педагогічні умови та модель формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності зреалізовані у практиці підготовки фахівців сфери програмної інженерії у коледжах. Створено та впроваджено в освітній процес навчально-методичне забезпечення (вправи, ситуаційні завдання, дидактичні ігри, завдання для самостійної роботи студентів, логічні задачі та комплекс проблемних питань) з інженерії програмного забезпечення; розроблено для педагогічних працівників коледжів навчальний посібник «Формування готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності», в якому запропоновано авторську методику підвищення рівня готовності майбутніх техніків-програмістів до професійної діяльності та зроблено акцент на розвитку емоційно-вольових якостей студентів, поглибленні їхньої мотивації до навчання, розвитку вмінь комунікації та ін.^UThesis for a Doctor of Philosophy degree in Speciality 015 – Professional Education (by specializations) in Knowledge Area 01 – Education/Pedagogy. – National Aviation University, Kyiv, 2021.The thesis suggests a solution to the urgent scientific and pedagogical problem of forming future software engineering technicians' readiness for their professional activities. There is a new approach to solving a current scientific problem of theoretical substantiation and experimental verification of ways to improve future software engineering technicians' readiness for professional activities.The research aim consists in theoretical substantiation and development of the model of forming future software engineering technicians' readiness for professional activities and its experimental verification.To achieve the set aim, a comprehensive analysis of scientific and pedagogical sources is performed and research areas to identify the problem of forming future software engineering technicians' readiness for professional development are detected. The content and structural elements of future software engineering technicians' readiness for professional activities are disclosed and specified. Pedagogical conditions of forming future software engineering technicians' readiness for professional activities are revealed and substantiated. Criteria and indicators of future software engineering technicians' readiness for professional activities are identified, its levels are characterized. The structural and functional model of forming future software engineering technicians' readiness for professional activities is developed and substantiated, its efficiency is verified.The scientific novelty of the research results implies the following:  for the first time: the author's definition of the key concept of the study "future software engineering technicians' readiness for professional activities" is formulated, which is interpreted as an integrative characteristic of a specialist (future specialist) that encompasses goals, motivation, knowledge, a set of professional and general competencies (skills, abilities and experience) in the field of algorithmization and programming and specific personal qualities, which ensure achievement of competitive results when performing professional activities; pedagogical conditions for forming future software engineering technicians' readiness for professional activities are determined and substantiated considering contemporary requirements to the educational process; structural and functional model for forming future software engineering technicians' readiness for professional activities was developed and adapted for the educational process at colleges;  the essence, general structure and criteria of future software technicians' readiness for professional activities are specified considering specific features of training future software engineering technicians at colleges; the content, forms and methods of forming future software engineering technicians' readiness for professional activities are further elaborated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Колісник А. В. 
Формування автоматизованої технології транспортування контейнерів залізницею на основі теорії випадкових потоків / А. В. Колісник. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження - процес транспортування контейнеропотоків залізничним транспортом. Дослідження проводилося із застосуванням методів математичної статистики, теорії ймовірностей, методів системного підходу, теорії випадкових потоків, стохастичного програмування, методів навчання нейронних мереж, методів інтегрального числення, методу відпалу. У результаті дослідження на основі системного підходу вирішено наукове завдання з формування автоматизованої технології транспортування контейнерів залізницею при здійсненні інтермодальних перевезень з використанням теорії випадкових потоків, що дозволяє зменшити загальні експлуатаційні витрати на перевезення контейнерів. Сферою їх застосування є тактичне та оперативне планування роботи залізничних підсистем при взаємодії з морським транспортом в умовах перевезення контейнеропотоків.^UResearch objekt is the process of transporting container traffic by rail. The study was conducted using methods of mathematical statistics, probability theory, methods of systems approach, the theory of random flows, stochastic programming, methods of learning neural networks, methods of integral calculus, annealing method.As a result of research on the basis of the system approach the scientific problem on formation of the automated technology of transportation of containers by the railway at implementation of intermodal transportations with the use of the theory of casual streams that allows to reduce the general operational expenses for transportation of containers is solved. The scope of their application is tactical and operational planning of railway subsystems in interaction with maritime transport in terms of container traffic.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Дітковська М.Ю. 
Формування інформаційного забезпечення в системі державного управління: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / М.Ю. Дітковська ; НАН України, Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтновано теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо удосконалення організації інформаційного забезпечення в системі державного управління. На підставі аналізу теоретико-методологічних основ розвитку державного управління за умов інформатизації визначено перспективні напрями подальших досліджень і застосування інформаційних систем у системі державних органів виконавчої влади. Розроблено методологічні та методичні засади вивчення та моделювання інформаційних процесів у системі державного управління, зокрема, запропоновано алгоритм дослідження інформаційних систем. Виявлено тенденції розвитку систем інформаційного забезпечення державного управління. Розроблено методику оптимізації внутрішніх інформаційних потоків органу державного управлінння на основі методу лінійного програмування. Удосконалено методичні підходи щодо визначення тенденцій розвитку систем інформаційного забезпечення органів державного управління шляхом проведення причинно-наслідкового аналізу інформаційних систем у структурі органів державного управління. Розроблено теоретико-методологічні засади оцінювання якісних характеристик інформації на базі кваліметричного моделювання в системі державного управління. Удосконалено методику прогнозування зовнішніх інформаційних потоків у системі органів державного управління та методику оптимізації внутрішніх інформаційних потоків. Розроблено теоретичні підходи щодо моделювання функціональних підсистем системи інформаційно-аналітичного забезпечення та методику її моделювання на регіональному та місцевому рівнях з використанням моделей зі зворотним зв'язком. Запропоновано механізм реалізації регіональної програми інформатизації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01ф + Х849(4УКР)03 +
Шифр НБУВ: РА362050

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Романишина О.Я. 
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Романишина ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено технологію формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю (техніків-програмістів). Компонентами моделі даної технології є: мета, завдання, методи та засоби навчання, принципи, уміння, необхідні студентам для формування інформаційної культури, педагогічні умови, етапи даного формування, компоненти, критерії, показники, рівні сформованості даної культури. Визначено педагогічні умови, які забезпечують її дієвість. До них віднесено: створення інформаційного середовища; використання інформаційних технологій з метою збору, обробки, зберігання та використання інформації; активізацію самостійної пізнавальної діяльності студентів; володіння технологіями створення програмних продуктів. Особливостями формування інформаційної культури є вміння: орієнтуватись в інформаційному середовищі (організація, збирання й обробка інформації комп'ютерними засобами; створення, збереження та управління базами даних, організація доступу до них); створювати якісно нову інформацію (створення web-сайтів, володіння прийомами програмування та технологіями створення програмних продуктів); сприяти інформаційній взаємодії (діагностика працездатності комп'ютерної техніки, програмного забезпечення та локальних мереж, їх модернізація, керування ними).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 +
Шифр НБУВ: РА352243

Рубрики:

      
16.

Білоусов О.М. 
Формування і відтворення засобів виробництва в сільському господарстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.М. Білоусов ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади розвитку та відтворення засобів виробництва у сільському господарстві. Розкрито суть та охарактеризовано засоби виробництва, особливості відтворення засобів виробництва в аграрній сфері. Розглянуто питання розвитку ринку виробничо-технічних засобів обробки землі у сільському господарстві. Проаналізовано процеси забезпечення, використання та відтворення засобів аграрного виробництва. Запропоновано технологію визначення оптимальної потреби у складній техніці та розміру капіталовкладень на мікро- та макрорівнях шляхом врахування обсягів виконання агротехнічних операцій, мінімізацію витрат на експлуатацію та доукомплектування чи переукомплектування технопарку й використання динамічного програмування на базі принципу оптимальності. Досліджено організаційно-економічні напрямки розвитку та відтворення засобів сільськогосподарського виробництва. Розглянуто особливості формування вторинного ринку вживаної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-571.1-96 +
Шифр НБУВ: РА345883

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кіщенко Г. В. 
Фінансове забезпечення розвитку суб'єктів нафтового бізнесу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Г. В. Кіщенко ; Приват. ВНЗ "Європ. ун-т". — К., 2011. — 19 с. — укp.

Розкрито економічну сутність фінансового забезпечення й елементів, що пов'язані з процесом фінансування, основних джерел фінансування та чинників, які впливають на їх формування. Узагальнено теоретичні підходи щодо моделювання структури капіталу в поточній діяльності аналізованих підприємств. Досліджено особливості фінансового аналізу суб'єктів нафтового бізнесу з метою створення оптимальної структури джерел фінансування. Проведено оцінювання фінансового забезпечення, динаміки обсягу та джерел фінансування суб'єктів нафтового бізнесу, формування внутрішніх і зовнішніх джерел фінансування суб'єктів господарювання. Розроблено модель оптимізації структури капіталу з використанням інструментів лінійного програмування. Запропоновано методичні рекомендації щодо вдосконалення методики аналізу ефективності використання джерел фінансування з використанням факторного аналізу фінансових коефіцієнтів. Визначено залежність між коефіцієнтами оборотності, аналізу структури капіталу, ліквідності та платоспроможності, рентабельності та самофінансування з метою формування достовірного фінансового аналізу. Проаналізовано вплив кредитної політики комерційного банку на фінансування аналізованих суб'єктів господарювання. Досліджено залежність між рентабельністю підприємств та об'ємом залучених коштів з використанням елементів теорії кореляції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.652-93
Шифр НБУВ: РА380095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Турій О.В. 
Управлінський облік виробничих витрат: аспекти оцінки й оптимізації асортиментної політики (на прикладі підприємств молочної промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / О.В. Турій ; Укоопспілка. Львів. комерц. акад. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження обліку та аналізу виробничих витрат як важливого інструменту оптимізації асортиментної політики підприємства. Уточнено роль управлінського обліку в контексті його відповідності особливостям діяльності підприємства та попиту на економічну інформацію керівництва. Удосконалено методику моделювання обліку витрат виробництва на базі застосування кібернетичного підходу. Досліджено вплив організаційних і технологічних особливостей підприємств молочної промисловості на формування структури управлінського обліку. Встановлено оптимальні способи урахування умов виробництва та управління на підриємствах молочної промисловості. Запропоновано визначення методу управлінського обліку витрат виробництва. Обгрунтовано доцільність використання для розподілу витрат комплексного виробництва методу розрахунку чистої вартості реалізації. Удосконалено методику розподілу виробничих витрат з використанням середніх показників собівартості супутніх продуктів. Визначено принципи управління асортиментом продукції та запропоновано систему показників для визначення її пріоритетних видів. Розроблено моделі, що дозволяють поєднати багатовекторність напрямків аналізу програми випуску продукції. Пошук оптимального асортименту рекомендовано проводити у межах розв'язку задачі лінійного програмування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.675.135.3-148.6-21 +
Шифр НБУВ: РА335747

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Костюк О.Д. 
Управління якістю молока та продуктів його переробки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / О.Д. Костюк ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні положення та практичні рекомендації щодо покращання якості молочної продукції. Проаналізовано еволюцію категорії "управління якістю", основні етапи її розвитку й особливості застосування. З використанням методів лінійного програмування розроблено методичні підходи щодо оптимізації сировинних зон молокопереробних заводів з урахуванням фінансового забезпечення, продуктивності корів і кон'юнктури ринку. Запропоновано розглядати виробництво якісної молочної продукції як чітку систему господарських, зоотехнічних, ветеринарно-технічних, інженерних і технологічних заходів, спрямованих на підтримку запланованого рівня якості, запобігання причинам і визначення методів усунення можливих відхилень від заданих параметрів, а управління якістю молочної продукції здійснювати у всьому харчовому ланцюгу виробництво - споживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-823.2-21 +
Шифр НБУВ: РА357685

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Черкашина Л. О. 
Управління фінансовим забезпеченням інноваційного розвитку підприємств машинобудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. О. Черкашина ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Уточнено економічну сутність поняття "управління фінансовим забезпеченням інноваційного розвитку (УФЗІР)" та встановлено логічні взаємозв'язки між конкурентними цілями підприємства - забезпеченням фінансової стійкості й інтенсифікацією інноваційних процесів. Розвинуто концептуальні положення УФЗІР підприємств машинобудування. Вдосконалено методику визначення оптимального обсягу фінансування інноваційного розвитку підприємства з внутрішніх та зовнішніх джерел методом зворотного лінійного програмування. Запропоновано підхід до контролю за фінансуванням інноваційного розвитку підприємства на основі управління збалансованістю грошового потоку. Розроблено методичний підхід до оцінюваня ефективності фінансування інноваційного розвитку підприємства з використанням інформаційної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-93-21
Шифр НБУВ: РА380007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського