Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (87)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О12-046$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Толстолуцький В.О. 
Аналіз і параметричний синтез механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.О. Толстолуцький ; Харк. нац. автом.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

З метою покращання характеристик рухливості сучасних швидкохідних гусеничних машин (ШГМ) оптимізовано механічні параметри трансмісії. Створено універсальну математичну модель для всебічного аналізу механічних трансмісій сучаних ШГМ, рухливості та маневреності гусеничних машин за перехідних і стаціонарних режимів роботи. Встановлено критерій оптимальності набору механічних параметрів ступінчастої трансмісії для швидкохідних гусеничних машин і сформульовано завдання параметричного синтезу механічних трансмісій. Розроблено метод параметричного синтезу механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин на базі універсальної математичної моделі, який реалізовано на ШГМ "Оплот". Показано, що впровадження нового методу сприяє зменшенню часу розгону до максимальної швидкості, зниженню осідання частоти обертання валів двигуна під час перемикання передач, збільшенню діапазону частот обертання валів двигуна на нижчих передачах, покращанню характеристик маневреності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 +
Шифр НБУВ: РА350550

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Запольський Л.Л. 
Геометричне моделювання крокуючого механізму з можливістю адаптування його стоп до опорної поверхні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / Л.Л. Запольський ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Запропоновано нове розв'язання задачі геометричного моделювання кінематичної кривої точки стопи крокуючого механізму за допомогою оптико-мехнічного пристрою ідентифікації рельєфу шляху крокування. Побудовано множини траєкторій стопи залежно від вхідних параметрів з метою виявлення особливостей їх форми. Наведено метод опису процесу крокування як опис кінематичної кривої точки стопи залежно від параметрів ланок механізму крокування. Це дало змогу розширити множину описів різновидів об'єктів прикладної геометрії. Складено програму розв'язання системи рівнянь Лагранжа II роду для аналізу впливу параметрів механізму на геометричну форму ділянок кінематичної кривої за заданих початкових умов. На підставі знайдених розв'язків запропоновано метод визначення диференціальних характеристик кінематичної кривої та виконано силові розрахунки крокуючого механізму. Проаналізовано кінематичні криві, що дало змогу доповнити множину анімаційних зображень прикладної геометрії. Розроблено спосіб відновлення форми опорної поверхні стопи крокуючого механізму за допомогою оптико-механічного пристрою ідентифікації рельєфу шляху крокування, що дозволило суттєво формалізувати аналіз форми кінематичної кривої точки стопи крокуючого механізму у процесі крокування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-02 +
Шифр НБУВ: РА355628

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Лещенко О.І. 
Методи удосконалення гусеничного рушія шляхом адаптивної настройки його ланцюга: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / О.І. Лещенко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено залежність натягу від геометричних параметрів окремих ділянок ланцюга в рушіях гусеничних машин (ГМ) за адаптивної настройки ланцюгової передачі автоматичними механізмами у динаміці. Створено автоматичні механізми, які враховують зміну натягу з необхідною швидкістю та точністю, для управління якими створено математичну модель на базі удосконалених методик розрахунку статичних і динамічних параметрів ланцюга. Запропоновано три методи зміни натягу гусеничного ланцюга (ГЛ). Удосконалено методи зміни натягу шляхом переміщення направляючого колеса за дугою кола та прямою лінією. Ці методи базуються на застосуванні автоматичного роликово-гвинтового приводу. Третій - уперше запропонований метод диференціальної зміни натягу, який припускає використання повнопривідного гусеничного рушія (ГР). Розроблено стенд, який імітує диференціальну зміну натягу. Фізичні процеси, які відбувались у цьому стенді, використано у розробленій математичній моделі. Модель базується на запропонованих методиках визначення характеристик ГЛ, укладеного між колесами, які задають форму, що враховано у розрахункових методиках. Питання динаміки ГЛ досліджено з використанням методу кінетостатики на базі принципу Д'Аламьера. Використовуючи запропоновані методики, розглянуто питання перерозподілу довжин між робочими і вільними ділянками, установлено мінімальне значення попереднього натягу ГЛ. Розроблено пропозиції щодо впровадження повнопривідних електромеханічних гусеничних транспортних засобів. Розраховано та перевірено можливість застосування електромеханічних систем для адаптивного регулювання натягу у динаміці ГМ. Таке технічне рішення дозволило виключити втрати у трансмісії, підвищити керованість, працездатність і є головним показником у вирішенні задачі конкурентної здатності на світовому ринку. Запропоновані методи адаптивної зміни положення коліс, які задають форму, дозволяють підвищити працездатність ГР завдяки можливості адаптивної зміни ступеня утримання його ланцюга у динаміці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 +
Шифр НБУВ: РА353062

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Керницький І.С. 
Науково-прикладні основи проектування та підвищення ефективності роботи пружних і демпфувальних елементів систем підресорювання колісних машин: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.02 / І.С. Керницький ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 36 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення систем первинного та вторинного підресорювання колісних машин з використанням розроблених пружин, демпфувальних, стабілізувальних, регулювальних і напрямних пристроїв із поліпшеними характеристиками. Спроектовано та досліджено ряд конструктивних рішень поставленої задачі. Запропоновано нові способи поліпшення експлуатаційних властивостей систем підресорювання. Аналіз коливальних процесів здійснено з застосуванням числових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01
Шифр НБУВ: РА314114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Ніконов О. Я. 
Розроблення і синтез інтегрованих інформаційно-керуючих телематичних систем для колісних та гусеничних машин спеціального призначення: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / О. Я. Ніконов ; Харк. нац. автодор. ун-т. — Х., 2010. — 39 с. — укp.

Розроблено математичну модель системи підресорювання для колісних і гусеничних машин спеціального призначення з використанням безперервного "кольорового" та "дробового" шумів як зовнішніх збурень, діючих на систему. Наведено 3D моделі місцевості, засновані на дійсному нормальному марківському полі. Розроблено математичну модель та інформаційні карти прийому-передачі інформації в системах супутникового мобільного зв'язку. Синтезовано цифрову систему керування гальмами колісної машини спеціального призначення на підставі даного електрогідравлічного перетворювача на базі елементу сопло-заслінка, зворотного клапана та пропорційного електромагніту з поступальним рухом якоря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5
Шифр НБУВ: РА373042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського