Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (131)Книжкові видання та компакт-диски (705)Журнали та продовжувані видання (254)
Пошуковий запит: (<.>U=Е.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Іванців О.Я. 
Підготовка студентів біологічних факультетів університетів до педагогічної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Іванців ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі готовності студентів університету до застосування фахових предметних знань у педагогічній практиці. Встановлено рівні сформованості та критерії готовності студентів-біологів університету як майбутніх учителів. Виявлено дидактичні можливості успішної підготовки студенів-біологів університетів до педагогічної діяльності в умовах університетської освіти за рахунок педагогічного спрямування змісту, форм і методів навчання біологічних дисциплін, раціональної організації самостійної роботи студентів вивчення передового педагогічного досвіду учителів за матеріалами дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 р(4УКР)3,022 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Васілакін В.В. 
Інформаційна система моніторингу знань студентів на основі об'єктно-орієнтованої моделі предметної області: автореф. дис... канд. біол. наук: 14.03.11 / В.В. Васілакін ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему синтезу систем моніторингу знань для управління самостійною роботою кредитно-модульного навчання в розподіленому інформаційно-освітньому середовищі. Розроблено концепцію інформаційної системи моніторингу знань студентів для організації персоніфікованої самостійної роботи студентів в єдиному інформаційно-освітньому середовищі. Розроблено модель такої системи щодо теоретичних знань студентів на підставі принципів функціональної системи П. Анохіна, яка уможливлює саморегуляцію навчального процесу. Створено технологію аналізу змісту структури навчальних курсів "Біохімія" та "Медична інформатика" з метою побудови об'єктно-орієнтованої еталонної моделі знань предметної області, описаної за допомогою онтології. Створена біологічно-орієнтована інформаційна технологія дозволяє динамічно перебудувати сценарій навчання в автоматизованій навчальаній системі відповідно до рівня знань студента. На підставі результатів проведеного експериментального дослідження доведено ефективність розробленої інформаційної технології використання інформаційної системи моніторингу знань студентів у навчальному процесі під час виконання самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-267 +
Шифр НБУВ: РА365485

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
3.

Ващенко Л.С. 
Методичні засади організації біологічних олімпіад учнів 8 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.С. Ващенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано вимоги до структури та змісту теоретичних, а також практичних олімпіадних завдань. Сформульовано визначення завдань з біології, виконання яких вимагає знання біологічних процесів, законів та передбачає різні види навчальної діяльності: розмірковування, порівняння, аналіз, синтез, оцінку, узагальнення, формулювання судження, введення закономірностей, спостереження, експеримент, конструювання, прогнозування. Визначено принципово нові підходи до оцінювання олімпіадних завдань, що базуються на урахуванні чотирьох рівнів компетентності учасників та співвідношення кількості балів за виконання теоретичних і практичних завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-26 + Е.м(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА324360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
4.

Грицай Н.Б. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Грицай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з даного предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій і рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обгрунтовано й експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній "Школі юного біолога" з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу "Методика позакласної роботи з біології" для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації зазначеної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено до навчального процесу загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів з метою організації позакласної роботи з даної дисципліни, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-215 +
Шифр НБУВ: РА356141

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
5.

Книш Т.В. 
Валеологічна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Книш ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості валеологічної освіти і виховання студентів у вищих закладах освіти та дітей у дитячих дошкільних закладах, спосіб життя та стан їх здоров'я як об'єктивний показник використання валеологічних знань, а також мікросоціальні умови виховання дітей в сім'ї, психологічні особливості, працездатність і ступінь шкільної зрілості дітей як основу ефективності дошкільного виховання. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму валеологічного навчання та виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА313681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Колесник М.О. 
Екологічне виховання учнів на засадах "глибинної екології" в процесі вивчення біології: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Колесник ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження ефективності змісту, форм і засобів екологічного виховання на засадах "глибинної екології" у викладанні біології, у формуванні екологічного типу свідомості учнів. Встановлено, що методи та форми традиційної системи виховання не сприяють цілісності світогляду учнів у сфері екології. Зазначено, що організація навчально-виховного процесу з залученням особистої активності учнів, їх емоційної сфери та смислотвірних мотивів екологічного змісту дає змогу систематизувати базові ідеї наукового світогляду учнів, їх ціннісні орієнтації. Теоретично обгрунтовано доцільність та виявлено педагогічні умови впровадження екологічного виховання на засадах "глибинної технології" в навчально-виховний процес та експериментально перевірено його ефективність під час вивчення біології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Е.р21 +
Шифр НБУВ: РА322604

Рубрики:

      
7.

Коршак Т.Є. 
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу учнями на уроках: (на прикладі вивчення біології та хімії в основній школі): Автореф. дис... канд. пед.: наук:13.00.01 / Т.Є. Коршак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Узагальнено наробки науковцій з питань формування і розвитку в школярів підліткового віку мисленнєвих операцій узагальнення і систематизації навчального матеріалу на змісті природничих наук. Розроблена спеціальна система пізнавальних завдань і вправ, спрямованих на розвиток умінь узагальнення і систематизації навчального матеріалу та підвищення рівня засвоєння знань і успішності учнів в процесі навчання природничих дисциплін. Виявлені умови, при яких дана система завдань і вправ діє таким чином, що у школярів з'являються наявність позитивної навчальної мотивації, необхідного дієвого апарату, здатність учнів до аналізу та самоаналізу, забезпечення послідовності у розвитку вмінь узагальнювати і систематизувати навчальний матеріал, поєднання репродуктивної і творчої діяльності учнів з поступовим переходом до самостійної роботи. Розроблені критерії оцінювання сформованості умінь узагальнення і систематизації знань і відповідно до цих критеріїв виділені рівні сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Г.р.(4УКР)2-34 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Лінєвич К.А. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.А. Лінєвич ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади підготовки студентів до роботи з обдарованими учнями. Розроблено концептуальну модель підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи. Визначено педагогічні умови даної підготовки та впроваджено їх у навчально-виховний процес ВНЗ. Зазначено, що одержані в процесі дослідно-експериментальної роботи позитивні результати апробації концептуальної моделі підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи засвідчили її ефективність. Підготовлено й апробовано нові посібники, що входять до навчально-методичного комплекту, авторський спецкурс, у навчальний процес ВНЗ впроваджено інноваційні технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Е.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА369618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Біологічні науки   
9.

Лакоза Н.В. 
Формування наукових понять з біології в учнів класів медико-біологічного профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Лакоза ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування наукових понять в учнів середніх шкіл, гімназій, ліцеїв медико-біологічного напрямку, яку розглянуто як суттєву складову профільної підготовки майбутніх фахівців. Показано взаємозв'язок поглибленого навчання біології з формуванням природничо-наукової картини світу. Розроблено та теоретично обгрунтовано методику, зміст, форми та методи формування наукових понять з біології в учнів профільних класів, а також педагогічні умови цього процесу. Експериментально доведено, що успішному формуванню даних понять в учнів класів медико-біологічного профілю сприяє блоково-модульна форма організації навчання, систематичне застосування різнорівневих навчальних завдань, навчально-творчих завдань, правил наукової організації праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-24 +
Шифр НБУВ: РА354819

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Логвіна-Бик Т.А. 
Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Логвіна-Бик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню шляхів здійснення диференційованого підходу до учнів, розробці і апробації моделі педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів з біології, розподілу учнів на динамічні групи, особливостям роботи учнів у динамічних групах. Модель педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів включає діагностико-моделюючий, регулятивно-процесуальний та оціночно-коригуючий етапи. Подано коротку характеристику учнів гомогенних динамічних груп, виділених на основі таких критеріїв: рівня знань, наявності пізнавального інтересу до біології, рівня навчання. Вказано види діяльності учнів, характерних для кожної групи, а саме: "Творці", "Норма", "Репродукти", "Мінімум". Розглянуто варіанти переходу учнів із груп в групи в межах класу. Сформульовано умови, необхідні для здійснення диференціації навчання: діяльність учня має бути контрольована і керована, у процесі навчання постійно повинен здійснюватись зворотний зв'язок; кожен учень повинен почувати себе комфортно в процесі навчання; знання засвоюються учнем в індивідуальному темпі, на різному рівні складності тільки через власну діяльність учня; процес засвоєння знань повинен бути мотивованим, а навчальні завдання - максимально конкретизовані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
11.

Лукащук М.М. 
Дидактичні умови використання нових інформаційних технологій в навчанні біології і хімії в медичних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Лукащук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови підвищення ефективності навчального процесу у медичних коледжах з біології та хімії за використання нових інформаційних технологій, якими є: підготовка викладацького складу та студентів до використання нових інформаційних технологій; створення навчально-методичної та матеріальної бази інформатизації навчання; сучасна діагностика та контроль професійного становлення студентів; організація якісного управління пізнавальною діяльністю; комплексне використання комп'ютерних засобів у межах інфомаційних технологій. Ці умови взаємопов'язані з принципами дидактики. Новим підходом до дослідження дидактичних умов є об'єднання їх до комплексу, у якому кожна з них є необхідною та достатньою для ефективного використання нових інформаційних технологій. Розроблено та впроваджено до навчального процесу моделі формування вмінь використання нових інформаційних технологій викладачами та студентами медичних коледжів у процесі навчання з біології та хімії, дієвість яких забезпечують дидактичні умови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-25 + Г.р23-353 +
Шифр НБУВ: РА350155

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
12.

Міронець Л.П. 
Методика застосування комп'ютерних технологій у процесі навчання біології учнів 7-го класу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л.П. Міронець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Вперше методично обгрунтовано методику застосування комп'ютерних технологій навчання (КТН) біології учнів VII класу, яка включає три етапи: підготовчий (підготовку учителя й учнів до застосування КТН), основний (організацію вивчення біології у VII класі з застосуванням КТН) і результативний (виявлення у учнів VII класу рівнів засвоєння ботанічних знань, а також сформованості умінь користуватися комп'ютером і програмними продуктами навчального призначення біологічного змісту). Висвітлено функціональні можливості комп'ютерних технологій у навчанні біології учнів VII класу на підставі обгрунтування методичних підходів до використання вчителем конструктора уроків педагогічних програмних засобів з метою підвищення рівня засвоєння семикласниками анатомічних, фізіологічних і систематичних понять курсу біології. Запропоновано тестову методику перевірки навчальних досягнень учнів з застосуванням КТН.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-253.1
Шифр НБУВ: РА370729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
13.

Мегем О.М. 
Становлення і розвиток шкільної біологічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 - 2000 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Мегем ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему становлення і розвитку шкільної біологічної освіти в ЗНЗ України (1940 - 2000 рр.) шляхом конструктивно-критичного аналізу структурних компонентів системи періодизації шкільної біологічної освіти відповідно до мегаперіодів та періодів її розвитку. Розроблено концептуальні засади періодизації шкільної біологічної освіти. Виділено одиниці періодизації: етап, період, мегаперіод і встановлено критерії їх визначення. Охарактеризовано періодизацію шкільної біологічної освіти з 1940 - 2000 рр. Виокремлено генетичне ядро загальнобіологічних, спеціальних і прикладних понять, які передавались від попередніх програм з біології до наступних. Узагальнено доробок методистів О. Гончара, І. Мазепи, Д. Трайтака, У. Тюпи. Виділено генетичне ядро методичних ідей, яке є рушійною силою інноваційної діяльності педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4Укр)2-26 + Ч33(4Укр)6 +
Шифр НБУВ: РА368445

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
14.

Назаренко Н.В. 
Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Назаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено інтеграційну технологію навчання біологічних дисциплін у вищих навчальних закладах на базі поєднання проблемного й диференційованого підходів і модульно-рейтингової системи навчання. Науково обгрунтовано методичні засади використання нової технології навчання біологічних дисциплін. Розроблено основні етапи проектування інтеграційної технології навчання біологічних дисциплін. Створено структурно-функціональну модель інтеграційної технології навчання природничих дисциплін, технологічну схему процесу цілепокладання та розроблено його методичне забезпечення. Удосконалено методи та форми організації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення біологічних дисциплін в університеті, а також діагностики та контролю досягнутих результатів. Удосконалено методику підготовки та проведення лекційних і практичних занять за рахунок їх проблемного характеру та використання диференційованих завдань, технологічних карт і схем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31-25 +
Шифр НБУВ: РА351165

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Назарко І.С. 
Етичне виховання учнів основної школи в процесі вивчення живої природи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.С. Назарко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність здійснення етичного виховання учнів основної школи на засадах біоетики у процесі вивчення живої природи. Розкрито зміст понять "етичне виховання", "біоетичне виховання", "біоетична вихованість". Розроблено систему біоетичного виховання учнів основної школи на засадах біоцентризму, системології, синергетики, екопсихології. Визначено педагогічні умови реалізації біоетичного виховання (суб'єктифікація об'єктів живої природи, аксіогізація форм життя, поєднання раціонального й емоційного пізнання, положень сучасної природничонаукової картини світу з етнокультурною). Розглянуто етапи виховної діяльності (пропедевтично-акумуляційний, мотиваційно-цільовий, інформаційно-процесуальний, рефлексивно-результативний), критерії (пізнавально-аналітичний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний) та рівні (високий, достатній, низький) біоетичної вихованості. Обгрунтовано механізм формування біоетичної вихованості, охарактеризовано його основні складові (комунікацію, емоції, мотиви, знання, ставлення, якості, поведінку). Розроблено методи, форми та засоби біоетичного виховання через суб'єктифікацію об'єктів живої природи. Визначено рівні ставлення до об'єктів живої природи (комунікативне - емоційне - відповідальне - ціннісне) й основні якості біоетично вихованої особистості (гуманність, доброта, відповідальність, співчуття, милосердя, співпереживання). Доведено ефективність розробленої методики біоетичного виховання учнів основної школи на засадах біоетики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Е.р(4УКР)21 +
Шифр НБУВ: РА359367

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
16.

Неведомська Є.О. 
Формування біологічних понять в учнів 6 - 9 класів у шкільному курсі біології: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Є.О. Неведомська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено методичні засади ефективного формуванням в учнів VI - IX класів біологічних понять. Наведено методику цього формування у школярів у курсі біології, застосування якої забезпечує оптимальність процесу формування біологічних понять на різних етапах чуттєвого (відчуття, сприйняття, уявлення) та логічного (понятійного) ступенів пізнання. Розроблено зміст і структуру навчальних посібників для роботи учнів VI - IX класів з метою засвоєння біологічних термінів і понять. Експериментально доведено, що успішне формування зазначених понять в учнів основної школи відбувається за умов впровадження експериментальної методики на різних етапах чуттєвого та логічного пізнання, систематичного застосування прийомів роботи з біологічними термінами та використання системи різнорівневих навчальних завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА337330

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
17.

Рибалка О.Я. 
Формування готовності студентів біологічних факультетів до виховання у підлітків культури міжстатевих стосунків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Рибалка ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 22 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "культура міжстатевих стосунків" та проаналізовано проблеми виховання цієї культури у підлітків. На підставі вивчення праць вітчизняних учених з'ясовано традиційні шляхи вирішення цієї проблеми, а також сучасні підходи до статевого виховання підлітків. Розглянуто готовність учителя біології до виховання у підлітків даної культури як значущої складової статевого виховання. Визначено структуру, показники, компоненти та рівні зазначеної готовності. Розроблено методику її формування у студентів біологічних факультетів з використанням системного підходу, інтегративною частиною якого є спецкурс "Виховання у підлітків культури міжстатевих стосунків".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-22 + Ч421.358 +
Шифр НБУВ: РА335144

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
18.

Рибалко 
Наступність у формуванні цілісних знань про живу природу в учнів 5-7 класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ліна Миколаївна Рибалко ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА359088

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
19.

Сліпчук І.Ю. 
Методика навчання біології учнів 8 - 9 класів з використанням комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Ю. Сліпчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості викорстання комп'ютерних технологій у процесі навчання біології учнів VIII - IX класів. Охарактеризовано основні етапи еволюції освітніх комп'ютерних технологій, визначено їх роль у навчальному процесі, обгрунтовано психолого-педагогічні засади використання та розкрито дидактичні та методичні можливості. Запропоновано алгоритм створення комп'ютерного уроку біології. Визначено зміст і структуру програмно-педагогічного засобу з розділу "Біологія людини". Розроблено, експериментально перевірено та впроваджено в шкільну практику методику навчання біології учнів VIII - IX класів з використанням комп'ютерних технологій на прикладі програмно-педагогічного засобу "Біологія людини. Конструктор уроків". Експериментально доведено, що використання комп'ютерних технологій створює нові можливості навчання учнів біології, сприяє вирішенню проблеми змісту освіти, впровадженню нових навчальних форм і методів та значно підвищує рівень навчальної мотивації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 +
Шифр НБУВ: РА357665

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
20.

Танська В.В. 
Підготовка майбутнього вчителя біології до екологічної освіти старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Танська ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми підготовки майбутнього вчителя біології до екологічної освіти старшокласників. Проаналізовано процес становлення екологічної освіти в її історичному розвитку, розкрито сутність базових понять дослідження. Створено функціонально-структурну модель підготовки майбутнього вчителя біології, що складається з функціональних (діагностико-корегуючого, розвивально-проективного, стимулювально-спонукального, організаторського, контрольно-оцінного) та структурних компонентів (ціле-мотиваційного, інформаційного, діяльнісного, емоційно-ціннісного, творчо-пошукового). Розроблено педагогічну технологію формування готовності майбутніх учителів біології до екологічної освіти старшокласників. Експериментально перевірено ефективність функціонально-структурної моделі та запропонованої педагогічної технології. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА344971

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського