Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=О232.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Суліма С.Д. 
Підвищення ефективності рекуперативного гальмування електровозів постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / С.Д. Суліма ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 2001. — 17 с. — укp.

Встановлено підвищення ефективності рекуперативного гальмування електровозів постійного струму за рахунок планомірного застосування рекуперації зі зменшенням швидкості перед зупинками та місцями обмеження швидкості, особливо на уклонах. Розглянуто доцільність застосування рекуперації замість електропневматичного гальмування на частці дільниці гальмування. Розроблено математичну модель для дослідження режиму інтенсивної рекуперації за сучасних умов роботи залізниць України, викладено методику вибіру відповідних дільниць, охарактеризовано особливості рекуперативного гальмування електровозів ВЛ8, ВЛ10, ДЕ1. Досліджено вплив зміни напруги у контактній мережі на значення магнітного потоку тягових двигунів і значення енергії рекуперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-042.62
Шифр НБУВ: РА317103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Міщенко Т.М. 
Підвищення ефективності роботи системи захисту силових кіл електровозу ДЕ 1 на основі досліджень перехідних аварійних електромагнітних процесів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / Т.М. Міщенко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2007. — 22 с. — укp.

Установлено, що напруга на струмоприймачі електровоза є випадковим стаціонарним процесом з одновимірним у перерізі розподілом імовірностей за законом Гаусса. Запропоновано метод імовірнісного аналізу електромагнітних процесів (за усталених і перехідних режимів роботи) у суттєво нелінійних динамічних стохастичних системах, якими є силові кола електровоза. За цього вхідною дією є випадкова функція напруги на струмоприймачі. Розроблено математичні моделі силових кіл електровоза та на підставі їх числових розрахунків досліджено вплив імовірнісного характеру зміни напруги, початкового усталеного значення тягового струму, степеня послаблення збудження, параметрів вітки шунтування та тривалості зняття напруги на основні перехідні електромагнітні величини за аварійних режимів роботи електровоза. Розроблено методику та визначено параметри малогабаритного, маловагового зі стрічковим осердям індуктивного шунта з потрібною залежністю динамічної індуктивності від струму тягового двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-011 +
Шифр НБУВ: РА353481

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Устименко Д.В. 
Підвищення ефективності тяги поїздів шляхом удосконалення системи рекуперативного гальмування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Д.В. Устименко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2006. — 25 с. — укp.

З урахуванням сучасних умов роботи залізничного транспорту проаналізовано існуючий досвід і схеми рекуперації та встановлено її раціональний режим. Для реалізації даного режиму під час гальмування зі зменшенням швидкості руху поїзда сформульовано аналітичну залежність гальмівної сили від швидкості. Визначено співвідношення між значеннями ваги поїзда та ухилу, за яких можливо реалізувати раціональний режим рекуперації перед місцем обмеження швидкості. Розроблено загальну структуру системи автоматичного керування рекуперативним гальмуванням (САК РГ) з використанням можливостей сучасної елементної бази для реалізації раціонального режиму руху поїзда під час рекуперації зі зменшенням швидкості. Створено математичну модель для дослідження стійкості та перехідних процесів у розробленій системі. Наведено рекомендації щодо побудови системи керування рекуперативним гальмуванням на базі сучасних мікроконтролерів, яка в автоматизованому режимі забезпечує раціональний режим руху поїзда. Наведено оцінку стійкості удосконаленої САК РГ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-042.2-016.224 +
Шифр НБУВ: РА343798

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Баб'як М.О. 
Підвищення надійності силових контактних з'єднань електропневматичних контакторів електровозів постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / М.О. Баб'як ; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2003. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено питання підвищення експлуатаційної надійності робот та здешевлення ремонту силових контактних з'єднань електропневматичних контакторів електровозів постійного струму шляхом заміни чи відновлення мідних контактів композиційними матеріалами (псевдосплавами). Проаналізовано особливості роботи та видів пошкоджень електропневматичних контакторів електровозів. Розроблено двомірну модель і новий спосіб оцінки показників параметричної надійності роботи сильнострумових контактів силових кіл електровозів за критеріями їх зносу та контактного опору з урахуванням кореляційного зв'язку між контактним опором і температурою контактів. Уперше встановлено закономірності зношування силових контактів, що відновлені різними матеріалами, електропневматичних контакторів електровозів постійного струму та зміни їх контактного опору від пробігу, сили та тривалості протікання тягового струму, кількості переключень контакторів за умов реальної експлуатації електровозів. Розроблено модель формування поступових відмов за критерієм зносу, що враховує фізику явищ зношення. На підставі результатів експлуатаційних випробувань розраховано ресурс контактних елементів, відновлених різними матеріалами. З застосуванням методу імовірнісного прогнозування визначено імовірності відмов за критерієм зносу контактів, відновлених напайками з усіх типів досліджених матеріалів за пробіг до ПР 3. Розроблено та впроваджено технологію відновлення контактів псевдосплавом МДК-3. Запропоновано основні операції технології пайки напайок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА328417

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Лоза П. О. 
Покращення методів випробувань тягових двигунів та допоміжних машин електровозів постійного струму: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.09 / П. О. Лоза ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна. — Д., 2010. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено методи теоретичного й експериментального визначення еквівалентного струму тягових електродвигунів (ТЕД) і теоретичного визначення струму годинного режиму двигунів вентиляторів. Одержано аналітичні залежності між еквівалентним струмом і струмом годинного режиму для ТЕД між струмом годинного режиму та струмом тривалого режиму для двигунів вентиляторів. Запропоновано принципи уніфікації електрообладнання для випробування тягових електричних машин. Вперше знайдено оптимальні параметричні ряди статичних напівпровідникових вольтододатних і лінійних пристроїв випробувальних стендів з використанням цільової функції. Вперше встановлено шляхи визначення функції попиту. Удосконалено задачу підвищення енергетичних показників випробувального обладнання. Встановлено раціональні параметри вольтододатних і лінійних пристроїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-042.2
Шифр НБУВ: РА369799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
6.

Якимець С. М. 
Структура та режими функціонування тягового електротехнічного комплексу двохосьових електровозів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / С. М. Якимець ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. — Кременчук, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію синтезу мультифункціональних структур багатомодульних контурів перетворення електричної енергії живлення тягових двигунів двовісних промислових електровозів у комплексі синхронно-адаптивного керування за системою багатьох одиниць. Розглянуто методи аналізу електромагнітних процесів з метою дослідження поведінки багатомодульного тягового електротехнічного комплексу за резисторного гальмування з різними видами збудження тягових електродвигунів. Одержано нові співвідношення, які описують зміну гальмівного струму в якорі двигуна й обмотці збудження на періоді модуляції, виведено нові формули для визначення електрорушійної сили двигуна під час гальмування. Встановлено залежність й оцінено рівні впливу відхилень електричних параметрів тягових двигунів багатомодульної електротехнічної системи зі спільним навантаженням на електромеханічні та тягові характеристики окремих тягових модулів і чотиридвигунного комплексу. Одержано нові аналітичні співвідношення, які дозволяють обирати оптимальні параметри фільтрокомпенсувальних пристроїв мінімізації спектра завад, що генеруються ШІП у контактну мережу живлення, зменшення стрибків струму та напруги в складових тягових модулів за комутаційних перемикань і підтримки максимально припустимої напруги живлення на затискачах тягових двигунів у разі її несанкціонованого зникнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-042.2
Шифр НБУВ: РА379992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського