Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (22)Реферативна база даних (268)Книжкові видання та компакт-диски (637)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Федорина Т. П. 
Формування конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей у процесі навчання нарисної геометрії та інженерної графіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. П. Федорина ; НАПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування конструкторських умінь студентів (високий рівень професійної компетентності викладача, цілеспрямоване застосування системи інформаційно-графічного забезпечення навчальної дисципліни, перманентне залучення студентів до різновидів навчальної діяльності, в якій репродуктивні методи навчання послідовно змінюються продуктивними, творчими способами оволодіння графічними завданнями та розвитком технічного мислення), що пов'язані з особливостями змісту навчального матеріалу та пізнавальними можливостями студентів. Сформульовано теоретико-методичні основи формування конструкторських умінь студентів з урахуванням комплексу конструктивно-технологічних завдань. Удосконалено комплекс критеріїв (мотиваційно-динамічний, змістово-результативний, операційний) і розроблено рівні сформованості досліджуваних умінь студентів під час вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки (репродуктивний, перехідний, творчий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3-3
Шифр НБУВ: РА380358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Гриценко Л.О. 
Формування графічних понять в учнів 8 - 9 класів на уроках креслення (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.О. Гриценко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні засади формування графічних понять в учнів XIII - IX класів на уроках креслення. Визначено основні методологічні принципи теорії поетапного формування розумових дій і понять. Визначено та обгрунтовано психолого-дидактичні особливості формування в учнів даних понять. Проведено структурно-логічний аналіз змісту та послідовності їх вивчення. Обгрунтовано, що методична система формування понять учнів має враховувати реалізацію принципу диференціації навчання. Вивчено та обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості графічних понять у процесі графічної діяльності. Запропоновано чотири сукупності методичних прийомів викладання та учіння, які дають змогу формувати відповідну групу графічних понять. Відзначено, що створена система вправ і контрольних робіт сприяє підвищенню рівня їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА328592

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Слободянюк О. В. 
Формування вмінь з інженерної і комп'ютерної графіки студентів в умовах дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Слободянюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методику формування вмінь з інженерної та комп'ютерної графіки (ІКГ), адаптовану до різних форм організації навчального процесу в технічному ВНЗ. Удосконалено структуру організації навчальних матеріалів дистанційних курсів з ІКТ. Запропоновано методику дистанційного проведення ділової гри з набуттям студентами знань і вмінь фахового спрямування, що дозволяє поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю, аналізувати та швидко приймати обгрунтовані правильні рішення за умов застосування технологій дистанційного навчання. Розроблено інформаційно-методичний матеріал, що містить методичні вимоги для організації дистанційного навчання ІКГ. Підтверджено ефективність використання дистанційної технології під час формування графічних знань і вмінь студентів технічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-8 + З970.631 р(4УКР)3-8
Шифр НБУВ: РА377871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Лихачова В.В. 
Формоутворення триортогональних систем поверхонь і відповідних координатних систем: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.01 / В.В. Лихачова ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Систематизовано конструктивні схеми формоутворення триортогональних систем поверхонь і введення на їх основі спеціальних ортогональних координацій простору. Перетворено у ортогональні відомі косокутні спеціальні системи, що знайшли широке застосування у прикладній геометрії поверхонь. Досліджено нові триортогональні системи поверхонь, до складу яких входять сім'я площин або сім'я сфер, і на їх основі складені функції введення ортогональних координацій простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11
Шифр НБУВ: РА373414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Райковська Г. О. 
Теоретико-методичні засади графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Райковська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано методику графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій (ЗІТ), яка забезпечує ієрархічну послідовність накопичення інженерно-конструкторських знань, умінь і навичок, формування індивідуальних професійних рис майбутнього фахівця, реалізацію потреби студента в самореалізації; експериментально перевірено її ефективність та особливості функціонування. Розроблено модель графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей з застосуваням ЗІП, обгрунтовано організаційно-методичні підходи до проектування та створення цих засобів на базі сучасних систем автоматизованого проектування (САПР). Визначено теоретико-методичні засади графічної підготовки ЗІП, критерії, рівні та вимірники оцінювання результатів графічної підготовки майбутніх технічних фахівців цими засобами. Розкрито особливості інженерно-конструкторської підготовки даних майбутніх фахівців технічних спеціальностей та особистісно орієнтованого та діяльнісно диференційованого підходів у цій підготовці. Уточнено сутність, структуру та зміст понять графічної підготовки й інформативної технології, удосконалено форми, методи та засоби графічної підготовки з використанням інформативних технологій і комп'ютерно-орієнтовану методику цієї підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА383422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Джеджула О.М. 
Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.М. Джеджула ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 42 с. — укp.

Наведено результати досліджень теоретичних і методичних засад графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ. Розроблено концепцію даної підготовки, за якою у системному, інформаційно-семіотичному, функціональному, особистісно-діяльнісному аспекті, розкрито суть змістового та процесуального блоків формування графічних знань і вмінь студентів. Розроблено модель графічної діяльності майбутнього інженера, яка виявляє перебіг психологічних процесів під час оперування графічними зображеннями. Розроблено й експериментально перевірено систему графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ, а також педагогічні умови її реалізації, зокрема, урахування у змісті та процесі даної підготовки перспективних напрямів діяльності інженера, концентрично-інтегрального розвитку графічного знання, особливостей оперування графічними формами інформації, формування мотивації навчання шляхом використання комплексних професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки та методів імітації майбутньої інженерної діяльності з використанням сучасних видів графічної діяльності. Запропоновано методику графічної підготовки, спрямованої на формування професійно важливих видів графічної діяльності на базі інтерактивних технологій і передбачає використання професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки, методів імітації майбутньої виробничої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА353929

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Гедзик А. М. 
Система підготовки майбутнього вчителя технологій до викладання курсу креслення в загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. М. Гедзик ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 44 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано систему професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій на основі діяльнісного підходу. Розроблено модель науково-педагогічної системи підготовки вчителя креслення, в якій відбувається професійне становлення фахівця. Розроблено змістово-методичну основу професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Обгрунтовано й експериментально перевірено основні теоретичні та методичні положення системи професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Удосконалено підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення графічних дисциплін. Подальшого розвитку набули положення щодо нерозривного зв'язку спеціальної та психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлює інтеграцію методологічних і психолого-педагогічних знань для формування відповідного рівня професійної готовності до викладання креслення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА385955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Титова Н. М. 
Система оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Титова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано систему оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання із врахуванням дидактичних можливостей модульно-рейтингових і тестових методик, що сприяє підвищенню якості навчальної діяльності студентів. Розроблено навчально-контрольний програмний комплекс з курсу "Креслення", що містить теоретичний матеріал відповідного змісту, комплект тестових завдань і кросвордів, програмно-педагогічне забезпечення тощо. Розкрито підходи до оцінювання навчальних досягнень як важливої складової сучасної вищої освіти та специфіку оцінювання навчальних досягнень з креслення студентів педагогічних ВНЗ. Вдосконалено критерії та показники оцінювання навчальних досягнень майбутніх фахівців на заняттях з креслення. Набуло подальшого розвитку положення про оцінювання навчальних досягнень студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-38
Шифр НБУВ: РА383661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Райковська Г.О. 
Розвиток технічного мислення студентів у процесі вивчення креслення: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.О. Райковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано дидактичні умови, які сприяють розвитку технічного мислення студентів на заняттях креслення. Розроблено засоби для розвитку технічного мислення: комплекс конструктивно-технічних задач, який сприяє актуалізації знань та їх переусвідомленню, збагаченню раніше опанованих знань новим змістом; матричний аналіз зображень - узагальнення навчального матеріалу, яке передбачає активізацію мислительної діяльності студентів під час вирішення певної проблеми. Розроблено показники та рівні сформованості технічного мислення студентів у процесі графічної діяльності, до основи яких покладено результативність розв'язування конструктивно-технічних задач та здатність до здійснення мислительних операцій у процесі графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА323884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Нищак І.Д. 
Розвиток технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання у процесі графічної підготовки засобами інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Д. Нищак ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Розкрито вплив інформаційних технологій (ІТ) на розвиток технічного мислення студентів у процесі графічної підготовки. Проведено аналіз комп'ютерних програмних засобів і встановлено, що найбільш ефективним є використання програм навчально-розвивального (частково моделювального) типу. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено педагогічні умови розвитку технічного мислення студентів на заняттях із креслення засобами інформаційних технологій, зокрема, системне застосування ІТ і узгодженість з традиційною методикою навчання кресленню, використання програмних засобів навчально-розвивального спрямування (частково моделювальних), що відповідають основним психолого-педагогічним і дидактичним вимогам, комплексне та послідовне застосування ІТ на усіх етапах графічної підготовки, психолого-педагогічна готовність викладача до використання ІТ, його високий рівень володіння комп'ютерною технікою та відповідним програмним забезпеченням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА366383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Чепок Р.В. 
Реалізація конструкторсько-технологічного підходу у процесі навчання креслення майбутніх вчителів трудового навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Р.В. Чепок ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

В істричному аспекті розглянуто викладання креслення та виявлено певні підходи, а саме: образотворчий, геометричний і конструкторсько-технологічний. Розкрито значущість міжпредметних зв'язків "Креслення" з "Практикумом в навчалних майстернях" та "Технічної механіки" ("Деталей машин та основ конструювння"). Сформульовано основу складову дидактичних умов успішної реалізації конструкторсько-технологічного підходу у навчанні кресленню у процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено геометричні, конструкторські та техніко-технологічні задачі з курсу креслення й інших загально-інженерних дисциплін, вивчення яких грунтується на графіку та методі розв'язання цих задач. Методика розв'язання цих задач базується на використанні різноманітних методів навчання кресленню, на наочності, новітніх психологічних знаннях щодо структури та змісту просторового мислення та педагогічних шляхів його формування. Розкрито показники сформованості знань і вмінь з конструкторсько-технологічного підходу та критерії готовності виконувати робочі та складальні креслення. Визначено рівні сформованості цих знань, вмінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА366341

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Пилипака Т.С. 
Натуральні рівняння кривих у задачах згинання листового матеріалу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.01 / Т.С. Пилипака ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено перетворення кривих, заданих натуральними рівняннями, в задачах згинання листового матеріалу. Розглянуто упереджене згинання металевого листа в фіктивну форму з таким розрахунком, аби після часткового розгинання деталь набула реальної форми. Доповнено властивості відомих кривих новими характеристиками кінематичного характеру. Показано можливість опису довільної плоскої кривої її натуральним рівнянням на основі інтерполяції точкового ряду цього рівняння, одержаного числовими методами. Встановлено залежність між кривиною та нормальною кривиною плоского перерізу торса однакового нахилу твірних через зміну кута нахилу у разі згинання торса. Показано, що нормальна кривина лінії кривини торса у разі його згинання зростає пропорційно збільшенню скруту ребра звороту, а повна визначається як векторна сума нормальної та геодезичної кривин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11
Шифр НБУВ: РА373338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Кільдеров Д.Е. 
Навчання учнів VIII - IX класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Д.Е. Кільдеров ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку просторового мислення школярів VIII - IX класів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення курсу креслення. Проаналізовано закономірності, наявні у мисленнєвих процесах під час здійснення уявних просторових перетворень під час розв'язання графічних задач. Розкрито особливості впливу даних задач на розвиток просторового мислення у процесі навчання уявлення просторових перетворень. Розроблено методичні прийоми навчання учнів уявних просторових перетворень на підставі алгоритмізації мислительних процесів. Впроваджено комплекс графічних задач стосовно просторових перетворень. Наведено методичні рекомендації з метою вдосконалення графічної підготовки учнів VIII - IX класів шляхом запровадження комплексу задач на уявні просторові перетворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА354066

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Козяр М.М. 
Методичне забезпечення графічної підготовки спеціаліста у вищому закладі освіти (на прикладі немашинобудівних спеціальностей): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.М. Козяр ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи щодо методичного забезпечення викладання інженерної графіки. Розроблено дидактичні основи спецкурсу "Проекції з числовими позначками" для студентів гідромеліоративних спеціальностей, як одного з елементів методичного забезпечення графічної підготовки спеціалістів. Розглянуто систему ефективних форм, методів, засобів та індивідуальних завдань графічної підготовки студентів машинобудівних спеціальностей. Перевірено доступність розробленого змісту спецкурсу та ефективність методичного забезпечення вивчення інженерної графіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА310058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Вересоцька Н. І. 
Методика тестового оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з креслення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. І. Вересоцька ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічні, психологічні, методичні джерела. Теоретично обгрунтовано основні типи тестових завдань і тестів. Проаналізовано форми тестів, тенденції розвитку теорії та практики тестування в сучасній освіті. Визначено методичні особливості конструювання різнорівневих тестових завдань з креслення з метою оцінювання досягнень учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику тестового оцінювання досягнень учнів основної школи з креслення. Розроблено й експериментально перевірено методику тестового оцінювання у навчальному процесі. Доведено, що традиційні методи оцінювання результатів навчальної діяльності учнів на уроках креслення не можуть дати об'єктивної оцінки і, як наслідок - не стимулюють їх прагнення щодо пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-38
Шифр НБУВ: РА372160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Юсупова М. Ф. 
Методика інтерактивного навчання графічних дисциплін у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / М. Ф. Юсупова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Показано, що створення нових інформаційних технологій та їх впровадження в освітню сферу має стійку та необоротну тенденцію. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов комп'ютерного навчання. Обгрунтовано доцільність застосування інформаційних комп'ютерних технологій у процесі навчання графічним дисциплінам. Впроваджено в навчальний процес інтерактивний навчальний курс "Нарисна геометрія", програмний комплекс автоматизованого контролю теоретичних знань та практичних навичок з нарисної геометрії. Розроблено критерії оцінювання знань студентів з графічних дисциплін за умов комп'ютерного навчання. Здійснено експериментальну перевірку методики графічної підготовки студентів, яка показує істотне підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, можливість систематичної оцінки результатів навчальної діяльності одночасно всіх студентів навчальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА373468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бабка В.М. 
Конструювання ліній та поверхонь переміщенням відрізка за заданими диференціальними умовами руху: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.01 / В.М. Бабка ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт.. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено переміщення відрізка на площині та в просторі за допомогою супровідного тригранника Френе напрямної кривої. З'ясовано закономірності утворення траєкторних тіл, заповнених прямолінійною ланкою механізму у разі поєднання різних шарнірів на кінцях ланки та заданою траєкторією руху одного із її кінців. Розроблено способи побудови шатунних кривих і кривих ковзання як з допомогою комп'ютерних методів, так і із застосуванням супровідного тригранника Френе траєкторії одного із кінців ланки. Одержано диференціальні рівняння відносного руху точки в системі тригранника Френе, у якого переносною траєкторією руху є плоска або просторова крива, за умови, що швидкість руху вершини тригранника й абсолютна швидкість точки рівні між собою. Виявлено закономірності утворення абсолютних траєкторій у складному русі точки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 + К412.01
Шифр НБУВ: РА373518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Дорошенко Ю.О. 
Комп'ютерні методи деформативного конструювання геометричних об'єктів на основі політканинних перетворень: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.01 / Ю.О. Дорошенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. — К., 2002. — 38 с. — укp.

Розроблено новий напрямок прикладної геометрії щодо керованого синтезу та варіації форми геометричних об'єктів (ГО) певного функціонального призначення, який грунтується на методі деформативного конструювання (моделювання) ГО та геометричних політканинних перетвореннях простору. Розроблено теоретичні засади деформативного конструювання геометричних об'єктів як керованої цілеспрямованої варіації форми обраного ГО-прототипу або системи формоутворювальних геометричних елементів внаслідок деформації простору, що охоплює ГО або його складові. Розроблено математичний апарат політканинних перетворень у дво- та тривимірному просторах як функціональних відповідностей двох точкових полів (хмар). Досліджено властивості політканинних перетворень. Експериментально обгрунтовано деформативне конструювання геометричних об'єктів на базі політканинних перетворень. Запропоновано спосіб інтерактивного комп'ютерного синтезу каркасно-кінематичних поверхонь з політканинно-подібними плоскими твірними. Досліджено можливість застосування математичного апарату політканинних перетворень у прогностичних моделях розвитку природних екологічно небезпечних динамічних процесів і стильової деформації статистичних і динамічних зображень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11с116
Шифр НБУВ: РА317666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Юсупова М.Ф. 
Застосування нових інформаційних технологій в графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.Ф. Юсупова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито сучасні тенденції та перспективи застосування інформаційних технологій у графічній підготовці студентів. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов комп'ютерного навчання та розкрито механізми управління цією діяльністю студентів у триланковій дидактичній системі викладач - комп'ютер - студент. Визначено теоретичні підходи щодо створення автоматизованого навчального курсу з використанням універсального середовища автоматизації інженерно-графічних робіт AutoCAD. Розроблено критерії оцінки знань студентів з графічних дисциплін за умов комп'ютерного навчання. Експериментально перевірено методику графічної підготовки студентів з використанням інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-366
Шифр НБУВ: РА320427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Васенко В.В. 
Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Васенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні закономірності вивчення елементів графічної грамоти молодшими школярами на уроках трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва. Визначено показники та рівні засвоєння цього виду навчального матеріалу означеною віковою групою учнів. Запропоновано різні види завдань до даних предметів, які сприяють розвитку абстрактного мислення, уяви та здатності до самостійного вирішення навчальних завдань. Розроблено показники рівнів засвоєння графічної грамоти учнями початкової школи, що дозволяє діагностично працювати з ними вчителям для забезпечення наступності у навчанні з основною школою. Теоретично обгрунтовано та визначено поняття "графічна грамота", яке визначає діяльність молодших школярів, а також проаналізовано розвиваючі можливості навчання графічної грамоти молодших учнів. За результатами дослідження створено робочий зошит з елементів графічної грамоти для молодших школярів, який дозволяє вчителю забезпечити диференційований підхід щодо організації їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ж11р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА320891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського