Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (106)Книжкові видання та компакт-диски (89)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-033$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ель-Хаг Аділь Ібрагім 
Дорожні асфальтополімерсіркобетони для регіональних умов Республіки Судан: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Ель-Хаг Аділь Ібрагім ; Донбаська держ. академія будівництва і архітектури. — Макіївка, 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.2 + О311.45-060.62
Шифр НБУВ: РА302355

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Абазов Х.В. 
Дорожні бетони на піщано-гравійних заповнювачах з повторно перемішаних сумішей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Х.В. Абазов ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2003. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено питання підвищення якості й довговічності дорожніх бетонів на піщано-гравійних сумішах (ПГС). Розглянуто особливості гранулометрії ПГС. Встановлено, що забруднення поверхні гравію, окатаність і наявність у складі ПГС підвищеної кількості пилувато-глинистих частинок негативно впливає на експлуатаційні властивості бетону. Запропоновано методику активації бетонної суміші для нейтралізації цих негативних явищ. Зазначено, що методи активації (механічна та хімічна) дозволяють знизити водопотребу бетонних сумішей, сприяють прискоренню твердіння, зниженню вологовтрат. Наведено рекомендації щодо застосування ПГС у дорожніх бетонах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46-060.6
Шифр НБУВ: РА326857

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Гах 
Дорожній цементобетон підвищеної тріщиностійкості та довговічності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Наталія Дмитрівна Гах ; Київський національний ун-т будівництва і архітектури. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46-060.62
Шифр НБУВ: РА311663

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Золотарьов Д.В. 
Кольоровий дорожній бетон на основі талового пеку, модифікованого атактичним поліпропіленом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.В. Золотарьов ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2003. — 23 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено можливість забезпечення пекополімерними в'яжучими технічних, реологічних і когезійних властивостей, притаманних в'язким дорожнім бітумам. Розкрито особливості перед- та стаціонарної течії талових пеків і різних композицій на їх основі, що дозволяє ідентифікувати їх реологічну поведінку як типових дисперсних систем або концентрованих розчинів полімерів. Виявлено, що для наповнених пекополімерних систем, сумішей та бетонів пігменти прискорюють, а атактичний поліпропілен уповільнює незворотню зміну їх властивостей у процесі старіння. Показано, що введення атактичного поліпропілену до складу кольорового пекобетону сприяє зниженню його температури склування. Доведено реологічну подібність кольорових пекополімербетонів традиційним асфальтобетонам (характер температурно-частотних залежностей модулів пружності, тенденції у зміні температур механічного склування, прийнятність методу узагальнених координат).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + Н360.1 +
Шифр НБУВ: РА323642

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
5.

Оксак С.В. 
Кольорові термопластбетони на основі полімернафтових в'яжучих: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / С.В. Оксак ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Теоретично й експериментально доведено можливість одержання високоякісних в'яжучих з необхідним комплексом технічних, технологічних і експлуатаційних властивостей, складовими яких є нафтополімерна смола, індустріальне масло та полімер типу смолополімербетонних сумішей (СБС). Показано вплив вмісту полімеру в нафтополімерних смолах та пігменту в мінеральній суміші на фізико-механічні властивості кольорових термопластобетонів. Показано, що позитивний вплив полімеру зростає зі збільшенням у системі пластифікатору, тобто зі зниженням в'язкості дисперсійного середовища. Установлено прискорення старіння під впливом полімеру типу СБС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н363 + Н626.102.1/9 + О311-033 +
Шифр НБУВ: РА359939

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Онищенко А.М. 
Підвищення довговічності асфальтобетонних шарів за рахунок використання полімерних латексів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / А.М. Онищенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні аспекти розрахунку асфальтобетонних шарів, модифікованих полімерними латексами. Описано термо-в'язко-пружну поведінку матеріалів на основі органічних в'яжучих. Досліджено процеси руйнування для прогнозування довговічності асфальтобетонів, модифікованих полімерними латексами. Одержано аналітичні залежності для розрахунку довговічності асфальтобетонних шарів нежорсткого дорожнього одягу. Розроблено методику розрахунку з метою визначення довговічності конструктивних шарів з асфальтобетону, модифікованого полімерними латексами. Експериментально встановлено термо-реологічний паспорт даного асфальтобетону. Базуючись на відповідних теоретичних положеннях, з використанням результатів експериметальних досліджень проаналізовано вплив полімерних латексів на підвищення довговічності асфальтобетонних шарів, модифікованих полімерними латексами. Розроблено практичні рекомендації щодо підвищення довговічності шарів з даного асфальтобетону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.2 +
Шифр НБУВ: РА358334

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
7.

Лапченко А. С. 
Реологічні властивості асфальтополімербетонів при динамічному деформуванні: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.05 / А. С. Лапченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто релаксаційний механізм впливу термоеластопластів, які містяться в бітумі, модифікованого полімером (БМП), на температури переходу асфальтополімербетонів до склоподібного та в'язкошіастичного станів, а також взаємозв'язок характеристик міцності в'яжучого й асфальтополімербетону на його основі. Показано, що перехід бітуму в бітумополімерне в'яжуче, а потім в полімербітумне призводить до зростання критичних деформацій та напружень, збільшення значень модулів пружності асфальтополімербетонів за високих температур (+50 °С) та їх зниження за від'ємних температур (-20 °С), зниження коефіцієнта температурної чутливості, підвищення температури переходу в в'язкопластичний стан, зниження умовної температури склування. Встановлено, що асфальтополімербетони на основі в'яжучих, модифікованих прийнятими для досліджень полімерами, з близькою пенетрацією, характеризуються близькими значеннями модулів пружності, коефіцієнта температурної чутливості, температур переходу до склоподібного та вязкопластичного станів. Виведено емпіричну формулу для визначення модулів пружності асфальтобетонів і асфальтополімербетонів будь-яких типів з оптимальним вмістом бітуму, яка враховує використання бітумів, бітумополімерів, полімербітумів і працює в області температур від -20 °С до +50 °С, і діапазоні частот деформування від 0.01 Гц до 40 Гц.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н373.1 + О311-033.2
Шифр НБУВ: РА376232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Жданюк В.К. 
Структуроутворення в контактній зоні як основа формування водостійкості асфальтобетонів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.05 / В.К. Жданюк ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва і архіт. — Х., 2000. — 34 с. — укp.

Науково обгрунтовано важливу практичну проблему - забезпечення тривалої водостійкості асфальтобетонних покриттів. Розроблено та сформульовано концепцію "слабких" граничних шарів бітуму в контактній зоні. Відзначено їх роль у забезпеченні водостійкості асфальтобетону. Створено метод визначення кількісного показника водостійкості бітумних плівок на мінеральній поверхні, використання якого, у відношенні до різних за походженням кам'яних матеріалів дозволяє на стадії проектування складу асфальтобетонної суміші прогнозувати здатність бітуму та мінерального матеріалу забезпечувати тривалу водостійкість асфальтобетону. Встановлено, що границя розділу між бітумом та поверхнею зернин щебеню з кислих гірських порід у складі асфальтобетону найбільш підвладна руйнувальній дії води. Запропоновано практичні шляхи підвищення тривалої водостійкості асфальтобетонних покриттів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.2 + О311.45-06
Шифр НБУВ: РА311159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Аль-Васабі Набіль Абдулла Ахмед 
Технологія і властивості дорожнього цементобетону в умовах сухого жаркого клімату: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Набіль Абдулла Ахмед Аль-Васабі ; Крим. акад. природоохорон. та курорт. буд-ва. — Сімф., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Теоретично доведено та експериментально підтверджено підвищення міцності та зниження деформативності цементних бетонів, застосованих для дорожнього будівництва за умов сухого та жаркого клімату у разі введення до складу цих бетонів комплексної активної домішки на основі олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора, що містить залізо та кремнеземистий компонент. Розроблено оптимальний склад активної домішки на основі олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора. Доведено, що стабілізація міцності й деформативності дорожнього цементного бетону під час його експлуатації за умов сухогота жаркого клімату досягається завдяки оптимізації його структури продуктами взаємодії запропонованої комплексної активної домішки. Встановлено оптимальні параметри готування бетонної суміші та укладки дорожнього бетону, які містять активну домішку, що забезпечує підвищення міцності дорожнього покриття за умов сухого жаркого клімату. Надано рекомендації щодо нанесення на поверхню бетону, що твердіє, водяної суміші олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора, який містить залізо, і прошарку піни, одержуваної на основі рідкого скла й оксиду алюмінію, що забезпечує оптимальний температурно-вологісний режим твердіння бетону й зниження його водовтрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46 +
Шифр НБУВ: РА321482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Деуджа Х.Ш. 
Удосконалення методів визначення механічних характеристик нафтових дорожніх бітумів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Х.Ш. Деуджа ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

У роботі наведені результати досліджень двох видів нафтових дорожніх бітумів за способом виготовлення: українських, різних марок та структурних типів, одержаних шляхом окислення гудрону, та зарубіжних, залишкового типу, одержаних шляхом вакуумної дистиляції. Вивчено реологічні та поверхневі властивості цих бітумів. Виявлено, що введення та збільшення вмісту у бітумі добавок поверхнево-активних речовин супроводжується закономірним зменшенням до мінімуму, а потім зростанням та виходом на плато значення поверхневого натягу. З використанням приладу "microRHEOTESTER" визначено кількісний взаємозв'язок між пенетрацією та істинною в'язкістю; визначено взаємозв'язок між температурою випробування та температурою приведення, як половини інтервалу пластичності бітуму, та логарифмом глибини проникнення голки пенетрометру. На підставі результатів дослідження запропоновано розрахунково-графічний метод визначення температури крихкості бітуму, який забезпечує абсолютну похибку не більш 3,5 градусів С та експрес-метод визначення пенетрації бітуму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.1

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського