Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (43)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОФЕСІЙНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Шевцов В. Г. 
Державне управління розвитком медичної допомоги в умовах реформування системи охорони здоров'я: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / В. Г. Шевцов ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше запропоновано комплексний механізм державного управління розвитком системи охорони здоров'я в Україні, який поєднує організаційні, фінансові, регулятивні, контрольні заходи та має на меті забезпечення задоволеності суспільства медичною допомогою, підвищення захищеності громадян від фінансових ризиків на випадок хвороби, покращання загального стану їх здоров'я. Визначено сутність поняття "розвиток медичної допомоги", що стосується цілеспрямованого, закономірного, незворотного, багаторівневого, керованого, відтворювального, змінного процесу діяльності суб'єктів надання медичної допомоги, характеристиками якого є якість, прийнятність, законність, професійність, результативність. Удосконалено структуру фінансування сфери охорони здоров'я з упровадження страхової медицини та технологію державного управління стандартизацією медичної допомоги та медичного страхування. Визначено поняття "медична допомога", що стосується комплексу заходів, які здійснюються медичними фахівцями з метою профілактики, діагностики та лікування хвороб людей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)2 + Х819(4УКР)14
Шифр НБУВ: РА384807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бігняк О.В. 
Підприємництво як предмет правового регулювання в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / О.В. Бігняк ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2007. — 17 с. — укp.

З'ясовано економічну суть, значення та родову належність підприємництва. Наведено визначення понять і видів підприємництва, а також права на підприємницьку діяльність як права на здійснення самостійної, ініціативної, інноваційної, процесійної, систематичної діяльності з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку за умов існування ризику, з дотриманням прав і законних інтересів інших осіб, а також з відповідальністю за результати такої діяльності її суб'єктів. Виявлено ознаки підприємництва, зокрема, інноваційність, систематичність, професійність, ризик і його цілі. Досліджено питання стосовно суб'єктів права на підприємницьку діяльність. Виявлено значення соціальної відповідальності й етики у реалізації права на дану діяльність. Обгрунтовано пропозиції з удосконалення правового регулювання підприємництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)901.3 +
Шифр НБУВ: РА351944

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Романовська О.О. 
Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.О. Романовська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розкрито особливості фостерної сім'ї як соціально-педагогічного мікросередовища, виявлено й обгрунтовано умови ефективного виховного впливу фостерної сім'ї: бажання дитини бути у прийомній сім'ї, доброзичливе ставлення фостерних батьків та їх рідних дітей до прийомної дитини, професійність соціальних педагогів дитини та прийомної сім'ї. Розкрито особливості підготовки та практичного навчання фостерних батьків для роботи з дітьми та доведено ефективність даного процесу. Вивчено теорію та історію розвитку фостерних сімей Великої Британії як соціально-педагогічного середовища підтримки особистості дитини. Проведено емпіричні дослідження взаємодії прийомної дитини, фостерної сім'ї, соціальних педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4Вел) + Ч491.05
Шифр НБУВ: РА317533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Сірик В. В. 
Організаційно-правові засади участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами / В. В. Сірик. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення науково-практичного завдання щодо правових та організаційних засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами в Україні, окреслено напрями їх удосконалення та практичного застосування. Уперше запропоновано критерії оцінювання ефективності як діяльності уповноважених органів виконавчої влади з управління державними комерційними підприємствами та діяльності органів управління самих підприємств з виокремленням в останніх соціальних критеріїв. Розроблено концептуальну схему організаційно-правових засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами, змістовим ядром якої є організаційно-функціональне забезпечення процесу регулювання участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами в Україні та напрями вдосконалення організаційно-правових засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами в Україні. У концептуальній схемі організаційно-правових засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами відображено: основні принципи участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами; організаційне забезпечення та правове забезпечення участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами; функції регулятора та суб'єкта управління; конкретизовано заходи з удосконалення організаційно-правових засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами.Визначено основні принципи участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами: чіткість і прозорість комерційних та соціальних цілей суб'єктів господарювання; винятковість державної власності; розмежування функцій власника й регулятора; функціонування при дотриманні транспарентності; професійність в управлінні суб'єктами господарювання; паритетність у регулюванні державними та приватними компаніями; соціальна відповідальність суб'єктів господарювання. Здійснено узагальнення наукових підходів до питання організаційних та правових засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами відповідно до завдань дисертації. Визначено поняття організаційно-правових засад участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами. Проаналізовано зарубіжний досвід участі органів виконавчої влади в управлінні державними підприємствами. Розглянуто державне комерційне підприємство як об'єкт управління, виявлено його специфічні ознаки, проаналізовано особливості управління державними комерційними підприємствами залежно від їх виду та характеру діяльності. Досліджено правове забезпечення участі органів виконавчої влади в управлінні державними комерційними підприємствами та виявлено його проблеми^UThe dissertation examines the organizational and legal foundations of state executive authorities' participation in state-owned commercial enterprises' governance. In particular, in the dissertation according to the set tasks: the review of the special literature devoted to research of these questions is carried out; the essence of the organizational and legal foundations of state executive authorities' participation in state-owned enterprises' governance clarified; the concept of organizational and legal foundations of state executive authorities' participation in state-owned commercial enterprises' governance is defined; foreign experience of executive authorities' participation in state-owned enterprises' governance has been provided. State-owned commercial enterprise as object of governance have been investigated and its specific features determined. Legal regulation as the basis of effective organizational foundations of implementation of function as to of state executive authorities in governance of state-owned enterprises is reviewed. Organizational aspect revealed through function and executive authority institutions that perform function. Efficiency of implementation of function as to of state executive authorities in governance of state-owned enterprises was considered as criteria of proper performance. In the addition, the dissertation pays considerable attention to the ways of improving of the organizational and legal foundations of state executive authorities' participation in state-owned enterprises' governance. The conclusions and recommendations on participation of executive authorities in state-owned enterprises' governance have been developed. Proposals for improving the organizational and legal framework for the participation of executive authorities in the management of state-owned commercial enterprises in Ukraine, including taking into account foreign experience


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Прохорова А. А. 
Фреймінг-аналіз в історико-соціологічних інтерпретаціях протестних подій: на прикладі Євромайдану 2013–2014 років. / А. А. Прохорова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена історико-соціологічній реконструкції та методологічній систематизації інтерпретативних схем (фреймів) учасників протесту на прикладі Євромайдану 2013–2014 років в контексті їхніх повсякденних практик та інтеракцій. В роботі окреслені основні теоретико-методологічні засади інтерпретативної традиції в соціології та продемонстровано відповідність методології усної історії цим позиціям. З'ясовані основні характеристики та методологічні особливості застосування усноісторичного підходу в соціології та глибинного інтерв'ю, як його інструменту. Перераховані характеристики, важливі для якісного інтерв'юера та представлені основні етапи підготовки, перебігу та аналізу глибинного інтерв'ю. Описано особливості використання методології усної історії та методу глибинного інтерв'ю в дослідженнях суспільно-політичних рухів. Систематизовані основні способи застосування фреймінг-аналізу в дослідженнях суспільно-політичних рухів в соціологічних дослідженнях, уточнено розуміння та сформульоване узагальнене визначення фрейму протестного руху, окреслено характеристики фреймів протестів, важливі для емпіричної частини цього дослідження. Виокремлені та узагальнені результати наявних соціологічних досліджень смислів, пов'язаних з Євромайданом. Описані смисли самого поняття «Майдан», що сформувались сконструювались впродовж Революції Гідності; нові смисли, що Майдан як символічна революція привніс в український дискурс та цінності, які в українському суспільстві міг актуалізувати Майдан.На ґрунтовному емпіричному матеріалі (близько 400 глибинних напівструктурованих інтерв'ю) описано контекст подій та виявлено основні компоненти фреймінгу протесту на різних етапах Євромайдану 2013–2014 років («Майдан-мітинг» (21–29 листопада 2013 року), «Майдан-табір» (30 листопада 2013 року – 18 січня 2014 року), «Майдан-Січ» (19 січня – 22 лютого 2014 року)) в інтерпретаціях його учасників. Фрейми протесту систематизовано за їхніми інтерпретативними функціями, а саме: фактори та причини протесту (діагностичний компонент фреймінгу), стратегії протесту (прогностичний компонент фреймінгу), стимули та мотивації до колективних дій (мотиваційний компонент фреймінгу). Зібраний емпіричний матеріал дозволив розширити операціоналізацію фреймів суспільно-політичного протесту від поділу на діагностичний, прогностичний та мотиваційний до долучення інших концептів, які теж описують інтерпретативні схеми подій протесту його учасниками. Проінтерпретовано ключовий фрейм характеру та особливостей участі людей в подіях Майдану – «допомога». Допомогу на Майдані класифіковано за низкою характеристик (ресурси, сфера діяльності, професійність, тривалість надання, ступінь кризовості ситуації та тип реципієнта). Описані приклади проявів допомоги на Майдані.Описано ключовий фрейм характеру взаємодії та комунікації учасників Майдану – «самоорганізація» або утворення низових волонтерських ініціатив, та концептуалізовано його як швидкий та спонтанний процес, що відбувався у відповідь на нові нагальні потреби, які виникали у періоди загострення протистояння. На прикладі шістьох волонтерських організацій Майдану, пов'язаних з допомогою постраждалим під час протестів, узагальнено ключові характеристики самоорганізованих ініціатив: горизонтальна структура та функціональна спеціалізація учасників. Описано процес створення низових волонтерських ініціатив та окреслено соціальний портрет лідерів таких організацій.Ключові слова: інтерпретативна соціологія, соціальні смисли, усна історія, фреймінг-аналіз протесту, глибинне інтерв'ю, фрейми, Майдан 2013–2014, Євромайдан.^UThe dissertation is devoted to the historical and sociological reconstruction and methodological systematization of interpretive schemes (frames) of the participants of protest events (on the example of Euromaidan 2013-2014) in the context of their everyday practices and interactions.The inquiry highlights the main theoretical and methodological foundations of the interpretive tradition in sociology and demonstrates the relevance of oral history methodology to this tradition.The main characteristics and methodological peculiarities are ascertained of applying the oral history approach in sociology and in-depth interview as its tool. The characteristics that are important for a qualitative interviewer are explicated. The main stages of preparation, course and analysis of in-depth interview are presented. The peculiarities of using the methodology of oral history and the in-depth interview method in socio-political movements studies are described.The main ways of applying framing analysis to the study of socio-political movements in sociological research are systematized. The understanding of the protest movement frame is specified; the corresponding generalized definition is formulated. Features of protest frames important for the empirical part of the study are outlined.The results of the available sociological research of the meanings related to Euromaidan are singled out and generalized. The meanings of the very concept of “Maidan”, which were constructed during the Revolution of Dignity, are analyzed; new meanings that Maidan as a symbolic revolution brought to the Ukrainian discourse and values that it actualized in Ukrainian society are described.Based on thorough empirical material (about 400 in-depth semi-structured interviews), the context of events is described, and the main components of protest framing in interpretations of its participants at different stages of Euromaidan 2013–2014 (“Maidan-rally” (November 21–29, 2013), “Maidan-camp” (November 30, 2013 – January 18, 2014), “Maidan-Sich” (January 19 – February 22, 2014)) are revealed. Protest frames are systematized according to their interpretive functions, namely: factors and causes of protest (a diagnostic component of framing), protest strategies (a prognostic component of framing), incentives and motivations for collective action (a motivational component of framing).The collected empirical material allowed expanding the operationalization of the frames of socio-political protest from the division into diagnostic, prognostic and motivational to the inclusion of other concepts used by the participants in their interpretive patterns of protest events. The crucial frame characterizing people's participation in Maidan events – “help” – is interpreted. Help at the Maidan is classified according to several parameters (resources, a field of activity, professionalism, duration of rendering, the criticality of situation and type of recipient). Examples of help at the Maidan are described.The crucial frame characterizing the type of interaction between Maidan participants – “self-organization” (formation of grassroots volunteer initiatives) – is described. The main characteristics and features of self-organized initiatives are distinguished on the example of six Maidan volunteer organizations involved in helping victims of protests. The process of creating grassroots volunteer initiatives is described. Social portraits of the leaders of these organizations are outlined.Keywords: interpretive sociology, social meanings, oral history, framing analysis of protest, in-depth interview, frames, Maidan 2013–2014, Euromaidan.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Панова Н. С. 
Концепт державної адміністративної служби України / Н. С. Панова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є науковим дослідженням державної адміністративноїслужби, концептуальних засад її здійснення і правового регулювання, вякому охарактеризовано принципи, категорії посад державної служби,право на державну адміністративну службу, вимоги до кандидатів напосади державної служби, правовий статус державного адміністративногослужбовця, дисциплінарну відповідальність державного адміністративногослужбовця, і надано пропозиції щодо удосконалення чинного законодавствау цій сфері.Визначено поняття та охарактеризовано сутність державноїадміністративної служби. Виокремлено загальні (публічність;професійність; політична неупередженість; спрямованість на практичневиконання завдань і функцій держави; фінансування за рахунок коштівдержавного бюджету) та спеціальні (регламентування законодавствому сфері державної служби, яке має відомчо-функціональний характер;місце проходження виключно в державних органах та в їх апараті абосекретаріаті; проходження служби пов'язано з присвоєнням рангів;характерною є загальна дисциплінарна відповідальність) ознаки державноїадміністративної служби. Визначено та охарактеризовано системупринципів, на яких ґрунтується державна адміністративна служба.Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання державноїадміністративної служби. Встановлено, що законодавство про державнуадміністративну службу являє собою, на теперішній час, сукупність (а несистему) законів та підзаконних нормативно-правових актів (переважновідомчого характеру), що регулюють суспільні відносини щодо їїорганізації та функціонування, і службові відносини щодо вступу наслужбу, її проходження та припинення. Виокремлено в залежності відзмістовної спрямованості такі види нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та НАДС у сфері державної адміністративної служби:а) інституційні; б) кадрові; в) упорядковуючі; г) процедурні.Досліджено право на державну адміністративну службу якполіструктурне поняття. Виокремлено такі основні структурні елементиправа на державну адміністративну службу у відповідності до йогозмістовно-розширювальної характеристики: 1) право на доступ до служби;2) право на призначення на посаду; 3) право на проходження служби;4) право на захист права на службу.Проаналізовано законодавство зарубіжних країн щодо регулюваннядержавної адміністративної служби та визначено можливостізапровадження ряду положень в умовах України. Запропоновано: зміниі доповнення до чинного законодавства України з питань державноїслужби; прийняття Кодексу державної адміністративної служби України.^UThe dissertation is a scientific research of the public administrative service,conceptual bases of its implementation and legal regulation, which describesthe principles, categories of public service positions, the right to public service,requirements for candidates for public service positions, legal status of publicservants, disciplinary liability of public servants, employee and providedsuggestions for improving existing legislation in this area.It is defined the concept and characterized the essence of the publicadministrative service. There are general (publicity; professionalism; politicalimpartiality; focus on the practical implementation of tasks and functions of thestate; funding from the state budget) and special (regulation of legislation in thefield of public service, which has a departmental and functional nature; placeexclusively in government agencies and in their staff or secretariat, service isassociated with the assignment of ranks, is characterized by general disciplinaryresponsibility) features of the public administrative service. It is defined andcharacterized the system of principles on which the public administrativeservice is based.The current state of legal regulation of the state administrativeservice is characterized. It is established that the legislation on the public administrative service is, at present, a set (rather than a system) of laws andbylaws (mostly departmental) governing public relations for its organizationand functioning, and official relations for joining service, its passing andtermination. Depending on the content, the following types of normative legalacts of the Cabinet of Ministers of Ukraine and the NAPS in the field ofpublic administrative service are singled out: a) institutional; b) personnel;c) streamlining; d) procedural.It is studied the right to public administrative service as a polystructuralconcept. The main structural elements of the right to public administrativeservice in accordance with its content and expansion characteristics areidentified: 1) the right to access the service; 2) the right to be appointedto the position; 3) the right to serve; 4) the right to protection of the right toservice.The legal nature of disciplinary liability of public servants is determinedand the legal grounds for bringing public servants to this type of liability arehighlighted. The concept and content of disciplinary sanctions applied to publicservants in case of disciplinary misconduct are defined and the main conditionsof their application are highlighted. Disciplinary proceedings are describedas an internal administrative procedure. It is clarified the content of the mainguarantees of the rights of public servants during disciplinary proceedings andthe application of disciplinary sanctions.It is analyzed the legislation of foreign countries on the regulation of thepublic administrative service and the possibilities of introducing a number ofprovisions in the conditions of Ukraine are determined. It is proposed: changesand additions to the current legislation of Ukraine on public service; adoptionof the Code of the Public Administrative Service of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Стратюк А. О. 
Правове регулювання медіації як способу вирішення трудових спорів. / А. О. Стратюк. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено теоретико-правовій характеристиці медіації якспособу вирішення трудових спорів. Окреслено сутність її роль таоптимізацію. Саму медіацію та процес медіації охарактеризовано як один зважливих в сьогоденні важелів, що забезпечують вирішення трудових спорів.Основну увагу було зосереджено на комплексному аналізі особливостейпроцедури медіації, способів вирішення найбільш загострених проблем, урозрізі трудового права, що в процесі допомогло автору виділити важливістьдослідженого явища, оскільки судові методи вирішення трудових споріввичерпують себе. Автором було проаналізовано механізм правовогорегулювання медіації як способу вирішення трудових спорів. Визначенопроблеми правового регулювання медіації як способу вирішення трудовихспорів, з яких основним недоліком було українське законодавства, що полягаєу відсутності нормативно-правового акта, який регламентував би питаннямедіації. Здійснено пошук шляхів для оптимізації правового регулюваннямедіації як способу вирішення трудових спорів.Досліджено поняття, сутність та ознаки правового регулювання медіаціїяк способу вирішення трудових спорів. В процесі автором було визначенонизку термінів, одним з яких є медіація трудових спорів, яку автор визначив,як системна діяльність професійного та нейтрального посередника, щоздійснюється на основі конфіденційності, незалежності та у відповідності зправовими нормами, щодо надання допомоги сторонам трудового спорусамостійно вирішити непорозуміння між ними щодо укладання, тлумачення йрозірвання трудового, колективного договорів та внаслідок порушеннязаконодавства та прийти до взаємного рішення. Не менш важливої увагиавтором було приділено сутності медіації трудових спорів яку автор визначив,як вирішення непорозуміння викликаного різним баченням у суб'єктівтрудових правовідносин можливостей забезпечити власні інтереси. Такевирішення здійснюється через з'ясування та донесення медіатором задопомогою застосування спеціальних методів та прийомів до кожної із сторінсправжніх причин конфлікту, розширення бачення можливостей йоговирішення через перенаправлення уваги кожної із сторін з власної позиції набажану мету, яку вона прагне досягти. Щодо ознак медіації трудового споруавтором виділено загальні та спеціальні. До загальних ознак медіаціїтрудового спору було віднесено: законність, конфіденційність,рефлективність, професійність. До спеціальних ознак медіації трудовогоспору було віднесено: зацікавленість сторін, гнучкість, добровільністьвиконання, диференціація причин проведення.Автором було комплексно досліджено особливості сучасного станумедіації трудового спору в Україні та світі. Аналізуючи сучасний стан медіаціїтрудових спорів США автор виділив наступні особливості: неоднорідність,яка проявляється у різних підходах до інституту медіації трудових спорів,диференціація, що пов'язано із різними видами трудових спорів, державназабезпеченість, оскільки медіація дозволяє не лише вирішити конфлікт міжроботодавцем та працівником але й забезпечити державні інтереси. Щодоособливостей сучасного стану медіації трудових спорів європейських країн,було виділено наступне: заснованість на принципах, дуалістичність,добровільність. Звертаючи увагу на українське законодавство, автор виділивнаступні особливості сучасного стану медіації трудових спорів:безсистемність, обмеженість, дихотомічність зв'язку з державою. Аналізуючиособливості сучасного стану медіації автором було виділено загальніособливості сучасного стану медіації у вирішенні трудових спорів:правоохоронна роль, диспозитивність, принциповість, процесуальнийхарактер, цілеспрямованість.^UThe dissertation is devoted to the theoretical and legal characteristics ofmediation as a way of resolving labor disputes. The essence of its role andoptimization are outlined. Mediation itself and the mediation process are describedas one of the important levers in today that ensure the resolution of labor disputes.The main focus was on a comprehensive analysis of the features of the mediationprocedure, ways to solve the most acute problems, in terms of labor law, which inthe process helped the author to highlight the importance of the phenomenon, asjudicial methods of resolving labor disputes exhaust themselves. The authoranalyzed the mechanism of legal regulation of mediation as a way to resolve labordisputes. Problems of legal regulation of mediation as a way of resolving labordisputes have been identified, of which the main drawback was the Ukrainianlegislation, which is the lack of a legal act that would regulate the issue of mediation.The search for ways to optimize the legal regulation of mediation as a way to resolvelabor disputes.The concept, essence and features of legal regulation of mediation as a way ofresolving labor disputes are studied. In the process, the author defined a number ofterms, one of which is the mediation of labor disputes, which the author defined asa systematic activity of a professional and neutral mediator, carried out on the basisof confidentiality, independence and in accordance with legal norms.misunderstandings between them regarding the conclusion, interpretation andtermination of employment, collective agreements and due to violations of the lawand come to a mutual decision. No less important attention was paid by the authorto the essence of mediation of labor disputes, which the author defined as a solutionto the misunderstanding caused by different visions of the subjects of labor relationsopportunities to ensure their own interests. This decision is made by clarifying andcommunicating to the mediator through the use of special methods and techniquesto each party the real causes of the conflict, expanding the vision of its solution byredirecting each party from its own position to the desired goal it seeks to achieve.Regarding the signs of mediation of labor dispute, the author singled out general andspecial. The general features of labor dispute mediation included: legality,confidentiality, reflectivity, professionalism. The special features of mediation oflabor disputes included: interest of the parties, flexibility, voluntary performance,differentiation of the causes.The author comprehensively studied the features of the current state of labordispute mediation in Ukraine and the world. Analyzing the current state of mediationof labor disputes in the US, the author highlighted the following features:heterogeneity, which is manifested in different approaches to the institution ofmediation of labor disputes, differentiation associated with different types of labordisputes, state security, as mediation not only resolves conflicts between employersand employee but also to ensure the state interests. Regarding the peculiarities of thecurrent state of mediation of labor disputes in European countries, the following washighlighted: based on principles, dualism, voluntariness. Paying attention to theUkrainian legislation, the author singled out the following features of the currentstate of labor dispute mediation: unsystematic, limited, dichotomous connectionwith the state. Analyzing the features of the current state of mediation, the authorhighlighted the general features of the current state of mediation in resolving labordisputes: law enforcement role, dispositiveness, principledness, procedural nature,purposefulness.The general principles of mediation in resolving labor disputes are defined: 1)the principle of neutrality and independence; 2) the principle of self-determination,3) the principle of equality. The special principles of mediation in resolving labordisputes include: 1) the principle of good faith; 2) the principle of professionalism;3) the principle of specialization.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського