Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (211)Книжкові видання та компакт-диски (287)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Дембіцька С. В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю у процесі вивчення фізики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Дембіцька ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 16 с.: рис. — укp.

Розроблено методику активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю у процесі вивчення фізики, розкрито її взаємозв'язок з формуванням у студентів фахового інтересу. Обгрунтовано можливість формування економічного мислення в процесі вивчення фізики. Удосконалено методику навчання фізики у коледжах економічного профілю на лекційних і практичних заняттях на основі фахової спрямованості курсу фізики. Запропоновано систему дієвих методів і засобів та умови їх реалізації, що забезпечують активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА382409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Засядько І.І. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі вивчення фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.І. Засядько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Доведено, що рівень пізнавальної активності зумовлений рівнем розвитку особистісних процесів і станів студента. Запропоновано модель рівнів пізнавальної активності та сформульовано критерії цих рівнів. Обгрунтовано засади проектування активної навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики, на підставі яких створено варіант дидактичної системи, що забезпечує умови для самоорганізації навчальної діяльності студента, розвитку його особистісних механізмів і станів і активізацію самостійної діяльності під час вивчення фізики. У дидактичній системі реалізовано ідею методичного забезпечення структурних елементів навчально-пізнавальної діяльності студента з використанням діагностично-диференційного підходу у разі добору навчального матеріалу та під час опанування його студентами. Розроблено методичні посібники, програмні педагогічні засоби, методичні рекомендації. Запропоновану дидактичну систему навчання фізики експериментально перевірено та показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА353049

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Таньшина А.В. 
Використання спадщини харківських наукових фізичних шкіл у професійній підготовці майбутніх фізиків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Таньшина ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено та узагальнено специфіку підготовки висококваліфікованих спеціалістів у наукових школах Національного наукового центру "Харківський фізико-технічний інститут" і Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, яка сприяє якісному оновленню українських наукових кадрів. Здійснено дослідження життя та наукової діяльності всесвітньо відомих засновників харківських фізичних шкіл у контексті аналізу специфіки професійного становлення лідера наукової школи. Розроблено пізнавальну концепцію використання фізико-історичних матеріалів про вітчизняні наукові школи в підготовці майбутніх фізиків. Запропонована концепція на сучасному етапі розбудови національної освіти допомагає виплекати в учнів природне почуття національної гордості за визначні наукові досягнення вітчизняних учених, повернути історичну пам'ять про всесвітньо відомі наукові надбання українського народу, сформувати громадянську позицію та світогляд майбутнього творця Української держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА326205

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Вовк Л.І. 
Застосування методу аналогії у навчанні фізики студентів нефізичних спеціальностей вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Вовк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано необхідність та доцільність застосування методу аналогії студентами нефізичних спеціальностей у процесі вивчення теоретичного матеріалу курсу фізики у вищих закладах освіти та під час розв'язування аналогічних задач. Визначено психолого-педагогічні передумови та значення застосування даного методу для підвищення ефективності навчально-виховного процесу та якості знань студентів з курсу фізики та спеціальних дисциплін, розвитку їх творчих здібностей, самостійної розумової діяльності та наукового мислення. Наведено методичні рекомендації щодо використання методу аналогії, виявлено можливості його застосування для одночасного вивчення подібних тем курсу фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-36,022 +
Шифр НБУВ: РА332604

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ткаченко С.П. 
Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.П. Ткаченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методичні засади вивчення курсу "Теорія і методика навчання фізики" як інтеграційної дисципліни, обгрунтовано доцільність застосування технології формування у майбутніх учителів фізики інтегрованих методичних знань з даного курсу та спецкурсу "Основи інтеграції методичних знань". Запропоновано методику проведення інтегрованих лекцій, практичних, семінарських і лабораторних занять з методики навчання фізики (МНФ). Досліджено методичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інтегрованого вивчення МНФ. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати. Доведено, що обов'язковим компонентом інтегрованого навчання методики фізики є розроблений і упроваджений у навчальний процес комплекс дидактичних інтегрованих (методичних) завдань, що конкретизують дану методику формування інтегрованих методичних знань і вмінь у майбутніх учителів фізики. Охарактеризовано принцип інтегрованого узгодження формування методичних знань, що полягає в необхідності взаємопідсилення знань з МНФ, психології та педагогіки на підставі узгодженої взаємодії їх споріднених структур і структурних елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА353301

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Богданов 
Методика навчання загальної фізики на факультетах нефізичних спеціальностей у вищих навчальних педагогічних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Т. Богданов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано концептуальні засади діагностики якості підготовки спеціалістів у вищій педагогічній школі. Розглянуто загальні засади навчання у вищих педагогічних навчальних закладах, предмет і завдання методики викладання фізики. Обгрунтовано вибір технологій навчання фізики, зокрема проблемно-модульний підхід до вивчення курсу фізики, застосування акмеологічних технологій професійного навчання, використання дистанційного навчання. Охарактеризовано самоосвітню діяльність студентів під час вивчення курсу загальної фізики. Описано методику організації та проведення педагогічного експерименту, проаналізовано його результати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА326506

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Оленюк І.В. 
Методичні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі навчання фізики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Оленюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні засади забезпечення особистісних орієнтацій у навчанні фізики та обгрунтовано доцільність використання інтегральних особистісно-діяльнісних вимірників якості знань. Запропоновано методику застосування технологічних схем управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації з фізики під час практичних і лабораторних занять, базуючись на цільовій програмі з фізики у структурі цільової освітньо-професійної програми підготовки фахівця. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА336968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Збаравська Л. Ю. 
Навчально-методичне забезпечення курсу фізики для студентів аграрно-технічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. Ю. Збаравська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено навчально-методичне забезпечення курсу фізики для студентів аграрно-технічних університетів, яке включає робочу програму курсу фізики, в основу якої покладено принцип професійної спрямованості, зміст лекційних, лабораторних занять, насичені питаннями та завданнями професійного характеру, систему завдань до лекційних, лабораторних, самостійних, контрольних робіт, які імітують професійне мінідослідження та відображають елементи сільськогосподарської техніки та технологій. Доведено ефективність застосування запропонованого навчально-методичного забезпечення курсу фізики у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА375992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Точиліна Т.М. 
Науково-теоретичні засади створення навчально-методичного комплексу з курсу загальної фізики для вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Точиліна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади навчально-методичного комплексу (НМК) з фізики для вищих технічних навчальних закладів. Розроблено онтологічну модель навчального процесу, встановлено взаємозв'язок системи наукових знань з фізики та методів їх вивчення. Розроблено загальну структуру НМК з фізики, охарактеризовано його основні компоненти. Сформульовано принципи конструювання складових частин НМК. Запропоновано методику побудови технологічного посібника з фізики та розроблено його практичний варіант. Перевірено ефективність використання елементів НМК: посібника нового типу, системи практичних завдань, комп'ютерного лабораторного практикуму та методичного посібника для викладачів. Запропоновано ефективні методи навчання та розроблено рекомендації щодо складання практичних завдань, розподілу навчального часу, тематичного планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА345876

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Чорнобай К. Г. 
Розвиток експериментальних умінь та навичок майбутніх учителів фізики в умовах інтеграції: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / К. Г. Чорнобай ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано й апробовано методику розвитку експериментальних умінь і навичок з фізики у майбутніх вчителів, яка базується на інтеграції фахових і методичних знань, що забезпечує готовність вчителя до реалізації найбільш доцільного варіанта під час організації та проведення конкретного виду ШФЕ (демонстрації, фронтальної лабораторної роботи чи фізичного практикуму) з відповідним йому матеріально-технічним оснащенням та адекватною методикою виконання дослідів. Запропоновано модель методичної системи, яка передбачає розвиток експериментальних умінь і навичок традиційними засобами навчання та засобами інформаційно-комунікативних технологій. Вдосконалено дослідження науково-теоретичних засад інтегрованого підходу у процесі підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних ВНЗ і під час підвищення їх кваліфікації в ОІППО. Одержано розвиток результати попередніх досліджень критеріїв і показників сформованості експериментальних умінь і навичок з фізики на основі інтеграції й оптимізації навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-36,022
Шифр НБУВ: РА383673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Рудницька Ж.О. 
Розвиток творчих умінь студентів у процесі виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ж.О. Рудницька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розвинуто теоретичні засади формування у студентів вищих технічних навчальних закладів творчих умінь різних ступенів під час виконання лабораторних робіт з фізики. Вивчено умови позитивної мотивації у процесі професійно-творчої діяльності студентів. Визначено нові критерії сформованості їх творчих умінь. Запропоновано алгоритм виконання творчих завдань студентами з використанням прийомів творчого пізнання, нові діалектичні засади розробки системи творчих завдань. Обгрунтовано й експериментально показано ефективність нових дидактичних умов щодо успішної реалізації лабораторних занять з фізики з використанням творчих завдань. Розроблено структуру методики проведення даних занять з метою розвитку творчих умінь студентів, систему творчих завдань до лабораторних робіт, програму розвитку цих умінь у студентів вищого навчального закладу на лабораторних заняттях з курсу загальної фізики, план проектування проведення такого заняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА351822

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кулик Л. О. 
Фізичні задачі як засіб розвитку дивергентного мислення студентів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. О. Кулик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено та теоретично обгрунтовано методичні основи використання фізичних задач як найбільш ефективного засобу розвитку дивергентного мислення студентів. З'ясовано психолого-педагогічні особливості студентів I курсів і визначено умови, що сприяють розвитку їх дивергентного мислення. Виділено чотири етапи розвитку дивергентного мислення студентів: діагностично-мотиваційний, навчальний, виконавчий, контрольно-рефлексійний. Розроблено елементи методичного з метою для реалізації комплексного підходу для розвитку дивергентного мислення студентів з використанням фізичних задач за різних форм організації навчально-виховного процесу з фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА376845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Палачаніна І.С. 
Формування інтересу до фізики у студентів вищих навчальних закладів морських технічних профілів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Палачаніна ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 18 с. — укp.

Розглянуто різні трактування інтересу, його види, функції, структуру. Встановлено великий потенціал компетентнісного підходу в освіті на сучасному етапі під час викладання фізики. Розроблено дидактичну структурну модель компетентнісного підходу до формування інтересу до фізики у студентів ВНЗ морських технічних профілів. Розроблено методику формування інтересу до фізики у студентів ВНЗ морських технічних профілів за компетентнісного підходу, яка базується на доказовості професійної необхідності матеріалу, що вивчається, з фізики. Доведено ефективність розробленої методики з урахуванням показників ефективності формування інтересу до фізики, зокрема, складу мотивів навчальної діяльності студентів, які визначають їх діяльність під час вивчення фізики, рівня сформованості інтересу до фізики, успішності засвоєння навчального матеріалу з фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА369091

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Кузьменко Г. М. 
Формування пізнавальної мотивації студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення загальної фізики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. М. Кузьменко ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано методичні підходи до формування пізнавальної мотивації студентів (курсантів) технічних ВНЗ у процесі вивчення загальної фізики засобами контекстного навчання. Розглянуто проблему керування навчально-виховним процесом з метою забезпечення мотивованої навчальної діяльності студентів (курсантів) технічних ВНЗ у процесі вивчення загальної фізики. Удосконалено методику навчання загальної фізики студентів (курсантів) технічних ВНЗ з використанням елементів контекстного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА382744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Бойко Г.М. 
Формування спеціальних компетентностей майбутніх вчителів фізики та астрономії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г.М. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Досліджено педагогічну модель формування спеціальних компетентностей вчителя фізики й астрономії в галузі експерименту. Запропоновано модульно-рейтингову організацію навчального процесу. Розроблено комплекс методик і способів: тестування, колоквіум, опитування, спостереження та комулятивна оцінка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-26,022 + В6 р(4УКР)3-26,022
Шифр НБУВ: РА372640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського