Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (25)Реферативна база даних (6910)Книжкові видання та компакт-диски (346)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=EDUCATIONAL<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1888
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Корень О. М. 
Програмні засоби реалізації освітніх платформ на базі Semantic Web: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03 / О. М. Корень ; Нац. ун-т "Києво-Могил. акад.". — К., 2011. — 17 с.: рис. — укp.

Застосовано ідеї Semantic Web до розробки освітніх платформ. Сформульовано основні вимоги щодо побудови платформ на базі Educational Semantic Web. Створено методологію побудови колаборативного навчального простору інтелектуального типу та розроблено архітектуру освітньої платформи на базі технології Semantic Web. Розроблено метатехнологію створення програмної системи підтримки колаборативного навчального простору як розподіленої системи на базі технології трирівневої клієнт-серверної архітектури. Створено модель та методологію розробки репозиторіїв навчальних матеріалів інтелектуального типу. Для створення SCORM-сумісного навчального пакета програмно реалізовано спеціалізований інструментальний засіб. Реалізовано алгоритм роботи системи управління Educational Semantic Web та прототип керування програмною системою підтримки електронної освіти на його базі. Створено електронне портфоліо на основі запропонованої архітектури для освітнього порталу Києво-Могилянської академії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312-018.1
Шифр НБУВ: РА383743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Вінниченко Д. В. 
Високовольтні системи електророзрядної обробки вуглецевмісних газів. / Д. В. Вінниченко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження: високовольтні системи електророзрядного отримання вуглецевих наноматеріалів з вуглецевмісних газів. Мета роботи: розробка нових принципів побудови високовольтних систем електророзрядної обробки вуглецевмісних газів у міжелектродному проміжку змінної довжини на основі параметричного регулювання біполярної напруги його електропробою та формування в газах регульованих високочастотних біполярних електророзрядних струмів. Методи дослідження теоретичні і експериментальні дослідження, фізичне моделювання, методи математичного аналізу, комп'ютерне моделювання . Теоретичні та практичні результати і новизна: вирішено важливу наукову задачу створення нових принців побудови високовольтних електророзрядних систем обробки вуглецевмісних газів. Визначено взаємозв'язок характеристик високовольтного джерела електроживлення систем електророзрядної обробки вуглецевмісних газів з продуктивністю та питомими енерговитратами електротехнологічного процесу виробництва нановуглецю. Розроблено нові способи, експериментальні високовольтні електротехнічні системи і електророзрядні реактори для синтезу нановуглецю, на які отримано патенти України. Створено ряд високовольтних систем електророзрядної обробки вуглецевмісних газів. Предмет і ступінь впровадження: основні результати роботи впроваджені в ТОВ "Компанія СВІТ". Наукові результати використовуються в навчальному процесі при підготовці фахівців за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» кафедрою комп'ютеризованих систем управління Навчально-наукового інституту автоматики та електротехніки НУК імені адм. Макарова (м. Миколаїв). Ефективність впровадження: отримано значний техніко-економічний ефект, що полягає в підвищенні показників якості та продуктивності установок електророзрядного отримання вуглецевих наноматеріалів, з унікальними властивостями, з вуглецевмсних газів. Сфера використання: виробництво вуглецевих наноматеріалів.^UThe оbject of research: High-voltage systems of electrodischarge obtaining carbon nanomaterials from carbon-containing gases. The aim of research:is the development new principles of construction high-voltage systems of electrodischarge processing carbon-containing gases in inter-electrode gap with variable length, based on parametric regulation of bipolar voltage of it breakdown and forming regulated high-frequency discharge currents in gases . Methods of research: theoretical and experimental research, physical modeling, mathematical methods, computer modeling. Theoretical and practical results and innovations: the important scientific task of creating new principles for the construction of high-voltage electrodischarge systems for processing carbon-containing gases was solved. The interconnection of the characteristics of the high-voltage power supply of electrodischarge processing of carbon-containing gases with the productivity and specific energy consumption of the electrotechnological process of the production of carbon nanmaterials is determined. New methods, experimental high-voltage electrotechnical systems and electrodischarge reactors for the synthesis of nanocarbon, for which patents of Ukraine have been obtained, are developed. A number of high-voltage systems for electrodischarge processing of carbon-containing gases have been developed. A subject degree of introduction: are used in LLC "Компанія СВІТ". Scientific results are used in the educational process in the education of specialists in the specialty 151 "Automation and Computer-Integrated Technologies" by the Department of Computerized Control Systems of the Institute of Automation and Electrical Engineering of the NUOS named after S. Makarov (Mykolaiv). Effectiveness of implantation: a significant technical and economical effect has been obtained, which is to increase the quality and productivity of the units of electrodischarge synthesis of nanocarbon with the unique properties, from carbon-containing gases. Sphere of use: production of carbon nanomaterials.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Кривіцький В. Б. 
Митний контроль у протидії ризикам і загрозам митної безпеки України / В. Б. Кривіцький. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес здійснення митного контролю. Мета – полягає в обґрунтуванні обґрунтуванні теоретико-методичних засад реалізації митного контролю у контексті мінімізації митних ризиків, а також формування науково-практичних рекомендацій щодо модернізації митного контролю у забезпеченні митної безпеки України. Методи – загальнонаукові та емпіричні: аналіз, синтез, індукція, дедукція, аналогія, конкретизація, абстрагування, групування, узагальнення, діалектичний, системний, історичний, соціологічний, графічна та таблична інтерпретація. Результати дослідження полягають у поглибленні теоретичних засад та формулюванні практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення процедур митного контролю в контексті протидії загрозам митної безпеки держави. Новизна полягає в: удосконаленні науково-теоретичних підходів до обґрунтування новітнього концептуального базису здійснення митного контролю у парадигмі митної безпеки держави; розвитку науково-методичних підходів до економіко-математичного моделювання митних ризиків; удосконаленні теоретико-організаційних підходів до проведення аналізу митних ризиків та ефективності митного контролю; обгрунтуванні науково-методичних підходів до визначення імперативів реалізації митного контролю з урахуванням передового зарубіжного досвіду; удосконаленні теоретико-концептуальних засад щодо обґрунтування сутності митного ризику з позицій теорії управління, ортодоксального підходу до трактування понять, врахування специфічних особливостей митної сфери та кількісного вираження прояву митного ризику; поглибленні наукових підходів до розробки ризикоорієнтованої концепції удосконалення митного контролю в Україні як цілісного бачення її етапів та принципів формування в їх взаємозв'язку з інституційним, нормативно-правовим, функціональним забезпеченням. Впроваджено у діяльність Комітету з питань бюджету Верховної Ради України, Департаменту організації митного контролю та оформлення Державної фіскальної служби України, Тернопільської митниці Державної фіскальної служби України та навчальний процес Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – Міністерство фінансів України, Комітет з питань податкової та митної політики Верховної Ради України.^UThe object is the process of customs control. The purpose is to substantiate the theoretical and methodical principles of the implementation of customs control in the context of minimizing customs risks, as well as to formulate scientific and practical recommendations on modernization of customs control in ensuring the customs security of Ukraine. Methods – general scientific and empirical: analysis, synthesis, induction, deduction, analogy, concretization, abstraction, grouping, generalization, dialectic, systemic, historical, sociological, graphical and table interpretation. Research results formulated in deepened theoretical generalizations and practical recommendations aimed at improving customs control procedures in the context of counteracting the threats to the customs security of the state. Novelty: scientific and theoretical approaches to the substantiation of the latest conceptual basis for the implementation of customs control in the paradigm of state customs security have been improved; scientific and methodical approaches to economic-mathematical modeling of customs risks have been improved; theoretical-organizational approaches to the analysis of customs risks and the effectiveness of customs control have been improved; got further development: the scientific and methodological approaches to determining the imperatives of customs control on the basis of best international experience; theoretical and conceptual approaches to substantiating the essence of customs risk from the standpoint of management theory, the orthodox approach to the interpretation of concepts, taking into account the specific features of the customs sphere and the quantitative expression of the customs risk have been improved; scientific approaches to the development of a risk-oriented concept of improving customs control in Ukraine as a holistic vision of its stages and principles of formation in the interconnection with institutional, regulatory, and functional provision have been improved. Implemented in the activities of the Budget Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine, Customs Control and Clearance Department of State Fiscal Service of Ukraine, Ternopil Custom service of the State Fiscal Service of Ukraine. Scientific and used in the educational process Ternopil National Economic University. Scope of use - Ministry of Finance of Ukraine, Committee on Taxation and Customs Policy of the Verkhovna Rada of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Хомич О. Л. 
Формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. / О. Л. Хомич. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел уточнено сутність понять «формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій», «готовність педагогів до формування просоціальної поведінки учнів основної школи». Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний), критерії (пізнавальний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-праксичний) з відповідними показниками та рівні сформованості просоціальної поведінки учнів основної школи (продуктивний, вибірковий, пасивний). У роботі схарактеризовано потенціал інформаційно-комунікаційних технологій щодо формування просоціальної поведінки учнів основної школи, вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій (науково-методичне забезпечення формування просоціальної поведінки учнів основної школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; підготовка педагогів-координаторів до впровадження проекту «Вчимося жити разом» шляхом тренінгової та дистанційної форми навчання; створення науково-методичного супроводу формування просоціальної поведінки за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій).^UThe dissertation is devoted to the urgent problem of formation of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies. Based on analysis of psychological and pedagogical sources, the essence of the concepts has been clarified «formation of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies», «readiness of teachers to form prosocial behaviour of students of the basic school».The structure (cognitive, emotional-value, activity-practical components), criteria (cognitive, emotional-motivational, activity-praxis) with the corresponding indicators and levels of formation of the prosocial behaviour of students of the basic school (productive, selective, passive) have been clarified. The educational potential of information and communication technologies in prosocial behaviour of students of the basic school has been revealed. For the first time, the organizational and pedagogical conditions of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies (scientific and methodological support for prosocial behaviour of students of the basic school using information and communication technologies; training of teachers-coordinators for implementing the project «Learning to Live together» using training and distance learning, developing scientific and methodological support for the formation prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Омельчук М. А. 
Формування професійної компетентності з надання першої долікарської допомоги у майбутніх провізорів / М. А. Омельчук. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена проблемі формування професійної компетентності з надання першої долікарської допомоги у майбутніх провізорів.У роботі проаналізовано стан дослідження проблеми у педагогічній теорії і практичній діяльності вищих медичних закладів освіти, розкрито сучасні вимоги до організації підготовки фахівців з фармації, висвітлено сучасний стан підготовки майбутніх провізорів до надання першої долікарської допомоги; обгрунтовано структуру професійної компетентності з надання першої долікарської допомоги у майбутніх провізорів, що складається з чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, знаннєво-практичного, особистісно-психологічного та організаційно-комунікативного компонентів; розкрито зміст компонентів професійної компетентності з надання першої долікарської допомоги у майбутніх провізорів; визначено рівні сформованості по кожному з компонентів: високий, середній, низький; представлено методику формування професійної компетентності з надання першої долікарської допомоги у майбутніх провізорів на засадах симуляційного навчання; проаналізовані технології, форми та методи інтерактивного навчання в медицині та метод симуляційного навчання як різновид активного навчання, що реалізуються підходами «чотирьох кроків», «позитивної критики», «позитивного мотивування» та «постійного оцінювання»; експериментально перевірено ефективність запропонованих методики, змісту, форм і методів формування професійної компетентності з надання першої долікарської допомоги у майбутніх провізорів на засадах симуляційного навчання під час навчання в інтернатурі вищих медичних закладів освіти.^UThe dissertation is devoted to the problem of forming the competence for the provision of the first medical aid to future pharmacists.The paper analyzes the state of the study of the problem in the pedagogical theory and practice of higher medical educational institutions, reveals the modern requirements for the organization of training specialists in pharmacy, highlights the current state of preparation of future pharmacists to the provision of the first pre-care aid; the structure of competence for the provision of the first pre-medical aid to future pharmacists is substantiated, which consists of four components: motivational-value, knowledge-practical, person-psychological and organizational-communicative components; the content of the competence components for the provision of the first pre-care aid to future pharmacists is disclosed, level of formation for each of components are defined: high, average, low; the methodology of forming the competence for provision of the first pre-care assistance to future pharmacists on the basis of simulation training is presented; analyzed the technologies, forms and methods of interactive learning in medicine and the method of simulation training as a kind of active learning implemented by the "four steps" approach, "positive criticism", "positive motivation" and "constant evaluation"; the effectiveness of the proposed methodology, content, forms and methods of forming the competence for the provision of the first pre-medical aid to future pharmacists on the basis of simulation training during internship at higher medical educational institutions was experimentally tested.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Мельников Е. О. 
Здійснення військових реформ на території України (друга половина ХІХ–початок ХХ ст.) / Е. О. Мельников. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: реформування імперських збройних сил та системи військового управління на території підросійської України в другій половині XIX–на початку XX століть; мета: проаналізувати напрями здійснення військових реформ на українських землях у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.; методи: загальнонаукові (аналізу та синтезу, індукції та дедукції), загальноісторичні (хронологічний та історико-порівняльний), міждисциплінарні (цитування, контент-аналізу, інтерпретативного аналізу); принципи історизму та неупередженості; у роботі використано комплексний, системний, ціннісний підходи. Наукова новизна дослідження зумовлена самою постановкою проблеми, в якій здійснення військових реформ на українських землях у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. вперше в українській історіографії стали предметом спеціального дослідження. Вперше: визначено теоретико-методологічні засади дослідження військових реформ на території України в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.; здійснено комплексне дослідження реформування військово-окружної системи на території України в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. як складової частини розвитку української військової справи та розбудови національних збройних сил; запропоновано періодизацію реформування військових округів на території України у досліджуваний період; охарактеризовано якісні та кількісні показники їх діяльності; відтворено цілісну картину реформування військово-окружної системи на території підросійської України; уведено до наукового обігу документальні матеріали з фондів Центрального державного історичного архіву України (м. Київ), Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України, Державного архіву Одеської області, Державного архіву Харківської області, що дозволило виявити новий фактичний матеріал з теми дослідження про здійснення військових реформ на території України в другій половині ХІХ–початку ХХ ст. Уточнено: місце українських земель у здійсненні військових реформ в Російській імперії в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.; відомості щодо нормативно-правового забезпечення реформування військових округів на території України; роль військових навчань у посиленні боєздатності збройних підрозділів Російської імперії на українських землях. Набули подальшого дослідження: вивчення регіональної специфіки розвитку військово-окружної системи на території України; вивчення діяльності військово-навчальних закладів на українських землях; питання щодо значення військового реформування округів на території України для створення національних українських військових формувань. Практичне значення роботи полягає у можливості використання отриманих результатів для подальших наукових розробок Матеріали дослідження можуть бути використаними викладачами ЗВО у викладанні курсу історії України та тематичних спецкурсів, при підготовці уроків з історії України у закладах освіти та в поширенні історичних знань у середовищі шкільної молоді. Отримані у дослідженні теоретичні положення та результати можуть стати підґрунтям для підготовки матеріалів для енциклопедичних видань, методичних посібників.^UObject: reforming the imperial armed forces and the system of military control in the territory of sub-Russian Ukraine in the second half of the nineteenth and early twentieth centuries; purpose: to analyze the directions of military reforms in the Ukrainian lands in the second half of the nineteenth - early twentieth centuries; methods: general scientific (analysis and synthesis, induction and deduction), general historical (chronological and historical-comparative), interdisciplinary (citation, content analysis, interpretive analysis); the principles of historicism and impartiality; the work uses complex, systematic, value approaches. The scientific novelty of the research is conditioned by the very statement of the problem, in which the implementation of military reforms on the Ukrainian lands in the second half of the 19th - beginning of the 20th century. for the first time in Ukrainian historiography have become the subject of special study. For the first time: the theoretical and methodological foundations of the study of military reforms on the territory of Ukraine in the second half of the nineteenth and early twentieth centuries were determined; a comprehensive study of the reform of the military-district system in Ukraine in the second half of the nineteenth and early twentieth centuries was carried out. as an integral part of the development of Ukrainian military affairs and the development of national armed forces; periodic reformation of military districts on the territory of Ukraine in the studied period is proposed; characterized by qualitative and quantitative indicators of their activity; a complete picture of the reform of the military-district system in the territory of sub-Russian Ukraine has been reproduced; the materials from the funds of the Central State Historical Archives of Ukraine (Kyiv), the Central State Archives of Higher Authorities and Administration of Ukraine, the State Archives of Odessa Oblast, and the State Archives of Kharkiv Oblast were introduced into scientific circulation. military reforms in the territory of Ukraine in the second half of the nineteenth and early twentieth centuries. Specified: the place of Ukrainian lands in the implementation of military reforms in the Russian Empire in the second half of the nineteenth and early twentieth centuries; information on the legal support for the reform of military districts in Ukraine; the role of military exercises in enhancing the combat capability of the armed forces of the Russian Empire on Ukrainian lands. Received further research: вивчення регіональної специфіки розвитку військово-окружний системи на території України; вивчення діяльності військових навчальних закладів на українських землях; питання про важливість військової реформи округів в Україні для створення українських національних військових частин. The practical significance of the work lies in the possibility of using the results obtained for further scientific development. The materials of the research can be used by teachers of higher education institutions in teaching the course of history of Ukraine and thematic special courses, in the preparation of lessons on the history of Ukraine in educational institutions and in the dissemination of historical knowledge in the environment of school youth. The theoretical findings and results obtained in the study can be the basis for the preparation of materials for encyclopedic publications, manuals.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Прокопчук В. Ю. 
Формування професійно-особистісної ідентиності фахівців сестринської справи у процесі навчання в медичному коледжі / В. Ю. Прокопчук. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – професійна підготовка майбутніх фахівців сестринської справи у медичних коледжах. Мета – науково обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість організаційно-педагогічних умов формування професійно-особистісної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи у процесі навчання в медичному коледжі. Методи: теоретичні , емпіричні , математичної статистики для кількісного та якісного аналізу результатів дослідження й підтвердження достовірності емпіричних даних, їх математичної і графічної обробки. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у розробці та впровадженні навчально-методичних комплексів із дисциплін медичного та психологічного спрямування «Основи медсестринства», «Основи психології та міжособове спілкування», «Медсестринська етика та деонтологія»; підготовці навчального посібника-практикуму «Проблема особистості у загальній та медичній психології» та навчального посібника «Збірник ситуаційних задач з основ медсестринства», розробці методичних вказівок до виконання практичних занять з дисципліни «Основи медсестринства».^UThe object is the professional training of future specialists in nursing in medical colleges. The purpose is to scientifically substantiate and experimentally test the effectiveness of organizational and pedagogical conditions for the formation of professional and personal identity of future specialists in nursing in the process of education in medical college. Methods: theoretical, empirical, mathematical statistics for the quantitative and qualitative analysis of the results of the study and confirmation of the validity of the empirical data, their mathematical and graphical processing. The practical importance of the obtained research results is the development and implementation of educational and methodological complexes in the disciplines of medical and psychological direction "Fundamentals of Nursing", "Fundamentals of Psychology and Interpersonal Communication", "Nursing Ethics and Deontology"; preparation of a training manual on "Problem of personality in general and medical psychology" and training manual "Collection of situational tasks on the basics of nursing", development of methodological instructions for the implementation of practical classes in the discipline "Fundamentals of nursing".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Нечепоренко М. А. 
«Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно особистісного саморозвитку» / М. А. Нечепоренко. — Б.м., 2019 — укp.

Багатофункціональність діяльності вчителя іноземних мов, динамічні зміни у сфері його професійної підготовки, необхідність неперервного вдосконалення професійних компетентностей та особистісних детермінант майбутніх учителів іноземних мов, а також зумовлена цими факторами потреба педагогічних ЗВО у реалізації науково обґрунтованої методики, що забезпечить становлення активної професійної індивідуальності фахівця, дозволить майбутньому вчителю іноземних мов виконувати завдання, покладені на нього сучасним інформаційним полікультурним суспільством та досягати вершин розвитку своєї особистості, спричинили вибір теми дисертаційного дослідження «Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку».У дисертації з'ясовано стан проблеми формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку в педагогічній теорії і практиці фахової підготови вчителів іноземних мов в Україні, Німеччині, Великобританії та США. Проаналізовано нормативне та навчально-методичне забезпечення підготовки фахівців за кваліфікацією бакалавр освіти, вчитель німецької і другої іноземної мови та зарубіжної літератури.Обґрунтовано та вивчено теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Конкретизовано смислові значення понять «професійно-особистісний саморозвиток», «готовність майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку». Під професійно-особистісним саморозвитком майбутніх учителів іноземних мов розуміємо внутрішній, свідомий, цілеспрямований процес особистісного вдосконалення та професійного зростання майбутніх учителів-філологів на основі процесів самопізнання, самоосвіти, самоконтролю та самореалізації. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку визначаємо як складне професійно-особистісне утворення, що охоплює мотиваційно-спрямувальний, інформаційно-інтегративний, особистісно-регулятивний, рефлексивно-коригувальний компоненти і слугує основою для постійного підвищення рівня професіоналізму та самореалізації особистості майбутніх учителів іноземних мов.Визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку: формування мотивації до професійно-особистісного саморозвитку через комплекс стимулювальних чинників; використання інтегративного ресурсу іноземної мови для здійснення професійно-особистісного саморозвитку; застосування смарт середовища професійно-особистісного саморозвитку. Розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку.Виокремлено та охарактеризовано спонукальний, когнітивний, інтернальний, рефлексивний критерії і відповідні показники, на основі яких визначено й експериментально перевірено низький, середній та високий рівні сформованості готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Рекомендованими формами організації навчального процесу є практичні заняття, самостійна робота, групова робота, тренінги, воркшопи, індивідуальні та групові консультації, круглі столи, диспути, конференції, самостійна робота із використанням інформаційних ресурсів, індивідуально-пошукова робота, відвідування відкритих уроків провідних педагогів. Обґрунтовано та експериментально доведено ефективність використання методів проблемного та активного навчання (дискусії, моделювання ситуацій, навчальні ігри), методів самостійної та групової позааудиторної роботи (опрацювання літератури іноземною мовою, онлайн-робота з веб-ресурсами), методу кейсів, методу «Портфоліо», веб-квесту. Практичне значення дослідження полягає у розробці методичного супроводу реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку, діагностичного інструментарію для визначення рівнів сформованості готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку; комплексу інтерактивних освітніх ресурсів за тематикою професійно-особистісного саморозвитку вчителя іноземних мов. Видано навчальний посібник «Професійно-особистісний саморозвиток педагога в контексті актуальних трендів освітньої парадигми сучасності» та методичні рекомендації до навчальної дисципліни «Практичний курс основної мови» із циклу професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Створено смарт середовище у формі вебміксу за тематикою професійно-особистісного саморозвитку, що охоплює авторський тематичний блог «Педагог – професіонал та всебічно розвинена особистість», електронне портфоліо, веб-квест «Готовність учителя іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку: теоретична рефлексія».Ключові слова: майбутні вчителі іноземних мов, готовність до професійно-особистісного саморозвитку, структурно-функціональна модель формування готовності, педагогічні умови.^UMultifunctional activity of the teacher of foreign languages, dynamic changes in the field of his professional training, the need for continuous improvement of professional competencies and personal determinants of future teachers of foreign languages, and also due to these factors the need for pedagogical universities in the implementation of scientifically developed methodology, that will ensure the formation of active professional individuality of the future specialist, will allow the future teacher of foreign languages to reach the peaks of development of their personality, led to the choice of the topic of the dissertation study "Formation of future foreign languages teachers' readiness to professional-personal self-development". The object of the study is future foreign teachers' training. The thesis investigates the problem of forming the readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development in the pedagogical theory and practice of professional training of foreign languages' teachers in Ukraine, Germany, the United Kingdom and in the United States. The theoretical bases of professional-personal self-development are substantiated and studied. The semantic meanings of the concept "professional-personal self-development", "readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development" are specified. Due to our study, the readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development is defined as a complex professionally-personal formation, integrating in its structure motivational-dispositional, informational-integrative, personal-regulating, reflexivity-correcting components, aimed to raise the level of professionalism and self-realization of the personality of future teachers of foreign languages. The pedagogical conditions of formation of future foreign languages teachers' readiness to professional-personal self-development (formation of motivation to professional-personal self-development through a complex of stimulating factors; the use of an integral resource of a foreign language for accomplishing professional-personal self-development; creating a smart environment of professional-personal self-development.) are determined and theoretically substantiated. The structural-functional model of forming the readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development is developed. The motivational-stimulating, cognitive, internal, reflexive criteria and relevant indicators of the readiness of future foreign languages' teachers to professional-personal self-development are identified and characterized. According to the determined criteria are defined and experimentally checked the low, medium and high levels of the formation of future foreign languages' teachers' readiness to professional-personal self-development. The recommended forms of organization of the educational process are practical classes, independent work, group work, trainings, workshops, individual and group consultations, round tables, disputes, conferences, independent work with the use of information resources, individual search work, visiting the open lessons of leading teachers. The effectiveness of the use of the active methods, the method of projects, the methods of problem learning (discussions, modeling of problem situations, educational games), methods of independent and group extracurricular work (working out of literature in a foreign language, online work with interactive programs), method of cases, Portfolio method, a web-quest is experimentally confirmed. The integrated phased methodology of formation of future foreign languages' teachers' readiness to professional-personal self-development, that includes the predictive, design and practical stages, has been developed. A smart environment of professional-personal self-development is a web mix, that include the author's thematic blog, the electronic portfolio, a web quest, educational textbook (the text and the tasks in form of thematic cases contain hyperlinks to additional sources). Key words: future teachers of foreign languages, readiness to professional-personal self-development, structural-functional model of forming the readiness, pedagogical conditions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Гресько М. В. 
Психофізіологічна характеристика змін особистості та оцінка сприйняття радіаційного ризику після Чорнобильської катастрофи. / М. В. Гресько. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукової задачі щодо визначення психофізіологічних особливостей змін особисті та оцінці адекватності сприйняття радіаційного ризику УЛНА на ЧАЕС та евакуйованих з ЧЗВ, яке полягає у ретроспективно-проспективному аналізі деформації індивідуально-типологічного патерну особистості та характеристиці біоелектричної активності головного мозку. Проведено психофізіологічне дослідження УЛНА на ЧАЕС і евакуйованих із ЧЗВ, а також неекспонованих респондентів (контрольна група) та учасників АТО/ООС (група порівняння). Психодіагностичні і нейрофізіологічні дослідження здійснені 503 особам — 122 УЛНА на ЧАЕС у 1986–1987 рр.; 76 УЛНА на ЧАЕС у 1986–1987 рр., які були також евакуйовані із ЧЗВ; 119 евакуйованим із ЧЗВ; 85 осіб групи неекспонованого контролю та 101 учаснику АТО/ООС (група порівняння). Після Чорнобильської катастрофи спостерігається психологічна дезадаптація з деформацією особистості у вигляді зростання інтроверсії, нейротизму та збільшення акцентуацій педантичного, циклотимного, дистимного, тривожного, емотивного та збудливого типів. Нейрофізіологічний базисом цих деструктивних індивідуально-типологічних особливостей є уповільнення патерну біоелектричної активності головного мозку, що свідчить про органічне ураження головного мозку, переважно у кортико-лімбічній системі. Встановлені дозо-залежні зміни кЕЕГ можуть свідчити про радіаційно-асоційований характер органічного ураження головного мозку. Виявлено гіпертрофоване сприйняття іонізуючого випромінювання та показано формування неадекватного сприйняття радіаційного ризику внаслідок особистісних деформацій. Особливостями копінг-стратегій після надзвичайних ситуацій є переважне використання емоційно-спрямованих стратегій поведінки, яке поруч з гіпертрофованим сприйняттям радіаційного ризику сприяють формуванню психічних розладів. Розроблені і використані шляхи оптимізації психокорекції психофізіологічних особливостей особистості постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які включають крім біологічного, психологічного та соціального рівнів надання допомоги інформаційно-освітянську складову. Використання отриманих результатів сприятиме удосконаленню радіаційної безпеки і радіологічного захисту при радіаційних надзвичайних ситуаціях, а також при роботі з джерелами іонізуючого випромінювання (ядерна промисловість, інтервенційна та медична радіологія, довготривалі космічні польоти та ін.).^UThe dissertation is devoted to solving the scientific problem of determining the psycho-physiological characteristics of personal changes and assessing the adequacy of the radiation hazard perception in clean-up workers (liquidators) of the Chornobyl catastrophe and evacuated from the Chornobyl Exclusion zone (ChEZ), which consists in a retrospective and prospective analysis of the deformation of the individual-type pattern of the person and the characterization of bioelectric activity of the brain. The psycho-physiological research on the liquidators and evacuees, as well as non-exposed respondents (control group), Antiterroristic operation / United forces operation (ATO/UFO) participants (comparison group) were conducted. Psychodiagnostic and neurophysiological researches were carried out for 503 persons — 122 liquidators of 1986–1987; 76 liquidators of 1986–1987, which were also evacuated from the ChEZ; 119 evacuees; 85 non-exposed controls and 101 ATO/UFO participants (comparison group). After the Chernobyl catastrophe surviving there is a psychological disadaptation with personality deformation in the form of growth of introversion, neuroticism and increased accentuation of pedantic, cyclothymic, dysthymic, anxiety, emotive and excitatory types. The neurophysiological basis of these destructive individual-typological features is the deceleration of the pattern of bioelectric activity of the brain, indicating an organic lesion of the brain, mainly in the cortico-limbic system. Established dose-dependent changes in qEEG can be indicative of the radiation-associated nature of organic brain damage. Hypertrophic perception of ionizing radiation is detected and formation of inadequate perception of radiation risk as a result of personality deformations is shown. The peculiarities of coping strategies after experiencing emergencies are the predominant use of emotionally-directed behavior strategies, which, along with hypertrophied perception of radiation risk, contribute to the formation of mental disorders. The ways of optimization of psychocorrection of psycho-physiological features of the person suffered as a result of the Chornobyl catastrophe, which include, in addition to the biological, psychological and social levels of the provision of assistance to the informational and educational component, have been developed and used. The use of the results will contribute to the improvement of radiation safety and radiological protection in radiation emergencies, as well as in dealing with sources of ionizing radiation (nuclear industry, interventional and medical radiology, long-range space flights, etc.).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Кравчук І. С. 
Стабільність ринку обігових фінансових інструментів / І. С. Кравчук. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процеси функціонування ринку обігових фінансових інструментів як єдності організаторів торгівлі, ринкових учасників та інституційного середовища. Мета – розробка теоретичних положень і методологічних засад стабільності ринку обігових фінансових інструментів та обґрунтування практичних рекомендацій з підтримки ринкової стабільності на основі дослідження сучасних міжнародних і вітчизняних трендів обігу цінних паперів і деривативів. Методи – аналіз, синтез, порівняння, аналогія, семантичний, класифікація, інституційний аналіз, нормалізація на основі інтегральної функції розподілу, узагальнена авторегресійна умовна гетероскедастичність, лінійна та рангова кореляція, TRAMO/SEATS, фільтрування Ходріка-Прескотта, глобальна та баєсівська векторна авторегресія, динамічно-структурний аналіз, кластерний аналіз. Результати – концептуальне обґрунтування науково-теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення стабільності ринку обігових фінансових інструментів. Новизна – вперше: запропоновано сучасну парадигму стабільності ринку обігових фінансових інструментів із виділенням двох вимірів: термінологічного – шляхом розкриття сутності поняття стабільності ринку обігових фінансових інструментів і ринкових явищ, які визначають її порушення, та методологічного – через характеристику інструментарію для виміру основних ознак ринкової стабільності; розроблено науково-методичні підходи до виявлення взаємозв'язку між системним ризиком і стресом на ринку обігових фінансових інструментів, які передбачають квантифікацію можливого транскордонного зараження і транскордонний компаративний аналіз кількісних параметрів ендогенного накопичення дисбалансів; запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання рівня чутливості інвестиційних фондів щодо ринкових потрясінь на основі розрахунку індексу фінансової крихкості; побудовано модель ідентифікації глобальних системно важливих ринків; удосконалено: трактування поняття «обігові фінансові інструменти»; науково-методичний підхід до ідентифікації ринкових порушень на основі розрахунку композитного індексу стресу на ринку обігових фінансових інструментів; проектний підхід щодо розробки профільної комплексної програми стабільного розвитку ринку обігових фінансових інструментів України; концептуальні підходи до регулювання ринку обігових фінансових інструментів в Україні на основі впровадження цільової регуляційної моделі; отримали подальший розвиток: інституційний підхід до трактування ринку обігових фінансових інструментів; системний підхід щодо формування макропруденційної політики; обґрунтування процесу фінансизації на основі кількісного аналізу ролі фінансових активів та інституційних інвесторів в економіці; методичні підходи до діагностування сучасного банківництва на ринку цінних паперів і деривативів на прикладі ЄС, що дало змогу розширити існуючі пропозиції щодо структурної реформи банківської діяльності щодо сепарації комерційних та інвестиційних операцій; науковий підхід до моделювання конверсії умовних конвертованих облігацій банків в акції; ідентифікація сучасних трендів розвитку організації торгівлі обіговими фінансовими інструментами та її посттрансакційного обслуговування; обґрунтування доцільності впровадження моделі консолідованого ринкового оператора мережі торговельних платформ з посттрансакційною інфраструктурою з використанням розподілених баз даних, запуску ринку первинних публічних розміщень акцій з диференційованими вимогами в залежності від розміру компанії-емітента, переформатування моделей функціонування інституційних інвесторів. Впроваджено у діяльність: Департаменту фінансової стабільності Національного банку України, ПАТ АКБ «Львів», ПАТ «БАНК СІЧ», ПАТ «Дойче Банк ДБУ», ТОВ «КУА «КОНСТАНТА ВЕНЧУР ІНВЕСТ», а також у навчальному процесі Тернопільського національного економічного університету та Навчально-наукового інституту бізнес-технологій «УАБС» Сумського державного університету. Сфера використання – Комітет з питань фінансової політики і банківської діяльності Верховної Ради України та Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.^UThe object is the functioning processes of the negotiable financial instruments market as a unity of trade venues, market participants and institutional environment. The purpose is the development of theoretical provisions and methodological foundations of the stability of negotiable financial instruments market and the justification of practical recommendations to support market stability, based on the study of modern international and domestic trends of the circulation of securities and derivatives. Methods are analysis, synthesis, comparison, analogy, semantic, classification, institutional analysis, normalization based on the integral distribution function, Generalized Auto-Regressive Conditional Heteroskedasticity, linear and rank correlation, TRAMO/SEATS, Hodrick-Prescott filter, global and bayesian vector autoregression, dynamic structural analysis, cluster analysis. The results are the conceptual justification of scientific and theoretical foundations and the development of practical recommendations to ensure the stability of the negotiable financial instruments market. Novelty – for the first time: a modern paradigm of stability of the negotiable financial instruments market with the allocation of two dimensions was proposed: terminological – by disclosing the essence of the concept of stability of the negotiable financial instruments market and market phenomena that determine its disturbances, and methodological – through the characteristics of tools for measuring the main features of market stability; scientific and methodological approaches for the identification of the relationship between systemic risk and stress in the negotiable financial instruments market, that involve the quantification of a possible cross-border contagion and cross-border comparative analysis of quantitative parameters of endogenous buildup of imbalances were developed; a scientific and methodological approach to assessing the level of sensitivity of investment funds to market shocks based on the calculation of the financial fragility index was proposed; the model of identification of global systemically important markets was constructed; Improved: the interpretation of the definition of «negotiable financial instruments»; scientific and methodological approach to the identification of market disturbances based on the calculation of the composite stress index in the negotiable financial instruments market; the project approach to the development of a complex programme of the stable development of the negotiable financial instruments market in Ukraine; conceptual approaches to the regulation of the negotiable financial instruments market in Ukraine based on the implementation of the objectives-based regulatory model; got further development: institutional approach to the interpretation of the negotiable financial instruments market; systematic approach to the forming of macroprudential policy; justification of the financialization on the basis of quantitative analysis of the role of financial assets and institutional investors in the economy; methodological approaches to the diagnosis of modern banking in the securities and derivatives market on the example of the EU that allowed to expand the existing proposals for structural reform of banking activities for the separation of commercial and investment operations; a scientific approach to the modeling of the conversion of contingent convertible bonds in the banking stocks; the identification of current trends in the development of the trade of negotiable financial instruments and its post-transaction service; the justification for the introduction of a model of a consolidated market operator of a network of trading platforms with post-transaction infrastructure using distributed ledgers, launch of a market of initial public offerings with differentiated requirements depending on the size of the issuing company, reformatting the models of functioning of institutional investors. The project was implemented in the activities of: the Financial Stability Department of the National Bank of Ukraine, PJSC Commercial Bank «Lviv», PJSC «Bank Sich», PJSC «Deutsche Bank DBU», CONSTANTA Venture Invest Asset Management Ltd., as well as in the educational process of the Ternopil National Economic University and Educational and Research Institute of Business Technologies «UAB» of the Sumy State University. The scope of use is the Committee on Financial Policy and Banking of the Verkhovna Rada of Ukraine and the National Securities and Stock Market Commission.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Шорінов О. В. 
Розроблення технології нанесення захисно-відновлювальних покриттів на деталі авіаційної техніки з магнієвих сплавів холодним газодинамічним напилюванням / О. В. Шорінов. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – процес формування покриттів методом холодного газодинамічного напилювання; мета дослідження – розроблення технології нанесення покриттів на основі алюмінію холодним газодинамічним напилюванням для підвищення корозійної стійкості деталей з магнієвих сплавів при їх виготовленні й відновленні; методи дослідження – визначення параметрів частинок при зіткненні з підкладкою, що базується на використанні одновимірної ізоентропійної газодинамічної моделі та методу обчислювальної газодинаміки двофазного потоку, метод багатофакторного планування експерименту й математичного оброблення статистичних даних для визначення функціональних залежностей впливу досліджуваних параметрів процесу на властивості покриттів; результати – розширено область використання технології холодного газодинамічного напилювання покриттів шляхом удосконалення моделі розрахунку необхідної швидкості частинок для утворення покриттів; новизна – введено характеристичний критерій, що відображає співвідношення між швидкістю частинки порошку в момент зіткнення з підкладкою й критичною швидкістю напилювання, і дає змогу визначати можливість адгезії; удосконалено модель розрахунку швидкості частинок, необхідної для утворення покриття (критичної швидкості), у момент зіткнення з підкладкою для процесу холодного газодинамічного напилювання, що виконується при низькому тиску в діапазоні значень від 0,6 МПа до 1,0 МПа; отримано рівняння, що дають змогу прогнозувати пористість покриттів на основі алюмінію, отриманих холодним газодинамічним напилюванням низького тиску; ступінь впровадження – результати впроваджені у навчальний процес кафедри технологій виробництва авіаційних двигунів Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», у Акціонерному товаристві «Мотор Січ» і Державному підприємстві «Харківське агрегатне конструкторське бюро»; галузь використання – машинобудування^UThe object of the research is the coatings deposition process by cold gas-dynamic spray; the purpose of the study is to develop a technology for the deposition of aluminum-based coatings via cold spray to increase the corrosion resistance of manufactured and restored components made of magnesium alloys; research methods – determination of particle impact parameters based on one-dimensional isentropic and gas-dynamic models, two-phase flow computational gas dynamics, multifactorial design of experiments and data processing using statistical methods to understand the influence of the investigated process parameters on the coating properties; results – the technology of cold gas-dynamic spray has been benefited by improving the model used to calculate the required particle temperature and velocity for the formation of coatings; novelty – a characteristic criterion is introduced reflecting the ratio between the powder particle impact velocity and the critical velocity, that allows determining the possibility of adhesion; the model for the calculation of the particle velocity required to form a coating (critical velocity) for low pressure cold gas-dynamic spraying (working pressure from 0,6 MPa to 1,0 MPa) has been improved; the equations to predict the porosity of aluminum-based coatings obtained by low pressure cold spraying have been developed; the degree of implementation – the results are introduced in the educational process of the Department of Technology of Aircraft Engines Manufacturing of the National Aerospace University «Kharkiv Aviation Institute», in the Joint-Stock Company «Motor Sich» and the State Enterprise «Kharkiv Aggregate Design Bureau»; the field of use machine building


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Кровяков С. О. 
Експериментально-теоретичні основи підвищення довговічності легких бетонів для тонкостінних гідротехнічних споруд / С. О. Кровяков. — Б.м., 2019 — укp.

Об′єкт досліджень – структура і властивості модифікованих легких бетонів і фібробетонів на пористих заповнювачах для тонкостінних конструкцій гідротехнічних споруд; методи – фізико-механічні характеристики бетонів і сумішей визначалися відповідно до діючих нормативних документів на повіреному обладнанні. Застосовано оптимальне планування експериментів із використанням багатофакторного математичного моделювання, мікроскопічний і рентгенофазовий аналіз структури, аналіз технологічної пошкодженості композитів та цифровий аналіз кольорової гами декоративних бетонів; результати – розвинуто теоретичні основи і створено практичні методи підвищення довговічності бетонів на пористих заповнювачах для тонкостінних гідротехнічних споруд, зокрема залізобетонних плавучих. Запропоновано використання обробки пористого заповнювача, спрямованої на покращення його роботи у цементно-піщаній матриці. Вдосконалено рецептурні методи підвищення довговічності легких бетонів за рахунок їх комплексної модифікації і дисперсного армування; новизна – розвинуто теоретичні основи підвищення довговічності легких бетонів на пористих заповнювачах для тонкостінних конструкцій; виявлено закономірності зміни структури легких бетонів при експлуатації в конструкціях тонкостінних гідротехнічних споруд; доведена можливість покращення механічних властивостей і довговічності легкого бетону за рахунок гідрофобної обробки поверхні пористого гравію; доведено позитивний вплив технологічного прийому обробки пористих заповнювачів цементною суспензією на їх роботу в цементно-піщаній матриці; виявлено ефективність застосування дисперсного армування для бетонів на різних видах пористих заповнювачів; впроваджено – у навчальний процес ОДАБА, проект ДСТУ «Бетон суднобудівний. Технічні умови та технологія приготування», а також у практику будівельних організацій: Херсонський державний завод «Паллада», ТОВ «Камбіо», НВЦ «Екострой».^UThe object of the research – the structure and the properties of modified light concretes and fiber-concretes on porous fillers for thin-walled constructions of hydraulic structures; the methods – the physical and mechanical characteristics of concretes and mixtures were determined in accordance with the current normative documents with the authorized equipment. Optimal planning of the experiments with the use of multifactorial mathematical modeling, microscopic and X-ray diffraction analysis of the structure, the analysis of technological damage of composites and the digital analysis of color range of decorative concretes are used; the results –the theoretical foundations were developed and the practical methods for increasing the durability of concrete on porous aggregates for thin-walled hydrotechnical structures, in particular reinforced concrete floating were created. The use of porous filler processing, aimed at improving its action in the cement-sand matrix, is proposed. The methods for increasing the durability of lightweight concrete due to their complex modification and disperse reinforcement were improved; novelty – the theoretical foundations of durability increasing of light concrete on porous fillers for thin-walled structures have been developed; the mechanism of structure change of light concretes during the operation in the structures of thin-walled hydrotechnical structures was revealed; the possibility of improving the mechanical properties and durability of light concrete due to hydrophobic treatment of the surface of porous gravel has been proved; the positive influence of technological processing of porous fillers with a cement slurry on their work in the cement-sand matrix was proved; the effectiveness of disperse reinforcement application for concretes with different types of porous fillers was found; introduced – in the educational process of Odesa State Academy of Civil Engineering and Architecture, to the project of State Standard of Ukraine “Shipbuilding concrete. Technical conditions and manufacturing technology”, as well as in practice of construction organizations: Kherson State Plant "Pallada", Ltd "Cambio", Scientific and Production Center "Ecostroy".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Партола А. І. 
Організаційно-управлінські основи формування кластерної моделі розвитку підприємств водного транспорту / А. І. Партола. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних, методологічних та практичних аспектів розвитку підприємств водного транспорту на основі формування кластерної моделі, як організаційної форми, яка в умовах глобалізації формує комплексний підхід до забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Проаналізовано динаміку та тенденції економічного розвитку підприємств транспорту України та Європейського Союзу. Досліджено проблеми та перспективи розвитку річкових перевезень в Україні. Проведено ідентифікацію потенційних кластерних мереж підприємств водного транспорту в економіці України.У дисертації запропоновано класифікацію спільних кластерних проектів, яка передбачає шість варіантів найпоширеніших напрямів кооперації у транспортно-логістичному кластері: інноваційний, виробничий, освітній, інфраструктурний, інформаційно-комунікаційний, екологічний. Побудовано ієрархічну модель багатокритеріального вибору оптимального кластерного проекту для спільної реалізації підприємствами в межах транспортно-логістичного кластера водного транспорту м. Києва, що забезпечує найбільш повну реалізацію цілей, завдань та господарських інтересів його учасників.^UThe dissertation is devoted to the development of theoretical, methodological and practical aspects of the development of water transport enterprises on the basis of forming a cluster model as an organizational form which in the conditions of globalization makes a comprehensive approach to ensuring the competitiveness of enterprises. The dynamics and trends of economic development of transport enterprises of Ukraine and the European Union are analyzed. The problems and perspectives of river transport development in Ukraine are explored. The identification of potential cluster networks of water transport enterprises in the economy of Ukraine was conducted.The dissertation proposes a classification of joint cluster projects, which provides six variants of the most common areas of cooperation in the transport-logistic cluster: innovative, industrial, educational, infrastructure, information and communication, and ecological. It was constructed a hierarchical model of multicriteria selection of an optimal cluster project for joint implementation by enterprises within the transport- logistics cluster of water transport of Kyiv which provides the most complete realization of the goals, tasks and economic interests of its participants.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Янін В. А. 
Науковий доробок інженера-конструктора Л.С. Лебедянського (1898–1968) в галузі локомотивобудування / В. А. Янін. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації подається аналіз практичної, організаційної, наукової та педагогічної діяльності видатного вітчизняного інженера локомотивобудівельника, головного конструктора Коломенського заводу Л.С. Лебедянського. Описується цілий ряд локомотивів автором або безпосереднім учасником проектів яких був Л.С. Лебедянський. Систематизовано різноманітні джерельний матеріал і проаналізовано внесок вченого у розвиток локомотивобудування колишнього Радянського Союзу першої половини ХХ ст. Показано, що конструктор Л.С. Лебедянський був спеціалістом широкого профілю працюючи над проектами паровозів, тепловозів та газотурбовозів. Подається хронологічно систематизований опис життєвого та творчого шляху конструктора, висвітлюються досі невідомі факти з життя Л.С. Лебедянського.^UThe dissertation is a complex research of the life path, scientific contribution, organizational and education activity of the designer and engineer L.S. Lebedyanski (1898–1968) – the great designer of the various types of locomotives, such as steam locomotives, diesel locomotives, and the founder of the new type of locomotives – gas turbine locomotives. He was the designer of the variety of locomotive`s projects, mentor for the generation of new locomotive designers, laureate of the domestic and foreign rewards. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions to each chapter, general conclusion, list of used sources and appendices. In the first chapter of the dissertation the historiography, source base and methodological base of the research are described. The analysis and systematization of the relevant scientific literature and archival sources has shown that articles, monographs, and biographical essays often have features of fragmentation of the study and limitations while reviewing the scientific views and engineering approaches of L.S. Lebedyanski. Those sources focus mainly on some episodes of designer`s activities and observe his projects separately. Quite often in those sources the information is not completely accurate and has differences in evaluation of the designer`s contribution in development of the domestic and world locomotive industry. Highlighting of the L.S. Lebedyanski role is not always appear to be scientifically balanced and made at the appropriate methodological level, and therefore, shows insufficient study of the problem analyzed in the dissertation. As the matter of fact, we may conclude that the research of the scientific contribution, organizer`s and educational activities of L.S. Lebedyanski has not yet been completed.In the second chapter of the dissertational research the historical reconstruction of the scientific contribution, educational and organizational activities of the designer L.S. Lebedyanski is described. The process of the formation of designer`s views and the reasons that influenced L.S. Lebedyanski and made him such a formidable engineer and organizer are observed in this chapter. We are showing the facts from the childhood of the designer L.S. Lebedyanski that started to form his willing to become a part of the locomotive industry in general and be a locomotive designer in particular. The information about the education of L.S. Lebedyanski is also observed in this chapter. We tracked his educational path from the first lessons with the private teacher in the childhood till the education at school and later at the Politechnical institute in Petrograd. In addition, we mentioned the first steps of L.S. Lebedyanski in locomotive industry meaning his first experience of work at the railways, when he was the assistant of the steam locomotive driver in town Tihvin. We separated the period of the designer`s life mention above as the period of his childhood, education, first practical and theoretical experience, and formation of his personality. In the third chapter of the dissertation we represent the modern vision of the designer L.S. Lebedyanski`s legacy in context of the development of the locomotive industry. Creation of the new types of locomotives, work with the new types of engines (diesel engines, gas turbine engines), educating of the young engineers and organization of the designer`s dedicated groups, contribution to the renovation of the former Soviet Union industry during the after war period – this is only the short list of designer`s L.S. Lebedyanski activities. Due to the solving of those issues he became the widely known specialist in the former Soviet Union and the founder of the gas turbine locomotive industry.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Шугай Я. М. 
Розвиток початкової освіти у вітчизняній педагогічній теорії і практиці (1932–1958 рр.). / Я. М. Шугай. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота є теоретико-методологічним дослідженням проблеми розвитку початкової освіти в Україні протягом 1932 – 1958 рр.Об'єкт дослідження – генеза початкової освіти в Україні.Предмет дослідження – теоретичні аспекти та практика організації початкової освіти в Україні (1932–1958 рр.).Мета дослідження – на основі ретроспективного аналізу теоретико-методичних основ розвитку початкової освіти в Україні у 1932–1958 рр. виявити особливості її генези та окреслити перспективи впровадження ідей конструктивного історико-педагогічного досвіду в сучасній початковій школі.Методи дослідження. Для розв'язання завдань дослідження використовувався комплекс таких взаємопов'язаних методів: історико-логічний аналіз, систематизація наукової літератури, архівних джерел, що уможливило узагальнення та систематизацію поглядів учених на проблему, яка вивчається; хронологічно-системний, проблемно-пошуковий методи, які дали змогу простежити розвиток початкових шкіл у 1932–1958 рр. у динаміці, у часовому просторі й послідовності; структурно-порівняльний аналіз документальних, науково-літературних джерел з метою зіставлення архівних, друкованих матеріалів із досліджуваної проблеми; ретроспективний логіко-системний аналіз для порівняння подій, фактів, поглядів щодо означеної проблеми, характеристики питань організації навчання учнів початкових шкіл у досліджуваний період.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в дисертаційній роботі вперше: комплексно досліджено процес розвитку початкової освіти в Україні в 1932–1958 рр. та визначено його особливості (організація шкільної освіти на основі використання новітніх досягнень психології, фізіології, педагогіки; трансформація змісту, форм і методів початкової освіти відповідно до суспільно-політичних чинників та педагогічних ідей; надмірна заідеологізованість навчально-виховного процесу початкової школи; стратегічне спрямування державної політики на охоплення обов'язковою початковою освітою всіх дітей шкільного віку); виокремлено етапи розвитку початкової освіти в Україні аналізованої доби та їхні провідні тенденції: І-й (1932–1938 рр.) – стандартизаційно-уніфікаційний; ІІ-й (1939–1945 рр.) – реформаційно-авторитарний; ІІІ-й (1946–1953 рр.) – відновлювально-організаційний; ІV-й (1954–1958 рр.) – практико зорієнтований; схарактеризовано зміст та організацію навчання в початкових школах України в 1932–1958 рр.; виділено позитивні ідеї початкової освіти минулого (дитиноцентризм; зменшення відриву навчання від життя та підготовка учнів до практичної діяльності; організація змістовного дозвілля дітей; концентрація уваги на виховній та позакласній роботі зі школярами та роботі з їхніми батьками) та окреслено перспективи їхньої творчої реалізації в сучасній школі;уточнено квінтесенції основних понять дослідження («дитинство», «розвиток», «розвиток початкової освіти») та визначено сутність поняття «розвиток початкової освіти у вітчизняній теорії та практиці».Практичне значення дослідження полягає в тому, що його результати відображені в методичних рекомендаціях «Розвиток початкової освіти в Україні (1932–1958 рр.)». Основні положення, фактичний матеріал, висновки дослідження можуть бути використані: для визначення стратегії розвитку початкової освіти в Україні, оновлення і збагачення змісту навчальних курсів із загальної педагогіки, історії України, історії освіти, історії розвитку національних шкіл; у процесі розробки спецкурсів і проведення спецсемінарів, написання праць із проблем історії освіти. Отримані наукові результати можуть бути корисними для менеджерів освітньої галузі, викладачів, студентів, наукових працівників, педагогів-практиків.^UThe object of the study is the genesis of primary education in Ukraine. The theoretical aspects and practice of organization of primary education in Ukraine (1932-1958) are the subject of the study. The purpose of the study is to identify on the basis of a retrospective analysis of the theoretical and methodological foundations of the development of primary education in Ukraine in 1932-1958, the features of its genesis and to outline the prospects of implementing ideas of constructive historical and pedagogical experience in a modern primary school.Research methods. To solve the problems of the research, a set of such interrelated methods as historical and logical analysis, systematization of scientific literature, archival sources which made it possible to summarize and systematize scientists' views on the problem under the study; chronological and systematic, problem and search methods that made it possible to trace the development of elementary schools in 1932-1958 in dynamics, time space and sequence; structural and comparative analysis of documentary, scientific and literary sources in order to compare archival and printed materials on the problem under the study; retrospective logic and system analysis for comparison of events, facts, views on a particular problem, characteristics of issues of organization of education of elementary school pupils in the studied period, was used. The scientific novelty of the research is that for the first time in the thesis: the process of development of primary education in Ukraine in 1932–1958 has been holistically investigated; its features (organization of school education based on the use of the latest achievements of psychology, physiology, pedagogy; transformation of the content, forms and methods of primary education in accordance with socio-political factors and pedagogical ideas; excessive ideologization of the educational-bringing-up process of primary school; strategic orientation of public policy to basic primary education for all school-aged children) have been defined;the stages of development of primary education in Ukraine of the analysed period and their leading tendencies have been distinguished: the first stage (1932–1938) is the stage of standardization and unification; the second stage (1939–1945) is the reformation-authoritarian stage; the third stage (1946–1953) is the restoration-organizational stage; the fourth stage (1954–1958) is the practically oriented stage.the content and organization of education in primary schools of Ukraine in 1932-1958 have been characterized;the positive ideas of primary education of the past (child-centrism; reducing the gap between learning and preparing pupils for practical work; organization of meaningful leisure for children; focusing on educational and extracurricular work with schoolchildren and work with their parents) have been highlighted and the perspectives of their creative realization have been outlined in the New Ukrainian School.the quintessence of the basic concepts of the research («childhood», «development», «development of primary education») have been clarified and the essence of the concept of «development of primary education in domestic theory and practice» has been defined.The practical significance of the study is that its results have been represented in the methodological recommendations (guidelines) «Development of Primary Education in Ukraine (1932–1958)». The main provisions, factual material and conclusions of the study can be used to determine the strategy of development of primary education in Ukraine, updating and enriching the content of such training courses as General Pedagogy, History of Ukraine, History of Education, History of Development of National Schools; in the process of developing special courses and holding special seminars, writing works on the problems of history of education.The obtained scientific results can be useful for educational managers, organizers of educational-bringing-up institutions, teachers, students, researchers, teacher practitioners.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Успенський М. С. 
Моделювання міського середовища як системи в інформаційному забезпеченні архітектурного проектування / М. С. Успенський. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: моделювання в інформаційному забезпеченні архітектурного проектування; мета: полягає у визначенні можливостей застосування засобів комп'ютерного моделювання міського середовища як системи на аналітичних стадіях архітектурного проектування та зіставлення їх ефективності з традиційними засобами архітектурного моделювання для формування цілісних уявлень про середовищну ситуацію та обґрунтування подальшого впровадження комп'ютерних засобів моделювання міського середовища в проектний процес; методи: загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння текстових і графічних матеріалів, застосовується теорія моделювання, дослідження наук складності, методи експертного оцінювання; новизна: вперше класифіковано засоби моделювання міського середовища як системи та визначено ступінь ефективності моделей пішохідних потоків, 3D-моделей міського середовища, інформаційних моделей міського середовища для розкриття можливостей їх застосування в проектному процесі; вперше на підставі результатів експертного оцінювання та зіставлення з традиційними архітектурними моделями визначено можливості, перспективи впровадження та узагальнено переваги використання засобів моделювання міського середовища як системи в проектному процесі; вдосконалено набір критеріїв оцінювання архітектурних моделей на основі загальнонаукового розуміння специфіки моделювання та інформативності як засадничої характеристики моделі; вдосконалено стратегію оцінювання ефективності моделювання з урахуванням вимог методичних принципів теорії та практики експертних оцінок; подальшого розвитку набули систематизація теоретичних відомостей про роль, функції архітектурного моделювання, типологія та історичний розвиток наявних графічних, макетних та комп'ютерних архітектурних моделей; результати: основні положення роботи можуть бути використані в якості теоретичного підґрунтя для подальших методичних розробок щодо застосування засобів комп'ютерного моделювання міського середовища як системи у проектній діяльності та під час навчального проектування, окремі положення роботи з оцінювання ефективності моделювання можуть бути застосовані в дослідженнях, які стосуються впровадження моделей у процес архітектурного проектування; ступінь впровадження: архітектурне проектування; галузь: архітектура.^UObject: modeling in the information support of architectural design; goal: is to identify the possibilities of application of computer modeling tools of the urban space as a system at the analytical stages of architectural design, comparison of their effectiveness with traditional architectural modeling tools to form a comprehensive image of the urban space situation and justification of the further implementation of computer modeling tools of the urban space into the design process; methods: general scientific methods of analysis, synthesis, comparison of text and graphic materials; modeling theory, research of complexity and methods of expert evaluation were applied; novelty: for the first time the modeling tools of the urban space as a system were classified and degree of efficiency of pedestrian flow models, 3D models of the urban space and information models of the urban space were determined to reveal the possibilities of their use in the design process; for the first time on the basis of the results of expert evaluation and comparison with traditional architectural models, the possibilities and perspectives of implementation were defined, and the advantages of application of computer modeling tools of the urban space as a system in the design process were summarized; a set of criteria for evaluation of architectural models based on the general scientific understanding of modeling specificity and informativity as the fundamental characteristic of the model were improved, as well as the strategy for assessment of the modeling effectiveness taking into account the requirements of the methodological principles of theory and practice of expert assessments; further developments were obtained in systematization of theoretical findings about the role and functions of architectural modeling; in typology and historical development of current graphical models, scale models and computer architectural models; results: basic premises of the work could be used as a theoretical basis for further methodological developments related to application of computer modeling tools of the urban space as a system in the project activities and educational design, some results of the work concerning assessment of the modeling effectiveness can be applied in studies related to the implementation of models into the architectural design process; the degree of implementation: architectural design; branch: architecture.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Кондратенко Т. В. 
Формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. В. Кондратенко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Глухів, 2019.У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв'язання важливого наукового завдання щодо формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. Досліджено стан розробленості проблеми формування означеної якості майбутніх фахівців у педагогічній теорії та практиці. Уточнено сутність та структуру економічної компетентності вчителя технологій, визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Розроблено модель формування дослідженої якості в майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки, що складається з трьох блоків: методологічно-цільового (мета, завдання, методологічні підходи, принципи), змістово-діяльнісного (компоненти економічної компетентності, зміст підготовки, форми організації навчальної діяльності, методи, засоби навчання) та діагностично-результативного (критерії, показники, рівні та результат). Розроблено навчально-методичний супровід формування означеної компетентності в закладі вищої педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано, експериментально перевірено педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки.^UThesis for Pedagogical Sciences Candidate Degree in Speciality 13.00.04 – Theory and Methods of Professional Education. – Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv national pedagogical university, Hlukhiv, 2019.The theses is devoted to theoretical substantiation and practical solution of important scientific task concerning forming future Technologies teachers' economic competence in the process of their professional training. The state of researching the problem in educational theory and practice is analyzed. The essence and structure of Technologies teacher's economic competence is specified, the criteria, indicators and levels of measuring it are determined. The model of forming future Technologies teachers' economic competence in the process of their professional training is worked out. It consists of three blocks: methodological-target (purpose, tasks, methodological approaches, and principles), content-activity (components of economic competence, content of training, forms of organizing educational activities, educational methods and means) and diagnostic-productive (criteria, indicators, levels and result). The educational-methodical support of forming the researched competence at higher educational establishment is worked out. The pedagogical conditions of forming future Technologies teachers' economic competence in the process of their professional training are theoretically grounded and experimentally checked.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Тацієнко Н. Л. 
Селянство Правобережної України в імперський період (1793-1917 рр.) : на матеріалах Уманського повіту / Н. Л. Тацієнко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена комплексному дослідженню становища правобережного селянства наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ ст. У роботі відображено динаміку чисельності, рівень освіченості, соціально-економічне становище, суспільну активність селянства Уманського повіту. Визначено, що однією з головних причин зубожіння найчисельнішої верстви населення було малоземелля, яке в пореформені роки ще більше зростало. Зазначається, що хліборобство було основним способом забезпечення селянина, проте успішне ведення сільського господарства, попри родючість ґрунтів, залежало ще й від забезпеченості тягловою силою. Встановлено, що посилення кріпосницької експлуатації селянства Уманського повіту призвело до загострення протестних настроїв основної маси населення та поширення селянських заворушень, а проведення селянської реформи 1861 р. не вирішило очікуваного селянами питання про наділення землею. Визначено, що найбільш масовим селянський рух другої половини ХІХ - початку ХХ ст. був саме на Правобережжі.^UThe thesis is devoted to a comprehensive study of Right-bank Ukraine's peasantry in late 18th – early 20th centuries. The general characteristics of Ukrainian rural population were shown on the example of Uman district in Kyiv province. The regional peculiarities of conditions the largest social stratum lived in during the studied period were also elucidated.The presented research describes the peasantry's way of life, social and economic status, population dynamics, educational level and social activities in Uman district in late 18th – early 20th centuries. It has been proved that the dynamics of the peasantry population in both Kyiv province and Uman district had a wave-like character. During the studied period Uman district, as one of the largest areas in terms of its territories and number of inhabitants, was agricultural region; the vast majority of its population lived in rural zones and was not properly educated. The Orthodox Church contributed greatly to the involvement of broad masses of the peasantry into school education. As a result, since the 1860s the church and parish education had become widespread. The thesis proves that, despite the noticeable changes in the issue of public education, peasantry education even in early 20th century can be stated as insufficient one. At that time the percentage of literate rural population was 10.6 per cent of the entire number of peasants in Uman district. In addition, the level of female education was much lower than male one.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Бондаренко В. В. 
Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх працівників патрульної поліції / В. В. Бондаренко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено вдосконаленню теоретичних і методичних основ професійної підготовки майбутніх працівників патрульної поліції, які конкретизовано в науково обґрунтованій та експериментально перевіреній системі поетапної підготовки, що спрямована на формування професійної готовності слухачів до ефективного виконання службової діяльності та підтримання й удосконалення її під час служби в поліції. Визначено, що однією з головних умов якісної професійної підготовки майбутніх правоохоронців є практична спрямованість освітнього процесу. На підставі здійснених досліджень розроблено й обґрунтовано моделі підготовленості поліцейських за видами підготовок, які містять складові, що необхідні для ефективного виконання службової діяльності; схарактеризовано інтеграційну модель професійної готовності працівника патрульної поліції. Розроблено систему поетапної професійної підготовки, яка охоплює етап професійного самовизначення, професійного становлення, професійного зростання. Унаслідок експериментальної перевірки системи поетапної професійної підготовки доведено її вищу ефективність, порівняно із чинною системою професійної підготовки. Констатовано достовірне підвищення рівня розвиненості більшості показників мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного й особистісного критеріїв професійної готовності слухачів і працівників патрульної поліції^UThe dissertation is devoted to improvement of theoretical and methodical bases of professional training of future patrol police officers, which are specified in scientifically substantiated and experimentally checked system of stage-by-stage training aimed at forming of professional readiness of students for effective performance of official activity and maintenance and improvement of it during service in police. It was determined that one of the main conditions for qualitative training of future law enforcement officers is the practical orientation of the educational process. Based on the research carried out, models of preparedness of police officers by types of preparation, which contain the components necessary for the effective performance of the official activity, have been developed and substantiated; an integrated model of professional readiness of a patrol police officer was described. The system of stage-by-stage professional training, which covers the stage of professional self-determination, professional formation, professional growth, was developed. As a result of the experimental verification of the system of the stage-by-stage professional training, its higher efficiency was proved in comparison with the current system of professional training. It was stated that there was a significant increase in the level of development of most indicators of motivation-value, cognitive, operation-activity and personal criteria of professional readiness of attendees and patrol police officers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Нестеренко О. В. 
Залучення інвестицій інноваційно-активним підприємством на засадах управління ризиками / О. В. Нестеренко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт - процес залучення інвестицій інноваційно-активним підприємством; мета - розробка та обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів і рекомендацій щодо комплексного залучення інвестицій інноваційно-активним підприємством для здійснення інноваційної діяльності на основі управління ризиками; методи – систематизації та емпіричного дослідження, класифікаційно-аналітичний, статистичного та порівняльного аналізу, експертних оцінок, інструментів аналізу Microsoft Excel, логічний, діалектичного аналізу, економіко-статистичний; новизна - полягає в розробці теоретико-методичних основ та рекомендацій щодо комплексної реалізації процесу залучення інвестицій інноваційно-активним підприємством на засадах управління ризиками за етапами життєвого циклу інновації; результати - науково обґрунтовані та методично завершені рекомендацій стосовно залучення інвестицій інноваційно-активним підприємством на засадах управління ризиками; впроваджено - ТОВ «Сінжиніринг» (довідка № 26 від 14.06.2018 р.), ЗАТ «Одесакондитер» (довідка №1/15/05 від 15.05.2018 р.), ТОВ НВО «Харчопромавтоматика» (довідка №11806 від 18.06.2018 р.), ТОВ «Телекарт-Прилад» (довідка № 546 від 18.06.2018 р.), ТОВ «ЕЛМАР» (довідка № 22/05/18-08 від 22.05.2018 р.).в навчальному процесі Одеського національного політехнічного університету МОН України (акт впровадження № 1548/81-06 від 06.07.2018 р.).^UObject - process of attracting investment by an innovative-active enterprise; the purpose is to develop and substantiate the theoretical positions, methodological approaches and recommendations for integrated investment attraction by the innovative-active enterprise for carrying out innovative activity on the basis of risk management; methods - systematization and empirical research, classification-analytical, statistical and comparative analysis, expert evaluations, tools for analysis of Microsoft Excel, logical, dialectical analysis, economic and statistical; novelty - is to develop theoretical and methodological foundations and recommendations for the integrated implementation of the process of attracting investment to an innovative-active enterprise on the basis of risk management in the stages of the life cycle of innovation; results - scientifically substantiated and methodically completed recommendations on attracting investments to an innovative-active enterprise on the basis of risk management; was introduced - LLC "S-Engineering" (certificate number 26 from June 14, 2018), CJSC "Odessaconditer" (certificate number 1/15/05 dated May 15, 2018), LLC "Ukrpromavtomatika" (reference number 11806 dated 18.06. 2018), LLC "Telecard-Device" (certificate number 546 dated June 18, 2018), LLC "ELMAR" (certificate number 22/05 / 18-08 from 05/22/2018) in the educational process of the Odessa national Polytechnic University of the Ministry of Education and Science of Ukraine (Act No. 1548 / 81-06 dated 06.07.2018).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського