![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=В152.2 $<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Круглик В.С. Методична система навчання лінійної алгебри у вищих навчальних закладах з використанням інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В.С. Круглик ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 20 с. — укp.Запропоновано нову методичну систему навчання лінійної алгебри з активним використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Описано технологію створення веб-орієнтованих педагогічних програмних засобів з підтримкою практичної діяльності студентів. Виявлено недоліки традиційної методичної системи навчання лінійної алгебри, обгрунтовано шляхи їх подолання. З метою підвищення ефективності навчання запропоновано використовувати "Середовище дистанційного навчання "WebAlmir", яке підтримує компонентно-орієнтований підхід. Обгрунтовано можливості використання даного середовища для лекційних і практичних занять, а також самостійної роботи студентів. Експериментально доведено підвищення якості навчання за умови використання розробленої методичної системи. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: В152.2 р3-353 + Шифр НБУВ: РА367235
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Співаковський О.В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.В. Співаковський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 42 с.: рис. — укp.Розкрито науково-педагогічні передумови підготовки вчителів математики з використанням інформаційних технологій. Обгрунтовано та експериментально перевірено теоретико-методологічні засади та методичну систему навчання вищої математики майбутніх вчителів на підставі компонентно-орієнтованого принципу з використанням сучасних інформаційних технологій, що передбачає приведення змісту математичної підготовки майбутніх вчителів і магістрів математики до сучасних вимог; доцільне поєднання традиційних та інноваційних інформаційних технологій; урахування принципів індивідуалізації та диференціації процесу навчання; створення відповідного комп'ютерного середовища, яке базується на принципах безпеки, персоніфікації та адміністрування; раціональне використання різних методів, організаційних форм і засобів. Визначено організаційно-педагогічні передумови ефективного використання компонентно-орієнтованого принципу до навчання вищої математики у межах застосування інтегрованих і динамічно наповнювальних комп'ютерних середовищ. Запропоновано структуру індивідуального напрямку навчання студентів математичних спеціальностей у процесі використання середовищ типу "Світ лінійної алгебри", "Відеоінтерпретатор алгоритмів пошуку і сортування"; доведено стійкість залишкових знань майбутніх учителів математики за умов застосування спеціальних педагогічних програмних засобів. Обгрунтовано вихідні положення системи навчання математики на прикладі лінійної алгебри; компонентно-орієнтований принцип; відбір компонентів типового розв'язання; визначення структури рівнів деталізації етапів розв'язання задач, можливості використання раніше засвоєних алгоритмів як компонентів у процесі розв'язання наступних; усвідомлення й використання рівнів відповідних абстракцій. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: В152.2 р(4УКР)3-36 + Шифр НБУВ: РА330342
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|