Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (163)Книжкові видання та компакт-диски (177)
Пошуковий запит: (<.>U=О235.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ігнатьєв О.Л. 
Підвищення ефективності тепловоза застосуванням водомасляного пластинчатого теплообмінника: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.Л. Ігнатьєв ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 19 с. — укp.

Запропоновано застосування у тепловозах нової конструкції водомасляного теплообмінника, що дозволяє замінити коштовні теплообмінні поверхні з мідних трубок малого діаметра більш дешевшими сталевими листами із гофрами спеціального профілю та корисним застосуванням змушеної вібрації для інтенсифікації теплообміну, внаслідок чого досягається економічний ефект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406
Шифр НБУВ: РА307917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Абу Дауд Вассім Галеб 
Моделювання та вибір параметрів двофазних асинхронних двигунів для поліпшення робочих властивостей транспортних електропередач: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Абу Дауд Вассім Галеб ; Харківський держ. політехнічний ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042
Шифр НБУВ: РА304860

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Альохін С.О. 
Поліпшення техніко-економічних і токсичних характеристик тепловозного дизеля 6ДН шляхом удосконалення системи повітропостачання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / С.О. Альохін ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше визначено значення коефіцієнта тертя об стінку циліндра повітряного заряду, що обертається у циліндрі дизеля під час стискання. Одержано залежності, які пов'язують показники газообміну дизеля 6ДН12/2х12 з параметрами газу у впускному та випускному колекторах, геометричними характеристиками вікон та частотою обертання колінчатого вала. Запропоновано безрозмірний критерій форми прямокутного впускного вікна. З'ясовано, що найкраща якість процесів газообміну у двигуна з прямоточно-щілинним продуванням забезпечується за однакових значень критерію форми, встановлено діапазон цих значень. Визначено кількісний вплив на показники паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів та теплової напруженості основних деталей дизеля 6ДН роздільного та спільного впровадження розробленого високоефективного компактного охолоджувача наддувного повітря, циліндра з удосконаленою конфігурацією впускних вікон та соплового апарату турбіни з оптимальним мінімальним прохідним перерізом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.404.1 +
Шифр НБУВ: РА331335

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Афанасов Г. М. 
Підвищення ефективності масляної системи тепловозу встановленням пристрою для обробки моторних олив електростатичним полем: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Г. М. Афанасов ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності масляної системи тепловоза шляхом встановлення пристрою для обробки моторних олив електростатичним полем. Запропоновано нову технологію покращання експлуатаційних характеристик моторних олив масляної системи тепловоза за рахунок обробки їх електростатичним полем з метою підвищення русурсу дизелів. Теоретично й експериментально доведено доцільність використання пристрою для обробки моторних олив електростатичним полем у масляній системі тепловоза.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.407
Шифр НБУВ: РА373375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Батюшин І.Є. 
Вдосконалення технології і організації заводського ремонту тепловозів з урахуванням зменшення витрат некапітального характеру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.Є. Батюшин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Установлено статистичну залежність динаміки відновлення вузлів і деталей тепловозів. Доопрацьовано метод вибору маршрутів, який визначає основні напрямки формування технологічних процесів відновлення, дефектації та утилізації вузлів і деталей тепловозів за умов заводського ремонту, розроблено модель, яка використовує формалізацію визначення якісних властивостей стосовно їх придатності до використання на підставі стохастичних зв'язків між виявленими дефектами. Науково обгрунтовано маршрутну технологію відновлення на підставі визначення "узагальненої деталі" за альтернативними ознаками. Запропоновано раціональні маршрути відновлення деталей на підставі виявлення сполучених дефектів у вузлах і деталях тепловозів у разі проведення заводського ремонту. Досліджено динаміку виключення тепловозів з інвентарю та визначено характерні пошкодження у вузлах тягових електричних машин, за якими розроблено методику, що дає змогу кількісно оцінити втрати кольорових і чорних металів у вузлах тепловозів, які розробляються на металобрухт. Запропоновано механізм оцінки витрат некапітального характеру, зумовлені вдосконаленням технології та організації заводського ремонту тепловозів і визначено шляхи його впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-083-6 +
Шифр НБУВ: РА324766

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Башнак Фаді 
Підвищення ефективності тепловозних систем охолоджування оптимізацією температурних режимів теплоносіїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Башнак Фаді ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Міститься теоретичне обгрунтування і експериментальне підтвердження ефективності розроблених засобів оптимізації температурних ріжимів теплоносіїв тепловозу за рахунок зменшення термодинамічної похибки пневматичних регуляторів. На базі запропонованих математичних моделей та експериментальних досліджень розроблений ряд патентоспроможних конструкцій, застосування яких в регуляторах температури теплоносіїв тепловозу та інших промислових установках, дозволили зменшити термодинамічну похибку цих приладів. Основні результати роботи знайшли застосування при проектуванні систем автоматичного регулювання температури теплоносіїв перспективного тепловозу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Бикадоров В.В. 
Підвищення ефективності тепловозів шляхом використання в охолоджувальному пристрої секцій радіатора з сітчастим оребренням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Бикадоров ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 16 с. — укp.

Вирішуються завдання підвищення ефективності тепловозів шляхом використання в системі охолодження водоповітряних секцій радіатора з сітчастим оребренням, які дозволяють звести до мінімуму використання гостродефіцитних кольорових металів і сплавів. Повідомляється про аналітичну залежність, що характеризує зв'язок інтенсивності тепловіддачі сітчастої поверхні до питомого теплоутримання потоку, тобто число Стантона для сітчастого оребрення водоповітряних секцій радіатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Богаєвський О. Б. 
Розвиток методів моделювання технічних засобів енергозбереження систем управління для тепловозних дизель-генераторів: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.07 / О. Б. Богаєвський ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 38 с. — укp.

Досліджено режими роботи дизель-генераторних установок, вдосконалення яких дозволяє підвищити енергозбереження, й існуючі методи визначення енерговитрат в експлуатації. Розширено групу техніко-економічних та організаційних показників, яким відповідає процес вдосконалення даних систем, і визначено його раціональні напрями. Встановлено спільність функціональних структур можливих конструктивних рішень вдосконалення систем управління режимами роботи. Розроблено критерій паливної економічності в сталих режимах і розроблено теоретичні методи моделювання, які визначають параметри забезпечення енергозберігаючої роботи дизель-генераторів в сталих і перехідних режимах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Шифр НБУВ: РА376143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Болжеларський Я.В. 
Удосконалення нормування витрати дизельного палива маневровими тепловозами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Я.В. Болжеларський ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2007. — 21 с. — укp.

Запропоновано удосконалений спосіб розрахунку витрати дизельного палива маневровими тепловозами та його нормування. Із використанням методу вузлових точок побудовано математичну модель визначення дотичної роботи тепловоза, що дозволяє встановити величину енергетичних затрат його силової установки для виконання маневрів. Встановлено норми витрати палива на маневри на базі величини енергетичних затрат на їх проведення для підвищення ефективності використання маневрових тепловозів і зменшення витрат дизельного палива. Удосконалено математичну модель визначення кількості маневрових піврейсів, необхідних для виконання заданого обсягу роботи, що дозволяє вибрати раціональну схему проведення маневрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-082-320.7 +
Шифр НБУВ: РА350779

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Боровик М.В. 
Вдосконалення технології виробництва маслотних виливків поршневих кілець з високоміцного чавуну для дизельних двигунів тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.04 / М.В. Боровик ; НАН України. Фіз.-технол. ін-т металів та сплавів. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему покращення техніко-економічних показників і стабілізації якості чавуну з кулястим графітом у литих заготівках (маслотах) поршневих кілець за відцентрового лиття у кокіль шляхом, насамперед, використання раціональних режимів модифікування, оптимізації хімічного складу металу та скорочення термічної обробки виливків. Досліджено ефективність використання сфероїдизувальних модифікаторів у вигляді лігатур (сплавів на основі кремнію, заліза, міді, нікелю) та брикетів (запресованих сумішей матеріалів дрібних фракцій). Випробовано спосіб графітизувальної обробки розплаву чавуну в ливарній формі у процесі її обертання. Вивчено фізико-механічні властивості комплексно легованого чавуну та рекомендовано його оптимальний хімічний склад для поршневих кілець. Проведено виробничі випробування розроблених технологічних рішень і зроблено оцінку їх ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-061/-069 +
Шифр НБУВ: РА345599

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Бухтіяров І.Ю. 
Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.Ю. Бухтіяров ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Створено асинхронний регулюємий мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу з метою зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів та феромагнітних короткозамкнених кілець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Венгер Д.І. 
Удосконалення реостатних випробувань тепловозів в умовах депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Д.І. Венгер ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Робота присвячена дослідженню основних закономірностей обкатки основного та допоміжного обладнання тепловоза при проведенні реостатних випробувань в умовах депо, взаємовпливу ступеня обкатки дизеля та допоміжних агрегатів, визначенню оптимальної тривалості проведення реостатних випробувань і контролю стану припрацювання деталей та вузлів. Запропонована математична модель по визначенню механічних втрат у двигуні враховує сумарні механічні втрати допоміжного обладнання, оскільки його обкатка в умовах депо відбувається сумісно, що забезпечує функціонування не тільки ДГУ, але і тепловоза в цілому. Розглянуто комплексний підхід контролю стану припрацювання вузлів тертя по стабілізації основних параметрів і показників. Для оцінки зміни повної потужності дизеля і допоміжних агрегатів в період експлуатаційної обкатки проводилось дослідження сумарних механічних втрат дизеля та допоміжного механічного обладнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-07

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Горбань 
Підвищення ресурсозбереження тепловозних дизелів активацією змащувальних олив: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Валентина Геннадіївна Горбань ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082.1/9
Шифр НБУВ: РА353616

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Дацун 
Удосконалення технології прогріву тепловозів та дизель-поїздів на основі методів нечіткої логіки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Юрій Миколайович Дацун ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Шифр НБУВ: РА340204

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Дробаха В.І. 
Удосконалення обліку та нормування витрат дизельного палива на тягу поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.І. Дробаха ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності процесу перевезень на залізничному транспорті за рахунок удосконалення системи нормування витрати дизельного палива, а також його оперативного обліку в режимі безперервного контролю. На підставі вивчення технічних та організаційних заходів, вжитих Укрзалізницею з метою економії енергоресурсів, зроблено висновок про роль науково-обгрунтованого нормування та використання достовірних й безперервних методів обліку та контролю за витратою дизельного палива на тягу поїздів як найбільш важливого фактора забезпечення дієвих результатів у ресурсозбереженні. Класифіковано та проаналізовано існуючі методи нормування витрат палива, наведено порівняльну оцінку їх вірогідності та розроблено найбільш прийнятний для практичного використання у процесі експлуатації локомотивів. Розроблено електронну систему обліку наявності дизельного палива у паливному баку тепловоза, призначену для здійснення безперервного контролю за витратою палива за всіх режимів роботи тепловоза, а також для фіксації його можливих несанкціонованих зливів. Зазначено, що запропонований метод обліку дозволяє визначати температуру палива та наявність води у паливному баку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-011.8 +
Шифр НБУВ: РА332946

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Зайцев В.О. 
Удосконалення технології контролю та діагностування гільз циліндрів тепловозних дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.О. Зайцев ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Оцінено надійність роботи циліндрових гільз з визначенням факторів, що впливають на зносостійкість робочої поверхні на весь життєвий цикл. Розроблено комплексну модель визначення та прогнозування зносу гільз циліндрів з урахуванням витрат на ремонт, паливо та масло. Отримано залежності зносу циліндрових гільз від пробігу між ремонтами, які дають змогу прогнозувати термін їх роботи на подальший період. Запропоновано моделі оцінки доцільності впровадження технологій відновлення циліндрових гільз на базі РВС - технологій для визначення ресурсу їх роботи. Розглянуто методи діагностування циліндро-поршневої групи (ЦПГ) дизелів за щільністю та під час безреостатних вимірювань. За допомогою автоматизованої системи збирання та обробки інформації визначено експлуатаційні параметри, що дозволяють оцінювати розбіжність характеристик дизелів, відремонтованих за різними технологіями. Удосконалено метод розпізнавання образів щодо оцінки технічного стану ЦПГ за інформацією спектрального аналізу дизельного масла. Запропоновано модель оцінки ефективності контролю у процесі обробки робочої поверхні гільз, яка базується на положеннях теорії масового обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА320798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Захарчук О.С. 
Наукові основи створення енергозберігаючих систем повітропостачання для локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / О.С. Захарчук ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2000. — 33 с. — укp.

Наведено основні результати робіт, пов'язаних з підвищенням економічності перспективних локомотивів і таких, що модернізуються, за рахунок застосування енергоощадних електромеханічних систем повітропостачання для охолоджувальних пристроїв. Доведено, що застосування неперервно регульованих напругою електромеханічних систем повітропостачання з асинхронними мотор-вентиляторами з феромагнітними елементами у струмовому ланцюгу ротора розширює діапазон інтегративних властивостей систем повітропостачання. Проведено теоретичний аналіз робочих процесів в основних вузлах і в перспективних електромеханічних системах повітропостачання. Висвітлено результати експериментальних досліджень на натурних стендах і локомотивах. Вперше вирішено проблему поліпшення енергетичних властивостей локомотивів створенням об'єднаної системи керування повітропостачанням охолоджуючих пристроїв теплосилового та тягового обладнання локомотива. Обгрунтовано наукові принципи вдосконалення систем повітропостачання з метою підвищення економічності локомотива з залученням технічних рішень, спрямованих на створення неперервно регульованих напругою електромеханічних систем з асинхронними мотор-вентиляторами з феромагнітними елементами у струмовому роторному ланцюгу. Вдосконалено теоретичний апарат дослідження та розрахунку регульованих напругою асинхронних мотор-вентиляторів з феромагнітними елементами у струмовому роторному ланцюгу. Розроблено математичні моделі електромеханічних перетворювачів енергії для систем повітропостачання охолоджувальних пристроїв. Теоретично визначено їх статичні та експериментально динамічні характеристики регулювальних органів для автоматичних систем регулювання температурних режимів теплосилового та тягового обладнання. Виконано теоретичний аналіз режимів роботи зв'язних двоконтурних охолоджувальних пристроїв теплосилової установки (ТСУ) з неперервно регульованими напругою мотор-вентиляторами для експлуатаційних режимів роботи ТСУ та експлуатаційних температур зовнішнього повітря. Внаслідок аналізу обгрунтовано створення об'єднаної системи регулювання температурними режимами теплосилової установки та регулювання збудження генератора енергопостачання локомотива (від якого збуджується тяговий генератор через керований збудник), що дало можливість виключити ті, що дорого коштують та складні проміжні перетворювачі (напруги та частоти) у силових ланцюгах для регулювання частоти обертання мотор-ветиляторів. Запропоновано принцип побудови та методику розрахунку настроюваних параметрів комбінованої автоматичної системи регулювання температури теплоносіїв ТСУ з регульованими асинхронними мотор-вентиляторами в процесі живлення від тиристорного перетворювача напруги. Викладено методи синтезу та дослідження ефективних структур об'єднаних електромеханічних систем керування повітропостачанням охолоджувальних пристроїв теплосилового та тягового обладнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406
Шифр НБУВ: РА311688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Клюєв О.О. 
Підвищення техніко-економічних показників тепловозів удосконалюванням аеродинамічної схеми охолоджуючого пристрою: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.О. Клюєв ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше одержано аналітичні залежності розподілу поля швидкостей за висотою панелі секцій радіатора від геометричних (довжини секції радіатора та ступеня дифузорності шахти) та режимних (витрат повітря через шахту ОП) чинників ОП нагнітального типу з радіально-кільцевим дифузором. З використанням виявлених закономірностей удосконалено аеродинамічну схему шахти. Виконано оцінку впливу нерівномірностей розподілу повітряного потоку по панелі радіатора на її теплорозсіювальну здатність в ОП зазначеного типу та наведено рекомендації щодо використання методики енергетичного розрахунку ОП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406 +
Шифр НБУВ: РА331602

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Котнов О.С. 
Розробка і дослідження охолоджувального пристрою регенеративного типу для тепловоза: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.С. Котнов ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню й розробці теплообмінників регенеративного типу для охолоджувального пристрою (ОП) тепловоза і містить теоретичне обгрунтування й експериментальне підтвердження ефективності їх застосування. Розроблено математичну модель регенеративного теплообмінника. На базі запропонованої моделі розроблені методика і розрахунки ОП регенеративного типу для тепловоза 2ТЕ116. Упровадження запропонованого ОП дозволить знизити витрати гостродефіцитних кольорових металів в 6...7 разів у порівнянні з базовим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-41.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Кравець А.М. 
Підвищення працездатності паливної апаратури тепловозних дизелів гідродинамічним диспергуванням палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.М. Кравець ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

З метою підвищення працездатності паливної апаратури тепловозних дизелів запропоновано подрібнювати механічні домішки, що входять до складу дизельного палива, до розмірів менших, ніж робочі зазори у парах тертя, що значно покращує протизношувальні властивості палива. Для подрібнення механічних домішок рекомендовано використовувати гідродинамічний диспергатор. Теоретично обгрунтовано доцільність диспергування дизельного палива шляхом встановлення зв'язку між гранулометричним складом забруднень палива та зношенням пар тертя, які змащуються цим паливом. Виявлено позитивний вплив гідродинамічного диспергування на протизношувальні, антифрикційні та антикорозійні властивості дизельного палива. Встановлено, що швидкість зношення пар тертя реальної паливної апаратури під час роботи на диспергованому паливі зменшується у 1,4 рази. Надано практичні рекомендації щодо застосування диспергатора на тепловозах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.401.404.2 +
Шифр НБУВ: РА331354

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського