Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (61)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Довганюк С.С. 
Дослідження спільної роботи гальм рухомого складу залізниць Польщі в поїздах Укрзалізниці: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / С.С. Довганюк ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 1998. — 24 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемі спільної роботи гальм пристосованого до безперевантажувального руху рухомого складу залізниць Польщі з повітророзподільниками Est3f в поїздах Укрзалізниці. З метою прогнозування динамічної навантаженості рухомого складу з різними гальмівними системами розроблена математична модель комбінованого поїзда, який має різні міжвагонні зв'язки (автозчепки з поглинаючими апаратами та гвинтовий тяговий пристрій з буферами). Опрацьована математична модель пневмомеханічної системи повітророзподільника N 483, що дозволить в подальшому досліджувати динаміку поїздів при гальмуванні з урахуванням впливу на процеси в гальмівній мережі самих повітророзподільників. Приведені результати експериментальних досліджень комбінованих поїздів. На основі їх опрацьована "Инструкция по обслуживанию тормозов цистерн ДЭЦ в поездах УЗ (для осмотрщиков вагонов и машинистов локомотивов)".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Старченко В.М. 
Наукові основи підвищення ефективності гальмування поліпшенням умов взаємодії коліс з гальмівними колодками і рейками: автореф. дис... д-ра. техн. наук: 05.22.07 / В.М. Старченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 38 с. — укp.

Удосконалено математичну модель динамічної контактної взаємодії колеса та рейки з урахуванням осциляції ядер інтегральних рівнянь, принципу межового поглинання, що характеризує внутрішнє тертя, і збурювань у вигляді гармонійних функцій. Вперше визначено компонентний склад, структуру й обгрунтовано конструктивне рішення гальмівних С-С колодок на основі вуглецевих волокон з піровуглецевою матрицею та модифікаторами тертя для гальмівних систем рухомого складу. Встановлено закономірності впливу на фрикційні характеристики гальмівних С-С колодок якісного, кількісного, фракційного складу компонентів і модифікаторів тертя, а також питомого навантаження, швидкості ковзання та температури контактної поверхні. Удосконалено математичну модель нестаціонарного теплового процесу гальмування системи гальмівні колодки - колесо - рейка з умовою пропорційності теплового потоку, що виділяється в плямі контакту, потужності сил деформації від контактних динамічних напружень. Експериментально встановлено закономірності впливу компонентів гальмівних С-С колодок на величину коефіцієнта теплопровідності, що визначає температурну напруженість контактної зони тертя. Вперше експериментально встановлено експлуатаційні характеристики антифрикційних самозмащувальних композиційних матеріалів на основі капролону для опорно-повертальних пристроїв рухомого складу, раціональних за критерієм мінімізації коефіцієнта тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-016 +
Шифр НБУВ: РА357334

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Сафронов О. М. 
Підвищення гальмівної ефективності пасажирських вагонів шляхом удосконалення процесів функціонування дискових гальм: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. М. Сафронов ; Держ. н.-д. центр залізнич. трансп. України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено процедуру визначення характеристик дискового гальма пасажирських вагонів э урахуванням заданого гальмівного шляху, яка передбачає використовувати в якості оцінки гальмівної ефективності питому гальмівну силу, а в якості терію - нормовані гальмівні шляхи поїзда з колодковим гальмом, процедура дозволяє виконувати різноманітні розрахунки для вибору характеристик гальмівної системи, які задовольняють чинним нормативним вимогам для пасажирських вагонів з колодковим гальмом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.2
Шифр НБУВ: РА377138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Білобородова І. М. 
Поліпшення гальмівних характеристик рухомого складу залізниць за рахунок примусового охолодження робочих елементів дискового гальма: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / І. М. Білобородова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 23 с. — укp.

Розроблено систему активного рідинно-повітряного охолодження дискового гальма рухомого складу, яка побудована на базі рекуперативного теплообмінного апарата, яка може використовувати у якості теплоносія технічну воду, або близьку до неї за теплотехнічними характеристиками рідину. Виконано експериментальну перевірку, яка підтверджує адекватність даних математичних моделей та розрахункових залежностей, а також доцільність використання примусового охолодження фрикційних елементів дискового гальма рухомого складу, зокрема, за допомогою даної системи активного охолодження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.2
Шифр НБУВ: РА377497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Спірягін М.І. 
Поліпшення зчеплення коліс з рейками шляхом удосконалення системи керування рейковим транспортним засобом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / М.І. Спірягін ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 21 с. — укp.

Уточнено математичну модель контактної взаємодії колісної пари з рейковою колією різних фрикційних станів контакту і довільного розташування колісної пари щодо колії. Одержано закономірності залежності сили зчеплення від величини відносного ковзання. Створено математичну модель просторового руху рейкового транспортного засобу (дизель-поїзд ДЕЛ-01) з урахуванням характеристик тягового електропривода. Розроблено конструкцію мікропроцесорної системи, що поліпшує тягові та динамічні показники рейкового транспортного засобу. Визначено принципи й алгоритми керування тяговою електропередачею локомотива: поосьового регулювання швидкості прослизання колісних пар; реалізації тягових і гальмових характеристик локомотива; керування подачею піску. В результаті експлуатаційної перевірки дизель-поїзда ДЕЛ-01 одержано дані, що підтверджують правильність вибору основних принципів і алгоритмів керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О261.1-016 +
Шифр НБУВ: РА331651

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Дьогтєв В.Г. 
Структурні моделі та методи синтезу багатофазних обмоток електричних машин: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.01 / В.Г. Дьогтєв ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 2000. — 34 с. — укp.

Розглянуто новий напрямок у теорії багатофазних обмоток, що будується на їх узагальненому поданні та використанні модульного принципу. Це дозволило відкрити нові властивості обмоток, які використано з метою підвищення ефективності їх синтезу. Значну увагу приділено методу синтезу обмоток у заданому числі пазів із забезпеченням повноти рішення, а також методу синтезу нових типів структур обмоток, що не залежать від числа пазів на фазну зону. На основі кожного з означених методів розроблено ефективні алгоритми автоматизованого та інженерного проектування двофазних і трифазних обмоток, які складаються з котушок з однаковими та різними числами витків, із поліпшеними властивостями, а також полюсоперемикальних обмоток. Наведено приклади проектування обмоток, переваги яких обгрунтовано теоретично та доведено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О26-044
Шифр НБУВ: РА309530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кашуба В.І. 
Удосконалення технології та організації випробувань гальмівного обладнання вітчизняних дизель-поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.І. Кашуба ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Проаналізовано існуючі гальмівні системи приміського залізничного транспорту. Запропоновано та розраховано критерії їх ефективності. Удосконалено методику розрахунку надійності гальмівної системи дизель-поїзда. Розроблено модель вибору номенклатури показників для випробувань даних систем. Розроблено стенд для стаціонарних гальмівних випробувань та їх необхідні програми й методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О26-07 +
Шифр НБУВ: РА324880

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського