Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Зіненко О. Л. 
Підвищення ефективності використання локомотивного парку шляхом вдосконалення управління експуатаційною роботою: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. Л. Зіненко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. академіка В. Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано вибір актуальних задач оптимізації оперативного управління експлуатацією локомотивів (ОУЕЛ). Досліджено дані показники реалізації технології підготовки локомотивів щодо роботи у вантажних поїздах з позицій статистичного підходу. Розроблено математичні моделі оптимізації процесу ОУЕЛ з урахуванням невизначеності динаміки технологічних процесів вантажних перевезень, відому модель "задачі про призначення" доповнено показником статистичного ризику втрат від несинхронності готовності локомотива та складу потяга. Запропоновано алгоритм оптимізації прив'язки готових поїздів до ниток графіка за критерієм мінімуму ризику простоїв. Розроблено й обгрунтовано метод ефективної інформаційної підтримки рішень оперативно-диспетчерського персоналу з оперативного та поточного планування експлуатації локомотивів. Одержані результати впроваджені у виробництво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.032
Шифр НБУВ: РА371339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кулешов В.В. 
Удосконалення технології перевезень вагонами операторських компаній на основі ресурсосбереження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.В. Кулешов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення технології перевезень вантажними вагонами операторських компаній на транспортному ринку. Вперше запропоновано систему критеріїв реалізації ресурсозберігаючої технології функціонування операторської компанії. На базі формалізації технології взаємодії залізниць та операторських компаній побудовано номограми залежності парку власних вагонів від обсягу перевезень вантажів, обігу та статичного навантаження. На підставі математичної моделі, побудованої на основі поширених мереж Петрі за нечіткими вхідними та вихідними даними, розроблено ресурсозберігаючу технологію перевезень у вагонах операторських компаній, яка на відміну від існуючої, враховує межі необхідних перевізних ресурсів, експлуатаційних витрат, наближення фактичних і нормативних термінів доставки вантажів. Удосконалено структуру корпоративної мережі автоматизованої системи керування вагонним парком, сумісних інформаційних технологій залізниць та операторських компаній, що забезпечують прийняття рішень щодо організації вагонопотоків з власних вагонів за нечіткими вхідними та вихідними даними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.03 +
Шифр НБУВ: РА347866

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Доценко Ю. В. 
Удосконалення управління процесом просування поїздопотоків на основі стабілізації обігу вантажного вагону: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Ю. В. Доценко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання удосконалення процесу управління просуванням поїздопотоків на основі стабілізації обігу вантажного вагону шляхом формування комплексу моделей, що адекватно відтворюють технологію пропуску поїздопотоків на рівні залізничних підсистем. Розроблена технологія базується на автоматизованій процедурі надання пріортитів під час пропуску поїздопотоків по дільницях та інтегрована до АРМів оперативних працівників на структурі розподілених СППР. Комплекс моделей складаєься: з критерію стійкості, який дозволяє оцінити якість процесу стабілізації за період місячного планування; моделі прогнозування обігу за змінно-добовий період для місцевих, порожніх транзитних вагонів, яка грунтується на апараті нейронних мереж; моделі оперативного визначення категорій поїздів на підходах до розмежувальних пунктів; сформованої терм-множини типових станів поїзда (альтернатив) на основі використання лінгвістичних змінних з елементами, які мають наступні ознаки - вага поїзда, його довжина та категорія; формалізації процесу ідентифікації реальних поїзних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.033.21
Шифр НБУВ: РА380434 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського