Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (330)Книжкові видання та компакт-диски (188)Журнали та продовжувані видання (23)
Пошуковий запит: (<.>U=О12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія: Транспорт   
1.

Толстолуцький В.О. 
Аналіз і параметричний синтез механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.О. Толстолуцький ; Харк. нац. автом.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

З метою покращання характеристик рухливості сучасних швидкохідних гусеничних машин (ШГМ) оптимізовано механічні параметри трансмісії. Створено універсальну математичну модель для всебічного аналізу механічних трансмісій сучаних ШГМ, рухливості та маневреності гусеничних машин за перехідних і стаціонарних режимів роботи. Встановлено критерій оптимальності набору механічних параметрів ступінчастої трансмісії для швидкохідних гусеничних машин і сформульовано завдання параметричного синтезу механічних трансмісій. Розроблено метод параметричного синтезу механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин на базі універсальної математичної моделі, який реалізовано на ШГМ "Оплот". Показано, що впровадження нового методу сприяє зменшенню часу розгону до максимальної швидкості, зниженню осідання частоти обертання валів двигуна під час перемикання передач, збільшенню діапазону частот обертання валів двигуна на нижчих передачах, покращанню характеристик маневреності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 +
Шифр НБУВ: РА350550

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Зайцев В.В. 
Визначення форми і напружено-деформованого стану гнучких огороджень суден на повітряній подушці: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.03 / В.В. Зайцев ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2005. — 24 с.: рис. — укp.

З використанням аналітичних і числових методів досліджено питання стосовно напружено-деформований стану (НДС) і визначення форми носових і кормових гнучких огороджень (ГО) амфібійних та скегових суден на повітряній подушці (СППС), а також проектування носового та кормового ГО у складі підйомного комплексу СППС. Удосконалено й проаналізовано математичні моделі визначення форми та НДС носових одноярусних ГО суден з повітряною подушкою (СПП) з урахуванням: впливу на них повітряпроводних вирізів в оболонці ресиверів, а також трьох стрибків тисків повітря в районі цих вирізів, вирізів в антивібраційних діафрагмах. Наведено математичні моделі визначення форми та НДС кормових багатоярусних (триярусних) ГО СПП у режимі висіння та руху на тихій воді. Уперше числово розв'язано задачу визначення форми та НДС носового ГО, яка враховує вагомість матеріалу ГО та наявність у нього знімних елементів, антивібраційної діафрагми, повітряпроводних вирізів у ресивері й антивібраційній діафрагмі. Визначено діапазон значень довжини знімного елементу, за якого напруження у зонах концентрації мають бути найменшими. Розроблено та реалізовано методику, алгоритм проектування та розрахунку носового та кормового ГО у складі підйомного комплексу СППС з урахуванням взаємного впливу всіх елементів системи, які забезпечують підйом над водною поверхнею СППС, а також з урахуванням впливу на них повітряпроводних вирізів в оболонці ресивера носового ГО, трьох стрибків тиску повітря в районі даних вирізів та втрат напорів у повітряпроводах вентиляторної системи судна, з визначенням тисків у ресиверах носового та кормового ГО залежно від параметрів повітряної подушки й осадки судна на тихій воді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О126.4 +
Шифр НБУВ: РА338147

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Запольський Л.Л. 
Геометричне моделювання крокуючого механізму з можливістю адаптування його стоп до опорної поверхні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / Л.Л. Запольський ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Запропоновано нове розв'язання задачі геометричного моделювання кінематичної кривої точки стопи крокуючого механізму за допомогою оптико-мехнічного пристрою ідентифікації рельєфу шляху крокування. Побудовано множини траєкторій стопи залежно від вхідних параметрів з метою виявлення особливостей їх форми. Наведено метод опису процесу крокування як опис кінематичної кривої точки стопи залежно від параметрів ланок механізму крокування. Це дало змогу розширити множину описів різновидів об'єктів прикладної геометрії. Складено програму розв'язання системи рівнянь Лагранжа II роду для аналізу впливу параметрів механізму на геометричну форму ділянок кінематичної кривої за заданих початкових умов. На підставі знайдених розв'язків запропоновано метод визначення диференціальних характеристик кінематичної кривої та виконано силові розрахунки крокуючого механізму. Проаналізовано кінематичні криві, що дало змогу доповнити множину анімаційних зображень прикладної геометрії. Розроблено спосіб відновлення форми опорної поверхні стопи крокуючого механізму за допомогою оптико-механічного пристрою ідентифікації рельєфу шляху крокування, що дозволило суттєво формалізувати аналіз форми кінематичної кривої точки стопи крокуючого механізму у процесі крокування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-02 +
Шифр НБУВ: РА355628

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Лещенко О.І. 
Методи удосконалення гусеничного рушія шляхом адаптивної настройки його ланцюга: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / О.І. Лещенко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено залежність натягу від геометричних параметрів окремих ділянок ланцюга в рушіях гусеничних машин (ГМ) за адаптивної настройки ланцюгової передачі автоматичними механізмами у динаміці. Створено автоматичні механізми, які враховують зміну натягу з необхідною швидкістю та точністю, для управління якими створено математичну модель на базі удосконалених методик розрахунку статичних і динамічних параметрів ланцюга. Запропоновано три методи зміни натягу гусеничного ланцюга (ГЛ). Удосконалено методи зміни натягу шляхом переміщення направляючого колеса за дугою кола та прямою лінією. Ці методи базуються на застосуванні автоматичного роликово-гвинтового приводу. Третій - уперше запропонований метод диференціальної зміни натягу, який припускає використання повнопривідного гусеничного рушія (ГР). Розроблено стенд, який імітує диференціальну зміну натягу. Фізичні процеси, які відбувались у цьому стенді, використано у розробленій математичній моделі. Модель базується на запропонованих методиках визначення характеристик ГЛ, укладеного між колесами, які задають форму, що враховано у розрахункових методиках. Питання динаміки ГЛ досліджено з використанням методу кінетостатики на базі принципу Д'Аламьера. Використовуючи запропоновані методики, розглянуто питання перерозподілу довжин між робочими і вільними ділянками, установлено мінімальне значення попереднього натягу ГЛ. Розроблено пропозиції щодо впровадження повнопривідних електромеханічних гусеничних транспортних засобів. Розраховано та перевірено можливість застосування електромеханічних систем для адаптивного регулювання натягу у динаміці ГМ. Таке технічне рішення дозволило виключити втрати у трансмісії, підвищити керованість, працездатність і є головним показником у вирішенні задачі конкурентної здатності на світовому ринку. Запропоновані методи адаптивної зміни положення коліс, які задають форму, дозволяють підвищити працездатність ГР завдяки можливості адаптивної зміни ступеня утримання його ланцюга у динаміці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 +
Шифр НБУВ: РА353062

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Керницький І.С. 
Науково-прикладні основи проектування та підвищення ефективності роботи пружних і демпфувальних елементів систем підресорювання колісних машин: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.02 / І.С. Керницький ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 36 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення систем первинного та вторинного підресорювання колісних машин з використанням розроблених пружин, демпфувальних, стабілізувальних, регулювальних і напрямних пристроїв із поліпшеними характеристиками. Спроектовано та досліджено ряд конструктивних рішень поставленої задачі. Запропоновано нові способи поліпшення експлуатаційних властивостей систем підресорювання. Аналіз коливальних процесів здійснено з застосуванням числових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01
Шифр НБУВ: РА314114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Русских В.В. 
Підвищення ефективності ремонту шестеренних насосів гідросистем транспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.В. Русских ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено статистичну модель взаємозв'язку зношувань зубів шестерень по ширині вінця та по зовнішньому діаметрові від зношування цапф та евольвентного профілю та шліців по ширині від зношування шийки ведучої шестерні під ущільнення. Встановлено аналітичну залежність подачі насоса та технічних характеристик зубчастого зачеплення, що визначають працездатність насоса, від величини зношень елементів шестерень. Розроблено новий ефективний спосіб збільшення зовнішнього діаметра зубів шестерень до ремонтного розміру контактним наварюванням порошків з одночасною термоциклічною обробкою, який забезпечує необхідну міцність зчеплення покриття з поверхнею та його високу зносостійкість. Теоретично доведено, що зміна параметрів зубчатого зачеплення та насоса під час ремонту шестерень та запропонованим методом збільшення зовнішнього діаметра зубів правомірна та не погіршує технічні характеристики насоса. Запропоновано приймати товщину зуба біля вершини як критерій граничного збільшення діаметра шестерень у процесі їх ремонту за розробленим методом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА349908

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Шуліка О.С. 
Підвищення ресурсу гідроприводів транспортних машин електрообробкою робочих рідин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.С. Шуліка ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Установлено закономірність зміни ресурсу гідроприводів транспортних машин від швидкості зношування вузлів тертя. Розроблено математичну модель формування обладнання поверхнево-активних речовин на продуктах зносу за умов інтенсифікації адсорбційних процесів електромеханічним полем. Розкрито механізм формування можливих зношувальних шарів на поверхнях вузлів тертя гідроприводів даних машин під час едектрообробки робочої рідини. За результатами експериментальних досліджень показано, що швидкість зношування в результаті електрообробки робочої рідини знижується у 2,75 - 3,94 разів і залежить від розмірів продуктів зносу. Експлуатація гідроприводів транспортних маших з пристроєм для електрообробки робочої рідини дозволила підвищити ресурс їх роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-082 +
Шифр НБУВ: РА344891

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Остапчук В. М. 
Розвиток наукових основ підвищення зносостійкості деталей та вузлів засобів транспорту під час ремонту: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / В. М. Остапчук ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 39 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення зносостійкості деталей та вузлів засобів транспорту. Удосконалено існуючі та розроблено нові науково-технологічні засоби реновації поверхні деталей. На підставі аналізу апріорної інформації й експериментально-теретичних досліджень встановлено чинники, що визначають характер і величину зносу робочих поверхонь деталей. Розроблено модель технологічного процесу визначення ресурсу деталей і вузлів, яка враховує умови їх експлуатації та методи відновлення. Визначено найефективніші технологічні рішення щодо відновлення ресурсу зношених деталей і вузлів з урахуванням величини та виду зносу. Визначено шляхи підвищення зносостійкості деталей з урахуванням видів матеріалів, умов експлуатації та ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-083
Шифр НБУВ: РА385994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Зайцев Д. В. 
Розрахунок і конструювання носових гнучких огороджень скегових суден на повітряній подушці: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / Д. В. Зайцев ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2010. — 24 с. — укp.

Вперше створено математичну модель процесу затягування носових гнучких огороджень (НГО) під корпус суден на повітряній подушці скегові (СППС) у режимі його руху. Розроблено метод імітаційного модулювання процесу затягування НГО з гнучким ресивером зі знімними елементами без діафрагми та з діафрагмою в різних режимах руху СППС. Доведено, що динамічна постановка задачі імітаційного модулювання виявляє наявність автоколивань НГО з гнучким ресивером зі знімними елементами без діафрагми та з діафрагмою в процесі затягування його під корпус СППС і забезпечує урахування всіх особливостей конструкцій НГО на відміну від аналітичного методу. Розроблено аналітичну та числову моделі, методику конструювання та розрахунку міцності НГО відкритого типу в режимах висіння і руху СППС на хвилюванні. Вдосконалено та проаналізовано математичну модель визначення максимального миттєвого рівня хвильового поршня в режимі платформінгу СППС. Розроблено та реалізовано методи, алгоритми розрахунку, конструювання та НГО з врахуванням явища затягування та хвильового поршня у різних режимах руху судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О126.4-02
Шифр НБУВ: РА373677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Ніконов О. Я. 
Розроблення і синтез інтегрованих інформаційно-керуючих телематичних систем для колісних та гусеничних машин спеціального призначення: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / О. Я. Ніконов ; Харк. нац. автодор. ун-т. — Х., 2010. — 39 с. — укp.

Розроблено математичну модель системи підресорювання для колісних і гусеничних машин спеціального призначення з використанням безперервного "кольорового" та "дробового" шумів як зовнішніх збурень, діючих на систему. Наведено 3D моделі місцевості, засновані на дійсному нормальному марківському полі. Розроблено математичну модель та інформаційні карти прийому-передачі інформації в системах супутникового мобільного зв'язку. Синтезовано цифрову систему керування гальмами колісної машини спеціального призначення на підставі даного електрогідравлічного перетворювача на базі елементу сопло-заслінка, зворотного клапана та пропорційного електромагніту з поступальним рухом якоря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5
Шифр НБУВ: РА373042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського