Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (94)Тематичний інтернет-навігатор (31)Наукова електронна бібліотека (3167)Реферативна база даних (5420)Книжкові видання та компакт-диски (8748)Журнали та продовжувані видання (2583)
Пошуковий запит: (<.>K=ПУТЕВОДИТЕЛ$<.>+<.>K=РОССИ$<.>+<.>K=<.>ФРУМ<.>$<.>+<.>K=РАСПИСАНИ$<.>+<.>K=ПАССАЖИР$<.>+<.>K=ПАРОХОДН$<.>+<.>K=СООБЩЕНИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Кушлакова Н.М. 
Харківське математичне товариство та його внесок у розвиток математичної думки в Україні (1879 - 1930): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.0007 / Н.М. Кушлакова ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне історико-наукове дослідження наукової, організаційно-наукової, науково-педагогічної, видавничої та громадської діяльності Харківського математичного товариства (ХМТ) кінця XIX - початку XX ст. Проведено порівняльний аналіз засадничих нормативних документів ХМТ, Московського й Единбурзького математичного товариств (ЕМТ). Зроблено всебічний аналіз структури та складу ХМТ у динаміці, процесів і чинників їх формування. Проаналізовано видавничу діяльність ХМТ. З'ясовано джерела її фінансування та значущість для розвитку математичної думки в Україні видання "Харківська математична бібліотека". Установлено роль чинників ХМТ в організації та функціонуванні ХМТ як одного з центрів математичних досліджень в Україні кінця XIX - початку XX ст. Висвітлено роль кожного з них у створенні плідної атмосфери наукової діяльності в ХМТ. Згруповано та проаналізовано наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з математичних та інших природничих наук, апробованих у ХМТ. Розглянуто провідні тенденції та напрями наукових пошуків ХМТ та його членів. З'ясовано факти співпраці М.П.Кравчука з ХМТ, проаналізовано його роботи, опубліковані у журналі "Сообщения Харьковского математического общества". Введено до наукового обігу нові архівні матеріали, невідомі або забуті факти з історії природничих наук. Уточнено та доповнено дані щодо видань, які увійшли до "Указателя к Сообщениям (Запискам) Харьковского математического общества при Харьковском университете (1879 - 1952 гг)" В.А; Станишевсокого за ред. Л.І.Гуревича.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353007

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Маслова Т. В. 
Ефективність перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні за разовими замовленнями / Т. В. Маслова. — Б.м., 2020 — укp.

Маслова Т.В. Эффективность перевозок грузов автомобильным транспортом в международном сообщении по разовым заявкам. – Квалификационная научная работа на правах рукописи.Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук по специальности 05.22.01 – «Транспортные системы» (275 – Транспортные технологии (на автомобильном транспорте). – Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, МОН Украины, Харьков, 2020.Диссертационная работа посвящена решению научно-прикладной задачи определения прибыльности направлений и маршрутов разовых международных перевозок грузов. В ней разработана методика деления регионов осуществления перевозочной деятельности на транспортные зоны, основанная на закономерностях распределения расстояния подачи автомобилей под обратную загрузку на территории региона назначения груза. Данные закономерности позволили учесть разные условия и, соответственно, вероятность получения обратной загрузки, которые зависят от тесноты экономического обмена между Украиной и странами, в которые выполняются перевозки грузов национальными перевозчиками. Методика позволяет выделить достаточно однородные с транспортной точки зрения зоны выполнения перевозок на территории стан ЕС и СНГ, которые позволяют объективно оценить доходность выполнения перевозки в них.Исследование транспортного процесса разовой международной перевозки позволило установить детерминированные и случайные составляющие времени и стоимости доставки. Определение законов распределения, пригодных для описания случайных составляющих транспортного процесса в международном сообщении, позволило установить закономерности распределения удельной прибыли автотранспортных предприятий за оборотный рейс при выполнении разовых международных перевозок грузов, которая была принята как критерий их эффективности. Данные закономерности способны обеспечить национальных перевозчиков вероятностной оценкой доходности различных направлений и маршрутов перевозок, а также рисков от осуществления оборотного рейса. Это послужило основой для разработки модели определения целесообразности выполнения перевозки, исходными данными для применения которой являются направление и расстояние доставки, а также тариф на перевозку груза из Украины. Преимуществом разработанной модели является то, что она учитывает случайность перевозочного процесса и специфику работы с разовыми заявками.^UMaslova T. The Efficiency of International Road Freight Transportation on One-Time Requests. – Qualifying scientific work on the rights of the manuscript.The thesis for a PhD degree in Technical Sciences, speciality 05.22.01 – Transport Systems (275 – Transport Technologies (on Road Transport). – Kharkiv National Automobile and Highway University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2020.The dissertation is devoted to the solution of the theoretical and practical problem of determining the profitability of directions and routes of international transportation on one-time requests. The method to divide the regions where transportation activity is held into transportation analysis zones, based on the distribution law of the distances of placing the vehicle to the loading point for reverse shipping from the cargo destination region, is developed.It allowed determining the distribution of the profit of motor transport enterprises per unit of turnaround time when performing one-time international cargo transportation. These regularities became the basis for developing a model to define the expediency of transportation performing. The model requires such initial data as the direction and the distance of transportation, the charge for freight transportation outwards Ukraine, as well as the actual prices for the consumables to provide transportation. The advantage of the model is that it allows carriers to obtain a quantitative and probabilistic estimate of the routes' profitability depending on their direction outwards the country and to assess to some extent the risks during the transportation activity.Keywords: profit, transportation direction, reverse shipping, one-time request, international freight transportation, expediency defining model.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Кхедер С. С. 
Удосконалення методів бактеріологічної діагностики захворювань, обумовлених токсинпродукуючими штамами C.difficile / С. С. Кхедер. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження: зразки біологічного матеріалу (фекалії), що підлягають аналізу для виявлення C. difficile, відібрані від хворих з проявами CDI (наявність діареї після початку прийому антибіотиків або інших препаратів «групи ризику», симптоми інтоксикації, кишкові кровотечі, ендоскопічні ознаки ПМК), референтні та клінічні штами C. difficile, поживні середовища для виділення та вивчення токсинпродукуючих властивостей C. difficile. Мета дослідження: підвищення ефективності лабораторної діагностики ентероколітів, обумовлених С. difficile, шляхом удосконалення бактеріологічних методів виділення збудника та визначення його токсинпродукуючих властивостей. Методи дослідження: бактеріологічні (виділення та ідентифікація клінічних ізолятів C. difficile, вивчення їх морфологічних, тинкторіальних, культуральних, біохімічних властивостей; чутливість до антибіотиків; визначення характеру дисбіотичних змін мікрофлори кишечника у хворих з підозрою на CDI; вивчення ефективності різних схем виділення C. difficile з біологічного матеріалу), біологічні (визначення токсинпродукуючих властивостей штамів C. difficile), математико-статистичні (статистичний аналіз отриманих результатів). Обладнання: мікроскоп Мікромед - 1 (Санкт-Петербург, Россия); термостат ТС 80-М-3 (Одеса, Україна); бокс біологічної безпеки ІІ класу (ESCO, Сінгапур); APІ Rapid ID 32A (bio Mérieux, Франція); GEN box anaer (bio Mérieux Франція). Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної задачі, що полягає в оптимізації підходів до бактеріологічної діагностики захворювань, обумовлених токсинпродукуючими штамами C. difficile, на підставі удосконаленої схеми бактеріологічного виділення збудника та нового селективного середовища для визначення токсинпродукуючих штамів C. difficile. Розроблено та запатентовано склад нового середовища для культивування C. difficile, яке має високі ростові якості та селективну дію у порівнянні з аналогами та, за рахунок оптимальної прозорості та щільності, придатне для детекції токсинів у реакції специфічної імунопреципітації з антитоксином. Удосконалено схему бактеріологічної діагностики СDІ, яка дозволяє виділяти токсиноутворюючі штами C. difficile. Доповнено дані щодо змін мікрофлори кишечника у хворих з CDI. Встановлено, що виділені клінічні штами C. difficile зберігають високу чутливість до препаратів вибору – метронідазолу та ванкоміцину, що дозволяє і надалі вважати їх першочерговими у виборі етіотропного лікування та призначати хворим, враховуючи ступінь ризику рецидивуючого перебігу хвороби. Досліджено токсинпродукуючі властивості виділених клінічних ізолятів та порівняно їх з музейними штамами C. difficile. Ступінь упровадження: 5 актів впровадження, 1 патент. Сфера (галузь) використання: охорона здоров'я (медицина: мікробіологія, імунологія, інфекційні хвороби).^UObject of research: samples of biological material (feces) that were subjected to analysis for detection of C. difficile, collected from patients with CDI symptoms (presence of diarrhea after antibiotic treatment start or other “risk group” agents, symptoms of intoxication, intestinal bleeding, endoscopic features of PMC), reference and clinical strains of C. difficile, nutritive media for isolation and study of toxin-producing properties of C. difficile. Purpose of research: Increase of efficacy of laboratory diagnostics of enterocolitis caused by С. difficile through improvement of bacteriological methods of agent isolation and determination of its toxin producing properties. Research methods: bacteriological (isolation and identification of C. difficile isolates, study of their morphological, tinctorial, cultural, biochemical properties; antibiotic sensitivity; determination of the features of the dysbiotic changes of the intestinal microflora in patients with suspected CDI; study of the efficacy of different schemes of C. difficile isolation from biological material), biological (determination of toxin producing properties of C. difficile strains), mathematical and statistical (statistical analysis of the obtained results). Equipment: microscope Micromed-1 (St. Petersburg, Russia); thermostat TS 80-М-3 (Odesa, Ukraine); biological safety box, II class (ESCO, Singapore); APІ Rapid ID 32A (bio Mérieux, France); GEN box anaer (bio Mérieux, France). The thesis is devoted to the solution of the scientifically practical task that consists in optimization of approaches to the bacteriological diagnostics of diseases caused by toxin-producing strains of C. difficile. A nutritional medium for C. difficile cultivation with new composition was developed and patented, that has high growth properties and selective action compared to the analogues, and, due to the optimal transparency and density, is suitable for toxin detection with the help of reaction of specific immune precipitation with antitoxin. A scheme of bacteriological diagnostics of CDI was improved, which allows isolation of toxin-producing C. difficile strains. Data concerning the changes in intestinal microflora in CDI patients were supplemented. It was established that the isolated clinical strains of C. difficile preserve high sensitivity to the agents of choice – metronidazole and vancomycin, which allows to consider them as therapeutical agents of the first order in case of etiotropic treatment selection and prescribe them to patients based on the level of risk of the recurrent course of the disease. Toxin-producing properties of the clinical isolates were studied and compared to the museum strains of C. difficile. The extend of implementation: 5 acts of implementation, 1 patent. The field (industry) of use: public health (medicine: microbiology, immunology, infectious diseases).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Боровик С. С. 
Організація ефективного функціонування пасажирського флоту в різних умовах експлуатації / С. С. Боровик. — Б.м., 2021 — укp.

Диссертационная работа посвящена решению актуальной задачи, которая заключается в разработке научно-практических положений относительно организации эффективного функционирования пассажирского флота в различных условиях его эксплуатации. Для достижения цели исследования в работе поставлено и последовательно решены три основных задания.В результате решения первой задачи проанализировано современное состояние теории и практики эксплуатации пассажирских судов: охарактеризованы современные условия эксплуатации пассажирского флота в условиях линейного икруизного судоходства; установлены требования к пассажирским судам в зависимости от маршрута; охарактеризована взаимосвязь классификационных признаков пассажирских судов; дополнена и уточнена классификация маршрутов всоответствии с современными условиями; установлено, что большинство публикаций, посвящены отдельным вопросам функционирования круизных судов. Основное внимание сосредоточено на модернизации внутренних помещений илиотдельных технических систем. В результате решения второй задачи разработана имитационная модель оценкиэффективности функционирования пассажирского флота. Она позволяет не только оценить эффективность функционирования пассажирского флота, но и принять решение относительно: возможностей освоения новых маршрутов; необходимости привлечения судов на арендных условиях; необходимости в модернизации судов и конкурентоспособности; структурирует состав и последовательность выполнения операций по формированию проекта решений связанных с эксплуатацией пассажирских судов. Модель также формализует действия и опыт лиц, которые принимают решение по эффективному развитию производственных мощностей судоходной компании в зависимости от условий ее работы и ситуации на рынке пассажирских перевозок. Так же в рамках решения второй задачи разработан комплекс математическихмоделей оптимизации решений по работе судов в различных условиях эксплуатации; математическая модель, которая учитывает динамический характер распределения ресурсов судовладельца между группами работ по модернизации. Установлено и раскрытое содержание основных видов работ по модернизации пассажирских судов, а также полезность их проведения. В результате решения третьего задания разработана методика проведения экспертной оценки состояния и потребности в модернизации судов. При этом учитываются требования к эффективности эксплуатации и со стороны судовладельца, и со стороны пассажиров. Сформированные методические положения относительно разработки и выбора оптимального маршрута для работы пассажирских судов. В качестве критерия оптимальности предложена обратная величина от комплексной экспертной оценки привлекательности включения портов в схему и соответственнопереходу между парой портов. Предложены теоретические и методические положения, которые обеспечивают определение объема рынка пассажирского судна в зависимости от интенсивности сезона его работы.^UDissertation work is sanctified to the decision of actual task, which consists in developments of scientific and practical positions in relation to organization of the effective functioning of passenger fleet under various conditions his exploitations. For gaining end ofresearch it is in-process put and three basic tasks are consistently decided. The analysis of the modern state of theory and practice of exploitation of passenger ships is conducted: modern external of passenger fleet environments are described in the forms of linear and trip navigation; complemented and the specified classification of routes in accordance with modern terms. It is worked out simulation model of estimation of efficiency of functioning of passenger fleet. A model formalizes actions and experience of persons which make decision on effective application and development of production capacities of navigable company. The complex of mathematical models of optimization of decisions of work of ships is worked out under various conditions exploitations; mathematical model which takes into account dynamic character of allocation of resources of shipowner between the groups ofworks for modernizations. The set and exposed maintenance of basic types of works is for modernizations of passenger ships, and also utility of their realization. The worked-out methodology of realization of expert estimation of the state of requirement is in modernization of ships. The formed methodical positions are in relation to development and choice of optimal route for work of passenger ships. Theoretical and methodical positions which provide determination of volume of market of passenger shipdepending on intensity of season of his work are offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського