![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О184.6$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Дергаусов М.М. Методологія розвитку контейнерних потоків промислового вузла: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.М. Дергаусов ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.Вперше на системних засадах проведено комплексний аналіз розвитку теорії та практики керування контейнерними потоками у промисловому вузлі. Здійснено математичне моделювання системотехнічного комплексу та опис його процесуальних характеристик. Вперше на основі показників і критеріїв ефективного прийняття рішень визначено функцію відбору та розроблено метод лексикографічної оптимізації складу об'єктів контейнеропровідної структури. Запропоновано цільові функції мультимодальних перевезень за участю залізничного, автомобільного та морського видів транспорту та знайдено рішення їх процесуальних характеристик за критерієм мінімуму сумарних витрат. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6 + Шифр НБУВ: РА324121
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Сілантьєва Ю.О. Підвищення ефективності контрейлерних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю.О. Сілантьєва ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.Установлено, що основними за рівнем впливу на рішення про вибір виду сполучення факторами є вартість перевезень, час доставки вантажу та регулярність відправлень поїздів. Зазначено, що розроблені аналітичні та імітаційні моделі контрейлерних перевезень та проведені експерименти надали можливість виявити закономірності вантажопотоків і характеристик використання транспортних засобів; встановити залежність між абсолютною кількістю та співвідношенням транспортних засобів та оцінками витрат часу на виконання окремих операцій; уточнити область застосування контрейлерного сполучення. Показано, що застосування даної методики оптимізації дозволяє обрати параметри контрейлерної системи доставки, які визначають організацію процесів перевезень у часі. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О184.602 + Шифр НБУВ: РА325567
Рубрики:
|
|
|