Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (147)Книжкові видання та компакт-диски (73)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О22-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія: Транспорт   
1.

Курган Д.М. 
Визначення впливу стану кривих залізничної колії на допустимі швидкості руху поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / Д.М. Курган ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Комплексно оцінено вплив параметрів плану колії на величину припустимої швидкості, розроблено методику визначення даних параметрів під час виміру за методом стріл від хорди з нерівними плечима, яку можна використовувати під час розшифровки колієвимірювальної стрічки. Розглянуто критерії визначення припустимих швидкостей руху в кривих і запропоновано доповнення, що дозволяють враховувати реальний стан плану колії. Досліджено рух екіпажів на сполученнях кругових кривих, встановлено припустимі норми зміни кривизни в місцях сполучення залежно від рівня максимальної швидкості, що забезпечують плавність і комфортабельність їзди. Отримано формули для розрахунку середніх і максимальних імовірних величин непогашених прискорень і швидкості їх зміни за часом, з використанням яких розроблено методику для визначення припустимої швидкості руху поїзда за кривою реального стану. Експериментально оцінено вплив на екіпаж горизонтальних і вертикальних сил і прискорень під час руху за кривою з різними швидкостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.3
Шифр НБУВ: РА316771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Бойко В.Д. 
Вплив зносу стрілочних переводів на залізобетонних брусах на динаміку взаємодії колії та рухомого складу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / В.Д. Бойко ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2010. — 25 с. — укp.

Розв'язано наукову задачу щодо визначення впливу зносу стрілочних переводів на залізобетонних брусах на динаміку взаємодії колії та рухомого складу для умов українських залізниць. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження формування зносу та нерівностей на поверхні кочення хрестовин та їх вплив на вертикальну динаміку взаємодії. Визначено залежності строків служби стрілочних переводів від умов експлуатації. За результатами проведених експериментальних досліджень установлено аналітичні залежності зностостійкості хрестовин типу Р65 марки 1/11 на залізобетонних брусах від повного комплексу експлуатаційних умов (пропущеного тоннажу, швидкості руху, осьових навантажень), що дозволяє прогнозувати строки служби цих конструкцій для різних категорій колії за різних експлуатаційних умов роботи. З урахуванням даних, одержаних внаслідок проведених експлуатаційних досліджень установлено вид і параметри вертикальних нерівностей, що формуються у різні періоди експлуатації на поверхні кочення хрестовин типу Р65 марок 1/11 і 1/9, укладених на залізобетонних брусах. Проведено теоретичні розрахунки та визначено вертикальні динамічні сили взаємодії системи колесо - рейка у зоні нерівностей на поверхні кочення на хрестовинах типу Р65 марки 1/11, укладених на залізобетонних брусах. Одержано емпіричні залежності між вертикальним зносом, параметрами нерівностей на поверхні кочення хрестовин на залізобетонних брусах і силами взаємодії коліс і колії, які дозволяють практично використовувати цю методику в інженерних розрахунках на залізницях у разі проведення прогнозного оцінювання силової взаємодії у різні періоди експлуатації та оцінювати надійність конструкцій і обгрунтовано призначати швидкості руху поїздів у будь-який період експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 +
Шифр НБУВ: РА366753

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Горобець В.Л. 
Експериментально-теоретичні методи оцінки ресурсу несучих конструкцій рухомого складу залізничного транспорту: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / В.Л. Горобець ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 38 с. — укp.

Удосконалено експериментально-теоретичні методи оцінювання витривалості та ресурсу основних несучих конструкцій рухомого складу залізничного транспорту. Розроблено й удосконалено методики теоретичного й експериментального оцінювання характеристик опору втомі несучих конструкцій, зокрема, непрямими методами. Наведено математичний опис систем випробування несучих конструкцій на натурні транспортні вібрації. Обгрунтовано рекомендації щодо вибору режимів проведення стендових випробувань несучих конструкцій, зокрема, великогабаритних. Удосконалено експериментально-теоретичний метод проведення комплексу робіт щодо оцінювання витривалості та ресурсу рухомого складу. Наведено результати дослідження міцності та ресурсу декількох серій рухомого складу залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-01-07 +
Шифр НБУВ: РА367697

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Талавіра 
Особливості роботи залізничної колії на перехідних ділянках примикання до мостів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / Геннадій Миколайович Талавіра ; Київський ун-т економіки і технологій транспорту. — К., 2007. — 24 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2
Шифр НБУВ: РА351809

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Малахов О.В. 
Підвищення точності і швидкодії системи контролю відносного переміщення коліс локомотива і рейок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.В. Малахов ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 21 с.: рис. — укp.

Наведено результати досліджень стосовно підвищення точності та швидкодії системи виміру відносного переміщення локомотива та рейок за допомогою методу магнітометрії. До основи методу виміру швидкості руху локомотива покладено принцип визначення часу проходження сформованої на поверхні катання рейки магнітної мітки між двома ферозондовими датчиками, розташованими один від одного на визначеній відстані по ходу проходження локомотива. Розрахунково-експериментальним шляхом визначено параметри роботи пристроїв запису та зчитування магнітних міток з поверхні рейки, які забезпечують достатньо високу швидкодію і точність на режимах вирушення з місця та малої швидкості локомотива. Для підвищення точності й швидкодії магнітометричної системи вимір часу й обробку інформації необхідно проводити за допомогою вбудованої мікро ЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2
Шифр НБУВ: РА314592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Спірягін М.І. 
Поліпшення зчеплення коліс з рейками шляхом удосконалення системи керування рейковим транспортним засобом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / М.І. Спірягін ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 21 с. — укp.

Уточнено математичну модель контактної взаємодії колісної пари з рейковою колією різних фрикційних станів контакту і довільного розташування колісної пари щодо колії. Одержано закономірності залежності сили зчеплення від величини відносного ковзання. Створено математичну модель просторового руху рейкового транспортного засобу (дизель-поїзд ДЕЛ-01) з урахуванням характеристик тягового електропривода. Розроблено конструкцію мікропроцесорної системи, що поліпшує тягові та динамічні показники рейкового транспортного засобу. Визначено принципи й алгоритми керування тяговою електропередачею локомотива: поосьового регулювання швидкості прослизання колісних пар; реалізації тягових і гальмових характеристик локомотива; керування подачею піску. В результаті експлуатаційної перевірки дизель-поїзда ДЕЛ-01 одержано дані, що підтверджують правильність вибору основних принципів і алгоритмів керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О261.1-016 +
Шифр НБУВ: РА331651

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Скалозуб 
Ресурсозберігаючі методи управління тягою поїздів і удосконалення конструкцій рухомого складу: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / Владислав Васильович Скалозуб ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2003. — 34 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011
Шифр НБУВ: РА327127

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Ткаченко В.П. 
Розрахунок та прогнозування шляхового фрикційного опору руху рейкових екіпажів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / В.П. Ткаченко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 31 с. — укp.

Розглянуто проблеми зменшення витрат енергоносіїв на тягу поїздів. Виконано комплекс досліджень шляхового фрикційного опору руху рухомого складу, обумовленого кінематикою та динамікою фрикційної взаємодії колісних пар і шляху. Розвиваються положення теорії замкнутих силових контурів щодо кінематичних ланцюгів спрямування колісних пар рейковою колією. Запропоновано методику розрахунку та прогнозування шляхового фрикційного опору руху і одержані його характеристики для більшості типів серійного рухомого складу. Одержані експериментальні характеристики зчеплення і кінематичного опору руху в системі "колесо-рейка" при двокрапковому контактуванні. Запроваджено поняття та сформульовано критерій поперечної керованості рейкових екіпажів. Визначені принципи проектування екіпажів із пониженим опором руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.13

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Кравець В.В. 
Удосконалення методу оцінки динамічної навантаженості швидкісного рухомого складу залізниць: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Кравець ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2007. — 26 с. — укp.

Розроблено алгоритми оцінки динамічної навантаженості елементів конструкції швидкісного рухомого складу на основі інерціальних вимірювальних систем. Створено базову математичну модель просторового руху елементів конструкції швидкісного рухомого складу у формі нелінійних рівнянь Ейлера - Лагранжа, в яких у якості змінних прийнято вимірювальні інерціальною системою компоненти вектора лінійної швидкості полюса базового тріедра і вектора кутової швидкості на зв'язані вісі. Запропоновано експериментально-обчислювальний метод розрахунку динамічної навантаженості конструкції залізничного вагона. Показано, що новий метод дозволяє визначити складові динамічної навантаженості, які обумовлені інерційними силами і моментами, а також кількісно оцінити їх роль під час руху з високою швидкістю по реальній колії. Розроблено каскадний алгоритм розрахунку динамічної навантаженості у точках контакту елементів конструкції швидкісного екіпажу під час руху по колії з урахуванням її плану, профілю та локальних нерівностей. Запропоновано методику побудови годографу та визначення кінематичних параметрів руху, що виражені у безрозмірних змінних, по експериментально знайденій траєкторії рейкової колії за встановленого режиму поступального руху швидкісного вагона. Вирішено технічну задачу про кількісну оцінку взаємодії колісної пари і рейки з урахуванням гіроскопічних, коріолісових, відцентрових, тангенційних інерційних сил і моментів під час проходження локальних нерівностей рейкового шляху. Розроблено методику визначення "смуги безпеки" у випадку просторового зміщення колісної пари з можливістю впливу на системи керування рухом поїзду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015 +
Шифр НБУВ: РА354282

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Коваленко А.В. 
Удосконалення параметрів вагона і верхньої будови колії з урахуванням їх механічної взаємодії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.В. Коваленко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Уперше для транспортного механічного комплексу "вагон - рейкова колія у місці стикової нерівності" одержано залежності прогинів приймаючої рейки колії під першою шпалою на фазі їх зростання від експлуатаційних і конструктивних параметрів транспортного засобу і верхньої будови колії. За методами числових досліджень з урахуванням знайдених залежностей розв'язано задачу визначення механічних параметрів вагона та колії раціонального й оптимального типів, які забезпечують задані характеристики їх взаємодії. Результати, одержані завдяки проведеному дослідженню, використовуються як практичні рекомендації щодо вибору експлуатаційних і конструктивних параметрів вагона та верхньої будови колії на етапах проектування та удосконалення транспортних засобів, а також розробки їх швидкісних режимів руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О211-022 + О24-02 +
Шифр НБУВ: РА351266

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського