Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (11)Наукова електронна бібліотека (221)Реферативна база даних (1848)Книжкові видання та компакт-диски (278)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОДАЖ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 231
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Січевлюк В.А. 
Інвестиційні договори на будівництво житла (цивільно-правовий аспект): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / В.А. Січевлюк ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні теоретичні та практичні проблеми, пов'язані з регулюванням інвестиційних договорів на будівництво житла. Розглянуто цивільно-правові засоби регулювання суспільних відносин в даній сфері. Проаналізовано правове положення їх учасників. Виявлено суть та правову природу інвестиційних договорів на будівництво житла та їх відмінність від таких цивільно-правових договорів, як купівлі-продажу, сумісної діяльності (дольової, пайової участі). Запропоновано визначення поняття інвестиційних договорів на будівництво, його суттєвих умов, прав та обов'язків сторін, а також відповідальності сторін договору за виконання зобов'язань. Розроблено висновки та пропозиції щодо удосконалення законодавчого регулювання відносин, що виникають в сфері дії інвестиційних договорів на будівництво житла, зокрема, обгрунтовано необхідність приняття Закону України "Про інвестиційне будівництво житла".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)112.204 + Х839(4УКР)212.304 +
Шифр НБУВ: РА323308

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Демченко А. М. 
Інноваційні механізми ритейлу в банківському секторі України / А. М. Демченко. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації запропоновано вирішення наукового завдання, що полягає в поглибленні теоретико-методологічних положень, удосконаленні науково-методичних підходів і розвитку практичних рекомендацій щодо функціонування інноваційних механізмів ритейлу в банківському секторі України.Проаналізовано наукові підходи до визначення сутності дефініцій «ритейл», «банківський ритейл», «механізм банківського ритейлу», «інноваційний механізм банківського ритейлу» та обґрунтовано власні трактування даних понять. Обґрунтовано підходи до виділення видів інноваційних механізмів банківського ритейлу з урахуванням спектру інноваційних методів, принципів і функцій. Розвинуто класифікацію ризиків банківського ритейлу, виокремлено зовнішні і внутрішні чинники, що на них впливають.Досліджено сучасний стан ринку банківських послуг і банківських інновацій в Україні, з'ясовано особливості розвитку банківського ритейлу та виявлено чинники, що його гальмують. Обгрунтовано ризики банківського ритейлу та способи їх мінімізації.Удосконалено методичний підхід до виокремлення етапів функціонування клієнтоорієнтованого інноваційного механізму банківського ритейлу. Розвинуто методичний підхід до розрахунку продуктивності банку за рахунок зростання частки ритейл-продажів на основі розрахунку відношення індексу обсягу наданих банківських послуг до індексу відповідних трудовитрат.Виявлено чинники, які гальмують розвиток інноваційних механізмів банківського ритейлу. Обґрунтовано напрями вдосконалення інструментів інноваційного механізму банківського ритейлу.Проаналізовано особливості функціонування інноваційних механізмів банківського ритейлу за кордоном та розроблено пропозиції щодо можливостей їх застосування в Україні.^UThe theoretical generalization and the actual scientific problem solution is proposed, which deals with deepening of theoretical and methodological positions, improvement of scientific and methodical approaches and development of practical recommendations concerning the functioning of innovative retail mechanisms in the banking sector of Ukraine.The scientific approaches to the definition of “retail”, “banking retail”, “the innovative mechanism of banking retail” are analyzed, and own interpretations of these concepts are grounded, which are based on specific approaches to the organization of bank innovation activity and take into account the customer-oriented policy of providing banking services. The approaches to the division ofinnovativebanking retail mechanismstypes are substantiated, taking into account the range of innovative methods, principles and functions used in the bank's innovation policy in the process of forming its business models and business processes. The classification of banking retail risks is developed, external and internal factors influencing them are distinguished.The essence and structure of the innovative banking retail mechanism is specified and approaches to the distinguishing of its types in the context of specifying goals and objectives are systematized. Risks arising from the operation of innovative retail mechanisms in the banking sector are identified, their classification and ways of minimization are substantiated.The current state of the banking services and banking innovations market in Ukraine is analyzed, peculiarities of the banking retail developmentand factors that inhibit it are revealed. Methodical approaches to identifying business models of banks in the context of increasing the efficiency of banking products sales channels are developed.The methodical approach to distinguishing six stages of the client-oriented innovativebanking retail mechanism functioning is improved: 1) assessment of the general situation on the banking services market; 2) analysis of the bank competitive environment; 3) determination of consumer demand for banking services; 4) research of individual banking services and their analogues; 5) modeling of banking services; 6) assessment of the banking services introduction feasibility. The consistent implementation of these six stages will ensure achievement of the maximum correspondence between banking products / services and ways of their realization in the structure of clients'consumer preferences.The directions of the innovative retail banking mechanisms development are substantiated, which in the theoretical context allow to develop the theoretical and methodological provisions for the functioning of the bank sales integrated system, and in the practical aspect are oriented towards improving the quality of individualclients service; reducing risks associated with the retail banking services provision; improving the bank's performance with each client and profitability of the retail business in general.The approaches to distinguishing the innovation banking retail mechanism are envisaged, which are based on the grouping of theinnovative methods, principles and functions involved in the bank's innovation policy in the process of forming its business models and business processes, and allow for the three types of mechanisms allocation: 1) one type is oriented towards the creation of an efficient banking product sales system; 2) second type is aimed at creating the maximum consumer value for a client; 3) third type is aimed at creating a system for interaction between the bank and clients; such an approach will contribute to the development of a modern banking theory stage.The methodical approach to calculating the bank's productivity by increasing the share of retail sales is developed by calculating the ratio of the provided banking services volume index to the corresponding labor costsindex, the implementation of which will contribute to improving the innovative banking retailmechanisms efficiency.The directions for improving the innovative banking retailmechanismtools are substantiated, such as: improvement of the individual clientsservicequality; reducing risks associated with the retail banking servicesprovision; improving the bank's performance with each client and the retail business profitability in general.The peculiarities of innovative retail banking mechanisms functioning abroad are analyzed and proposals on the possibilities of their application in Ukraine are developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Склепова А.В. 
Іноземний капітал у приватизації стратегічних підприємств України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / А.В. Склепова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні засади та досліджено практичні аспекти приватизації стратегічно важливих підприємств, розкрито економічну необхідність та доцільність їх приватизації. Значну увагу приділено ролі іноземного капіталу в цьому процесі. Проаналізовано аспекти приватизації стратегічних підприємств в деяких країнах Центральної та Східної Європи та встановлено, що іноземний капітал відіграє суттєву роль у проведенні економічних реформ, зокрема, в процесі приватизації. Розглянуто економіко-правові засади участі іноземних інвесторів у приватизації стратегічних підприємств України. З метою підвищення зацікавленості іноземних інвесторів запропоновано проводити прозорі процедури приватизації, а також проведення індивідуальної приватизації з урахуванням галузевих особливостей, пропонування та продажу великих пакетів акцій. Значну увагу приділено електроенергетичній галузі України, питанням залучення іноземних інвесторів у процес приватизації підприємств цієї галузі. Виявлено соціально-економічні наслідки підвищення тарифів на електроенергію за вимогами нових власників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.71-4-56 +
Шифр НБУВ: РА324171

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Поляков Р. Б. 
Інститут банкрутства (неспроможності) в Україні та Німеччині: порівняльно-правове дослідження: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / Р. Б. Поляков. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 081 «Право». – Запорізький національний університет, Запоріжжя, 2022. Проведено порівняльно-правове дослідження інституту банкрутства (неспроможності) в Україні та Німеччині, зокрема генезису конкурсного процесу, окремих елементів сучасної процедури банкрутства (неспроможності), особливостей провадження у справах про неплатоспроможність фізичних осіб. У дисертації розроблено нові теоретичні положення щодо генезису інституту банкрутства (неспроможності) в Україні та його сучасного реформування, а також підготовлено на цій основі пропозиції стосовно удосконалення чинного Кодексу України з процедур банкрутства. Запропоновано внести зміни до КзПБ, а саме відійти від «прив’язки» прийняття рішень зборами та комітетом кредиторів до кількості голосів. Вказано на необхідність поєднати кількість голосів із кількістю кредиторів, які голосують (принаймні для прийняття рішення комітетом кредиторів з огляду на можливу численність кредиторів у зборах кредиторів), щодо прийняття рішень із важливих питань, перелік яких потрібно затвердити на законодавчому рівні. Зокрема, до такого переліку слід віднести питання про звернення до суду з метою призначення або звільнення з посади арбітражного керуючого, а також надання згоди на продаж майна боржника та погодження умов такого продажу. Так само запропоновано закріпити на законодавчому рівні положення про недійсність рішення комітету кредиторів у разі неповідомлення всіх його членів належним чином про проведення засідання. Виявлено, що на відміну від КзПБ в Insolvenzordnung закріплене обрання членами комітету кредиторів осіб, які не є кредиторами. Для них передбачені можливість отримання заробітної плати, звільнення та притягнення до відповідальності. Зазначено, що такі положення надають змогу зборам кредиторів призначати членами комітету кредиторів осіб, які володіють певними професійними навичками, за винагороду. Запропоновано удосконалити регулювання правового статусу арбітражного керуючого, зокрема: 1) змінити порядок відсторонення арбітражного керуючого з ініціативи комітету кредиторів без наявності підстав, передбачивши необхідність аналізу судом рівня професійних і ділових якостей арбітражного керуючого; 2) змінити умови оплати шляхом установлення заборони на виплату арбітражному керуючому основної винагороди та понесених витрат за рахунок кредиторів. Виявлено, що законодавство Німеччини передбачає два види конкурсних керуючих: конкурсний керуючий та тимчасовий конкурсний керуючий. Аргументовано, що німецький законодавець стимулює конкурсного керуючого до якісної, оперативної та сумлінної роботи шляхом встановлення окладу конкурсного керуючого і гарантування державою його отримання у випадках, якщо боржникові було надане відстрочення у виплаті судових витрат та штрафу, а також обов’язку відшкодувати збитки, які були завдані кредиторам та боржнику в разі неналежного виконання конкурсним керуючим покладених на нього обов’язків. Встановлено, що визначення неплатоспроможності як за німецьким, так і за українським законодавством є нечітким. Однак на відміну від вітчизняного законодавства в законодавстві Німеччини для ініціювання конкурсного процесу необхідна наявність стійкої неплатоспроможності. Констатовано, що визнавати недійсними правочини боржника у процедурі банкрутства необхідно як у випадку наявності умислу приховати кошти, так і в разі їх збитковості чи квазі-делікту. Запропоновано встановити строк «недовіри», диференціювавши його залежно від ситуації, зокрема: тривалістю в один рік – для оскарження збиткових правочинів, вчинених без злого умислу боржника; три роки – в разі наявності квазі-делікту; від десяти до п’ятнадцяти років – у випадку, якщо в боржника був умисел приховати свої активи. Визначено, що якщо до початку періоду «недовіри» у боржника були ознаки неплатоспроможності, то початком перебігу цього періоду варто вважати саме момент їх настання. Встановлено, що на відміну від України в Німеччині реалізація майна боржника на аукціоні вважається збитковою та невиправдано довготривалою процедурою. Запропоновано скористатися досвідом німецької правової регламентації та відійти від обов’язкової реалізації майна банкрута на аукціоні та уповноважити представницькі органи кредиторів реалізовувати майно у приватноправовому порядку. Обґрунтовано необхідність визначення переліку суб’єктів оскарження результатів аукціону та встановлення місячного присічного строку для оскарження його результатів із метою забезпечення швидкоплинності процедури банкрутства, дотримання встановлених законодавцем строків ліквідаційної процедури, а також захисту прав подальших добросовісних власників майна, яке свого часу було реалізоване на аукціоні...^UDissertation for the Doctor of Philosophy degree in specialty 081 "Law". – Zaporizhzhia National University, Zaporizhzhia, 2022. A comparative legal study of the institution of bankruptcy (insolvency) in Ukraine and Germany was conducted, in particular the genesis of the tender process, individual elements of the modern bankruptcy (insolvency) procedure, features of proceedings in cases of insolvency of individuals. The dissertation developed new theoretical provisions regarding the genesis of the institution of bankruptcy (insolvency) in Ukraine and its modern reformation, as well as proposals for improving the current Code of Ukraine on bankruptcy procedures were prepared on this basis. It is proposed to make changes to the KzPB, namely to move away from the "binding" of decision-making by meetings and the creditors' committee to the number of votes. It is pointed out the need to combine the number of votes with the number of creditors who vote (at least for making a decision by the creditors' committee, given the possible number of creditors in the creditors' meeting), regarding decisions on important issues, the list of which must be approved at the legislative level. In particular, such a list should include the issue of applying to the court for the purpose of appointing or dismissing the arbitration administrator, as well as giving consent to the sale of the debtor's property and agreeing on the terms of such sale. It is also proposed to enshrine at the legislative level the provision on the invalidity of the decision of the creditors' committee in the event that all its members are not properly notified of the meeting. It was revealed that, unlike KzPB, the Insolvenzordnung stipulates the election of non-creditors as members of the creditors' committee. For them, the possibility of receiving wages, dismissal and prosecution is provided. It is noted that such provisions enable creditors' meetings to appoint persons with certain professional skills as members of the creditors' committee for a fee. It is proposed to improve the regulation of the legal status of the arbitration manager, in particular: 1) to change the procedure for removing the arbitration manager at the initiative of the creditors' committee without grounds, foreseeing the need for the court to analyze the level of professional and business qualities of the arbitration manager; 2) to change the terms of payment by imposing a ban on the payment to the arbitration administrator of the main remuneration and expenses incurred at the expense of creditors. It was found that the German legislation provides for two types of bankruptcy trustees: a bankruptcy trustee and a temporary bankruptcy trustee. It is argued that the German legislator stimulates the bankruptcy administrator to perform high-quality, efficient and conscientious work by establishing the salary of the bankruptcy administrator and guaranteeing its receipt by the state in cases where the debtor was granted a delay in the payment of court costs and a fine, as well as the obligation to compensate for damages that were caused to the creditors and the debtor in case of improper performance by the bankruptcy administrator of the duties assigned to him. It was established that the definition of insolvency under both German and Ukrainian legislation is unclear. However, in contrast to domestic legislation, German legislation requires persistent insolvency to initiate a tender process. It was established that the debtor's deeds in the bankruptcy procedure should be declared invalid both in the case of intent to hide funds, and in the case of their unprofitability or quasi-delict. It is proposed to establish a period of "distrust", differentiating it depending on the situation, in particular: with a duration of one year - for contesting loss-making transactions committed without malicious intent by the debtor; three years – in case of quasi-delict; from ten to fifteen years - in the event that the debtor had the intention to hide his assets. It was determined that if the debtor had signs of insolvency before the beginning of the "distrust" period, then the beginning of this period should be considered precisely the moment of their onset. It was established that, unlike Ukraine, in Germany, the realization of the debtor's property at auction is considered a loss-making and unreasonably long procedure. It is proposed to use the experience of German legal regulations and move away from the mandatory sale of the bankrupt's property at auction and authorize the representative bodies of creditors to sell the property in a private law manner. The need to define the list of subjects for contesting the results of the auction and to establish a one-month limitation period for contesting its results is substantiated in order to ensure the swiftness of the bankruptcy procedure, compliance with the terms of the liquidation procedure established by the legislator, as well as to protect the...


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Давуд А. Д. 
Інтегровані бізнес структури як основа розвитку підприємництва в Україні / А. Д. Давуд. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена визначенню наукового обґрунтування теоретичних засад та розробленню науково-практичних пропозицій щодо формування інтегрованих бізнес структур як основи розвитку підприємництва в Україні. Вивчено сучасні умови формування інтегрованих бізнес структур як базису розвитку підприємництва в Україні, обґрунтовано їх роль в економіці країни. За результатами проведеного дослідження, дістало подальшого розвитку, наукове обґрунтування економічної природи інтегрованої бізнесструктури. З проведеного аналізу існуючих підходів і на основі власних спостережень, виявлено визначальні фактори формування інтегрованих бізнес структур, визначено принципи та встановлено їх форми. Систематизовано наукові погляди щодо сутності інтеграції та її впливу на взаємодію та розвиток підприємництва в Україні. В результаті, дістало подальшого розвитку, понятійно-категоріальний апарат теорії інтеграції в частині уточнення сутності понять: «Інтегровані бізнес структури»; «Підприємницькі інтегровані бізнес структури». На основі проведеного аналізу зарубіжного досвіду формування інтегрованих бізнес структур, обґрунтовано напрями розвитку підприємництва для вітчизняної економічної системи. Обґрунтовано теоретико-методичні засади формування адаптивної архітектури інтегрованих бізнес структур як основи розвитку підприємництва в Україні, які слугують комплексним поєднанням основного, логістичного та забепечуючого функціоналів утворення, для визначення та забезпечення ланцюгових потоків створення цінності і ефективності бізнес процесів на всіх рівнях взаємодії. Запропоновано новий формат стратегії бізнес-взаємодії партнерівучасників: виробника, дистриб'ютора і рітейлера, який на відміну від наявних, дозволяє використати переваги архітектури підприємницьких інтегрованих бізнес структур в практичній діяльності партнерів-учасників щодо вибору ринку, формату продажів, системи розподілу і каналів продажів, системи логістичного обслуговування та формування клієнтської бази.^UThe thesis is devoted to definition of a scientific substantiation of theoretical bases and development of scientific and practical offers concerning formation of integrated business structures as bases of development of business in Ukraine. The modern conditions for the formation of integrated business structures as a basis for the development of entrepreneurship in Ukraine are studied, their role in the country's economy is substantiated. According to the results of the study, the scientific substantiation of the economic nature of the integrated business structure was further developed. From the analysis of existing approaches and on the basis of own observations, the determining factors of formation of integrated business structures are revealed, principles are defined and their forms are established. Scientific views on the essence of integration and its impact on the interaction and development of entrepreneurship in Ukraine are systematized. As a result, the conceptual and categorical apparatus of the theory of integration was further developed in terms of clarifying the essence of the concepts: "Integrated business structures"; "Entrepreneurial integrated business structures". Based on the analysis of foreign experience in the formation of integrated business structures, the directions of business development for the domestic economic system are substantiated. Theoretical and methodical bases of formation of adaptive architecture of integrated business structures as bases of development of business in Ukraine which serve as complex combination of the basic, logistic and providing functionalities of formation, for definition and maintenance of chain streams of creation of value and efficiency of business processes at all levels of interaction are substantiated. A new format of business interaction strategy of partner partners is proposed: manufacturer, distributor and retailer, which, unlike the existing ones, allows to use the advantages of architecture of integrated business structures in the practice of partner partners in terms of market choice, sales format, distribution system and sales channels. logistics service systems and customer base formation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Демко М. Я. 
Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності комерційних банків України / М. Я. Демко. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних підходів та прикладних рекомендацій у сфері формування інтегрованих маркетингових комунікацій комерційних банків України.У роботі узагальнено теоретико-методичні основи наукових досліджень у сфері формування маркетингових комунікацій підприємств загалом та комерційних банків зокрема, їх інтегрованих маркетингових комунікацій, встановлено авторську позицію щодо їх визначення. На противагу існуючим підходам та визначенням подані у роботі дозволяють досягнути їх субординації та уникнути цільових конфліктів, прийнявши за основу ієрархічний ланцюг: комунікації, маркетингові комунікації, банківські маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації банків.Сформовано семантичну модель брендингу комерційного банку. Вона передбачає використання як основних складових інтегрованих маркетингових комунікацій комерційного банку для формування його бренду, так і синтетичних (допоміжних) та їх узгодження з впливом інших складових комплексу маркетингу банку. Як синтетичні складові інтегрованих маркетингових комунікацій комерційних банків пропонується розглядати передусім вірусний маркетинг, маркетинг подій та інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. Розвинуто механізм організації інтегрованих маркетингових комунікацій у діяльності банків, складовими якого виокремлено маркетинговий аналіз ринкової ситуації; вибір цільових аудиторій, формування бюджету на просування; прийняття маркетингових рішень щодо інтегрованих маркетингових комунікацій; складанням графіку поширення інформації та реалізація заходів інтегрованих маркетингових комунікацій банку, оцінювання їх ефективності з визначенням впливу на імідж та репутацію комерційного банку. Запропонований механізм дозволяє досягти відповідної просторово-часової гармонізації маркетингових комунікацій комерційного банку та підпорядкувати процес їх цілям стратегічного розвитку, зокрема, цілям сталого розвитку. На підставі проведених маркетингових досліджень визначено уподобання різних сегментів ринку банківських продуктів – фізичних осіб різного віку та статі стосовно складових маркетингових комунікацій комерційних банків та встановлено ту ознаку сегментації ринку, що відображає відмінність таких уподобань з використанням критерію х2. Проведені дослідження дозволили встановити залежність впливу складових маркетингових комунікацій комерційних банків на клієнтів залежно від їх віку та їх фактичну відсутність залежно від статі клієнтів. Визначено різний вплив окремих складових системи маркетингових комунікацій на клієнтів, які належать до різних сегментів ринку. Метою розроблення заходів щодо вдосконалення діяльності комерційного банку є покращання його фінансових показників, для досягнення якої запропоновано використання лагової моделі. Результати дослідження засвідчили, що для маркетингових комунікацій комерційних банків ефект від їх впливу на обсяги реалізації банківських продуктів в середньому зберігається в продовж п'яти років.З урахуванням результатів опитування та використання методу аналізу ієрархій розроблено рекомендовану структуру інтегрованих маркетингових комунікацій для банків на роздрібному ринку залежно від приналежності клієнтів до певного сегменту, визначено пріоритети у використанні для них певних складових маркетингових комунікацій, подано рекомендовані ідеї для об'єднання комунікаційних інструментів у межах реалізації сегментоорієнтованого підходу, запропоновано системи інтегрованих маркетингових комунікацій для кожної вікової групи, які об'єднані певною основною ідеєю. Проведений аналіз маркетингових комунікацій великих комерційних банків в Інтернеті на основі даних про показники трафіку їх сайтів дозволив встановити такі проблеми функціонування їх Інтернет-комунікацій як високий показник відмов на сайтах, неефективне використання медійної реклами та поштової розсилки, недостатня активність банків у соціальних мережах, неефективне формування партнерських програм в Інтернеті для стимулювання партнерами реферального трафіку. З використанням концепції бенчмаркінгу визначено напрями вирішення виявлених проблем, що дозволить підвищити ефективність просування продуктів комерційних банків в умовах цифрової економіки. Встановлено, що особливу увагу комерційним банкам слід звернути на ті соціальні мережі, активними користувачами яких є підлітки та молодь, зокрема Tiktok та Instagram, для формування у них прихильності до даного банку у майбутньому^UThe dissertation is devoted to substantiation of theoretical and methodical approaches and applied recommendations in the field of formation of integrated marketing communications of commercial banks of Ukraine.The paper summarizes the theoretical and methodical foundations of research in the field of marketing communications of enterprises in general and commercial banks in particular, their integrated marketing communications, established the author's position on their definition. In contrast to the existing approaches and definitions presented in the paper allow to achieve their subordination and avoid targeted conflicts, based on a hierarchical chain: communications, marketing communications, banking marketing communications, integrated marketing communications of banks.A semantic model of commercial bank branding has been formed. It involves the use of both the main components of integrated marketing communications of a commercial bank for the formation of its brand, and synthetic (auxiliary) and their coordination with the influence of other components of the marketing complex of the bank. As synthetic components of integrated marketing communications of commercial banks, it is proposed to consider primarily viral marketing, event marketing and integrated marketing communications at points of sale.The mechanism of organization of integrated marketing communications in the activity of banks is developed, the components of which are the marketing analysis of the market situation; selection of target audiences, budgeting for promotion; making marketing decisions on integrated marketing communications; scheduling the dissemination of information and implementation of measures of integrated marketing communications of the bank, assessing their effectiveness to determine the impact on the image and reputation of a commercial bank. The proposed mechanism allows to achieve appropriate spatio-temporal harmonization of marketing communications of a commercial bank and to subordinate the process to the goals of strategic development, in particular, the goals of sustainable development.Based on marketing research, the preferences of different market segments of banking products - individuals of different ages and genders in relation to the components of marketing communications of commercial banks and identified a feature of market segmentation that reflects the difference between such preferences using criterion х2. The conducted researches allowed to establish the dependence of the influence of the components of marketing communications of commercial banks on clients depending on their age and their actual absence depending on the sex of clients. Different influences of separate components of the system of marketing communications on clients belonging to different market segments are determined.The purpose of developing measures to improve the activities of a commercial bank is to improve its financial performance, to achieve which it is proposed to use a lag model. The results of the study showed that for marketing communications of commercial banks, the effect of their impact on sales of banking products lasts an average of five years. Taking into account the results of the survey and using the method of hierarchy analysis, the recommended structure of integrated marketing communications for banks in the retail market depending on the affiliation of customers to a particular segment, priorities in using certain components of marketing communications, recommended ideas for implementation of a segment-oriented approach, proposed systems of integrated marketing communications for each age group, which are united by a certain basic idea.The analysis of marketing communications of large commercial banks on the Internet on the basis of data on traffic indicators of their sites allowed to identify such problems of functioning of their Internet communications as high failure rates on sites, inefficient use of media advertising and mailing, insufficient activity of banks in social networks, inefficient formation affiliate programs on the Internet to encourage referral traffic by partners. Using the concept of benchmarking, the directions of solving the identified problems are identified, which will increase the efficiency of promoting the products of commercial banks in the digital economy. It has been established that commercial banks should pay special attention to those social networks whose active users are adolescents and young people, in particular Tiktok and Instagram, in order to form their commitment to this bank in the future


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Гайдар О.В. 
Інформаційні ресурси і моделі системи планування діяльності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Гайдар ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Метою дослідження є розробка теоретико-методологічних основ формування та застосування інформаційних ресурсів (ІР) і побудови моделей у системі планування діяльності підприємства. Запропоновано концепцію комунікаційного підходу до формування ІР і розробки моделей у системі планування діяльності підприємства, основою якого є бачення ІР і моделей як основних ресурсів для підтримки прийняття планових рішень, що дзволяє акумулювати, концентрувати, зберігати та оптимально використовувати ІР та знижувати рівень невизначеності, підвищувати шанси партнерів, що приймають участь у комунікаціях щодо розробки планів та їх виконання для досягнення основних цілей підприємства. У рамках концепції удосконалено понятійний апарат стосовно визначення ІР, системи планування реалізації продуктів харчування з сезонним характером продажу, що дозволяє підвищити точність і оперативність планування. Розроблено модель системи ІР підприємтсва, що грунтується на методології комунікаційного підходу та дозволяє оптимізувати управлінські бізнес-процеси, ресурси та комунікації у системі планування. Запропоновано методичний підхід щодо забезпечення ІР та комунікаціями системи планування на основі бачення майбутнього, використання сценаріїв як механізму перевірки та поглиблення бачення, цілей і стратегій підприємства, що дозволяє визначити оптимальний склад і структуру ІР підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-23 ф12 +
Шифр НБУВ: РА366921

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шмига О.О. 
Інфраструктурне забезпечення ефективного розвитку ринку продукції АПК: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.О. Шмига ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2005. — 19 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан інфраструктурного забезпечення АПК, визначено склад і механізм функціонування інфраструктури ринку їх продукції. Висвітлено процес формування оптово-біржового ринку. Виявлено вплив ринкової інфраструктури на економічне зростання та конкурентоспроможність даної продукції. Обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення інфраструктури та підвищення ефективності ринку. Запропоновано використання ф'ючерсно-опціонного біржового ринку продукції. Показано необхідність розвитку комерційного посередництва й аукціонного продажу в інфраструктурі товарного аграрного ринку. Розглянуто умови формування регіональних інформаційних-консультаційно-маркетингових центрів АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592-31 +
Шифр НБУВ: РА339098

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Чанишева А.Р. 
Іпотечні цивільні правовідносини: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / А.Р. Чанишева ; Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано комплекс іпотечних цивільних (речових і зобов'язальних) правовідносин. Ці правовідносини розподілено за типами, а саме: правовідносини, які утворюють правову конструкцію іпотеки, і правовідносини, пов'язані з іпотекою. Запропоновано визначати іпотеку з урахуванням недоцільності заборони передавання предмету іпотеки у володіння та користування іпотекодержателя та необхідності забезпечення переважного права іпотекодержателя перед кредиторами іпотекодавця (боржника або майнового поручителя). Визначено види та зміст зобов'язальних іпотечних правовідносин та розглянуто їх динаміку. Наведено пропозиції щодо уточнення законодавчих положень, що визначають суттєві умови іпотечного договору на підставі припинення іпотеки. Рекомендовано зміни та доповнення до Цивільного кодексу України стосовно положень про недійсність іпотечного договору внаслідок відсутності в ньому однієї чи декількох суттєвих умов та про визнання певного виду реальних договорів купівлі-продажу, що вважаються укладеними з моменту оплати товару за умови погодження всіх суттєвих умов, на всі види цивільно-правових договорів. Сформульовано пропозиції з метою подолання у законодавстві та практиці його застосування ситуації, за якої принижується значення речових іпотечних правовідносин, для досягнення більшої визначеності та доцільності норм, що стосуються динаміки цих правовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)161.04 +
Шифр НБУВ: РА364807

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Мозуляка О.О. 
Історичний досвід становлення та розвитку законодавства про вугледобувну промисловість в Україні (XVIII - XXI ст.): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / О.О. Мозуляка ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Установлено, що основними соціально-економічними, політичними та юридичними чинниками, які зумовили становлення та розвиток законодавства про вуглевидобувну промисловість України є: високий ступінь концентрації великих промислових підприємств даної галузі на обмеженій території, стратегічна перевага вугілля в паливному балансі України та містотвірний характер вугільних підприємств; політична нестабільність за умов соціальної напруженості регіону; недосконалість загального гірничого законодавства; неефективна діяльність даної промисловості за умови нестабільного законодавства та неналежного фінансування. Обгрунтовано, що негативним чинником розвитку законодавства про вуглевидобувну промисловість є відсутність у державі енергетичної стратегії. Запропоновано заходи для вдосконалення бюджетного фінансування реформування зазначеної промисловості України. Зроблено висновок, що для ефективного впровадження реформ є необхідною наявність умов централізації та державного дотування, які обмежують створення, розвиток та регулювання вільного вугільного ринку. Запропоновано частково відмовитися від цього економічного інструменту та обмежити вільний продаж вугілля до великих споживачів даної продукції шляхом укладання довгострокових, гарантованих урядом угод.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)16-1 + Х819(4УКР)122-1 + Х2(4УКР)4/6-621.111:И +
Шифр НБУВ: РА329257

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Пустовіт О. Ю. 
Адміністративно-правовий статус органів державного управління в галузі якості та безпечності сільськогосподарської продукції / О. Ю. Пустовіт. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації досліджуються актуальні питання адміністративно-правового статусу органів державного управління в галузі якості та безпечності сільськогосподарської продукції. У дисертації представлено міжнародний досвід з кола питань, що стосуються якості та безпеки сільськогосподарської продукції. Зважаючи на підписання Угоди про асоціацію Україна-ЄС актуальним є вивчення досвіду регулювання сфери на прикладі окремих країн-учасниць ЄС (Німеччина, Бельгія, Польща, Велика Британія, Естонія). Розкрито систему органів управління галуззю безпеки продукції. Проаналізовано міжнародні документи, підходи, політику врегулювання сфери якості та безпеки агропродовольчої продукції. Зокрема, ключову роль відіграє відмінність європейського законодавства у підході до понять «безпеки» та «якості», оскільки останнє є суто комерційним, ринковим терміном. Визначено, що механізм співробітництва між органами державної влади, органами місцевого самоврядування допомагає забезпечити підвищення ефективності державного контролю в сфері контролю за якістю та безпечністю продукції. Під взаємодією державних органів управління та іншими органами державної влади у сфері якості та безпечності сільськогосподарської продукції слід розуміти засновану на чинному законодавстві діяльність органів управління, узгоджену з цілями у межах їх компетенції, спрямовану на безумовне дотримання фізичними та юридичними особами вимог чинного законодавства щодо агропродовольчої продукції в параметрах якості та безпеки. Враховуючи впровадження моделі одного відомства у сфері безпечності харчових продуктів, система якого забезпечуватиме повний контроль за продукцією «з лану до столу», об'єднані функції та завдання інших відомств повинні знайти місце у несформованій нині підзаконній правовій базі для діяльності такого органу; необхідно розмежувати функції Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у досліджуваній сфері у частині формування політики, участі у нормативно-правовому забезпеченні галузі, розробленні стандартів та нормативних положень; оптимізувати систему контрольних повноважень; максимально скоординувати організацію виконання повноважень ліквідованих, перетворених та приєднаних центральних органів виконавчої влади щодо здійснення контролю за харчовою продукцією на ринку від виробництва сировини до продажу готового продукту.^UThe dissertation deals with the actual issues of the administrative and legal status of the bodies of state administration in the field of quality and safety of agricultural products. The current situation in development of the state is characterized not only by activation, but by radical reformation of all spheres of public life. The need for change, a new role on the international scene, an internal political stance, a new vision of living standards of the population, relates the notion of such reforms with the concepts of progress and improvement. The paper presents international experience on issues related to the quality and safety of agricultural products. Taking into account the signing of the EU-Ukraine Association Agreement, it is important to study the experience of regulation of the sphere on the example of individual EU member states (Germany, Belgium, Poland, Great Britain, Estonia). The system of bodies of management of a branch of safety of products is revealed. The international documents, approaches, the policy of regulation of the sphere of quality and safety of agricultural products are analyzed. In particular, the role of European law in approaching the concepts of «safety» and «quality» plays a key role, since the latter is a purely commercial, market-based term. It is determined that the mechanism of cooperation between state authorities and local self-government bodies allows to increase the efficiency of state control in the field of control over the quality and safety of products. Under the interaction of state authorities and other bodies of state authority in the field of quality and safety of agricultural products, the activity of management bodies based on the current legislation shall be understood to be consistent with the purposes within their competence, aimed at unconditional compliance by the natural and legal persons with the requirements of the current legislation on agri-food products in coordinates of quality and safety. The problem issues related to the development of international legal cooperation between Ukraine and FAO and the priority directions of Ukraine's activity in the issue of improving the national legislation, in particular in the field of scientific and technical development of agriculture, as well as the development of international relations in this area and the improvement of the current legislation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Крейдич І.М. 
Активізація інвестиційної діяльності підприємств в умовах трансформації економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / І.М. Крейдич ; НАН України. Ін-т економіки. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено схему управління інвестиційною діяльністю у промисловості регіону з метою її стимулювання. Розглянуто методику ефективності регіональних інвестиційних проектів і програм, що базується на оптимізації за коефіцієнтом прибутковості. Визначено структуру інвестиційного капіталу на підставі аналітичних підходів, що включає корпоративні цінні папери. Враховано зміни амортизаційної політики, що передбачає лібералізацію формування та використання амортизаційного фонду, створення на підставі пільг інвестиційних ресурсів, моніторинг і контроль за ефективним використанням коштів відтворення загального капіталу. У сфері приватизації запропоновано розширити продаж акцій інвестиційними забов'язаннями, збільшити кошти на інвестування, погашення заборгованості підприємств. Проведено оцінку інвестиційної привабливості регіонів України на базі інтегральних показників привабливості. Наведено напрями удосконалення економіко-соціального механізму регулювання інвестиційної діяльності у промисловості Кримського регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)301.0-56 +
Шифр НБУВ: РА322098

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Нетудихата С.Л. 
Антидемпінгове регулювання в системі зовнішньоекономічних зв'язків України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / С.Л. Нетудихата ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено основні концептуальні підходи щодо визначення демпінгу в системі міжнародних економічних відносин, антидемпінгове регулювання в системі ГАТТ/СОТ, економічні наслідки запровадження антидемпінгового мита. Визначено поняття та мотиви демпінгу. Системно розглянуто поведінку окремої фірми, яка намагається одержати перевагу на ринку іншої країни шляхом дискримінаційних цінових домовленностей, використовуючи при цьому лише власні фінансові ресурси. З'ясовано відмінності демпінгу від цінової дискримінації, що базується на субсидіях. Визначено форми реалізації та види демпінгу. Проаналізовано практику антидемпінгового регулювання в межах ГАТТ/СОТ. Розглянуто економічні наслідки застосування антидемпінгових санкцій: споживацький, виробничий та торговельний ефект, ефект доходу державного бюджету, ефект перерозподілу. Запропоновано методику обчислення ефективної ставки захисного мита з доданої вартості у складі середньої ціни продажу в країні-експортері товару й розрахунок ефективної ставки мита з доданої вартості у складі середньої ціни, що декларується під час імпорту товару в Україну. Розглянуто чинники та специфічні умови демпінгу в країнах з перехідною економікою, формування механізму антидемпінгового регулювання в Україні, інституційні засади національної системи антидемпінгових процедур. Запропоновано механізм визначення нормальної ціни за умов антидемпінгових розслідувань. Систематизовано справи з антидемпінгу в Україні. Проаналізовано передумови й характер антидемпінгового переслідування українських товарів за кордоном, форми захисту українських товаровиробників на зовнішніх ринках.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.0 +
Шифр НБУВ: РА325458

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Лисюк С.В. 
Банки у зовнішньоекономічних відносинах України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / С.В. Лисюк ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено генезис та еволюцію банківської діяльності у сфері розвитку зовнішньоекономічних відносин України. Сформульовано економічно-правові засади удосконалення валютного регулювання та контролю в Україні. Наведено рекомендації щодо вдосконалення практики проведення комерційними банками операцій з купівлі - продажу іноземної валюти. Проаналізовано форми та умови міжнародних розрахунків, різні види фінансування міжнародної торгівлі, систематизовано класифікацію акредитивів за різними критеріями. Виявлено недоліки в системі управління зовнішнім боргом України, досліджено його макроекономічні позиції. Обгрунтовано основні передумови підвищення кредитного рейтингу України, запропоновано шляхи удосконалення механізму залучення іноземних інвестицій у грошовій формі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 + У9(4УКР)262.10
Шифр НБУВ: РА308691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кудіна А. В. 
Бренд-менеджмент підприємств легкої промисловості. / А. В. Кудіна. — Б.м., 2021 — укp.

Наукова новизна одержаних результатів полягає у розв'язанні важливого та актуального наукового завдання щодо удосконалення та подальшого розвитку теоретичного і методичного забезпечення процесу бренд-менеджменту підприємств легкої промисловості. У першому розділі досліджено зміст понять «бренд» та «бренд-менеджмент», його основних процесів. Висвітлено питання впливу визначників бренду на формування лояльності споживачів. Розглянуто види визначників бренду, їх призначення і форми. Досліджено тенденції щодо розробки основних атрибутів бренду, таких як: ім'я, логотип, фірмовий шрифт та фірмові кольори. У другому розділі проаналізовано сектор легкої промисловості України, проведена оцінка конкурентоспроможності українських брендів одягу у порівнянні з міжнародними брендами. Удосконалено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності брендів підприємств легкої промисловості. У третьому розділі дістав подальшого розвитку понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингу шляхом уточнення економічної сутності поняття «система бренд-менеджменту підприємства» як організаційно-функціонального механізму (підсистеми) маркетингу. Вдосконалено організаційно-методичний підхід до управління брендами підприємств легкої промисловості. Запропоновано методологічний базис управління товарним асортиментом підприємств легкої промисловості. Набуло подальшого розвитку науково-методичне забезпечення аналітичної складової процедур роботи із споживачами на кожному з етапів «воронки продажів» підприємств легкої промисловості. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності імплементації системи бренд-менеджменту підприємств легкої промисловості.^UThe scientific novelty of the obtained results is the solution of an important and relevant scientific task to improve and further develop the theoretical and methodological support of the brand management process of light industry enterprises. The first section examines the content of the concepts of "brand" and "brand management", its main processes. The issue of the influence of brand determinants on the formation of consumer loyalty is covered. The types of brand determinants, their purpose and form are considered. Trends in the development of the main attributes of the brand, such as name, logo, corporate font and corporate colors, have been studied. The second section analyzes the light industry sector of Ukraine, assesses the competitiveness of Ukrainian clothing brands in comparison with international brands. The scientific and methodological approach to assessing the competitiveness of brands of light industry enterprises has been improved. In the third section, the conceptual and categorical apparatus of marketing theory was further developed by clarifying the economic essence of the concept of "enterprise brand management system" as an organizational and functional mechanism (subsystem) of marketing. The organizational and methodological approach to brand management of light industry enterprises has been improved. The methodological basis of management of the product range of light industry enterprises is offered. Scientific and methodological support of the analytical component of procedures for working with consumers at each stage of the "sales funnel" of light industry enterprises has been further developed. A methodical approach to evaluating the effectiveness of the implementation of the brand management system of light industry enterprises has been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Микитенко Н.В. 
Вдосконалення операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.В. Микитенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи вирішення теоретичних, методологічних та організаційних питань операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі за умов трансформації економіки України. Обгрунтовано теоретичні засади операційного менеджменту, зумовлені галузевою специфікою роздрібної торгівлі. Розроблено та апробовано методику дослідження операційного менеджменту підприємств роздрібної торгівлі з метою створення інформаційної бази для виявлення резервів вдосконалення даної управлінської діяльності. Спроектовано максимально наближені до вимог споживачів операційні системи для великих, середніх і малих торговельних підприємств, сформульовано комплекс задач управління товарними запасами з метою дотримання строків постачання, обгрунтовано доцільність використання методів проектного підходу в операційному менеджменті роздрібного підприємства та розроблено комплекс мережевих моделей підготовки та проведення сезонних кампаній активного продажу товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-212.1
Шифр НБУВ: РА318777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Іжболдіна А. В. 
Вдосконалення організації внутрішнього контролю на промислових підприємствах: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / А. В. Іжболдіна. — Б.м., 2024 — укp.

Основний науковий результат дисертаційної роботи полягає у створенні теоретичного підґрунтя щодо організації внутрішнього контролю на промислових підприємствах на основі його аналітичного дослідження та удосконалення управління ним.Досліджено сутність і еволюцію поняття «внутрішній контроль» та запропоновано його власне визначення. Визначено інструментарій організації внутрішнього контролю на промислових підприємствах. В дослідженні враховано ряд зовнішніх та внутрішніх факторів, що мають вплив на внутрішній контроль; систематизовано основні функції внутрішнього контролю (інформаційна, діагностична, комунікаційна, функція оцінки) та запропонована комбінована функція внутрішнього контролю, як координаційно-коригувальна, яка дозволить здійснювати своєчасний та результативний контроль управлінням підприємством. Також визначено ключові завдання організації системи внутрішнього контролю на промислових підприємствах (забезпечення законності та достовірності відображення інформації в обліку, виявлення та встановлення причин відхилень у процесі господарської діяльності, контроль за дотриманням встановленого регламентного забезпечення структурних підрозділів, проведення оцінки кінцевих результатів всього колективу, прийняття управлінських рішень щодо ефективної роботи організації), які мають вплив на ефективність управління діяльністю підприємства.Уточнено елементи системи внутрішнього контролю на промислових підприємствах. Систему внутрішнього контролю на промисловому підприємстві в дослідженні удосконалено шляхом додання до її елементів внутрішнього середовища підприємства та побудови його оптимальної моделі, які містять основні підстави, що визначають сутність внутрішнього контролю середовища, мету, завдання, елементи, методику системного аналізу та п’ять етапів проведення аналізу функціонування економічної системи (виявлення та чітке формування кінцева мета, конкретизація мети окремих підрозділів; оцінка рівня якості та кількості продукції, ресурсозбереження, організаційно-технічний розвиток виробництва, налагодження мережі постачальників (клієнтів); проведення аналізу зростання обсягів виробництва та продажу, аналіз ринку збуту; поліпшення обслуговування та якості сервісу, підвищення якості життя працівників, охорона навколишнього середовища; надання кількісної та якісної оцінки неструктурованим та структурованим проблемам).Визначено критерії оцінювання системи внутрішнього контролю на промислових підприємствах. Система внутрішнього контролю, з метою поліпшення фінансового стану підприємства та надання комплексної оцінки, повинна розробити та встановити порядок застосування аналітичних процедур, ґрунтуючись відповідно до критеріїв внутрішнього контролю та специфіки діяльності підприємства. Для визначення ефективності контролю застосовують критерії оцінки ефективності їх діяльності, які зображені в розробленій моделі оцінювання системи внутрішнього контролю на промислових підприємствах. Після систематизування наданих знань вчених щодо наявних методів внутрішнього контролю, в роботі розроблено модель спроможності та надійності здійснення методів управління системи внутрішнього контролю.Обґрунтовано вибір аналітичної концепції як підґрунтя формування і розвитку внутрішнього контролю на промисловому підприємстві. Відображення поточного стану справ та пошук напрямів зростання прибутковості підприємства повинно бути відображено у докладі служби внутрішнього контролю управління. Відповідно до звіту вбачається обов’язкове проведення моніторингу діяльності суб’єкта господарювання для якісної оцінки його результатів. В результаті таких досліджень для надійності системи внутрішнього контролю в дисертаційному дослідженні розроблена методика оцінки системи внутрішнього контролю, яка б дозволяла проводити моніторинг відповідності системи внутрішнього контролю поточних і перспективних умов ведення господарської діяльності, стратегії розвитку, передбачала своєчасне оновлення контрольної середовища, форм і видів контролю. В ході аналізу функціонування організації та підрозділу внутрішнього контролю підприємства в роботі доведено необхідність у створенні та розробленні «Дорожньої карти» та побудови моделі ефективності системи внутрішнього контролю. Основними рекомендаціями можуть слугувати: дотримання основних принципів внутрішнього контролю; наявність повного викладення повноважень суб’єктів внутрішнього контролю та якісної системи мотивації співробітників цього відділу; визначення правил та вимог звітування щодо здійснення контрольних процедур; збіг стратегічних цілей внутрішнього контролю з цілями підприємства; концентрація уваги на можливі ризики здійснення основної діяльності; здійснення постійного моніторингу за усуненням виявлених недоліків та недопущення у майбутньому.Сформульовано рекомендації щодо підвищення рівня організації внутрішнього контролю на промислових підприємствам та використано ці рекомендації в їх діяльності.^UThe main scientific result of the dissertation is to create a theoretical basis for the organization of internal control in industrial enterprises on the basis of its analytical research and improve its management. The essence and evolution of the concept of “internal control” are studied and the author’s own definition is offered. The tools of organization of internal control at industrial enterprises are determined. The study takes into account a number of external and internal factors that affect internal control; the main functions of internal control (information, diagnostic, communication, evaluation function) are systematized and the combined function of internal control is proposed as coordination-corrective, which will allow for timely and effective control of enterprise management. The key tasks of the internal control system organization at industrial enterprises (ensuring the legality and reliability of information in accounting, identifying and establishing the causes of deviations in economic activity, monitoring compliance with established regulations of structural units, assessing the final results of the team, making managerial decisions on the effective operation of the organization), which have an impact on the effectiveness of enterprise management.The criteria for evaluating the system of internal control at industrial enterprises are determined. The system of internal control, in order to improve the financial condition of the enterprise and provide a comprehensive assessment, should develop and establish procedures for the application of analytical procedures, based on the criteria of internal control and the specifics of the enterprise. To determine the effectiveness of control, the criteria for assessing the effectiveness of their activities are used, which are depicted in the developed model of evaluation of the internal control system in industrial enterprises. After systematizing the scientists’ knowledge on the available methods of internal control, the model developed the ability and reliability of the implementation of internal control management methods. The choice of the analytical concept as a basis of formation and development of internal control at the industrial enterprise is substantiated. The reflection of the current state of affairs and the search for ways to increase the profitability of the enterprise should be reflected in the report of the internal control service. According to the report, it is mandatory to monitor the activities of the entity in order to qualitatively assess its results. As a result of such studies for reliability of internal control system, in dissertation research, the methodology of evaluation of internal control system which would allow to monitor the compliance of the internal control system with the current and prospective conditions of conducting economic activity, development strategy, provided timely updating of environment control, its forms and types. In the course of the analysis of the functioning of the organization and the unit of internal control of the enterprise the need to create and develop a “Road Map” and to design a model of the internal control system effectiveness was proved. The main recommendations can be: compliance with the basic principles of internal control; availability of a full statement of the powers of the internal control subjects and a quality system of employees motivation in this department; defining rules and reporting requirements for the implementation of control procedures; coincidence of strategic goals of internal control with the goals of the enterprise; focus on possible risks of the main activity; carrying out constant monitoring of the elimination of identified shortcomings and their prevention in the future. The recommendations for improving the level of internal control organization at industrial enterprises are formulated and these recommendations are used in their activities. It is necessary to consolidate and finance the activities of the third-party organizations for the audit and monitoring of economic security. Such monitoring should be conducted annually. Although this will entail additional costs for the enterprise, it will help save part of the budget.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Сітченко Г. М. 
Венчурне інвестування інноваційної діяльності: цивільно-правовий аспект: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / Г. М. Сітченко. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація є кваліфікаційною науковою працею, яку присвячено дослідженню цивільно-правового регулювання відносин венчурного інвестування інноваційної діяльності з розробкою пропозицій до вдосконалення чинного законодавства України в цій сфері, що зумовлюється євроінтеграційними процесами нашої країни у контексті імплементації вироблених у світовій практиці ефективних правових механізмів забезпечення відповідного виду діяльності.Вперше проведено аналіз світової практики структурування відносин венчурного інвестування і правової доктрини щодо визначення їх суб’єктного складу у цивільно-правовому аспекті та можливість їх застосування у правовій дійсності України. Визначено особливості правового становища суб’єктного складу та їх організаційно-правові форми, а також правового режиму об’єктів відносин венчурного інвестування інноваційної діяльності в Україні. З’ясовано форми та способи захисту прав суб’єктів венчурного інвестування інноваційної діяльності.За результатами проведеного дослідження було сформульовано низку теоретичних положень та висновків. Зокрема, доведено, що венчурне інвестування інноваційної діяльності у сфері приватних відносин – це вид діяльності венчурних інвесторів з придбання часток (акцій) у статутних капіталах товариств-реципієнтів, що здійснюють інноваційну діяльність на ранній стадії виведення їх інноваційного продукту на ринок чи (та) його масштабування, спрямованого на отримання прибутку від подальшого продажу зазначених часток (акцій), що характеризується високими ризиками і довгостроковістю повернення вкладених інвестицій.Проведено аналіз та розкрита сутність венчурного інвестування інноваційної діяльності через особливості його суб’єктного складу (інвестор, як правило інституційний, та венчурне товариство (акціонерне товариство або товариство з обмеженою відповідальністю)); особливий об’єкт (частка (акції) у статутному капіталі товариства); та існування підвищеного ризику отримання негативних результатів або неотриманням бажаного результату.Сформовано поняття суб’єктів венчурного інвестування інноваційної діяльності та особливості правового статусу кожного з них відповідно до встановлених визначень, за яким ними є венчурні інвестори (фізичні та юридичні особи), які здійснюють індивідуальне або колективне венчурне інвестування, та венчурні товариства-реципієнти цих інвестицій (стартапи), частки (акції) в статутному капіталі яких є об’єктом венчурного інвестування.На підставі проведеного дослідження доведено, що стартап як реципієнт венчурних інвестицій – це суб’єкт інвестиційної діяльності, власник або володілець об’єкту венчурного інвестування, який, в обмін на частки (акції) у статутному капіталі, одержав від інвестора майно, майнові права й інші цінності у власність чи у користування і використовує їх у своїй підприємницькій діяльності або в спільній підприємницькій діяльності з інвестором. Ознаками стартапу, що характеризують його як учасника відносин венчурного інвестування інноваційної діяльності, є: 1) новостворене товариство; 2) інноваційна спрямованість його діяльності; 3) значний ринковий потенціал; 4) високий ризик діяльності у сфері інновацій.З’ясовано теоретичне розуміння технології краудфандингу як отримання грошей для фінансування виготовлення нових продуктів (послуг) від великої кількості людей з використанням соціальних мереж або спеціальних краудфандингових платформ. Доведено, що технологію краудфандингу не варто відносити до одного із видів бізнес-ангельського інвестування, оскільки краудфандинг належить до способів дистанційної торгівлі, хоча і виконує функцію залучення коштів до інноваційних проектів.Зроблено висновки про те, що у світовій практиці венчурний фонд не є організаційно-правовою формою юридичної особи, його варто розуміти як вид діяльності, яка може бути здійснена у доволі широкому колі організаційно-правових форм – обмеженого партнерства, товариства з обмеженою відповідальністю, партнерства з обмеженою відповідальністю.Дістали подальшого розвитку положення щодо важливості системного підходу до подальших питань вирішення проблематики цивільно-правових механізмів, а саме закріплення особливостей правового статусу та організаційно-правові форми суб’єктів венчурного інвестування та правовий режим об’єктів; питання правових засобів, які опосередковують зміст договірного регулювання; форми та способи захисту прав суб’єктів венчурного інвестування інноваційної діяльності.^UThis thesis is research devoted to the study of civil law regulation for venture capital investments of innovation activities in Ukraine. It explores the effectiveness of potential improvements to the current legislation in the context of the European integration processes of Ukraine. It offers recommendations for changes to existing legislation implementing effective legal mechanisms to support alignment with international practice of venture capital investments in innovative activity in Ukraine.This novel research analyses the international practice of structuring venture capital deals and the legal doctrine determining the legal status of the entities involved in venture capital investments in the aspect of civil law and the possibility of its application, following adjustment, to the legal reality of Ukraine. The author identifies the idiosyncrasies of the entity's legal status, organizational structure, and incorporation, in the context of the legal framework that underpins the objective of venture capital investment in innovative activities in Ukraine as well as the legal regime of the objects of venture capital investment of innovation. It also investigates and clarifies the forms and methods that can be used to effectively protect the rights of the parties of venture capital investments.Based on the results of this research, the author makes a number of theoretical propositions and conclusions. In particular, it demonstrates that venture capital investment in innovation in Ukraine is a type of activity undertaken by venture capital investors to acquire equity shares of recipient companies engaged in innovation at an early stage of bringing their innovative product to the market and/or scaling it up, aimed at making a profit from the subsequent sale of these shares, and is characterized by high risks and long-term returns on investment.This research thesis aims to identify legal obstacles within civil law regulations influencing the success of VC Investments in Ukraine. It reveals the essence of venture capital investment through the idiosyncrasies of the entities of VC deals; a special object (share (s) in the portfolio company); and the existence of an increased risk of negative results or failure to obtain the desired result from the innovative activity of the company. The author formulates the concept of the entities of venture capital investment in innovation activity and the idiosyncrasies of their legal status in the context of Ukrainian Civil law regulation. Due to the unique structure and special role occupied by venture investment in innovative activity the key questions are specified separately for institutional investors (VC Funds), individual venture capital investors, and start-ups, shares in the equity capital of which are the object of venture capital investment. Based on the study, it is proved that a startup as a recipient of venture capital investment is a subject of investment activity, owner or holder of a venture capital investment object which, in exchange for shares in equity capital, received property, property rights and other assets from an investor for ownership or use and uses them in its business activities or in joint business activities with an investor. The features of a startup that characterize it as a party of venture capital investment in innovation activities are: 1) a newly created company; 2) innovative orientation of its activities; 3) significant market potential; 4) high risk of activities in the field of innovation.The author elucidates the theoretical understanding of crowdfunding technology as obtaining money to finance the production of new products (services) from a large number of people using social networks or special online platforms. It demonstrates that crowdfunding technology should not be attributed to angel investment since crowdfunding is a method of distance trading, although it performs the function of raising funds for innovative projects.The author concludes that in international practice, a venture fund is not considered as a legal entity, and it should be understood as a type of activity which can be carried out in a fairly wide range of organizational and legal forms – limited partnership, limited liability company, and limited liability partnership.The author further develops the provisions of the importance of a systematic approach to issues of addressing civil law mechanisms, namely, consolidation of the specifics of the corporate forms and legal status of venture capital investment entities, the legal frameworks of objects; issues of amending the content of contractual regulation; forms and methods of protection of the rights of venture capital investment entities in innovation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Паршук Н.В. 
Вербалізація спонукальної інтенції у російському рекламному тексті: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.В. Паршук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено вербальні та невербальні засоби впливу російської реклами на свідомість споживача з метою спонукання його до придбання товару. На підставі аналізу друкованих рекламних оголошень дореволюційного, радянського та сучасного періодів про продаж харчових продуктів виявлено тенденції розвитку російського рекламного тексту. Визначено вплив екстралінгвальних чинників на його структуру та словниковий склад у різні історичні періоди. Виявлено потенціал системно-структурних елементів рекламного повідомлення у процесі впливу на свідомість реципієнта. Розроблено лінгвосеміотичну модель розвитку російського рекламного тексту. Проаналізовано особливості різних рівнів рекламного тексту - від графічного до текстолінгвістичного. Виявлено спільні та розбіжні риси цих рівнів у різні історичні епохи. Визначено роль невербального компонента рекламного тексту у процесі впливу на свідомість і підсвідомість реципієнта. За результатами дослідження зроблено висновок, що рекламне оголошення формувалось як особливий жанр масмедійного тексту, суттєво збільшилось семантичне навантаження вербального компонента за рахунок скорочення довжини речення та тексту загалом, а також через зміну функції рекламного повідомлення від інформативної до функції впливу та навіювання. Для реалізації спонукальної інтенції рекламісти трьох історичних періодів використовували вербальні та невербальні засоби впливу на свідомість споживачів. Загалом, спонукальна інтенція модифікувалася від відкритих закликів до прихованих, непідконтрольних свідомості форм навіювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА356957

      
20.

Дудка Т.В. 
Вимір та оцінка інвестиційної привабливості підприємств харчової промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Дудка ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено методику комплексного визначення рівня інвестиційної привабливості, яка базується на багаторівневій статистично вірогідній системі показників та передбачає врахування узагальнювального показника, що характеризує кількість інвестицій, необхідних для приросту одиниці результату виробничої діяльності, який дезагрегується на часткові показники, що відображають економічну ефективність діяльності підприємства, а саме: приросту рентабельності продажів і швидкості повернення інвестиційних вкладень; часткові показники першого рівня розкладаються за групами показників другого рівня, які характеризують участь у їх формуванні елементів виробництва. За цього оцінка рівня інвестиційної привабливості базується на розробці рейтингу підприємств. Запропоновано методичні рекомендації щодо розробки документа "Паспорт інвестиційної привабливості підприємства", який має містити відомості про резерви підвищення ефективності господарської діяльності підприємства, про основні напрямки вкладень інвестиційних засобів, а також про суму інвестицій, яка необхідна для реалізації резервів, їх ефективність і швидкість повернення. Удосконалено класифікацію факторів, що стримують і стимулюють процес інвестування у галузях харчової промисловості України, а також методичний підхід до виміру ризику зниження ефективності інвестицій, використання якого дозволяє більш точно робити прогноз значень основних показників діяльності підприємства. Розкрито економічну суть термінів "оцінка", "вимір", що є методичною базою розробки систем показників та їх практичного використання. Розвинуто метод виміру кількості та якості споживчої вартості інвестиційної привабливості як однієї з економічних характеристик промислового підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-56 +
Шифр НБУВ: РА354977

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського